Zostań instruktorem jogi dla dzieci i młodzieży.
Zostań instruktorem jogi dla dzieci i młodzieży.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaStyl życia / Sport
- Grupa docelowa usługi
Kurs „Zostań instruktorem jogi dla dzieci i młodzieży” to kompleksowe szkolenie skierowane do profesjonalistów związanych z szeroko pojętą edukacją przedszkolną i szkolną, a także do rodziców, opiekunów, animatorów, instruktorów rekreacji ruchowej (w tym instruktorów jogi, fitness i pokrewnych dziedzin), którzy chcą zdobyć nowoczesną wiedzę oraz praktyczne umiejętności pedagogiczne.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji15-01-2026
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi64
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest przygotowanie uczestników do profesjonalnego i świadomego prowadzenia zajęć jogi z dziećmi i młodzieżą w różnych środowiskach: przedszkolnym, szkolnym, pozaszkolnym i rekreacyjnym. Program został opracowany z myślą o osobach, które chcą zdobyć lub pogłębić wiedzę i umiejętności w zakresie świadomej pracy z ciałem, oddechem i emocjami u najmłodszych – z poszanowaniem ich potrzeb rozwojowych, emocjonalnych i społecznych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje potrzeby rozwojowe dzieci w wieku przedszkolnym, szkolnym i młodzieżowym. | Kryteria weryfikacji Opisuje potrzeby rozwojowe dla każdej z trzech grup wiekowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analizuje studium przypadku i przyporządkowuje zachowania dziecka do etapu rozwojowego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Dobiera przykładowe aktywności ruchowe adekwatne do potrzeb wskazanej grupy wiekowej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Definiuje podstawowe zagadnienia psychologii rozwojowej i dostosowuje formę zajęć do etapu rozwoju dziecka. | Kryteria weryfikacji Podaje poprawne definicje kluczowych pojęć z psychologii rozwojowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tworzy konspekt zajęć dopasowany do określonego etapu rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Podczas zajęć praktycznych modyfikuje tempo, sposób instrukcji i trudność ćwiczeń w zależności od wieku uczestników | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Stosuje zasady pedagogiki zabawy oraz animacji kultury w pracy z grupą dziecięcą. | Kryteria weryfikacji Prowadzi zabawę lub ćwiczenie integracyjne zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i dostosowania do grupy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Tworzy scenariusz zajęć zawierający elementy zabawowe lub animacyjne wspierające aktywność ruchową | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje rekwizyty, narrację, muzykę lub techniki animacyjne w zaplanowany sposób podczas pracy praktycznej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Rozpoznaje dynamikę pracy grupowej i reaguje na wyzwania wychowawcze. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje sytuacje problemowe na podstawie studium przypadku (np. konflikt, wycofanie, nadpobudliwość) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Proponuje adekwatne strategie reagowania (np. praca w podgrupach, zmiana aktywności, wyciszenie, pozytywna dyscyplina) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje uproszczoną, przystępną wersję klasycznej filozofii jogi (8-stopniowa ścieżka wg Patanjalego) i przekłada ją na wartości edukacyjne dla dzieci | Kryteria weryfikacji Przedstawia 8-stopniową ścieżkę jogi w uproszczonej, zrozumiałej formie dla dzieci | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje konkretne wartości edukacyjne wynikające z każdego stopnia (np. cierpliwość, uważność, współpraca) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji W scenariuszu zajęć przyporządkowuje elementy praktyki jogi do odpowiednich wartości edukacyjnych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Definiuje uniwersalne zasady moralne, które są fundamentem ćwiczeń jogi i wprowadza je w formie prostych wartości (np. brak agresji, współpraca, uważność) w pracy z dziećmi, wykorzystując odpowiednie gry i zabawy. | Kryteria weryfikacji Przedstawia listę uniwersalnych zasad moralnych w formie prostych wartości dla dzieci | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Projektuje lub prowadzi zabawę/grę wspierającą przyswajanie wybranej wartości | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji W trakcie zajęć praktycznych wskazuje i komentuje, w jaki sposób konkretna aktywność wspiera daną wartość | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Buduje atmosferę zajęć zgodną z duchem jogi: bez rywalizacji, szacunek dla ciała i emocji dziecka, wyrozumiałość, empatia, szczerość w relacji nauczyciel-uczeń. | Kryteria weryfikacji Organizuje zajęcia tak, aby nie występowała rywalizacja między uczestnikami | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Podczas prowadzenia praktyki reaguje w sposób empatyczny na emocje i potrzeby dzieci | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Stosuje język i gesty wspierające szacunek dla ciała i emocji dzieci | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Podczas obserwacji lub nagrania zajęć zachowuje autentyczną, szczerą i wyrozumiałą relację z uczestnikami | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Definiuje zasady BHP w pracy z dziećmi i dba o bezpieczne środowisko zajęć. | Kryteria weryfikacji Wskazuje zasady BHP obowiązujące podczas zajęć z dziećmi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dostosowuje długość i intensywność zajęć do wieku dzieci. | Kryteria weryfikacji Opracowuje konspekt zajęć z uwzględnieniem czasu trwania i poziomu intensywności odpowiedniego dla danej grupy wiekowej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji W praktyce modyfikuje tempo ćwiczeń oraz czas poszczególnych aktywności zgodnie z reakcjami dzieci | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Dobiera konkretne ćwiczenia, techniki i procesy interpersonalne w zależności od wieku, poziomu zaawansowania i specyfiki grupy. | Kryteria weryfikacji Projektuje sekwencję ćwiczeń adekwatną do wieku, poziomu i potrzeb grupy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji W praktyce modyfikuje techniki lub zadania interpersonalne w zależności od dynamiki grupy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia wybór konkretnych ćwiczeń i metod pracy z grupą | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje różne modele organizacyjne i specyfikę zajęć w zależności od miejsca (przedszkole, klub fitness, własna sala). | Kryteria weryfikacji Opisuje różnice w organizacji zajęć w zależności od miejsca prowadzenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Przygotowuje konspekt zajęć dostosowany do konkretnego środowiska i warunków lokalowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje zalety i ograniczenia każdego modelu organizacyjnego w praktyce prowadzenia zajęć | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje możliwości zatrudnienia i modele współpracy z placówkami oświatowymi i kulturalnymi. | Kryteria weryfikacji Wskazuje różne typy placówek, w których można prowadzić zajęcia jogi dla dziec | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje modele współpracy (umowa cywilnoprawna, kontrakt, wolontariat, własna działalność) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy i prezentuje ofertę zajęć jogi dla dzieci i młodzieży. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje kompletną ofertę zajęć (opis programu, cele, wiek uczestników, czas trwania, koszty) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Promuje swoje usługi w formach online i offline. | Kryteria weryfikacji Projektuje materiał promocyjny (ulotka, plakat, post na mediach społecznościowych) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje różne kanały promocji w zależności od grupy docelowej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje specyfikę zawodu instruktora/nauczyciela dzieci i młodzieży oraz niezbędne kompetencje. | Kryteria weryfikacji Wskazuje cechy osobowościowe istotne w pracy z dziećmi i młodzieżą (cierpliwość, empatia, komunikatywność, kreatywność) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia i opisuje kompetencje edukacyjne, wychowawcze i społeczne wymagane od instruktora | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Dobiera asany, techniki oddechowe, relaksacyjne i elementy medytacji adekwatnie do wieku i potrzeb dzieci. | Kryteria weryfikacji Przedstawia zestaw ćwiczeń fizycznych, oddechowych i relaksacyjnych dla różnych grup wiekowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uzasadnia dobór konkretnych technik w odniesieniu do potrzeb rozwojowych dzieci | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje techniki oddechowe, relaksacyjne i medytacyjne do regulowania energii i emocji grupy. | Kryteria weryfikacji Prowadzi ćwiczenia oddechowe lub relaksacyjne w celu uspokojenia lub pobudzenia grupy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Obserwuje reakcje dzieci i dostosowuje tempo oraz rodzaj techniki w zależności od nastroju i energii grupy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Prowadzi gry ruchowe i zabawy interpersonalne w sposób sekwencyjny: najpierw uwolnienie energii, potem wyciszenie i koncentracja. | Kryteria weryfikacji Organizuje zabawy i gry ruchowe zgodnie z sekwencją: aktywizacja → wyciszenie → koncentracja | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Modyfikuje aktywności w trakcie zajęć w zależności od dynamiki grupy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia cel każdej części i jej wpływ na funkcjonowanie emocjonalne i ruchowe dzieci | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wprowadza proste mantry, afirmacje i elementy wiedzy psychologicznej wspierające rozwój emocjonalny dzieci. | Kryteria weryfikacji Stosuje krótkie, zrozumiałe dla dzieci afirmacje lub mantry w trakcie zajęć | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia dzieciom znaczenie wartości i emocji w prosty, przystępny sposób | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Obserwuje wpływ wprowadzonych technik na zachowanie i nastrój uczestników i dostosowuje je w praktyce | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Stosuje metody budowania autorytetu i pozytywnej relacji z dziećmi. | Kryteria weryfikacji Stosuje jasną, spokojną komunikację oraz spójne zachowania w relacji nauczyciel–uczeń | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Opisuje zastosowane metody budowania autorytetu (np. ustalanie zasad, konsekwencja, obecność, przykład własny) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozpoznaje potrzeby dziecka i reaguje konstruktywnie oraz empatycznie na nieodpowiednie zachowania. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje przyczyny trudnych zachowań w grupie (np. zmęczenie, frustracja, potrzeba uwagi) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dobiera adekwatne reakcje na nieodpowiednie zachowania, unikając kar fizycznych i agresji słownej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje strategie naprawcze lub wspierające, np. rozmowa, przerwa, zmiana aktywności, indywidualne wsparcie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje zasady bezpiecznej i nieagresywnej dyscypliny. | Kryteria weryfikacji Określa zasady dyscypliny obowiązujące podczas zajęć i przekazuje je dzieciom w przystępny sposób | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Monitoruje przestrzeganie zasad i reaguje w sposób nieagresywny, spójny i przewidywalny | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Opisuje przykłady sytuacji dyscyplinujących i sposób ich realizacji zgodny z bezpieczeństwem emocjonalnym dzieci | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Buduje motywację dzieci, stosując pochwały, nagrody i wzmacnianie pozytywnych zachowań oraz egzekwuje zasady w sposób konsekwentny i niekrzywdzący. | Kryteria weryfikacji Stosuje pochwały i nagrody adekwatne do wieku i sytuacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wzmacnia pozytywne zachowania w grupie poprzez konkretne działania i komentarze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs „Zostań instruktorem jogi dla dzieci i młodzieży” jest adresowany do nauczycieli, wychowawców, instruktorów rekreacji ruchowej, pedagogów, opiekunów, rodziców, animatorów kultury oraz wszystkich osób zainteresowanych prowadzeniem zajęć wspierających rozwój psycho-fizyczny dzieci i młodzieży.
Ukończenie kursu potwierdza zdobytą wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu prowadzenia zajęć jogi dla dzieci i młodzieży oraz wspierania ich rozwoju poprzez ruch, oddech, relaksację i techniki mindfulness.
Program kursu obejmuje pedagogiczne i psychologiczne podstawy pracy z dziećmi, metodykę prowadzenia zajęć jogi w różnych grupach wiekowych, techniki wspomagające regulację emocji i redukcję stresu, sposoby pracy z grupą i dzieckiem „trudnym”, a także elementy organizacji, promocji i prowadzenia działalności edukacyjno-rozwojowej.
Uczestnicy nabędą narzędzia do skutecznego wspierania dzieci poprzez świadomy ruch i uważność oraz będą gotowi do samodzielnego prowadzenia zajęć w różnych środowiskach (przedszkola, szkoły, świetlice, domy kultury, własna sala).
Warunki organizacyjne:
- Forma zajęć: mieszana
- Minimalna liczba uczestników: 5 osób, maksymalna: 15 osób.
- Kurs obejmuje 64 godzin zajęć (20 godzin teorii + 40 godzin praktyki).
- Przerwy w trakcie zajęć nie wliczają się w czas trwania kursu.
- W przypadku zajęć trwających 8 godzin przewiduje się godzinną przerwę.
- Część zajęć w ramach usługi prowadzona jest w sposób warsztatowy z wykorzystaniem niezbędnego oraz koniecznego sprzętu do realizacji tego typu zajęć w formie praktycznej
Ukończenie kursu „Zostań instruktorem jogi dla dzieci i młodzieży” umożliwia zdobycie specjalistycznej wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie pracy z dziećmi i młodzieżą z wykorzystaniem technik jogi, oddechu, relaksacji i mindfulness. Absolwenci będą mogli:
● prowadzić samodzielne zajęcia jogi dla dzieci i młodzieży w przedszkolach, szkołach, szkołach jogi, domach kultury, świetlicach, ośrodkach wypoczynkowych, centrach fitness oraz w ramach działalności prywatnej,
● tworzyć autorskie programy zajęć wspierające rozwój psycho-fizyczny dzieci i młodzieży,
● wykorzystywać techniki jogi, relaksacji i uważności w pracy pedagogicznej, wychowawczej i opiekuńczej,
● wspierać rozwój emocjonalny i społeczny dzieci poprzez ruch, oddech i świadomy kontakt z ciałem,
● prowadzić różnorodne gry, zabawy i procesy psychologiczne w zakresie treningu interpersonalnego oraz animacji społeczno-kulturalnej,
● rozwijać swoją działalność w branży edukacyjno-rozwojowej, promując profilaktykę zdrowia i dobrostan psychofizyczny najmłodszych.
Kurs nie zastępuje formalnych kwalifikacji pedagogicznych ani zawodowych uprawnień instruktora rekreacji ruchowej, ale stanowi ich wartościowe uzupełnienie i praktyczne narzędzie do codziennej pracy z dziećmi i młodzieżą
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
|---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 25 Joga dziecięca – teoria, fundamenty i filozofia. | Prowadzący Michał Czerny | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 25 Praktyczne zastosowanie technik jogi w zajęciach jogi dla dzieci – przedstawienie scenariuszy zajęciowych (grupy przedszkolne). | Prowadzący Michał Czerny | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 25 Szczegóły pracy z ciałem, oddechem i umysłem (w nawiązaniu do przedstawionych scenariuszy). | Prowadzący Michał Czerny | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 25 Joga dziecięca – teoria, fundamenty i filozofia. | Prowadzący Michał Czerny | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 25 Praktyczne zastosowanie technik jogi w zajęciach jogi dla dzieci – przedstawienie scenariuszy zajęciowych (grupy przedszkolne i wczesnoszkolne). | Prowadzący Michał Czerny | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 25 Szczegóły pracy z ciałem, oddechem i umysłem (w nawiązaniu do przedstawionych scenariuszy). | Prowadzący Michał Czerny | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 25 Podstawy pedagogiki i psychologii rozwojowej dziecka (czat/rozmowa na żywo). | Prowadzący Michał Czerny | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 25 Podstawy pedagogiki i psychologii rozwojowej dziecka (czat/rozmowa na żywo). | Prowadzący Michał Czerny | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 25 Organizacja i bezpieczeństwo zajęć dla dzieci (czat/rozmowa na żywo). | Prowadzący Michał Czerny | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 25 Organizacja i bezpieczeństwo zajęć dla dzieci (czat/rozmowa na żywo). | Prowadzący Michał Czerny | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 25 Praktyczne zastosowanie technik jogi w zajęciach jogi dla dzieci – przedstawienie scenariuszy zajęciowych (grupy wczesnoszkolne i grupy starszej młodzieży szkolnej). | Prowadzący Michał Czerny | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 25 Szczegóły pracy z ciałem, oddechem i umysłem (w nawiązaniu do przedstawionych scenariuszy). | Prowadzący Michał Czerny | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 25 Metodyka prowadzenia zajęć jogi dla dzieci i młodzieży (teoria oraz nauka tworzenia własnych scenariuszy zajęciowych). | Prowadzący Michał Czerny | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 25 Praktyczne zastosowanie technik jogi w zajęciach jogi dla dzieci – przedstawienie scenariuszy zajęciowych (grupy żłobkowe i grupy o specjalnych potrzebach edukacyjnych). | Prowadzący Michał Czerny | Data realizacji zajęć 01-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 25 Szczegóły pracy z ciałem, oddechem i umysłem (w nawiązaniu do przedstawionych scenariuszy). | Prowadzący Michał Czerny | Data realizacji zajęć 01-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 25 Metodyka prowadzenia zajęć jogi dla dzieci i młodzieży (zastosowanie, przećwiczenie oraz prowadzenie przez uczestników poszczególnych bloków zajęciowych). | Prowadzący Michał Czerny | Data realizacji zajęć 01-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 25 Wyzwania wychowawcze i praca z dzieckiem „wymagającym” specjalnej uwagi (czat/rozmowa na żywo). | Prowadzący Michał Czerny | Data realizacji zajęć 04-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 25 Wyzwania wychowawcze i praca z dzieckiem „wymagającym” specjalnej uwagi (czat/rozmowa na żywo). | Prowadzący Michał Czerny | Data realizacji zajęć 04-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 25 Zawód instruktora – promocja, współpraca, rozwój zawodowy (+ podsumowanie wiedzy z materiałów online) (czat/rozmowa na żywo). | Prowadzący Michał Czerny | Data realizacji zajęć 11-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 25 Walidacja. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 21:15 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 25 Praktyczne zastosowanie technik jogi w zajęciach jogi dla dzieci – przedstawienie scenariuszy zajęciowych (podsumowanie wiedzy dotyczących technik jogi i scenariuszy zajęciowych). | Prowadzący Michał Czerny | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 25 Metodyka prowadzenia zajęć jogi dla dzieci i młodzieży (poprowadzenie przez uczestników całych, stworzonych przez nich scenariuszy zajęciowych). | Prowadzący Michał Czerny | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 25 Metodyka prowadzenia zajęć jogi dla dzieci i młodzieży (poprowadzenie przez uczestników całych, stworzonych przez nich scenariuszy zajęciowych). | Prowadzący Michał Czerny | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 25 Walidacja. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 25 Walidacja. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Michał Czerny
Nauczyciel antystresowych programów Międzynarodowej Fundacji Art of Living, organizacji posiadającej status konsultanta przy ONZ. Wieloletni animator i organizator wydarzeń kulturalnych dla dzieci, młodzieży i dorosłych, związanych z jogą, rozwojem osobistym oraz kreatywnością.
Twórca innowacyjnego programu jogi holistycznej HOLY YOGA oraz autor i realizator nowatorskiego programu pedagogicznego Joga dla Dzieci. Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów, szkoleń i wyjazdów łączących metody jogi, mindfulness oraz treningu interpersonalnego.
Regularnie prowadzi zajęcia i warsztaty rozwoju osobistego w przedszkolach, szkołach, domach kultury, domach dziecka, świetlicach środowiskowych, centrach fitness, a także na festiwalach oraz w firmach i korporacjach. Współtwórca i założyciel Domu Jogi CHO NA MATE.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały, które uczestnicy otrzymują na własność:
- teczka A4,
- notatnik,
- długopis,
- Manual „Jogi dla Dzieci” – podręcznik dla instruktorów,
- Zbiór zdjęć i filmów z opisem technik jogi, oddechu i medytacji – nośnik cyfrowy,
- materiały niezbędne do przeprowadzenia kursu.
Warunki uczestnictwa
Osoby, które:
- mają ukończone 18 lat,
- nie mają przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku zgodnym z kierunkiem kursu,
- przystąpią do procesu walidacji częściowej i całościowej.
Informacje dodatkowe
- Zastrzegamy prawo do zmiany harmonogramu, kadry trenerów oraz walidatorów w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności.
- Warunkiem ukończenia kursu jest obecność na zajęciach (minimum 80% godzin szkolenia), przystąpienie do procesu walidacji.
- Po zakończonym kursie uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa będzie prowadzona na platformie ClickMeeting.
Wymagania, które muszą zostać spełnione:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 10 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera.
Aby móc korzystać z usługi na niektórych urządzeniach mobilnych, konieczne może być pobranie odpowiedniej aplikacji w iTunes App Store lub Google Play Store.
Do korzystania z usługi w pełnym zakresie dźwięku i obrazu, konieczne jest posiadanie kamery internetowej, mikrofonu lub zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych do urządzenia i rozpoznanych przez urządzenie i nie powinny być one jednocześnie używane przez żadną inną aplikację.