Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B2 - FORMA ZDALNA.
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie B2 - FORMA ZDALNA.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osoby dorosłej, która na podstawie wyniku testu poziomującego została zakwalifikowana na szkolenie z języka angielskiego na danym poziomie.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji05-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Podczas kursu słuchacz polepszy swoją znajomość języka angielskiego, zdobędzie nowe umiejętności z zakresu mówienia, czytania, pisania i słuchania. Celem kursu jest przygotowanie słuchacza do swobodnego porozumiewania się językiem obcym w życiu codziennym oraz w podstawowych czynnościach zawodowych. Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Interpretuje stosunkowo długie wypowiedzi i wykłady , a nawet potrafi śledzić złożony wywód jeśli dotyczy tematu, który nie jest mu obcy. Rozumie program informacyjny oraz większość pozostałych programów telewizyjnych dot. aktualnych tematów. Potrafi zrozumieć większość filmów jeśli ich język jest standardowy. Interpretuje artykuły i teksty opisujące problematykę współczesną, których autorzy przyjmuję konkretną postawę lub szczególny punkt widzenia. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje słownictwo i struktury gramatyczne, zaznacza właściwą odpowiedź w tekście słuchanym lub czytanym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Pisze teksty jasne i szczegółowe na wiele tematów związanych ze swoimi zainteresowaniami. Potrafi napisać esej lub sprawozdanie przekazując informację lub przedstawiając swój pogląd za lub przeciw wyrażonej opinii. | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje odpowiednie zasadygramatyczne i słownictwo pisząc dłuższy tekst na zadany temat. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wypowiada się jasno i szczegółowo na wiele tematów dotyczących swoich zainteresowań, przedstawia swój pogląd na aktualny temat oraz wyjaśnia korzyści i niedogodności różnych rozwiązań. Porozumiewa się na tyle płynnie i spontanicznie, by prowadzić normalną rozmowę z rodzimym użytkownikiem danego języka, nie powodując przy tym napięcia u którejkolwiek ze stron. Formułuje przejrzyste wypowiedzi ustne w szerokim zakresie tematów, a także wyjaśnia swoje stanowisko w sprawach będących przedmiotem dyskusji, rozważając wady i zalety różnych rozwiązań. | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje odpowiednie zasady gramatyczne i słownictwo wypowiadając się na zadany temat | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa jest skierowana do uczestnika , który chce rozwinąć kompetencje w zakresie posługiwania się językiem angielskim na poziomie B2. Szkolenie obejmuje 50 godzin dydaktycznych 45 min. ( 25 godzin dydaktycznych teoretycznych i 25 godzin dydaktycznych praktycznych ) Przerwy nie są wliczone w czas usługi. Usługa zdalna w czasie rzeczywistym na ZOOM.
Usługa prowadzi do rozwinięcia kompetencji językowych na poziomie B2. Na szkoleniu uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu języka angielskiego na poziomie B2 zarówno w sferze gramatycznej jak i leksykalnej. Uczestnik rozwinie swoją wiedzę o nowe zagadnienia gramatyczne, rozszerzy zasób słownictwa oraz za pośrednictwem ćwiczeń komunikacyjnych nabierze płynności w prowadzeniu rozmów.
W zakresie gramatyki i funkcji językowych Słuchacz zrealizuje następujące obszary:
- tworzenie pytań: szczegółowych, o podmiot, o dopełnienie, pośrednich
- czasy przeszłe: Past Simple, Past Continuous, konstrukcje: used to, would, keep + -ing
- tworzenie kolokacji: czasownik + rzeczownik
- czasy: Present Perfect Simple, Present Perfect Continuous
- the passive - strona bierna
- przymiotniki zakończone na -ing i –ed
- czasy: Past Perfect Simple, Past Perfect Continuous
- stopień wyższy i najwyższy przymiotników i przysłówków
- tworzenie przymiotników – przyrostki
- relative clauses - zdania względne.
- czasowniki modalne – wyrażenie obowiązku i zakazu
- konstrukcje: wish, if only, should/shouldn’t/ought to/could have + past participle
- określniki ilościowe
- składnia czasowników: czasowniki + -ing, czasownik + bezokolicznik
- mowa zależna
- zdania warunkowe typu 0 i I
- konstrukcje czasu przyszłego – wyrażenie prawdopodobieństwa, czas Present Continuous
- trzeci tryb warunkowy
W zakresie słownictwa Słuchacz zrealizuje następujące obszary:
- formy spędzania czasu wolnego
- emocje, cechy charakteru
- zdrowy styl życia
- zażalenia, problemy
- wyrażenia z get
- pamięć, wspomnienia
- opis przedmiotów, jedzenia
- kłótnie
- w restauracji, jedzenie i napoje,
- zawody, związane z nimi czynności i umiejętności
- słownictwo XXI wieku
- wyrażenia z czasownikiem leave
- przestępczość
- pieniądze,
- negocjowanie
- kwestie społeczne, biznes
- kolokacje z czasownikami make, take, do, give,
- relacje prywatne i zawodowe
- wyrażenia zaczynające się od it
- film,
- spotkania i dyskusje.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 25 j. angielski. Słownictwo: formy spędzania czasu wolnego.Gramatyka: tworzenie pytań: szczegółowych. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 07-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 25 j. angielski. Gramatyka: tworzenie pytań o podmiot, o dopełnienie, pośrednich. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 25 j. angielski. Słownictwo: emocje, cechy charakteru. Gramatyka: czasy przeszłe: Past Simple, Past Continuous. Ćwiczenia komunikayjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 25 j. angielski. Gramatyka: konstrukcje: used to, would, keep + -ing. Słownictwo: zdrowy styl życia. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 04-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 25 j. angielski. Gramatyka: tworzenie kolokacji: czasownik + rzeczownik. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 11-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 25 j. angielski. Gramatyka: czasy: Present Perfect Simple, Present Perfect Continuous. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 18-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 25 j. angielski. Słownictwo: wyrażenia z get, zażalenia. Gramatyka: strona bierna. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 11-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 25 j. angielski. Gramatyka: przymiotniki zakończone na -ing i –ed. Slownictwo: pamięć, wspomnienia. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 18-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 25 j. angielski. Gramatyka: czasy: Past Perfect Simple, Past Perfect Continuous. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 25-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 25 j. angielski. Gramatyka: stopień wyższy i najwyższy przymiotników i przysłówków. Słownictwo: pamięć, wspomnienia. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 01-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 25 j. angielski. Słownictwo: kłótnie. Gramatyka: tworzenie przymiotników – przyrostki. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 08-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 25 j. angielski. Słownictwo: przymiotniki opisujące jedzene, przedmioty. W restauracji. Gramatyka: relative clauses - zdania względne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 15-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 25 j. angielski. Słownictwo: zawody, związane z nimi czynności i umiejętności. Gramatyka: czasowniki modalne – wyrażenie obowiązku i zakazu. Ćwiczenia komunikacyjne. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 22-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 25 j. angielski. Słownictwo: słownictwo XXI wieku. Gramatyka: konstrukcje: wish, if only. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 29-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 25 j. angielski. Słownictwo: wyrażenia z czasownikiem leave. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 06-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 25 j. angielski. Gramatyka: konstrukcje: should/shouldn’t/ought to/could have + past participle. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 13-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 25 j. angielski. Słownictwo: przestępczość, pieniądze.. Gramatyka: Określniki ilościowe. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 20-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 25 j.angielski. Gramatyka: składnia czasowników: czasowniki + -ing, czasownik + bezokolicznik. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 27-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 25 j.angielski. Słownictwo: negocjowanie. Gramatyka: mowa zależna. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 03-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 25 j.angielski. Słownictwo: kwestie społeczne, biznes. Gramatyka: zdania warunkowe typu 0 i I. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 10-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 25 j.angielski. Gramatyka: konstrukcje czasu przyszłego – wyrażenie prawdopodobieństwa. III tryb warunkowy. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 17-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 25 j.angielski. Słownictwo: kolokacje z czasownikami make, take, do, give, relacje prywatne i zawodowe. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 24-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 25 j.angielski. Słownictwo: wyrażenia zaczynające się od it. Gramatyka: drugi tryb warunkowy. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 01-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 25 j. angielski. Słownictwo: film, spotkania i dyskusje. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 08-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 25 j. angielski. Walidacja: test końcowy. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-07-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Talaśka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały udostępnione są elektronicznie poprzez współdzielenie ekranu. Istnieje możliwość zakupienia przez uczestnika książki w formie papierowej.
Warunki uczestnictwa
Wypełnienie testu poziomującego dostępnego na stronie internetowej: www.englishschool.zgora.pl
Informacje dodatkowe
Jedna godzina szkolenia oznacza godzinę lekcyjną - 45 min.
Słuchacz wyraża zgodę na nagrywanie zajęć/zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu wykonywanej usługi.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Zajęcia prowadzone są zdalnie w formie indywidualnych i regularnych spotkań lektora z kursantem na platformie dostosowanej do potrzeb edukacyjnych ZOOM. Platforma wyposażona jest m.in w wideochat, dostęp do materiałów edukacyjnych audio i video, współdzielenie ekranu i narzędzie do tworzenia notatek z zajęć.
Uczestnik będzie mógł logować się do platformy po zainstalowaniu aplikacji na urządzeniu.
Minimalne wymagania sprzętowe (komputer osobisty, tablet, smartfon):
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Android
- Wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji przeglądarek internetowych Google Chrome, Mozilla Firefox.
Konieczne jest posiadanie kamery internetowej, mikrofonu lub zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych do urządzenia.
- Wymagania sieciowe: prędkość nadawania i pobierania min. 5 Mbps.
Uczestnik dostaje swój indywidualny login i hasło, za pomocą których loguje się do platformy ZOOM.