SOCIAL MEDIA - KOMUNIKACJA, MARKETING I SPRZEDAŻ. KOMPETENCJE CYFROWE. SZKOLENIE STACJONARNE.
SOCIAL MEDIA - KOMUNIKACJA, MARKETING I SPRZEDAŻ. KOMPETENCJE CYFROWE. SZKOLENIE STACJONARNE.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
- właściciciele firm, pracownicy oraz osoby, które chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu działań komunikacyjnych, sprzedażowych i marketingowych z wykorzystaniem social mediów
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji30-11-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi34
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika szkolenia do wykorzystania funkcjonalności mediów społecznościowych celem skutecznej komunikacji oraz samodzielnego prowadzenia działań marketingowych i sprzedażowych dzięki wykorzystaniu cyfrowych kanałów komunikacji i sprzedaży Social Media.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza : Opisuje wiedzę o mediach społecznościowych w zakresie niezbędnym do efektywnej sprzedaży, marketingu i komunikacji | Kryteria weryfikacji Definiuje zasady działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wymienia rodzaje działań sprzedażowych i marketingowych w social mediach oraz rodzaje aktywności | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Definiuje zasady obsługi poszczególnych mediów społecznościowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia cele wykorzystania poszczególnych mediów społecznościowych Facebook, Instagram, Linkedin, Pinterest Tik Tok i You Tube | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wymienia aktualne trendy i rodzaje aktywności w mediach społecznościowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Obsługuje poszczególne media społecznościowe oraz wykorzystywanie ich funkcjonalności | Kryteria weryfikacji Przygotowuje profile w poszczególnych mediach społecznościowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Tworzy, opracowuje i publikuje rolki, reelsy, stories, relacje, wydarzenia na takie media jak Facebook, Instagram, Pinterest, Linkedin, Tik Tok i You Tube | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wiedza: Definiuje wiedzę o tworzeniu strategii komunikacji oraz strategii sprzedaży i marketingowej i zastosowania w Social Mediach | Kryteria weryfikacji Wymienia zasady budowania strategii komunikacji oraz strategii sprzedażowo marketingowej i zastosowania w Social Mediach | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Umiejętności: Diagnozuje dobór właściwego contentu i narzędzi pomocnych w tworzeniu contentu na media społecznościowe w formie treści i grafiki | Kryteria weryfikacji Określa korzyści stosowania narzędzi sztucznej inteligencji oraz Canvy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia rodzaje content marketingu i cele oraz dobiera media ich publikowania | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Stosuje content marketing na media społecznościowe | Kryteria weryfikacji Planuje i opracowuje content na poszczególne media zgodnie z zasadami działania poszczególnych mediów i zasad social selling | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Umiejętności: Obsługuje narzędzia pomocnicze tj. Canva i Chat GPT w zakresie niezbędnym do komunikacji, marketingu i sprzedaży w Social Mediach | Kryteria weryfikacji Tworzy, przygotowuje treści pisane, wideo i grafik w poszczególnych mediach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Przygotowuje treści w chat GPT i w Canvie, publikuje we właściwych mediach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Przygotowuje posty w Canvie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Wdraża strategiczne działania w mediach społecznościowych | Kryteria weryfikacji Planuje działania w zakresie budowania strategii komunikacji , strategii sprzedażowo marketingowej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Podejmuje działania marketingowe, sprzedażowe i komunikacyjne zgodnie z założeniami strategii | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Wdraża nawiązywanie relacji z odbiorcami | Kryteria weryfikacji Stosuje działania komunikacyjne mające wpływ na budowanie długotrwałych relacji międzyludzkich i biznesowych z odbiorcami | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Kometencje społecznei: Wdraża pozytywny stosunek do zmiany | Kryteria weryfikacji Stosuje i z łatwością dobiera działania lub je zmienia w zależności od potrzeb bądź sytuacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Współpracuje i nawiązuje relacje z odbiorcami | Kryteria weryfikacji Akceptuje i z łatwością dobiera działania lub je zmienia w zależności od potrzeb bądź sytuacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wiedza: opisuje zasady budowania zaangażowania klienta w Social Mediach | Kryteria weryfikacji Dobiera działania adekwatne do danej grupy odbiorców | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Definiuje jakie dokładnie działania wpływają na budowanie zaangażowania klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie teoretyczno - praktyczne w formie stacjonarnej obejmuje nabycie praktycznej wiedzy i doskonalenie umiejętności w zakresie obsługi mediów społecznościowych do komunikacji, sprzedaży i działań marketingowych.
Program obejmuje obszary:
- Wprowadzenie. Przegląd wybranych mediów społecznościowych.
- Rodzaje aktywności w mediach społecznościowych.
- Aktualne trendy w Social Mediach.
- Podstawy i zasady działań oraz aktywności w social mediach.
- Zasięg organiczny, nieorganiczny i hasztagi.
- Bezpieczeństwo w mediach społecznościowych.
- Zasady social sellingu w Social Media. Analiza doboru działań, odbiorców i treści. Zachowania klienta. Co decyduje o wyborze medium. Jak i gdzie szukać klienta?
- Dobór contentu w danym medium społecznościowym. Działania wizerunkowe i sprzedażowe.
- Rodzaje contentu. Treści pisane, wideo, grafika. Content marketingowy a reklama w mediach społecznościowych.
- Canva jako narzędzie tworzenia treści i grafik na social media.
- Facebook – zakładanie własnego profilu, poznanie funkcjonalności medium, tworzenie i publikowanie treści, działania marketingowo - sprzedażowe.
- Instagram – zakładanie własnego profilu, poznanie funkcjonalności medium, tworzenie i publikowanie treści, działania marketingowo - sprzedażowe.
- Facebook i Instagam -zakładanie profilu firmowego, zasady działania konta firmowego oraz publikowanie treści.
- You Tube –zakładanie własnego profilu, poznanie funkcjonalności, działania marketingowo - sprzedażowe.
- You Tube– Tworzenie i publikowanie video.
- Tik Tok – zakładanie własnego profilu, poznanie funkcjonalności medium, tworzenie i publikowanie treści. Zasady marketingu i sprzedaży.
- TikTok. Zakładanie własnego profilu, poznanie funkcjonalności medium. Zasady marketingu i sprzedaży. Tworzenie i publikowanie treści.
- Linkedin – zakładanie własnego profilu, poznanie funkcjonalności medium, tworzenie i publikowanie treści, działania marketingowo - sprzedażowe.
- Pinterest – zakładanie własnego profilu, poznanie funkcjonalności medium, tworzenie i publikowanie treści, działania marketingowo - sprzedażowe
- Linkedin i Pinterest jako profile firmowe
- Media Społecznościowe w kontekście własnych działań komunikacyjnych, sprzedażowych i marketingowych. Ćwiczenia praktyczne .
- Komunikacja i budowanie marki w social media. Analiza własnej marki i sposobu dotychczasowych działań .
- Jak przekonać klienta wykorzystując Social Media? Budowanie zaangażowania klienta.
- Cele działań w social mediach, strategia działań, budowanie wartości, obietnica wartości - jak wykorzystać SM
- Jak oceniać i mierzyć efektywność działań w social media.
- Walidacja. Test wiedzy.
Szkolenie stacjonarne trwa 34 godziny zegarowe, a każda godzina to 60 minut. Przerwy oraz walidacja wliczają się do czasu trwania usługi. Szkolenie składa się z części praktycznej 18 godzin i części teoretycznej 12 godz i 15 min, walidacji 45 min oraz przerw 3 godz. Przerwy oraz walidacja wliczają się do czasu trwania usługi. Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 3 osoby. W procesie szkoleniowym będzie brało udział jedno przedsiębiorstwo i szkolenie dedykowane jest dla trzech osób skierowanych na szkolenie.
Przedmiotowa usługa szkoleniowa skierowana jest do:
- właścicieli firm, pracowników oraz osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu działań komunikacyjnych, sprzedażowych i marketingowych z wykorzystaniem social mediów
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem, aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
Główny cel usługi:
Usługa przygotowuje uczestnika do wykorzystania funkcjonalności mediów społecznościowych do skutecznej komunikacji oraz samodzielnego prowadzenia działań marketingowych i sprzedażowych dzięki wykorzystaniu cyfrowych kanałów komunikacji i sprzedaży Social Media.
W ciągu każdego dnia zajęć trwającego minimum 6 godzin są przewidziane są 3 przerwy 15 minutowe. Przerwy i walidacja wliczają się do czasu szkolenia.
Podczas szkolenia wykonywane będą ćwiczenia indywidualne i grupowe w podziale na grupy 2 osobowe i indywidualne. Podczas szkolenia udostępniona będzie prezentacja, ćwiczenia realizowane z wykorzystaniem zadań aktywizujących tj. wypełniania Work Booka przekazanego uczestnikom w wersji papierowej pierwszego dnia szkolenia, omówienia, analizy, dyskusje, ćwiczenia praktyczne zlecone przez trenera, praca samodzielna lub w parach oraz ćwiczeń z wykorzystaniem social mediów za pomocą sprzętu elektronicznego (urządzenie mobilne lub komputer) zapewnione przez instytucję szkoleniową lub własne uczestnika (do wyboru uczestnika).
Szkolenie będzie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności. Ćwiczenia będą prowadzone w taki sposób aby stopniowo narastał poziom ich trudności. Nabyte umiejętności i wiedza będą na bieżąco weryfikowane przez trenera podczas szkolenia.
Uczestnik przed rozpoczęciem usługi może uzupełnić i uporządkować dotychczasową wiedzę, celem lepszego przyswojenia programu szkoleń dzięki samoocenie na podstawie pre testu udostępnionemu uczestnikowi oraz na podstawie znajomości mediów społecznościowych wykorzystywanych w codziennym funkcjonowaniu.
WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ
Walidacja efektów uczenia się odbywa się w oparciu o test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie (wykonany elektronicznie poprzez platformę FORMS Microsoft Office 365 gdzie wynik generuje się automatycznie i jest podawany uczestnikowi) oraz obserwacja w warunkach symulowanych. Walidacja efektów uczenia się na poziomie średniej min. 80% oraz zaliczenia każdej metody walidacji na poziomie min 80% tj. 80% prawidłowych odpowiedzi z testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie oraz uzyskania oceny na poziomie min 80% na podstawie obserwacji w warunkach symulowanych (na podstawie zadań zleconych uczestnikowi przez walidatora) uprawnia uczestnika do otrzymania oceny pozytywnej z walidacji. Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się. Proces walidacji został przygotowany w taki sposób, że podczas procesu walidacji będzie weryfikował nabycie efektów uczenia się na trzech poziomach tj. wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych (postaw).
Walidacja prowadzona jest przez Panią Wioletę Grzybowską i jest przez nią oceniana.
Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie/ certyfikat. Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w zajęciach usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w wyniku walidacji tj. w formie teoretycznego testu z wynikiem generowanym automatycznie wiedzy oraz obserwacji w warunkach symulowanych na podstawie oceny zadania praktycznego dla uczestników na poziomie min 80% oraz uczestnictwa w 100% czasu usługi szkoleniowej.
Dostawca usług oświadcza, iż zapewni udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami w razie takiej potrzeby.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
|---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | ||||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 176,47 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 176,47 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Miastkowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas szkolenia udostępniona będzie prezentacja, ćwiczenia realizowane z wykorzystaniem zadań aktywizujących tj. wypełniania Work Booka przekazanego uczestnikom w wersji papierowej pierwszego dnia szkolenia, omówienia, analizy, dyskusje, ćwiczenia praktyczne zlecone przez trenera, praca samodzielna lub w parach oraz ćwiczeń z wykorzystaniem social mediów za pomocą sprzętu elektronicznego (urządzenie mobilne lub komputer) zapewnione przez instytucję szkoleniową lub własne uczestnika (do wyboru uczestnika). Podczas szkolenia wykonywane będą ćwiczenia indywidualne i grupowe w podziale na grupy 2 osobowe i indywidualne.
Szkolenie będzie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności. Ćwiczenia będą prowadzone w taki sposób aby stopniowo narastał poziom ich trudności. Nabyte umiejętności i wiedza będą na bieżąco weryfikowane przez trenera podczas szkolenia.
Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie/ certyfikat. Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w zajęciach usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w wyniku walidacji tj. w formie teoretycznego testu z wynikiem generowanym automatycznie wiedzy oraz obserwacji w warunkach symulowanych na podstawie oceny zadania praktycznego dla uczestników na poziomie min 80% oraz uczestnictwa w 100% czasu usługi szkoleniowej.
Wybrane metody walidacji po szkoleniu umożliwiają zweryfikowanie zarówno wiedzy, umiejętności jak i kompetencji społecznych (postaw). Metody walidacji, które zostaną wybrane:
Test teoretyczny z wynikiem generującym wynik automatycznie w formie on line na platformie Microsoft Office 365 Forms
Obserwacja w warunkach symulowanych. Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się. Usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills).
1 godzina rozliczeniowa = 60 minut. Przerwy wliczają się do czasu trwania usługi.
Warunki uczestnictwa
1. Szkolenie w formie stacjonarnej .
2.Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej będzie potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora szkolenia liście. Udział w usłudze nie może być w wymiarze nie nie mniejszym niż 100%.
3.Dostawca usługi potwierdza, że zapewni realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027. Z
4.Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na uczestnictwo w monitoringu, kontroli.
5. Karta niniejszej usługi rozwojowej została przygotowana zgodnie z obowiązującym Regulaminem Bazy Usług Rozwojowych, w tym m in. w zakresie powierzania usług.
Informacje dodatkowe
Usługa zwolniona jest ze stawki VAT na podstawie par. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013r. w sprawie zwolnień od podatków i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień, w przypadku gdy udział w usłudze jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi