Indywidualny mentoring z zakresu umiejętności coachingowych w ramach programu Body Connection™ Practitioner.
Indywidualny mentoring z zakresu umiejętności coachingowych w ramach programu Body Connection™ Practitioner.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Usługa jest dedykowana dla uczestników programu Body Connection™ Practitioner.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji19-04-2026
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa prowadzi do rozwoju kompetencji coachingowych i przygotowuje do pozyskania akredytacji na poziomie ACC (ICF Associate Certified Coach) oraz samodzielnego prowadzenia sesji coachingowych i wspierania klientów w rozwoju osobistym i zawodowym zgodnie ze standardami i kluczowymi kompetencjami określonymi przez Interntional Coaching Federation.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Zawiera i realizuje ustalenia kontraktu coachingowego. | Kryteria weryfikacji Opisuje, co wchodzi w zakres usługi coachingowej. Uzgadnia warunki współpracy oraz zakresy odpowiedzialności. Doprowadza do ustalenia przejrzystego kontraktu coachingowego dotyczącego relacji, procesu, planów oraz celów. Określa z klientem cel na proces i na sesję oraz miary sukcesu. Projektuje rozmowę w kierunku pożądanego przez klienta rezultatu. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Definiuje i wdraża sposoby na budowanie zaufania i poczucia bezpieczeństwa w procesie coachingowym. | Kryteria weryfikacji Definiuje warunki wspierające zaufanie i poczucie w procesie coachingowym i je wdraża. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Przeprowadza proces odpowiadający na potrzeby klienta. | Kryteria weryfikacji Monitoruje przebieg sesji. Dostosowuje proces oraz sposób prowadzenia sesji do potrzeb klienta. Stosuje adekwatne techniki i narzędzia coachingowe. Prezentuje postawę obecności i pewności podczas pracy z klientem. Rozpoznaje blokady w procesie coachingowym i wdraża sposoby na ich niwelowanie. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Prezentuje efektywną komunikację w pracy z klientem. | Kryteria weryfikacji Definiuje kluczowe zasady skutecznej komunikacji w procesie coachingowym. Aktywnie słucha. Wdraża sposoby na zapewnienie jasności i zrozumienia. Rozpoznaje sygnały niewerbalne i wykorzystuje te informacje w prowadzeniu sesji. Rozróżnia kanały percepcyjne i stosuje język klienta. Dostrzega szerszy kontekst wypowiedzi klienta. Korzysta z narzędzi i technik ułatwiających klientowi dokonywanie odkryć i wspierających proces uczenia się. Zadaje pytania, które pomagają klientowi wykraczać poza dotychczasowe sposoby myślenia. Wspiera klienta w zmianie perspektywy. Zachęca klienta do podejmowania wyzwań. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Definiuje i wdraża kluczowe etapy sesji coachingowej. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia etapy rozmowy coachingowej. Płynnie przechodzi do kolejnych etapów sesji. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Wspiera klienta w uczeniu się i rozwoju. Opracowuje z klientem plan działania. | Kryteria weryfikacji Pracuje z klientem nad integracją nowych wglądów i wniosków. Przekłada z klientem odkrycia z sesji/procesu na działania. Pomaga w identyfikowaniu działań, które poprowadzą klienta do pożądanych rezultatów i tworzeniu planu działania. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Definiuje i prezentuje postawę coachingową coacha. | Kryteria weryfikacji Opisuje kluczowe zasady budowania relacji coachingowej. Definiuje i prezentuje podejście skoncentrowane na kliencie. Wykazuje, iż klienci są odpowiedzialni za swoje wybory. Wykorzystuje samoświadomość i intuicję z korzyścią dla klienta. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
W ramach programu BodyConnection Practitioner przygotowującego do pozyskania zawodu coacha jednym z elementów procesu edukacyjnego jest indywidualny mentoring jako jeden z wymaganych warunków określanych przez International Coaching Federation koniecznych do realizacji przed przystąpieniem do certyfikacji coachingowej. Indywidualny mentoring obejmuje analizę przeprowadzonych przez uczestniczkę sesji coachingowej, oceny ich pod kątem wymaganych umiejętności i standardów oraz uzupełnienie luk kompetencyjnych. Dodatkowo usługa obejmuje elementy superwizji, której celem jest wsparcie uczestniczki w poradzeniu sobie z jej własnymi blokadami w pracy jako coach. Jest to istotny element rozwoju coacha, by profesjonalnie realizował usługi coachingowe po zakończeniu szkoły. Zindywidualizowany mentoring pozwala odpowiedzieć na indywidualne potrzeby rozwojowe przyszłych coachów.
Mentoring pomoże uczestnikowi:
- zweryfikować bariery związane z nowym zawodem i wypracować sposoby na przełamanie ich
- uzyskać informacje zwrotne na temat tego, co już robi dobrze w prowadzonych sesjach, by wzmocnić wiarę w swoje umiejętności
- uzyskać informacje zwrotne na temat tego, co wymaga poprawy i w jaki sposób lepiej przeprowadzać klientów przez proces coachingowy.
Indywidualna informacja zwrotna wraz z wskazówkami rozwojowymi i konkretnymi narzędziami coachingowymi zostanie udzielona w obszarach:
- Budowanie relacji coachingowej.
- Struktura sesji coachingowej.
- Kontraktowanie, proces ustalania celu klienta i pożądanego rezultatu sesji/procesu coachingowego.
- Tworzenie doświadczenia wspierającego rozwój klienta. Wybrane narzędzia coachingowe jako alternatywa do stosowanych przez uczestniczkę do zastosowania w tematach związanych z motywacją, budowaniem poczucia własnej wartości i pewności siebie, budowaniem wizji, ustalaniem priorytetów i podejmowaniem decyzji, radzeniem sobie ze stresem oraz wypaleniem i innych, w których uczestniczka pracuje z klientami.
- Dostosowanie komunikacji z klientem do jego preferowanych kanałów percepcyjnych.
- Praca z emocjami i przekonaniami w coachingu.
- Pytania sięgające sedna.
- Blokady w procesie coachingowym.
- Domykanie sesji coachingowej, planowanie działań.
- Pozycja coacha w relacji coachingowej.
Podczas procesu zostaną przeanalizowane 2 sesje poprowadzone przez uczestnika. Do każdej sesji uczestnik uzyska wskazówki, jak jeszcze lepiej poprowadzić momenty sesji, które są dla niej wyzwaniem oraz jakie narzędzia coachingowe można zastosować w danym przypadku.
Narzędzia i metody pracy:
- rozmowa mentoringowa
- analiza nagranych sesji coachingowych przeprowadzonych przez uczestnika
- informacja zwrotna zgodnie ze standardami i kluczowymi kompetencjami coachingowymi określonymi przez ICF Global.
- zalecenia i wskazówki dotyczące rozwoju umiejętności
- dodatkowe narzędzia do pracy coachingowej
- sesje pytań i odpowiedzi
Wszystkie informacje zwrotne wraz ze wskazówkami oraz oceną poziomu kompetencji uczestniczka otrzyma w formie pisemnej.
Część mentoringowa obejmuje 8,5 godziny usługi.
Walidacja obejmuje 1,5 godziny usługi.
W ramach walidacji zostanie oceniony sesji przeprowadzonej przez uczestnika (prezentacja) oraz uczestnik odpowie na pytania zadane przez walidatora.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
|---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Początkowe sprawdzenie wiedzy i umiejętności | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Wprowadzenie do procesu. Ustalenie potrzeb, obszarów do rozwoju i celów uczestnika na proces mentoringowy | Prowadzący Agata Olszewska-Sarapata | Data realizacji zajęć 22-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Analiza przeprowadzonej przez uczestniczkę sesji coachingowej. Feedback. | Prowadzący Agata Olszewska-Sarapata | Data realizacji zajęć 22-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Analiza przeprowadzonej przez uczestniczkę sesji coachingowej.Feedback. | Prowadzący Agata Olszewska-Sarapata | Data realizacji zajęć 28-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Przerwa | Prowadzący Agata Olszewska-Sarapata | Data realizacji zajęć 28-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Superwizja. Wskazówki rozwojowe w obszarach do rozwoju. | Prowadzący Agata Olszewska-Sarapata | Data realizacji zajęć 28-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Przerwa | Prowadzący Agata Olszewska-Sarapata | Data realizacji zajęć 28-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Narzędzia coachingowe odpowiadające na potrzeby uczestnika. Sesja pytań i odpowiedzi. | Prowadzący Agata Olszewska-Sarapata | Data realizacji zajęć 28-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 214,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 221,40 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 180,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Agata Olszewska-Sarapata
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma workbook do procesu mentoringowego a także pisemny feedback do przeprowadzonych sesji.
Warunki uczestnictwa
Zapis na usługę przy pomocy nadanego ID wsparcia.
Informacje dodatkowe
Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi. Godzina usługi mentoringu = 60 min.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa walidacji ostanie zrealizowana za pośrednictwem platformy ZOOM.
Opis warunków technicznych:
- Wymagania sprzętowe: System Windows z procesorem Intel Dual-Core o częstotliwości 2.XX GHz lub procesorem AMD (zalecane minimum 2 GB RAM). Mac z systemem MacOS 10.12 lub nowszym na wspieranym urządzeniu z procesorem Intel CPI (zalecane minimum 2 GB RAM).
- Zainstalowany system operacyjny: Windows 7 z dodatkiem Service Pack 1 lub nowszy. Upewnij się, że masz zaktualizowane sterowniki. MacOS 10.12 lub nowszy na wspieranym Macu.
- Zainstalowana przeglądarka internetowa: Ostatnie dwie główne wersje jednej z następujących przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Microsoft Edge.
- Minimalna wymagana przepustowość łącza: Przy transferze wychodzącym - minimum 300 kb/s. Przy transferze przychodzącym - minimum 300 kb/s.
- Kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki.
- Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć się do usługi.
- Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika projektu przed usługą.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi