Skuteczne Zarządzanie Zespołem Sprzedażowym — od celu do wyniku
Skuteczne Zarządzanie Zespołem Sprzedażowym — od celu do wyniku
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Osoby, które rozważają wejście w rolę lidera zespołu sprzedażowego i chcą świadomie przygotować się do funkcji menedżerskiej, zanim faktycznie ją obejmą.
Szkolenie jest przeznaczone dla osób bez wcześniejszego doświadczenia w zarządzaniu ludźmi, ale z motywacją, aby poznać kompetencje prawdziwego lidera sprzedaży
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji02-02-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do świadomego i odpowiedzialnego wejścia w rolę lidera sprzedaży — poprzez poznanie fundamentów przywództwa, fundamentów pracy z zespołem, zasad motywacji, komunikacji 1:1, zarządzania celami i budowania odpowiedzialności w zespole.Szkolenie pozwala realnie ocenić, czy rola lidera zespołu sprzedażowego jest dla uczestnika, zanim podejmie ostateczną decyzję zawodową.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie: na czym polega rola lidera w sprzedaży; jakie są fundamenty nowoczesnego przywództwa; jakie są typy motywacji; czym różni się praca lidera od pracy handlowca; czym jest rytm operacyjny zespołu sprzedażowego; jakie są zasady odpowiedzialności i etyki lidera. | Kryteria weryfikacji potrafi wyjaśnić własnymi słowami, na czym polega rola lidera vs handlowca.potrafi wymienić minimum 3 fundamenty nowoczesnego przywództwa. potrafi wskazać różnicę między motywacją zewnętrzną a wewnętrzną + podać przykłady. potrafi opisać, czym jest rytm operacyjny zespołu sprzedażowego i dlaczego jest kluczowy. potrafi podać minimum 2 przykłady zasad etycznych w pracy lider | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi: sformułować cel zespołowy i indywidualny; przeprowadzić prostą rozmowę 1:1; zadać pytania coachingowe; zastosować konstruktywny feedback; rozpoznać i nazwać motywatory różnych typów sprzedawców; przedstawić plan działania w oparciu o strukturę „cel → zadanie → odpowiedzialność”. | Kryteria weryfikacji formułuje cel zespołowy i indywidualny w modelu SMART / OKR.przeprowadza krótką rozmowę 1:1 zgodnie ze strukturą (cel → pytania → ustalenia). zadaje minimum 3 pytania coachingowe otwarte podczas symulacji. udziela konstruktywnej informacji zwrotnej zgodnie z modelem FUKO / SBI. identyfikuje motywatory minimum 2 różnych typów sprzedawców na podstawie case study. przedstawia plan działania w strukturze „cel → zadanie → odpowiedzialność” dla konkretnej sytuacji sprzedażowej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi świadomie dobrać styl komunikacji do sytuacji i człowieka; rozumie odpowiedzialność lidera wobec zespołu; potrafi ocenić swoje predyspozycje do roli lidera; potrafi przyjąć informację zwrotną i rozwijać się w oparciu o nią. | Kryteria weryfikacji dobiera styl komunikacji adekwatnie do przedstawionego typu rozmówcy / sytuacji.potrafi uzasadnić, jaka jest odpowiedzialność lidera wobec zespołu (np. w sytuacji kryzysu lub błędu). dokonuje autodiagnozy swoich predyspozycji do roli lidera na podstawie krótkiego narzędzia / ankiety. przyjmuje informację zwrotną i potrafi wskazać minimum 1 obszar rozwoju dla siebie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Panel 1: Kim jest lider sprzedaży — różnica między handlowcem a liderem (2h)
Panel 2: Motywacja — co naprawdę działa na ludzi w sprzedaży (2h)
Panel 3: Cele, KPI i odpowiedzialność — fundament pracy lidera (2h)
Panel 4: Rytm operacyjny zespołu — spotkania, pipeline, priorytety (2h)
Panel 5: Rozmowy 1:1 — feedback, coaching, wsparcie rozwoju (2h)
Panel 6: Trudne sytuacje — brak wyników, opór, spadek motywacji (2h)
Panel 7: Budowanie zaufania i autorytetu — lider jako partner, nie szef (2h)
Panel 8: Symulacje „pierwszy raz jako lider” — rozmowy i decyzje (2h)
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Kim jest lider sprzedaży — różnica między handlowcem a liderem | Prowadzący Andrzej Dąbkowski | Data realizacji zajęć 16-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Motywacja — co naprawdę działa na ludzi w sprzedaży | Prowadzący Andrzej Dąbkowski | Data realizacji zajęć 16-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Przerwa obiadowa | Prowadzący Andrzej Dąbkowski | Data realizacji zajęć 16-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Cele, KPI i odpowiedzialność — fundament pracy lidera | Prowadzący Andrzej Dąbkowski | Data realizacji zajęć 16-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Rytm operacyjny zespołu — spotkania, pipeline, priorytety | Prowadzący Andrzej Dąbkowski | Data realizacji zajęć 16-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Rozmowy 1:1 — feedback, coaching, wsparcie rozwoju | Prowadzący Andrzej Dąbkowski | Data realizacji zajęć 17-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Trudne sytuacje — brak wyników, opór, spadek motywacji | Prowadzący Andrzej Dąbkowski | Data realizacji zajęć 17-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Przerwa obiadowa | Prowadzący Andrzej Dąbkowski | Data realizacji zajęć 17-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Budowanie zaufania i autorytetu — lider jako partner, nie szef | Prowadzący Andrzej Dąbkowski | Data realizacji zajęć 17-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Symulacje „pierwszy raz jako lider” — rozmowy i decyzje | Prowadzący Andrzej Dąbkowski | Data realizacji zajęć 17-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 306,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 306,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Andrzej Dąbkowski
Prowadzę szkolenia, warsztaty i wystąpienia motywacyjne w całej Polsce. W pracy łączę praktyczne narzędzia z prawdziwymi historiami – zarówno z biznesu, jak i ze świata sportów ekstremalnych. Jako pedagog wiem, że uczenie to nie tylko przekazywanie wiedzy, ale przede wszystkim inspirowanie do zmiany postaw, budowania pewności siebie i otwierania się na nowe możliwości.
Jako mediator odnajduję most porozumienia nawet tam, gdzie pozornie nie ma już przestrzeni na dialog. Uczestnicy moich szkoleń wychodzą nie tylko z nową wiedzą, ale także z gotowymi narzędziami, które mogą od razu zastosować w pracy i w życiu osobistym.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Certyfikat ukończenia szkolenia ValoraPro z informacją o opanowanych kompetencjach oraz rekomendacją do dalszego rozwoju w kierunku roli lidera sprzedaży.
Długopis i notes
Informacje dodatkowe
Przerwy kawowe odbywają się zgodnie z sugestią i potrzebą uczestników.
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi