Kurs trener personalny + instruktor siłowni
Kurs trener personalny + instruktor siłowni
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaStyl życia / Sport
- Grupa docelowa usługi
Trener personalny, trener przygotowania motorycznego, fizjoterapeuta, trener fitness, instruktor siłowni, trener boksu, sportów walki, instruktor jogi, pilates, trener lekkoatletyczny, kulturystyki, crossfit, masażysta, dietetyk sportowy, trener rehabilitacji ruchowej, kinezyterapeuta, chiropraktyk, trener rehabilitacji ruchowej, sportowcy.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu ,,Nowy Start w Małopolsce z Euresem''
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu Małopolski Pociag do Kariery
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji12-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi34
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu „Trener personalny i instruktor siłowni” jest przygotowanie uczestników do profesjonalnego, samodzielnego i odpowiedzialnego prowadzenia działań trenerskich oraz instruktażowych w obszarze fitness i treningu siłowegoEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA: charakteryzuje najczęściej wystepujące urazy oraz środki ochrony zdrowia w sporcie dla wszystkich a także przeciwskazania do aktywności fizycznej | Kryteria weryfikacji definiuje czynniki które wskazują na przeciwskazania do wykonywania określonych ćwiczeń | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJETNOŚCI: organizuje i nadzoruje jednostkę treningową | Kryteria weryfikacji przygotowuje miejsce i sprzęt i dostosowuje intensywność ćwiczeń do możliwości i predyspozycji klienta. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Komunikuje wskazania i przeciwskazania do wykonywania konkretnych czynności ruchowych | Kryteria weryfikacji Przeprowadza wywiad przed zabiegiem w celu wyeliminowania działań niepożądanych, korzystając z zasad prowadzenia efektywnej komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia biologiczne podstawy planowania procesu treningowego | Kryteria weryfikacji opisuje zmiany zachodzące w narządach i układach człowieka, ze szczególnym uwzględnieniem aparatu ruchu, w odniesieniu do procesu treningowegonazywa ruchy w stawach, identyfikuje zaangażowane mięśnie oraz siły działające w trakcie ćwiczeń wykonywanych z oporem własnego ciała lub ze sprzętem stosowanym w treningu personalnym opisuje dysfunkcje aparatu ruchu, np. wady postawy i ograniczenia ortopedyczne do wykonywania popularnych ćwiczeń opisuje podstawowe pojęcia i procesy z zakresu fizjologii i biochemii wysiłku fizycznego człowieka w odniesieniu do procesu treningowego wyjaśnia zasady planowania i korygowania planu treningowego na podstawie parametrów charakteryzujących poszczególne układy człowieka oraz zmian w nich zachodzących w procesie treningowym opisuje budowę i funkcjonowanie organizmu człowieka w ontogenezie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia Kwestie formalno-organizacyjne działalności zawodowej trenera personalnego | Kryteria weryfikacji opisuje zakres odpowiedzialności prawnej trenera personalnegoopisuje prawne, finansowe i organizacyjne kwestie prowadzenia działalności gospodarczej związanej z usługami w sporcie dla wszystkich opisuje przepisy prawa pracy, przepisy prawa dotyczące ochrony danych osobowych oraz przepisy prawa podatkowego i prawa autorskiego w zakresie realizacji procesu treningowego w sporcie dla wszystkich opisuje narzędzia marketingowe niezbędne w pracy trenera personalnego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia Obszar zawodowy trenera personalnego | Kryteria weryfikacji opisuje specyfikę treningu personalnego i kierunki jego rozwoju w Polsce i na świecieopisuje zadania zawodowe trenera personalnego opisuje zasady etycznego postępowania w realizacji procesu treningowego w sporcie dla wszystkich wymienia sytuacje wymagające konsultacji ze specjalistami z innych dziedzin, m.in. z lekarzem, dietetykiem, fizjoterapeutą, fizjologiem sportu wymienia dostępne zasoby wiedzy branżowej i wydarzenia cykliczne ważne z punktu widzenia rozwoju zawodowego, m.in. konferencje, seminaria, targi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia podstawy teorii i metodyki sportu w planowanym proces treningowego | Kryteria weryfikacji klasyfikuje i omawia środki stosowane w procesie treningowym, m.in. ćwiczenia, środki metodyczne, środki dydaktyczne, nowości technologiczne wspierające uczestnictwo w sporciecharakteryzuje makrocykle, mezocykle i mikrocykle w procesie treningu sportowego opisuje zasady formułowania celów treningowych opisuje plan procesu treningowego w relacji do celów treningu opisuje metody stosowane w procesie treningowym, np. metody nauczania ruchu, prowadzenia zajęć sportowych, kształtowania zdolności motorycznych wskazuje i omawia komponenty jednostek treningowych w odniesieniu do planu treningowego, np. treść, intensywność, objętość, częstotliwość opisuje cele i zadania poszczególnych części jednostki treningowej opisuje założenia i znaczenie treningu kompensacyjnego w procesie treningowym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia podstawy żywienia i odnowy biologicznej w procesie treningowym | Kryteria weryfikacji definiuje podstawowe pojęcia fizjologii żywienia i trawienia oraz terminy dietetyczneopisuje zasady żywienia w procesie treningowym, w tym zbilansowanej diety i jej znaczenie dla zdrowia opisuje zasady i sposoby zachowywania zrównoważonej gospodarki wodno-elektrolitowej człowieka rozróżnia rodzaje suplementów według składu chemicznego i sugerowanego momentu zastosowania, w tym: przedtreningowe, potreningowe i regeneracyjne opisuje pozytywne i negatywne skutki stosowania suplementów opisuje środki odnowy biologicznej i ich znaczenie w procesie treningowym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia zagadnienia psychospołeczne dotyczące procesu treningowego | Kryteria weryfikacji opisuje uwarunkowania, motywy i bariery uczestnictwa w treningu personalnymopisuje zasady budowania pozytywnych relacji z klientem oraz ich znaczenie dla sukcesu w treningu personalnym definiuje pojęcie celu SMART w odniesieniu do treningu personalnego opisuje zasady wywiadu motywacyjnego oraz techniki motywacji w treningu personalnym, np. utrzymanie kontaktu, przypomnienia, pochwały opisuje style komunikacji z uczestnikiem i typy zarządzania treningiem uzasadnia zastosowanie coachingu w treningu personalnym opisuje techniki radzenia sobie ze stresem związanym z procesem treningowym, m.in. w nawiązaniu do uczestnictwa w aktywności fizycznej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia zasady bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w sporcie dla wszystkich | Kryteria weryfikacji opisuje najczęściej występujące urazy i zagrożenia, specyficzne dla uczestnictwa w różnych formach sportu dla wszystkichopisuje środki ochrony zdrowia w popularnych formach sportu dla wszystkich opisuje znaczenie aktywności fizycznej w profilaktyce zdrowia omawia problematykę stosowania używek i środków dopingujących w sporcie oraz prowadzenia zdrowego stylu życia wymienia przeciwwskazania do ukierunkowanej aktywności fizycznej opisuje informacje dotyczące zalecanego stroju, obuwia i sprzętu | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Omawia zasady diagnozowania i oceny w procesie treningowym | Kryteria weryfikacji opisuje metody oceny postawy ciała człowieka i sprawności motorycznej oraz ich znaczenie w procesie treningowymopisuje niezbędne elementy wywiadu z uczestnikiem, z uwzględnieniem potrzeb i celów, stylu życia, nawyków żywieniowych oraz stosowanych suplementów diety wymienia rodzaje informacji, które należy uzyskiwać od uczestnika w trakcie realizacji procesu treningowego, w tym: samopoczucie w trakcie realizacji procesu treningowego, opinia o procesie treningowym opisuje znaczenie rejestrowania postępów uczestnika i wskazuje okoliczności, w których należy dokonać modyfikacji procesu treningowego, w tym w odniesieniu do zmiany środków lub zmiany celu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje plan treningowy | Kryteria weryfikacji ustala z uczestnikiem cele treningoweperiodyzuje proces treningowy dobiera formy, metody i środki treningowe do ustalonych celów w oparciu o możliwości psychofizyczne uczestnika dobiera i planuje jednostki treningowe do ustalonych celów, przygotowując do nich