Ekoedukacja – szkolenie zawodowe z kompetencjami zielonymi i cyfrowymi (GreenComp & DigComp) dla sektorów usługowych z zewnętrznym egzaminem kwalifikacyjnym.
Ekoedukacja – szkolenie zawodowe z kompetencjami zielonymi i cyfrowymi (GreenComp & DigComp) dla sektorów usługowych z zewnętrznym egzaminem kwalifikacyjnym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaEkologia i rolnictwo / Ochrona środowiska
- Grupa docelowa usługi
Skierowane do pracowników firm usługowych MŚP, zainteresowanych zmianą
kwalifikacji, kompetencji, w tym przekwalifikowaniem się zgodnie z
zasadami zrównoważonego rozwoju i zielonymi kompetencjami, które
zostały skierowane przez pracodawcę, aby w trakcie szkolenia nabywać
nowe (zielone) kompetencje lub kwalifikacje. Szkolenie jest prowadzone
w zakresie zrównoważonego rozwoju, zmian klimatu i odpowiedzialnej
konsumpcji z uwzględnieniem wartości ekologicznych i ESG. Szkolenie
kończy się egzaminem kwalifikacyjnym, uczestnik otrzymuje certyfikat
kwalifikacyjny Fundacji VCC z kwalifikacją Ekoedukator/Ekoedukatorka.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji08-02-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników – pracowników firmy transportowej – do świadomego,odpowiedzialnego i efektywnego działania zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, gospodarki niskoemisyjnej
oraz zielonej transformacji sektora transportowego. Uczestnicy zdobędą wiedzę ekologiczną dotyczącą wpływu
działalności transportowej na środowisko, w tym emisji CO₂, zużycia paliw i surowców, gospodarki odpadami oraz
efektywnego zarządzania zasobami, rozwiną zielone kompetencje zawodowe.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje terminologię związaną ze zrównoważonym rozwojem, kryzysem klimatycznym, dekarbonizacją, bioróżnorodnością, gospodarką obiegu zamkniętego i zieloną transformacją. | Kryteria weryfikacji Opracowuje i omawia wybrany termin związany ze zrównoważonym rozwojem | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Charakteryzuje etyczne fundamenty edukacji o klimacie | Kryteria weryfikacji Prezentuje dwa wybrane etyczne elementy edukacyjne | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Rozróżnia problemy globalne i doświadczenia osobiste związane ze zrównoważonym rozwojem | Kryteria weryfikacji Opracowuje wybrany model globalnego problemu środowiskowego i przekłada go na osobiste działanie | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Stosuje Storytelling jako narzędzie zmiany społecznej | Kryteria weryfikacji Tworzy storytelling na temat wybranego zagadnienia związanego z ochroną środowiska | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Określa co to jest greenwashing i ESG. | Kryteria weryfikacji Wymienia i omawia po dwa przykłady dobrych i złych praktyk komunikacyjnych związanych z greenwashingiem I ESG. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Charakteryzuje elementy pracy z oporem | Kryteria weryfikacji Prezentuje w praktyce jeden z wybranych modeli pracy z oporem przeciwko zmianom środowiskowym | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Nabywa umiejętności stosowania autorskiego narzędzia do opracowania scenariusza aktywności edukacyjnej | Kryteria weryfikacji Opracowuje własne "eko-przesłanie" - efekt pracy warsztatowej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Rozpoznaje narzędzia cyfrowe do monitorowania i raportowania wyników środowiskowych | Kryteria weryfikacji Stosuje jedno z wybranych narzędzi w praktyce | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Prezentacja |
Cel biznesowy
Celem biznesowym wdrożenia usługi „Ekoedukacja – szkolenie zawodowe z kompetencjami zielonymi i cyfrowymi (GreenComp & DigComp) dla sektorów usługowych z zewnętrznym egzaminem kwalifikacyjnym jest podniesienie efektywności operacyjnej oraz wzmocnienie wizerunku firmy jakoorganizacji odpowiedzialnej środowiskowo. Szkolenie umożliwi wdrożenie proekologicznych praktyk w codziennej
działalności usługowej, takich jak racjonalne gospodarowanie surowcami, ograniczenie odpadów, redukcja emisji i zużycia energii. Rozwinięcie zielonych kompetencji kadry wpłynie na lepsze zarządzanie zasobami oraz umożliwi firmie udział w przetargach i projektach wymagających zgodności z zasadami ESG. W efekcie Źródło Four zwiększy swoją
konkurencyjność, innowacyjność i atrakcyjność rynkową, osiągając trwałe korzyści ekonomiczne i reputacyjne.
S (Specific – konkretny): Celem jest rozwinięcie zielonych kompetencji pracowników branżyusługowej w obszarze
zrównoważonego rozwoju i efektywnego gospodarowania zasobami.
M (Measurable – mierzalny): Minimum 80% uczestników szkolenia nabędzie umiejętności praktycznego wdrażania
zasad ESG i gospodarki obiegu zamkniętego, co zostanie potwierdzone oceną testową i wdrożeniem minimum trzech
działań proekologicznych w firmie.
A (Achievable – osiągalny): Szkolenie zostanie zrealizowane przy wsparciu ekspertów w zakresie ekozarządzania i
dostosowane do charakteru usług spółki.
R (Relevant – istotny): Rezultaty przyczynią się do ograniczenia kosztów eksploatacyjnych, poprawy wizerunku i
zwiększenia udziału firmy w rynku usług ekologicznych.
T (Time-bound – terminowy): Cel zostanie osiągnięty w ciągu 6 miesięcy od zakończenia szkolenia, wraz z wdrożeniem rekomendowanych rozwiązań środowiskowych.
Efekt usługi
Efektem realizacji usługi będzie wzrost kompetencji pracowników w obszarze ekologicznych praktyk biznesowych, odpowiedzialnego zarządzania zasobami i zgodności z zasadami ESG. Uczestnicy szkolenia będą potrafili identyfikować i wdrażać działania ograniczające wpływ firmy na środowisko, takie jak redukcja zużycia energii, wody i materiałów eksploatacyjnych. Firma uzyska wymierne efekty – poprawę efektywności kosztowej, wzmocnienie wizerunku jako organizacji proekologicznej oraz zwiększenie zdolności do udziału w projektach i przetargach promujących zrównoważony rozwój. W długofalowej perspektywie przyczyni się to do budowy kultury środowiskowej w organizacji
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Potwierdzenie efektu usługi opiera się na kombinacji metod ilościowych i jakościowych, pozwalających w pełni ocenić zdobyte przez uczestników kompetencje oraz praktyczne wdrożenie nabytej wiedzy w działalności . Kluczowym celem jest nie tylko teoretyczne przyswojenie zagadnień z zakresu zielonych kompetencji, ale przede wszystkim realne zastosowanie zasad zrównoważonego rozwoju w codziennych procesach biznesowych.
1. Testy wiedzy i ewaluacja przed- i post-szkoleniowa
Na początku szkolenia uczestnicy wypełniają test wstępny, który pozwala określić poziom wiedzy w zakresie zrównoważonego rozwoju,
gospodarki obiegu zamkniętego, zarządzania energią, wody i odpadami oraz stosowania zasad ESG w sektorze usługowym. Po
zakończeniu programu realizowany jest test końcowy oraz ankieta ewaluacyjna, które pozwalają zmierzyć przyrost wiedzy i umiejętności
w sposób ilościowy. Wyniki tych testów umożliwiają porównanie stanu wyjściowego z efektem szkolenia i wskazanie obszarów
wymagających dalszego wsparcia.
2. Ocena praktycznych projektów i wdrożeń
Integralnym elementem metody potwierdzenia efektu jest realizacja przez uczestników mini-projektów lub działań praktycznych w firmie,
polegających na zastosowaniu zdobytej wiedzy w realnych procesach biznesowych. Mogą to być np.: analiza zużycia energii i wody w
wybranych obszarach działalności, identyfikacja możliwości ograniczenia odpadów lub wdrożenie nowych procedur proekologicznych w
obsłudze klienta. Każdy projekt podlega ocenie przez ekspertów prowadzących szkolenie, którzy weryfikują poprawność zastosowanych
metod, stopień innowacyjności i realny wpływ działań na środowisko i koszty firmy.
3. Raport wdrożeniowy i mierniki KPI
Po zakończeniu szkolenia przygotowywany jest raport wdrożeniowy dla firmy, w którym dokumentowane są wszystkie działania
podjęte przez uczestników oraz osiągnięte efekty. Raport zawiera również mierniki KPI (Key Performance Indicators) umożliwiające ocenę
skuteczności wdrożonych rozwiązań, np. procent redukcji zużycia energii, ilość odpadów poddanych recyklingowi, liczba wprowadzonych
procedur zgodnych z ESG, a także ocena wpływu na koszty operacyjne i wizerunek firmy.
4. Ankiety satysfakcji i obserwacja zmian w praktyce
Uzupełnieniem formalnych narzędzi są ankiety satysfakcji uczestników oraz regularna obserwacja zmian w praktyce operacyjnej firmy
przez okres kilku miesięcy po szkoleniu. Pozwala to zweryfikować, w jakim stopniu nabyte kompetencje są stosowane w codziennej pracy
i czy przynoszą trwałe efekty, zarówno w obszarze środowiskowym, jak i ekonomicznym.
5. Certyfikacja i dokumentacja kompetencji
Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat potwierdzający udział i osiągnięcie określonych efektów kształcenia w zakresie zielonych
kompetencji. Dokumentacja szkoleń i projektów wdrożeniowych stanowi formalny dowód realizacji celów szkolenia i może być
wykorzystana w audytach środowiskowych, przetargach czy raportach ESG.
Dzięki zastosowaniu wielowymiarowej metody potwierdzania efektu szkolenia firma
ilościowe, ale również jakościowe dowody skuteczności działań proekologicznych. System ten zapewnia pełną transparentność i
umożliwia dalsze planowanie szkoleń rozwojowych, monitorowanie postępów oraz włączanie strategii zrównoważonego rozwoju w
codzienną działalność firmy.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja VCC 20-538 Lublin, ul. Matki Teresy z Kalkuty 18/16, NIP 7123281299
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoFundacja VCC 20-538 Lublin, ul. Matki Teresy z Kalkuty 18/16, NIP 7123281299
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Program
Szkolenie trwa 28 godzin zegarowych. Usługa przewiduje zajęcia praktyczne i teoretyczne. Przerwy i egzamin są wliczone w czas szkolenia.
Uczestnicy szkolenia mają zapewniony dostęp do niezbędnego sprzętu i programów do ćwiczeń praktycznych.
Celem szkolenia Ekoedukacja jest wykształcenie wśród uczestników kompetencji edukatorów, którzy będą potrafili skutecznie promować
zrównoważony rozwój i świadomość zmian klimatycznych poprzez nowoczesne i angażujące metody zachowań. Uczestnicy zdobędą
wiedzę teoretyczną i praktyczne umiejętności niezbędne do prowadzenia przekazywania wiedzy, tworzenia materiałów edukacyjnych i
stosowania ich w miejscu pracy.
1. Wiedza
Po ukończeniu szkolenia uczestnik: zna podstawowe pojęcia i założenia zrównoważonego rozwoju, gospodarki obiegu zamkniętego
(GOZ) i Europejskiego Zielonego Ładu, rozumie wpływ sektora transportowego na środowisko naturalne – w tym emisje gazów
cieplarnianych, zanieczyszczenia powietrza, hałas i eksploatację zasobów, zna zasady ekologicznego gospodarowania energią i
surowcami w działalności transportowej, zna metody oceny śladu węglowego oraz sposoby jego ograniczania, zna zasady społecznej
odpowiedzialności biznesu (CSR) i ich zastosowanie w przedsiębiorstwie transportowym, zna podstawy komunikacji ekologicznej – jak
promować postawy proekologiczne wśród współpracowników i klientów.
2. Umiejętności
Po ukończeniu szkolenia uczestnik potrafi: identyfikować i analizować aspekty środowiskowe w działalności transportowej, wdrażać
działania minimalizujące negatywny wpływ usług na środowisko (np. segregacja odpadów, racjonalne korzystanie z energii, ograniczanie
zużycia materiałów eksploatacyjnych), stosować procedury zgodne z polityką środowiskową firmy i zasadami zrównoważonego rozwoju,
posługiwać się narzędziami do monitorowania efektywności ekologicznej w usługach, uczestniczyć w projektach wewnętrznych i
zewnętrznych dotyczących zielonej transformacji, podejmować decyzje zawodowe z uwzględnieniem czynników środowiskowych i
społecznych.
3. Kompetencje społeczne / postawy
Po ukończeniu szkolenia uczestnik: wykazuje świadomość ekologiczną i odpowiedzialność za skutki środowiskowe swojej pracy, jest
gotów do współpracy przy wdrażaniu innowacji i rozwiązań proekologicznych w firmie, aktywnie promuje postawy proekologiczne wśród
współpracowników i klientów, potrafi rozwiązywać problemy zawodowe w sposób uwzględniający równowagę ekonomiczną, społeczną i
ekologiczną, rozumie znaczenie własnej roli w realizacji celów klimatycznych i zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa, dba o
bezpieczeństwo środowiska pracy i przestrzega zasad ekologicznego gospodarowania odpadami i energią.
Efekty uczenia się (zgodnie z PRK i ESCO)
Po ukończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu kwalifikacyjnego uczestnik uzyskuje potwierdzenie kompetencji w zakresie: Zielonych
kompetencji zawodowych (ESCO: green skills), Zrównoważonego zarządzania zasobami, Świadomego i odpowiedzialnego wykonywania
obowiązków w sektorze transportu, Wspierania zielonej transformacji przedsiębiorstwa usługowego.
Program szkolenia:
1. Edukacja klimatyczna i środowiskowa – czym jest i dlaczego jest potrzebna? - wykład, teoria
2. Edukacja o konsumpcji – jak mówić o globalnych problemach przez bliskie, codzienne doświadczenia - wykład, teoria.
3. Nowa podstawa programowa, trendy w edukacji i oczekiwania rynku (edukacja formalna, pozaformalna, działania NGO, CSR i projekty
UE) - wykład, teoria
4. Etyczne fundamenty edukacji o klimacie – jak mówić o trudnych tematach z empatią i szacunkiem, bez wpędzania w poczucie winy i
zawstydzania - wykład, teoria
5. Storytelling jako narzędzie zmiany społecznej – jak opowiadać o środowisku, by angażować emocjonalnie i budować sprawczość
ćwiczenia
6. Jak mówić o greenwashingu – przykłady dobrych i złych praktyk komunikacyjnych. Unijne regulacje dot. green claims i etyka języka
wykład, teoria
7. Edukacja przez doświadczenie – jak budować działania, które poruszają, zamiast tylko informować - ćwiczenia, praktyka
8. Gry, symulacje, dramy, karty i inne narzędzia w pracy z grupą - ćwiczenia, współdzielenie ekranu
9. Jak mówić, żeby nie oceniać – komunikacja empatyczna, narzędzia NVC- ćwiczenia, praktyka
10. Praca z oporem – dlaczego ludzie nie wierzą w zmiany klimatu? Jak reagować na denializm, sceptycyzm, apatię lub atak? - praktyka
11. Nawyki zawodowe i osobiste - jak wprowadzać zmiany i osiągać efekty- ćwiczenia
12. Warsztaty praktyczne: stworzenie własnego „eko-przesłania” i scenariusza aktywności edukacyjnej z wykorzystaniem storytellingu.
praktyka
13. Media społecznościowe w służbie edukacji – jak budować zaangażowaną społeczność wokół edukacji środowiskowej. Analiza
wybranych marek- wykład, teoria
14. Jak tworzyć własne materiały edukacyjne i scenariusze zajęć- praktyka
15. Narzędzia cyfrowe do monitorowania i raportowania wyników środowiskowych - wykład
16.Kompetencje cyfrowe (DigComp) w kontekście nowoczesnego zarządzania sprzedażą, logistyką i komunikacją z klientami - praktyka
17. Analiza danych: optymalizacja zamówień, planowanie dostaw, komunikacja wewnętrzną w firmie - ćwiczenia z użyciem narzędzi
cyfrowych- praktyka
18. Egzamin teoretyczny i praktyczny
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 25 Edukacja klimatyczna i środowiskowa – czym jest i dlaczego jest potrzebna? - wykład, teoria | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 09-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 25 Edukacja o konsumpcji – jak mówić o globalnych problemach przez bliskie, codzienne doświadczenia - wykład, teoria | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 09-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 25 Nowa podstawa programowa, trendy w edukacji i oczekiwania rynku (edukacja formalna, pozaformalna, działania NGO, CSR i projekty UE) - wykład, teoria | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 09-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 25 Etyczne fundamenty edukacji o klimacie – jak mówić o trudnych tematach z empatią i szacunkiem, bez wpędzania w poczucie winy i zawstydzania - wykład, teoria | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 09-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 25 Przerwa | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 09-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 25 Storytelling jako narzędzie zmiany społecznej – jak opowiadać o środowisku, by angażować emocjonalnie i budować sprawczość - ćwiczenia | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 09-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 25 Jak mówić o greenwashingu – przykłady dobrych i złych praktyk komunikacyjnych. Unijne regulacje dot. green claims i etyka języka - wykład, teoria | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 25 Edukacja przez doświadczenie – jak budować działania, które poruszają, zamiast tylko informować - ćwiczenia, praktyka | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 25 Gry, symulacje, dramy, karty i inne narzędzia w pracy z grupą - ćwiczenia, współdzielenie ekranu | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 25 Jak mówić, żeby nie oceniać – komunikacja empatyczna, narzędzia NVC- ćwiczenia, praktyka | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 25 Przerwa | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 25 Praca z oporem – dlaczego ludzie nie wierzą w zmiany klimatu? Jak reagować na denializm, sceptycyzm, apatię lub atak? - praktyka | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 25 Nawyki zawodowe i osobiste - jak wprowadzać zmiany i osiągać efekty- ćwiczenia | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 11-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 25 Warsztaty praktyczne: stworzenie własnego „eko-przesłania” i scenariusza aktywności edukacyjnej z wykorzystaniem storytellingu. - praktyka | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 11-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 25 Media społecznościowe w służbie edukacji – jak budować zaangażowaną społeczność wokół edukacji środowiskowej. Analiza wybranych marek- wykład, teoria | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 11-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 25 Przerwa | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 11-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 25 Jak tworzyć własne materiały edukacyjne i scenariusze zajęć- praktyka | Prowadzący Jolanta Reisch-Klose | Data realizacji zajęć 11-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 25 Narzędzia cyfrowe do monitorowania i raportowania wyników środowiskowych - wykład | Prowadzący Patryk Tokarz | Data realizacji zajęć 12-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 25 Kompetencje cyfrowe (DigComp) w kontekście nowoczesnego zarządzania sprzedażą, logistyką i komunikacją z klientami - praktyka | Prowadzący Patryk Tokarz | Data realizacji zajęć 12-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 25 Przerwa | Prowadzący Patryk Tokarz | Data realizacji zajęć 12-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 25 Narzędzia cyfrowe do monitorowania i raportowania wyników środowiskowych -praktyka | Prowadzący Patryk Tokarz | Data realizacji zajęć 12-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 25 Analiza danych: optymalizacja zamówień, planowanie dostaw, komunikacja wewnętrzną w firmie - ćwiczenia z użyciem narzędzi | Prowadzący Patryk Tokarz | Data realizacji zajęć 13-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 25 Egzamin teoretyczny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 25 Egzamin praktyczny, certyfikacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 25 Certyfikacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 250,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 430,50 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 430,50 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 492,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 492,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Beata Znamirowska-Soczawa
120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w
ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia. Dziennikarka,
autorka książki motywacyjnej "Teraz mogę wszystko", a także licznych artykułów prasowych na
temat psychologicznych technik rozwoju, sprzedaży i prowadzenia biznesu. Ukończyła studia na
Wydziale Nauk Społecznych na Uniwersytecie Śląskim oraz w Studium Psychologii i Psychotroniki w
Łodzi. Ponad 35 lat doświadczenia w prowadzeniu biznesu na menadżerskich i właścicielskich
stanowiskach. Bogate doświadczenie szkoleniowe - przeprowadziła ponad 500 godzin szkolenia w
ciągu minionych trzech lat dla osób dorosłych w podobnej tematyce oraz sporządziła 70 analiz
rozwoju przedsiębiorstwa
Jolanta Reisch-Klose
Jolanta Reisch-Klose
Osoba prowadząca uslugę
Trenerka zdobyła doświadczenie w procesie szkoleń z zakresu tematycznego usługi, przy
uwzględnieniu doświadczenia zawodowego zdobytego nie wcześniej niż 5 lat lub kwalifikacji
nabytych nie wcześniej niż 5 lat, liczone przed datą rozpoczęcia realizacji usługi rozwojowej (w tym
ponad 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu usług o podobnej tematyce w
minionych 24 miesiącach wstecz od daty usługi).
Trener psychologii biznesu, couch, mentorka. Dziennikarka, redaktorka, tłumaczka z języka
angielskiego (w tym języka biznesowego). Certyfikowana coach i trenerka organizacji VCC
(biznes/life coach), certyfikowana konsultantka testu odporności psychicznej MTQ48/72by AQR
International, UK). Certyfikat w zakresie teorii osobowości Persolog, Łączy umiejętności tai chi/qui
gong oraz jogi śmiechu (śmiechoterapii), tworząc autorką metodę zarządzania stresem. Interesuje
się pracą w nurcie prowokatywnym, potwierdzane dyplomem Instytutu Komunikacji Prowokatywnej
PROVOCARE., Zwolenniczka strategii "błękitnego oceanu" oraz pracy opartej na relacjach i
wartościach. Inicjatorka szkoleń, konferencji i kursów w zakresie równouprawnienia kobiet, głównie
w przestrzeni zawodowej i biznesowej oraz powrotu na rynek pracy kobiet wykluczonych.
Specjalistka w zakresie storytelingu i bajkoterapii, autorka książek dla dzieci i dorosłych.
Twórczyni autorskiej gry coachingowo – rozwojowej PO MOC, WYPRAWA W GŁĄB SIEBIE
Patryk Tokarz
dla osób dorosłych w minionych 5 latach licząc wstecz od szkolenia.Mentor/trener posiada 9 letnie
doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce w wymiarze około 40 godzin
tygodniowo. Wykształcenie średnie pełne Technik Informatyk oraz niepełne wyższe na kierunku
Inżynier Informatyk.
Trener posiada również 17 letnie doświadczenie komercyjne jako programista
Webmaster/FullStack developer. Aktualnie Software Engineer w dużej firmie
programistycznej. Pozytywne nastawiony, chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem.
Cierpliwość to jego mocna strona, więc zawsze znajdzie czas i sposób, żeby wytłumaczyć
nawet najbardziej skomplikowane zadanie.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja multimedialna w formacie PDF , zeszyt ćwiczeń , dostęp d o programów i sprzętu komputerowego niezbędnego do zajęć
praktycznych. Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz certyfikat potwierdzający udział i ukończenie szkolenia.
Uczestnik szkolenia zostanie poddany egzaminowi i certyfikacji przez zewnętrznego trenera wyznaczonego przez Fundację VCC w
Lublinie oraz otrzyma certyfikat tej fundacji z określeniem zdobytej kwalifikacji
Warunki uczestnictwa
Uczestnik musi być obecny na co najmniej 80% czasu zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć, np. w formie testu wiedzy, testu kompetencyjnego, zadań praktycznych do wykonania lub innych form zaliczenia zajęć.
Szkolenie jest prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących rozumianych jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie nabywanych umiejętności. Metodologia pracy oparta jest o cykl uczenia się ludzi dorosłych, dzięki czemu teoria połączona jest z refleksją, doświadczeniem oraz dyskusją grupy, mającą na celu podsumowanie danego tematu.
Uczestnik musi wziąć udział w procesach egzaminu i certyfikacji przeprowadzonych przez Fundację VCC.
Informacje dodatkowe
Proces egzaminu oraz certyfikacji są odrębnymi procesami prowadzonymi przez instytucję zewnętrzną - Fundację VCC.
Szkolenie odbywa się w formie mieszanej - stacjonarnej i zdalnej w czasie rzeczywistym.
Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
Dane dostępowe do usługi zostaną przekazane Operatorowi nie później niż dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia.
Stowarzyszenie Kobieta Szczęśliwa jest Licencjonowaną przez VCC Akademią Egzaminacyjną i Partnerem Egzaminacyjnym.
Usługa szkoleniowa zwolniona z podatku VAT na podstawie §3 ustęp 1. pkt.14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013/ Dz. U. 2020.0.1983.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
PLATFORMA: Usługa będzie prowadzona za pośrednictwem platformy ZOOM - usługa zdalna w czasie rzeczywistym ( w pierwszym dniu szkolenia).
OKRES WAŻNOŚCI LINKU: od 09.02.2026 (godz. 08:00) do 12.02.2026 (godz. 14.00.).
MINIMALNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PARAMETRÓW ŁĄCZA SIECIOWEGO: Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE, 5G)
NIEZBĘDNE OPROGRAMOWANIE UMOŻLIWIAJĄCE UCZESTNIKOM DOSTĘP DO PREZENTOWANYCH TREŚCI I MATERIAŁÓW: przeglądarka (Windows) IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Mac) Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Linux) Firefox 27+, Chrome 30+
MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Ekran/Monitor, Głośniki – wbudowane lub podłączane na USB lub bezprzewodowe bluetooth, Klawiatura lub Mikrofon