English for Business People – B1 - Kurs języka angielskiego z elementami słownictwa biznesowego na poziomie B1 - 50 godzin w formie zdalnej w czasie rzeczywistym
English for Business People – B1 - Kurs języka angielskiego z elementami słownictwa biznesowego na poziomie B1 - 50 godzin w formie zdalnej w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego ogólnego z elementami języka angielskiego biznesowego.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji12-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs "English for Business People – B1” ma na celu rozwinięcie średniozaawansowanej umiejętności językowych w kontekście języka angielskiego biznesowego. Kurs przygotowuje do skuteczniejszej komunikacji w środowisku pracy z wykorzystaniem specjalistycznego słownictwa, średniozaawansowanych zasad gramatyki oraz funkcji językowych. Kurs przygotowuje do sprawnego porozumiewania się w języku angielskim, zarówno w mowie, jak i w piśmie, na poziomie średniozaawansowanym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje podstawowe i średnio zaawansowane struktury gramatyczne stosowane w komunikacji biznesowej.Rozróżnia i stosuje słownictwo związane z przedstawianiem się, podróżowaniem, spotkaniami, negocjacjami, obsługą klienta oraz prezentacjami. Opisuje zasady savoir-vivre’u i różnice kulturowe w relacjach biznesowych. Prezentuje siebie, swoją firmę i ofertę w języku angielskim w sposób spójny i profesjonalny. Stosuje zwroty i struktury językowe niezbędne do prowadzenia rozmów typu small talk i podtrzymywania kontaktu w rozmowie. Organizuje wypowiedzi językowe w typowych sytuacjach podróży służbowych i rozwiązuje sytuacje problemowe (np. reklamacje, opóźnienia). Projektuje i przedstawia krótką prezentację biznesową, stosując adekwatne słownictwo i strukturę wypowiedzi. Uczestniczy w spotkaniach i negocjacjach, formułuje oferty, odrzuca propozycje w sposób uprzejmy i argumentuje swoje stanowisko. Demonstruje umiejętność przyjmowania gości zagranicznych, opisuje miasto i region w języku angielskim, udziela informacji o lokalnych atrakcjach. Dostosowuje styl komunikacji do rozmówcy i kontekstu kulturowego, ocenia znaczenie uprzejmej, dyplomatycznej komunikacji w środowisku zawodowym. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i stosuje właściwe struktury gramatyczne w mowie i piśmie podczas ćwiczeń oraz testu końcowego.Klasyfikuje i wykorzystuje słownictwo branżowe w wypowiedziach ustnych i pisemnych. Charakteryzuje zasady savoir-vivre’u w kontekście międzynarodowym w trakcie dyskusji i zadań komunikacyjnych. Prezentuje siebie i firmę, używając odpowiednich fraz i struktur językowych w symulowanych rozmowach biznesowych. Prowadzi rozmowy typu small talk oraz utrzymuje kontakt językowy poprzez stosowanie pytań uzupełniających i reakcji językowych. Formułuje wypowiedzi w kontekście podróży służbowych, rozwiązuje sytuacje problemowe, reaguje adekwatnie językowo. Projektuje i prezentuje krótką prezentację firmową z użyciem poznanych struktur i słownictwa. Organizuje i prowadzi rozmowy negocjacyjne, formułuje oferty, argumentuje swoje stanowisko w sposób dyplomatyczny. Reaguje językowo w sytuacjach przyjmowania gości zagranicznych, udziela informacji o mieście i regionie. Dostosowuje styl komunikacji do rozmówcy, stosuje zasady uprzejmej i profesjonalnej komunikacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "English for Business People – B1" jest adresowane do osób, które chcą nie tylko poprawić swoje umiejętności językowe, ale także zdobyć wiedzę z zakresu terminologii biznesowej, co jest kluczowe dla efektywnej komunikacji w międzynarodowym środowisku biznesowym.
Ramowy Program Usługi
- wypełnienie testu kwalifikacyjnego on-line przed przystąpieniem do szkolenia (nie wchodzi w zakres harmonogramu)
- rozmowy online w czasie rzeczywistym
- podział na grupy 3-8-osobowe (3-8 uczestników szkolenia w grupie)
- forma prowadzenia zajęć: online z zastosowaniem podziału na podgrupy (2-4 uczestników), dyskusji ogólnogrupowej, interaktywnych ćwiczeń i quizów z rejestracją wyników.
- forma sprawdzenia wiedzy: test teoretyczny z zadaniami zamkniętymi i otwartymi na koniec szkolenia, obserwacja w warunkach symulowanych
- usługa realizowana w godzinach dydaktycznych (45 min), po dwie godziny w ciągu jednego dnia, bez przerwy.
"Co Ludzie Powiedzą" to szkoła języka angielskiego z siedzibą w Lublinie oferująca kursy stacjonarne i online. Naszą misją jest przełamywanie barier komunikacyjnych między ludźmi z całego świata w sytuacjach codziennych i biznesowych poprzez rewolucyjny i przyjazny zapamiętywaniu sposób nauki. Tworzymy szkolenie szyte na miarę, uwzględniając indywidualne preferencje klienta – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasze metody nauczania oparte są na technikach szybkiego zapamiętywania, wykorzystujemy autorskie fiszki do nauki przez skojarzenia (Mnemobrazki), które umożliwiają szybkie i efektywne przyswajanie słownictwa w języku angielskim - nawet do 40 słów w ciągu godziny.
Stawiamy na intensywne treningi językowe z dużym naciskiem na konwersacje. Dzięki temu uczniowie przełamują barierę językową i zyskują pewność w mówieniu. Nasze zajęcia są pełne praktycznych tematów, gier, quizów i kreatywnych ćwiczeń, które sprawiają, że nauka języka jest dynamiczna i angażująca. Oferujemy także całodobowy dostęp do autorskiej platformy e-learningowej.
Harmonogram spotkań, trenerzy oraz lokalizacja (w przypadku zajęć stacjonarnych) ustalane będą po zakończeniu rekrutacji:
Module 1: Small Talk & Networking
- Introductions & Networking
- Introducing yourself & your company
- Ice-breaking session
- Business Speed-dating
- GRAMMAR: Present Simple, Present Continuous
- Small Talk 1
- Talking about routines, preferences
- Small talk safe topics
- Running a successful small talk
- Asking follow-up questions
- Small Talk 2
- Showing interest, reacting naturally
- Agreeing/disagreeing politely
- Diplomatic opinions
- Useful idioms
- Conversation fillers
- Avoiding taboo topics
- GRAMMAR: Past Simple, Past Continuous
Module 2: Travelling Abroad
- At the Airport
- Check-in, boarding, delays, cancelled flights, etc.
- Survival dialogues
- Hotels
- Making reservations
- Asking for services/upgrades
- Handling complaints politely
- Car Rentals
- Booking a car
- Asking about insurance, extras
- Problem-solving scenarios
- Restaurants & Business Dining
- Ordering food
- Business dining etiquette
- Small talk at the table
- Health & Emergencies Abroad
- Calling an ambulance
- At the hospital
- At the pharmacy
- GRAMMAR: Future Tenses
Module 3: Business Essentials
- Company Vocabulary & Mini-Pitch
- Company structures & industries
- Describing your role/business
- Mini product/company pitch
- Presentations I – Useful Phrases
- Language for structure
- Practice of parts: intro, body, conclusion
- Presentations II – Practice
- Full presentations in pairs
- Peer & teacher feedback
- Customer Service in English
- Handling inquiries & complaints
- Clarifying and checking understanding
- Offering solutions
- GRAMMAR: Present Perfect
Module 4: Meetings & Negotiations
- (Video) Meetings I – Useful Phrases & Agenda Planning
- Useful phrases for running (video) meetings
- Practising the phrases in speaking
- (Video) Meetings II – Practice
- Role-play Zoom-style meeting
- Interrupting politely, expressing opinions, using useful phrases
- Negotiations I – Useful Phrases
- Making offers, rejecting politely
- Vocabulary for contracts, deadlines, discounts
- Negotiations II – Practice
- Full role-play negotiation scenarios
- Using the useful vocabulary
- GRAMMAR: Conditionals
Module 5: International Business Contexts
- Showcasing a Product on International Trade Fairs 1
- Features and benefits
- Useful vocabulary
- Handling questions
- Elevator pitch for products
- Showcasing a Product on International Trade Fairs 2
- Trade fair simulation
- Product demo & Q&A
- Accepting Guests & Talking About Lublin
- Welcoming visitors, arranging transport/meals
- Giving a short city tour (history, culture, food)
- Handling questions
- FINAL TEST
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 98,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 98,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe, dostęp do wybranych tematów Mnemobrazków (autorskich fiszek obrazkowych opartych na mnemotechnikach, ułatwiających i przyspieszających zapamiętywanie nowo-poznanego słownictwa), materiały dydaktyczne wspierające naukę, a także dostęp do autorskiej platformy e-learningowej szkoły Portal Geniusza, na której znajdują się dodatkowe materiały do pracy własnej w domu.
Warunki uczestnictwa
- Kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
- Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (ukończony poziom A2).
- Przed przystąpieniem do kursu przeprowadzona zostanie weryfikacja poziomu znajomości języka obcego w formie testu.
Informacje dodatkowe
Cały kurs to 25 spotkań po 90 minut (1 godz. = 45 minut), zajęcia odbywają się raz w tygodniu.
- Powyższa usługa jest usługą przykładową. Dla każdego zainteresowanego słuchacza tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb uwzględniając indywidualne preferencje – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to uzgadniane jest indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb.
- Każde szkolenie poprzedzone jest wykonaniem testu weryfikującego znajomość języka. Po ukończeniu szkolenia przeprowadzana jest podobna walidacja.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie prowadzone jest online, uczestnicy korzystają z platform MS Teams lub Zoom.
Wymagania sprzętowe: komputer osobisty, tablet lub smartfon z dwurdzeniowym procesorem 2GHz (zalecany czterordzeniowy), 4GB
RAM, system operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS lub Android, najnowsze wersje przeglądarek Google Chrome lub
Mozilla Firefox, kamera internetowa, mikrofon lub zestaw słuchawkowy.
Minimalne wymagania sieciowe: prędkość nadawania i pobierania min. 20 Mbps.
Zajęcia mogą być rejestrowane w celu utrwalenia efektów kształcenia oraz na potrzeby monitoringu. Wykorzystanie nagrania na inne
cele wymaga zgody uczestnika kursu oraz lektora/trenera.