konspekt zajęć planuje okresową kontrolę i ocenę postępów w treningu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje potrzeby i możliwości uczestnika treningu | Kryteria weryfikacji analizuje informacje uzyskane na podstawie wywiadu przeprowadzonego z uczestnikiemanalizuje stan zdrowia i sprawność motoryczną uczestnika w oparciu o przeprowadzone testy identyfikuje sytuacje wymagające konsultacji ze specjalistami z innych dziedzin, w tym z lekarzem, dietetykiem, fizjoterapeutą, fizjologiem sportu identyfikuje zagrożenia dla zdrowia i życia uczestnika procesu treningowego, w tym wynikające z: doboru metod, intensywności i trudności ćwiczeń, techniki ćwiczeń | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Organizuje i nadzoruje proces treningowy | Kryteria weryfikacji wskazuje środki treningowe niezbędne do realizacji ustalonych celów treningowych, m.in. miejsce do ćwiczeń, sprzętstosuje narzędzia do analizowania postępów treningowych w oparciu o informacje uzyskiwane z bieżącej i okresowej oceny klienta, w tym dziennik treningowy opisuje dostępne narzędzia teleinformatyczne wspierające komunikację z uczestnikiem oraz jego motywację do regularnego uczestnictwa w procesie treningowym (np. aplikacje komputerowe, mobilne) proponuje uczestnikowi możliwość poprawy wyników poprzez podjęcie współpracy z innymi specjalistami, np. dietetykiem, fizjoterapeutą współpracuje z innymi specjalistami w realizacji procesu treningowego, m.in. wykorzystując uzyskiwane od nich informacje o uczestniku w przygotowaniu lub modyfikowaniu planu treningowego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Prowadzi jednostkę treningową w kontekście przyjętych celów procesu treningowego | Kryteria weryfikacji sprawdza przygotowanie uczestnika do realizacji jednostki treningowejprzygotowuje miejsce i sprzęt do przeprowadzenia jednostki treningowej dobiera intensywność, objętość i formę ruchu do możliwości uczestnika oraz przyjętych celów procesu treningowego demonstruje i omawia ćwiczenia specyficzne dla poszczególnych części jednostki treningowej nadzoruje wykonywanie ćwiczeń przez uczestnika, w tym asekuruje i koryguje mobilizuje do wysiłku fizycznego, w tym stosuje zachęty słowne, pochwały, zmiany intonacji głosu oraz podkreśla korzyści wynikające z ćwiczeń monitoruje i w razie potrzeby modyfikuje intensywność wysiłku podsumowuje jednostkę treningową w odniesieniu do przyjętych celów treningowych dba o komfort uczestnika w czasie jednostki treningowej oraz jego pozytywne nastawienie do wysiłku fizycznego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Realizuje działania edukacyjno-informacyjne w procesie treningowym | Kryteria weryfikacji przekazuje uczestnikowi informacje dotyczące planu treningowego i zdrowego stylu życia, które mogą zwiększyć świadomość realizacji celów treningowychedukuje uczestnika w zakresie samodzielnego stosowania narzędzi wspomagających prowadzenie zdrowego i aktywnego stylu życia zachęca uczestnika do prozdrowotnego spędzania czasu wolnego również poza planem treningowym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wspiera uczestnika we wdrażaniu aktywnego stylu życia | Kryteria weryfikacji prezentuje poziom przygotowania motorycznego umożliwiający realizację procesu treningowego i mobilizujący uczestnika do wysiłku fizycznegoopisuje podstawy teorii zmiany zachowania w kontekście wdrażania uczestnika do zdrowego stylu życia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Nasz program kursu trenera personalnego i instruktora siłowni składa się z następujących modułów :
- Model pracy trenera personalnego Fit-Academy
- Wywiad z klientem
- Wspieranie uczestnika we wdrażaniu aktywnego stylu życia
- Długofalowe prowadzenie klienta oraz pomoc w osiągnięciu trwałej behawioralnej zmiany i nawyków żywieniowych
- Oceny zdrowia i sprawności fizycznej
- Planowanie i programowanie treningu z na podstawie potrzeb i możliwości uczestnika treningu
- Prowadzenie treningu, techniki nauczania i komunikacji
- - Organizowanie i nadzorowanie procesu treningowego
- - Działania edukacyjno-informacyjne w procesie treningowym
- - Prowadzenie jednostki treningowej w kontekście wszystkich przyjętych celów.
- Marketing i sprzedaż treningów personalnych
Sprawdzanie osiągnięcia wszystkich efektów kształcenia.
informacje:
- Walidacja
- Przerwy są realizowane na prośbę uczestników. maksymalnie 15 min,
- Walidacja wliczona w liczbę godzin szkolenia
- Usługa realizowana w formule godzin zegarowych
- Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej musi zostać potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora liście obecności
- Po zrealizowanym szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat o ukończeniu usługi. Warunkiem uzyskania certyfikatu jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć
W programie kursu wykorzystywane będą metody interaktywne, takie jak: ćwiczenia praktyczne, symulacje, case study, dyskusje moderowane, praca w parach i grupach, analiza nagrań wideo oraz odgrywanie ról. Uczestnicy będą aktywnie zaangażowani w proces nauki poprzez rozwiązywanie realnych problemów, ćwiczenia techniczne i zadania odzwierciedlające sytuacje z pracy trenera. Materiały dydaktyczne obejmą prezentacje multimedialne, karty pracy, arkusze oceny, podręczniki tematyczne oraz dostęp do materiałów online wspierających proces samokształcenia.
Zajęcia realizowane będą w odpowiednio wyposażonych salach szkoleniowych oraz na siłowni spełniającej wymagania dydaktyczne i sanitarne. Do dyspozycji uczestników zapewnione zostaną:
- Stanowiska treningowe: min. 1 stanowisko treningowe na 2 uczestników, wyposażone w podstawowy sprzęt (sztangi, hantle, ławki, gumy oporowe, maty, kettlebells itp.).
- Podział na grupy: w przypadku zajęć praktycznych uczestnicy będą dzieleni na mniejsze grupy (maks. 10 osób), co umożliwi indywidualną pracę z trenerem.
- Sala wykładowa: wyposażona w rzutnik, ekran, tablicę suchościeralną i dostęp do Internetu – do realizacji części teoretycznej i warsztatowej.
- Dostępność sprzętu: każdy uczestnik będzie miał dostęp do niezbędnych narzędzi i pomocy dydaktycznych na czas zajęć.
- Zaplecze socjalne: dostępne będą toalety, szatnie oraz miejsce do spożycia posiłków i odpoczynku w trakcie przerw.
Całość zajęć będzie realizowana w warunkach sprzyjających nauce praktycznej oraz wymianie doświadczeń w bezpiecznym i komfortowym środowisku.
Przerwy nie wliczają się w liczbę godzin usługi.
Walidacja wlicza sie w liczbę godzin usługi, prócz zaplanowanych przerw uczestnicy moga poprosić o przerwy wtedy usługa jest wydłużoną o czas zrealizowanych przerw.
Usługa realizowana w formule godzin zegarowych -60 min
Część teoretyczna trwa-7 godzin
Cześć praktyczna trwa -27 godzin w tym 2 godziny walidacji
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 25 Test wstępny | Prowadzący Krzysztof Gadomski | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 25 Model pracy trenera personalnego Fit Academy - omówienie zakresu praktyki trenera - wykład | Prowadzący Krzysztof Gadomski | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 25 Wywiad z klientem | Prowadzący Krzysztof Gadomski | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 25 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Gadomski | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 25 Wspieranie uczestnika we wdrażaniu aktywnego stylu życia | Prowadzący Krzysztof Gadomski | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 25 praca pisemna | Prowadzący Krzysztof Gadomski | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 25 Długofalowe prowadzenie klienta oraz pomoc w osiągnięciu trwałej behawioralnej zmiany i nawyków żywieniowych - wykład | Prowadzący Krzysztof Gadomski | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 25 Ćwiczenia *Udzielanie wskazówek żywieniowych | Prowadzący Krzysztof Gadomski | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 25 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Gadomski | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 25 *Rozpoznanie potrzeb i możliwości uczestnika treningu | Prowadzący Krzysztof Gadomski | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 25 Oceny zdrowia i sprawności fizycznej - wykład | Prowadzący Krzysztof Gadomski | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 25 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Gadomski | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 25 Ćwiczenia : * Ustalanie planów treningowych | Prowadzący Krzysztof Gadomski | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 25 Planowanie i programowanie treningu z na podstawie potrzeb i możliwości uczestnika treningu | Prowadzący Krzysztof Gadomski | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 25 Prowadzenie treningu, techniki nauczania i komunikacji - wykład | Prowadzący Krzysztof Gadomski | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 25 Organizowanie i nadzorowanie procesu treningowego (rozbudowany plan treningowy) | Prowadzący Krzysztof Gadomski | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 25 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Gadomski | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 25 Działania edukacyjno informacyjne w procesie treningowym | Prowadzący Krzysztof Gadomski | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 25 Przeprowadzenie(próbki) jednostki treningowej w kontekście przyjętych celów konkretnego klienta | Prowadzący Krzysztof Gadomski | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 25 Wykład i studia przypadków: model pracy trenera personalnego w praktyce | Prowadzący Krzysztof Gadomski | Data realizacji zajęć 03-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 25 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Gadomski | Data realizacji zajęć 03-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 25 Marketing i sprzedaż treningów personalnych - wykład | Prowadzący Krzysztof Gadomski | Data realizacji zajęć 03-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 25 powtórzenie materiału | Prowadzący Krzysztof Gadomski | Data realizacji zajęć 04-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 25 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Gadomski | Data realizacji zajęć 04-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 25 Podsumowanie nabytej wiedzy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 73,53 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 73,53 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Krzysztof Gadomski
Doświadczenie: Trener personalny oraz instruktor zajęć grupowych z ponad 10-letnim doświadczeniem: * treningi indywidualne *zajęcia grupowe Cross; trening funkcjonalny, TRX *treningi medyczne *szkolenia dla przyszłych oraz obecnych trenerów. *treningi przygotowania motorycznego m.in. kluby piłkarskie, zawodnicy rugby, mma, tenisa ziemnego. Prowadzący posiada nieprzerwane i ciągłe doświadczenie zawodowe w branży związanej z tematyką szkolenia od co najmniej pięciu lat
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy kursant otrzymuje:
● certyfikat ukończenia MEN
● schematy szkoleniowe
Warunki uczestnictwa
-Uczestnicy muszą mieć ukończone 18 lat,
-
Informacje dodatkowe
Dla podmiotów/osób uczestniczących w usłudze, które otrzymają dofinansowanie min. 70%, koszt szkolenia jest zwolniony z podatku VAT (podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień: § 3 ust. 1 pkt 14).
ZAWARTO UMOWĘ Z WUP KRAKÓW NA ROZLICZANIE USŁUG Z WYKORZYSTANIEM ELEKTRONICZNYCH BONÓW SZKOLENIOWYCH W RAMACH PROJEKTU NOWY START W MAŁOPOLSCE Z EURES-em i Projektu Małopolski Pociag do Kariery
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój.
SZKOLENIE ROZLICZANE JEST W RAMACH PRZYZNANYCH BONÓW.