Skuteczna sprzedaż - jak negocjować i efektywnie porozumiewać się podczas kontaktu z klientem, współpracownikiem oraz kontrahentem - szkolenie.
Skuteczna sprzedaż - jak negocjować i efektywnie porozumiewać się podczas kontaktu z klientem, współpracownikiem oraz kontrahentem - szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Menedżerowie, specjaliści kierujący zespołami, ale również pozostali pracownicy chcący doskonalić swoje umiejętności w zakresie sprzedaży, negocjacji oraz efektywnej, wzajemnej komunikacji w firmie i w kontakcie z klientem.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji09-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa pozwala rozwinąć kompetencje negocjacyjne oraz właściwego porozumiewania się. Uczestnik pozna zasady właściwego przygotowania do negocjacji, planowania strategii negocjacyjnych, prowadzenia negocjacji z pracownikami i kontrahentami. Pozna najbardziej skuteczne techniki negocjacyjne. Usługa zainspiruje do poznawania i stosowania nowych sposobów negocjacji oraz skutecznego ich wykorzystania przy sprzedaży.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:Uczestnik wyszczególnia różnice w prowadzeniu negocjacji ze współpracownikami i kontrahentami oraz wyszczególnia i stosuje zasady właściwej komunikacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik właściwie odpowiada napytania dotyczące danego zakresu tematycznego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik dobiera właściwą metodę negocjacji w zadanej, zasymulowanej sytuacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Umiejętności:Uczestnik świadomie dobiera i skutecznie stosuje poznane techniki komunikacji oraz negocjacji. Jest otwarty na poznawanie nowych sposobów negocjacji i skutecznie je wykorzystuje podczas realizacji sprzedaży. | Kryteria weryfikacji Uczestnik właściwie odpowiada napytania dotyczące danego zakresu tematycznego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik dobiera dla zasymulowanej sytuacji właściwą technikę negocjacji, komunikuje się zgodnie z poznanymi zasadami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Kompetencje:Uczestnik zdobył przygotowanie do lepszych i skuteczniejszych negocjacji, zyskał doświadczenie w planowaniu strategii negocjacyjnych. Rozwinął swoje kompetencje komunikacyjne i je stosuje podczas kontaktów ze współpracownikami i kontrahentami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik właściwie odpowiada napytania dotyczące danego zakresu tematycznego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik dobiera dla zasymulowanej sytuacji właściwą technikę negocjacji, komunikuje się zgodnie z poznanymi zasadami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Brak wymagań co do poziomu wiedzy uczestników szkolenia. Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów, specjalistów kierujących zespołami oraz wszystkich pracowników chcących doskonalić swoje umiejętności w zakresie sprzedaży, negocjacji i właściwej komunikacji.
Zajęcia teoretyczne będą realizowane wspólnie dla całej grupy, zaś realizacja zajęć praktycznych będzie się odbywać w podziale na 3-osobowe podgrupy. Każda z podgrup oddzielnie przećwiczy poszczególne techniki komunikacji i negocjacji, zaś pozostali uczestnicy wraz ze szkoleniowcem będą się przysłuchiwali, a po zakończeniu ćwiczenia dzielili uwagami.
Szkolenie odbywać się będzie w oparciu o miarę godziny lekcyjnej wynoszącej 45 min. Przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi. W trakcie szkolenia wykorzystane zostaną liczne przykłady, symulacje i ćwiczenia. Walidacja odbywać się będzie na podstawie testów teoretycznych jednokrotnego wyboru oraz na podstawie obserwacji uczestnika w zasymulowanych sytuacjach.
Dzień I.
- Podstawowe informacje dotyczące szkolenia, pre-test.
- Czym są negocjacje? - wykład
- Style negocjacyjne - wykład
- Przeszkody w skutecznym komunikowaniu się - wykład
- Zasady komunikacji - wykład + ćwiczenia
Dzień II.
- Komunikacja werbalna i niewerbalna - wykład + ćwiczenia
- Techniki negocjacyjne - wykład
- Fazy i rodzaje negocjacji - wykład
- Strategie i zasady w negocjacjach - wykład
- Negocjacje w sprzedaży - etapy, kryteria oceny negocjacji sprzedażowych - wykład + ćwiczenia
- BATNA i jej znaczenie w komunikacji - wykład
- Porozumiewanie się z trudnym klientem (dominacja w negocjacjach) - wykład + ćwiczenia
- Porozumiewanie się z małomównym i zrzędzącym klientem - wykład + ćwiczenia
- Klient wrogo nastawiony - wykład + ćwiczenia
- Podsumowanie szkolenia, post-test.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 472,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 472,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 217,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 217,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
dr Krzysztof Adamczyk
Wiedza i doświadczenie jakie zdobył przez lata swojej pracy sprawiły, że jest osobą kompetentną, potrafiącą przykuć uwagę słuchaczy, co pozwala na prowadzenie zajęć w wielu dziedzinach. Posiada wieloletnią praktykę w nauczaniu akademickim.
Posiada duże doświadczenie na stanowiskach menadżerskich i doradczych: Centrum Łańcucha Dostaw SMR, ŚGP Industria, Doradca Marszałka Województwa Świętokrzyskiego, TRAKT S.A., Biuro Zarządu Województwa Świętokrzyskiego, Kancelaria Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego.
Wykształcenie: uzyskany na Uniwersytecie Humanistyczno-Przyrodniczym w Kielcach tytuł doktora nauk humanistycznych z zakresu politologii i nauk społecznych, tytuł magistra politologii i nauk społecznych na Wydziale Zarządzania i Administracji Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Kielcach.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja powerpoint, celem utrwalenia informacji przekazanych w trakcie szkolenia, przesłana będzie drogą mailową.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych oraz zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy.
Informacje dodatkowe
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzyma certyfikat.
Usługa szkoleniowa podzielona jest na godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna = 45 minut).
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi