Sprzedaż E-commerce. Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym.
Sprzedaż E-commerce. Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową sa właściciele, współwłaściciele firm, kadra zarządzająca oraz pracownicy firm prowadzących lub planujących prowadzić sprzedaż e-commerce oraz chcący pogłębić lub nabyć wiedzę oraz praktyczne umiejętności jak zaplanować, zdrożyć i kontrolować sprzedaż e-commerce.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji05-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik zostanie przygotowany do koordynacji i wyznaczania celów oraz do realizacji działań sprzedażowych wykorzystujących cyfrowe narzędzia w ramach sprzedaży e-commerce.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje sprzedaż e commerce | Kryteria weryfikacji Definiuje kluczowe kanały sprzedaży e-commerce | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Definiuje najważniejsze definicje w sprzedaży e-commerce | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wymienia platformy sprzedaży e-commerce | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa aspekty prawne mające wpływ na prowadzenie sprzedaży e-commerce | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Określa zasady organizacji pracy w e-commerce | Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe zasady organizacji pracy w e-commerce | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Określa zasady zarządzania sobą w czasie prowadząc sprzedaż e-commerce | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje różnorodne kanały i media e-commerce | Kryteria weryfikacji Publikuje treści na wybranych kanałach Social Media. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Realizuje treści w Wizytówce Google | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje adekwatne do swojej sprzedaży i produktu - kanały sprzedaży e-commerce | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Tworzy i aktualizuje Wizytówkę Google | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje właściwą komunikację w sprzedaży e-commerce | Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe zasady właściwej komunikacji do odbiorców, o ofercie, w sprzedaży e-commerce | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Stosuje zasady budowania zaangażowania klientów | Kryteria weryfikacji Przygotowuje działania adekwatne do etapu lejka sprzedażowego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Planuje i stosuje strategię odpowiednich działań i kanałów dotarcia do klientów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa przykłady stosowania zasady AIDA | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje content marketing w sprzedaży e-commerce | Kryteria weryfikacji Stosuje content do klienta tj. rodzaju i preferencji klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wdraża 3content do kanału sprzedaży | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje sztuczną inteligencję w sprzedaży e-commerce | Kryteria weryfikacji Wdraża odpowiednie narzędzia AI w e-commerce | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Obsługuje funkcjonalności narzędzi sztucznej inteligencji w sprzedaży e-commerce | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Definiuje reklamy stosowane w e-commerce | Kryteria weryfikacji Definiuje rodzaje reklam on line | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje zastosowanie i korzyści reklamy Google ADS | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje zastosowanie i korzyści reklamy w mediach społecznościowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia content marketingowy od reklamy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Definiuje zasady targetowania w Facebook Ads | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa na czym polega budżetowanie i ROI w kampaniach reklamowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje zasady optymalizacji kampanii reklamowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Definiuje cechy i korzyści reklamy Google Ads i Facebook Ads | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe źródła i narzędzia analityki w reklamie on line | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy skuteczny content do e-commerce | Kryteria weryfikacji Przygotowuje treści pisane dzięki narzędziom cyfrowym i publikuje odpowiednio do kanału i klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tworzy grafikę dzięki narzędziom cyfrowym i publikuje odpowiednio do kanału i klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przygotowuje wideo dzięki narzędziom cyfrowym i publikuje odpowiednio do kanału i klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przygotowuje i realizuje kampanię reklamową Google Ads | Kryteria weryfikacji Tworzy proces przygotowania i publikacji kampanii reklamowej Google Ads | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje i realizuje kampanię reklamową Facebook Ads | Kryteria weryfikacji Podejmuje się procesu przygotowania i publikacji kampanii reklamowej Facebook Ads | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Diagnozuje efekt kampanii reklamowej | Kryteria weryfikacji Wymienia i korzysta z narzędzi do analityki danych z kampanii oraz wyciąga trafne wnioski | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa kierowana do osób, które aktualnie są związane i odpowiadają za sprzedaż e-commerce lub osób, które chcą nabyć praktyczne umiejętności związane z własciwym planowaniem oraz prowadzeniem sprzedaży e-commerce.
Realizacja usługi w godzinach zegarowych.
Warunki organizacyjno - logistycznych - usługa zdalna w czasie rzeczywistym.
Program szkolenia:
1. Definicja i istota e-commerce, korzyści i aktualne trendy. Przegląd rynku e-commerce w Polsce i na świecie.
2. Podstawowe zagadnienia w sprzedaży ecommerce. Buyer persona, lejek sprzedaży, Customer Journey, User Experience UX, Ecommerce, Komunikacja ICT, SEO.
3. Wprowadzenie do reklamowania w Internecie.
4. Targetowanie w Facebook Ads
5. Copywriting i tworzenie treści reklamowych.
6. Tworzenie i optymalizacja kampanii w Google Ads.
7. Wykorzystanie analityki w kampaniach reklamowych.
8. Budżetowanie i ROI w kampaniach reklamowych.
9. Zaawansowane narzędzia i funkcje w Google Ads.
10. Optymalizacja kampanii i automatyzacje.
11.Organizacja pracy, zarządzanie sobą w czasie, umiejętność współpracy
12. Ścieżka zakupowa klienta, Lejek sprzedaży, Customer Experience, Zarządzanie relacjami z klientem. CRM.
13. Media społecznościowe i social selling. Przykłady skutecznych działań sprzedażowych.
14. Jak dobrać odpowiednie kanały w zależności od grupy docelowej? Różnorodność kanałów w sprzedaży e-commerce.
15. Zasady skutecznej komunikacji w sprzedaży e-commerce. Narzędzia i kanały cyfrowe.
16. Rodzaje contentu marketingowego w e-commerce. Content marketingowy a reklama on line wykład, ćwiczenia.
17. Znajomość podstawowych założeń modelu AIDA.
18. Moja Firma i Wizytówka Google w ścieżce zakupowej klienta i sprzedaży on-line.
19. E- mail marketing i programy partnerskie, afiliacyjne, influencer marketing oraz remarketing
20. Wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji w sprzedaży E-commerce. Poznanie narzędzi tworzenia różnorodnego contentu.
21. Jaki wizerunek kreujemy? Jak klient widzi markę Identyfikacja wizualna.
22. Walidacja. Test wiedzy.
Szkolenie trwa 30godzin zegarowych, każda godzina to 60 minut. Przerwy oraz walidacja wliczają się do czasu trwania usługi. Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 10 osób. Od uczestników wymagany jest dostęp do Internetu oraz komputera lub inego sprzętu przenośnego z dostepem do internetu z mikrofonem i głośnikiem oraz wideo. Podczas prowadzenia zajęć nie jest wymagane stałe korzystanie z wideo i mikrofonu przez uczestników, wymagane jest w zakresie niezbędnym i umożliwiającym niezakócające prowadzenie zajęć w grupie
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 200,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marek Jan Trochimiak
Anna Miastkowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestniczy otrzymają skrypt przed szkoleniem oraz prezentację po szkoleniu. Podczas zajęć będą przeprowadzane w oparciu o prezentację multimedialną, ćwiczenia praktyczne w formie samodzielnie wykonanych zadań, case studies, quiz, analizy przypadków oraz przkłady i dyskusje. Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy jak też ćwiczenia indywidulane.
Uczestnik otrzyma zaświadczenie po realizacji szkolenia.
Warunkiem zaliczenia szkolenia oraz otrzymania zaświadczenia jest uczestnictwo w usługdze rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testuna min 80%.
1 godzina rozliczeniowa = 60 minut
Warunki uczestnictwa
1. Szkolenie realizowane jest w formie zdalnej w czasie rzeczywistym za pomocą platformy Teams w związku z czym udział w szkoleniu wymaga dostępu do komputera lub innego cyfrowego narzędzia przenośnego obsługującego obraz i dźwięk z dostępem do internetu w celu komunikacji z uczestnikami szkolenia i ternerem, odtwarzania prezentacji i obsługi cyfrowych narzędzi do wykonywania ćwiczeń.
2. Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów uczenia się.
3. Cena usługi rozwojowej nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych przedsiębiorcom lub ich pracownikom, koszty dojazdu i zakwaterowania.
4. Karta niniejszej usługi rozwojowej została przygotowana zgodnie z obowiązującym Regulaminem Bazy Usług Rozwojowych, w tym m in. w zakresie powierzania usług
Informacje dodatkowe
Jedna godzina jest godziną zegarową i trwa 60 minut.
Korzyści z realizacji szkolenia: Efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi w dobie przeobrażeń rynku pracy w związku z pracą zdalną i hybrydową
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy realizacja usługi uprawnia przedsiębiorstwo lub osobę do uzyskania dofinansowania co najmniej w 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym. Szkolenie odbywa się poprzez aplikację Teams. Wymagania techniczne do udziału w szkoleniu: Komputer stacjonarny, laptop, telefon, tablet lub inne urządzenie stacjonarne bądź mobilne ze stabilnym internetem z mikrofonem i kamerą. Przed szkoleniem zostanie przeprowadzona próba połączenia. Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej w Teams (na wskazany adres mailowy), na której znajdować się będzie transmisja online. Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari), można zainstalować aplikację na swoim urządzeniu . Wymaga się wpisania imienia i nazwiska uczestnika. Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w czasie szkolenia oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Uczestnicy mogą brać aktywny udział w zajęciach. Uczestnicy mają możliwość komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu. Uczestnicy rozmawiają, wymieniają doświadczanie mają aktywny kontakt z grupą i trenerem. Dodatkowo wszyscy mają dostęp do chatu online. Link do szkolenia online udostępniony jest jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia (uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie). Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg harmonogramu szkolenia. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie link oraz wpisanie imienia i nazwiska Nie jest wymagana instalacja oprogramowania celem udziału w szkoleniu. ! Przed rozpoczęciem szkolenia: należy sprawdzić łącze internetowe, zadbaj o jego dobrą jakość połączenia internetowego należy sprawdzić czy poprwanie działa kamera i mikrofon Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie stacjonarne lub mobilne do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy. Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez blokad firmowych, "Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia."