Skuteczne Przywództwo w Sprzedaży — lider, który buduje zaangażowanie i wyniki
Skuteczne Przywództwo w Sprzedaży — lider, który buduje zaangażowanie i wyniki
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla aktywnych liderów / menedżerów sprzedaży, którzy już zarządzają zespołem (2–10+ osób) i chcą podnieść jakość przywództwa, motywować świadomie, zatrzymywać talenty, prowadzić ludzi do wyników bez nadmiernej presji i wypalania zespołu.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji09-02-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie kompetencji nowoczesnego lidera sprzedaży, który potrafi budować wysoki poziom zaangażowania, odpowiedzialności i zaufania w zespole, jednocześnie konsekwentnie prowadząc ludzi do wyników.Szkolenie koncentruje się na motywacji wewnętrznej, kulturze odpowiedzialności, skutecznej komunikacji 1:1, prowadzeniu rozmów rozwojowych i zatrzymywaniu najlepszych handlowców, zamiast wyłącznie na presji wynikowej.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się • Różnice między starym modelem zarządzania „presja–target” a nowoczesnym przywództwem opartym na odpowiedzialności• Kluczowe czynniki motywacji wewnętrznej i zewnętrznej w sprzedaży 2025 • Rola autorytetu lidera w budowaniu zaangażowania i retencji pracowników • Struktura profesjonalnej rozmowy 1:1 (motywacyjnej, rozwojowej, korygującej) • Zasady kultury odpowiedzialności i partnerskiej egzekucji | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia min. 3 różnice między modelem „presja–target” a przywództwem opartym na odpowiedzialności (np. rola autonomii, rytm operacyjny, jakość feedbacku, rozwój kompetencji).Wymienia min. 3 czynniki motywacji wewnętrznej (np. sens, autonomię, mistrzostwo) i min. 2 zewnętrznej (np. prowizja, premie) oraz dopasowuje je do 2 scenariuszy sprzedażowych 2025. Opisuje, jak autorytet lidera wpływa na zaangażowanie i retencję, podaje min. 2 mechanizmy (np. spójność słów i czynów, przejrzystość zasad). Zna strukturę rozmowy 1:1 (motywacyjnej/rozwojowej/korygującej) — potrafi wymienić kolejność kroków oraz cel każdego etapu. Wskazuje min. 4 zasady kultury odpowiedzialności i partnerskiej egzekucji (np. jasne oczekiwania, mierniki, rytm, konsekwencja bez mikro-kontroli). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się prowadzić pogłębioną rozmowę 1:1 z handlowcem (cele – bariery – decyzje – plan działań)• stosować feedback i coaching zamiast samej kontroli i rozliczania • rozpoznać realne przyczyny spadku motywacji / oporu handlowca • prowadzić zespół w sposób budujący odpowiedzialność zamiast zależność • motywować ludzi długoterminowo, bez wypalania i nadmiernej presji | Kryteria weryfikacji Stosuje feedback i coaching zamiast samej kontroli: używa modelu SBI/FUKO, zadaje min. 3 pytania coachingowe otwarte, kończy kontraktem działań.Diagnozuje realne przyczyny spadku motywacji/oporu na podstawie case’u (np. brak kompetencji vs. brak zasobów vs. konflikt priorytetów) i proponuje min. 2 adekwatne interwencje. Prowadzi zespół budując odpowiedzialność: definiuje jasne oczekiwania, mierniki, rytuały operacyjne (weekly/pipe review), deleguje zadania z terminami i konsekwencjami. Tworzy plan długoterminowej motywacji (bez nadmiernej presji): łączy motywatory wewnętrzne z zewnętrznymi, planuje przeglądy rozwojowe i cele kwartalne. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się dopasować styl przywództwa do poziomu dojrzałości pracownika• budować kulturę zaufania, współpracy i samodyscypliny • komunikować się w sposób wzmacniający autorytet, a nie dominację • przyjmować i udzielać feedback, nawet w sytuacjach trudnych • utrzymać równowagę między „liderem wspierającym” a „liderem egzekwującym” | Kryteria weryfikacji Dopasowuje styl przywództwa do dojrzałości pracownika (M1–M4 / niski-wysoki poziom): w 3 scenariuszach wybiera styl i uzasadnia dobór.Buduje kulturę zaufania, współpracy i samodyscypliny: w ćwiczeniu zespołowym inicjuje zasady zespołowe, ustala sposób rozwiązywania sporów i mechanizm samo-oceny. Komunikuje się wzmacniająco: używa języka faktów, celów i wsparcia (bez dominacji/języka oceniającego), parafrazuje i podsumowuje ustalenia. Przyjmuje i udziela feedback w sytuacjach trudnych, zachowując spokój i strukturę; proponuje konkretne następne kroki. Równoważy wsparcie i egzekucję: w symulacji ustawia jasne granice (standardy/KPI) i oferuje wsparcie (trening, shadowing, zasoby). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Panel 1: Nowoczesne przywództwo w sprzedaży vs stary model presji (2h)
Panel 2: Motywacja wewnętrzna vs zewnętrzna — co działa naprawdę (2h)
Panel 3: Autorytet lidera — jak budować zaufanie i nie wejść w „bycie kolegą” (2h)
Panel 4: Rozmowy 1:1 — struktura, język odpowiedzialności, unikanie kontroli (2h)
Panel 5: Feedback i coaching — jak rozwijać, zamiast tylko rozliczać (2h)
Panel 6: Trudne sytuacje — spadek wyników, opór, konflikty w zespole (2h)
Panel 7: Budowanie kultury odpowiedzialności i samodyscypliny w zespole (2h)
Panel 8: Symulacje realnych rozmów lider–handlowiec, feedback trenerski (2h)
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Nowoczesne przywództwo w sprzedaży vs stary model presji | Prowadzący Andrzej Dąbkowski | Data realizacji zajęć 19-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Motywacja wewnętrzna vs zewnętrzna — co działa naprawdę | Prowadzący Andrzej Dąbkowski | Data realizacji zajęć 19-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Przerwa obiadowa | Prowadzący Andrzej Dąbkowski | Data realizacji zajęć 19-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Autorytet lidera — jak budować zaufanie i nie wejść w „bycie kolegą” | Prowadzący Andrzej Dąbkowski | Data realizacji zajęć 19-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Rozmowy 1:1 — struktura, język odpowiedzialności, unikanie kontroli | Prowadzący Andrzej Dąbkowski | Data realizacji zajęć 19-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Feedback i coaching — jak rozwijać, zamiast tylko rozliczać | Prowadzący Andrzej Dąbkowski | Data realizacji zajęć 20-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Trudne sytuacje — spadek wyników, opór, konflikty w zespole | Prowadzący Andrzej Dąbkowski | Data realizacji zajęć 20-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Przerwa obiadowa | Prowadzący Andrzej Dąbkowski | Data realizacji zajęć 20-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Budowanie kultury odpowiedzialności i samodyscypliny w zespole | Prowadzący Andrzej Dąbkowski | Data realizacji zajęć 20-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Symulacje realnych rozmów lider–handlowiec, feedback trenerski | Prowadzący Andrzej Dąbkowski | Data realizacji zajęć 20-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 306,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 306,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Andrzej Dąbkowski
Prowadzę szkolenia, warsztaty i wystąpienia motywacyjne w całej Polsce. W pracy łączę praktyczne narzędzia z prawdziwymi historiami – zarówno z biznesu, jak i ze świata sportów ekstremalnych. Jako pedagog wiem, że uczenie to nie tylko przekazywanie wiedzy, ale przede wszystkim inspirowanie do zmiany postaw, budowania pewności siebie i otwierania się na nowe możliwości.
Jako mediator odnajduję most porozumienia nawet tam, gdzie pozornie nie ma już przestrzeni na dialog. Uczestnicy moich szkoleń wychodzą nie tylko z nową wiedzą, ale także z gotowymi narzędziami, które mogą od razu zastosować w pracy i w życiu osobistym.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Certyfikat ukończenia szkolenia ValoraPro z oceną poziomu kompetencji liderskich i rekomendacją rozwojową.
Długopis i notes
Informacje dodatkowe
Przerwy kawowe odbywają się zgodnie z sugestią i potrzebą uczestników.
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi