Kurs języka niemiecki na poziomie B2, liczba godzin 50, metoda nauki BLS
Kurs języka niemiecki na poziomie B2, liczba godzin 50, metoda nauki BLS
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Niemiecki
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe, których celem jest podniesienie kompetencji językowych oraz nabycie umiejętności swobodnego komunikowania się w języku obcym.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji19-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym kursu jest przygotowanie uczestnika do sprawnego posługiwania się językiem niemieckim na poziomie B2 w sytuacjach codziennych, zawodowych i edukacyjnych poprzez rozwijanie wiedzy z zakresu słownictwa, gramatyki i zasad komunikacji. Kształtowanie kompetencji społecznych niezbędnych do komunikacji w środowisku międzynarodowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Po zakończeniu usługi uczestnik osiąga efekty w zakresie:1.rozróznia struktury gramatyczne typowych dla poziomu B2 2. definiuje słownictwo ogólne i specjalistyczne w kontekście codziennym i zawodowym 3.charakteryzuje różnice między formalnym i nieformalnym stylem języka 4. uzasadnia wybory odpowiednich struktur językowych w określonych sytuacjach komunikacyjnych 5. organizuje rozmowy w języku angielskim w tym inicjuje, podtrzymuje i kończy dyskusję | Kryteria weryfikacji SŁUCHANIERozróżnia znane mu słowa i bardzo podstawowe wyrażenia dotyczące jego osoby, jego rodziny i bezpośredniego otoczenia, gdy tempo wypowiedzi jest wolne a wymowa wyraźna. Test teoretyczny CZYTANIE Rozróżnia znane nazwy, słowa i bardzo proste zdania, np.: na tablicach informacyjnych i plakatach lub w katalogach. Test teoretyczny SAMODZIELNE WYPOWIADANIE SIĘ I POROZUMIEWANIE Uczestniczy w rozmowie pod warunkiem, że rozmówca jest gotów powtarzać lub inaczej formułować swoje myśli, mówiąc wolniej. Formułuje proste pytania dotyczące najlepiej mu znanych tematów lub najpotrzebniejszych spraw i odpowiadać na tego typu pytania. Stosuje proste wyrażenia i zdania, aby opisać miejsce, gdzie mieszka oraz ludzi, których zna. Wywiad ustrukturyzowany PISANIE Pisze krótkie, proste teksty na widokówce, np. z pozdrowieniami z wakacji. Wypełnia formularze (np. w hotelu) z danymi osobowymi, takimi jak nazwisko, adres, obywatelstwo. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ramowy program usługi
Kurs j. angielskiego skupia się na najważniejszych, praktycznych aspektach nauki języka. Od pierwszych zajęć jest to dynamiczna komunikacja wyłącznie w danym języku utrzymana w naturalnym tempie mówienia. Dzięki temu od razu zaczynasz mówić i rozumieć język, którego się uczysz. Skuteczny system powtarzania i wykorzystanie efektywnych metod zapamiętywania zapewnia sprawne i systematyczne utrwalanie materiału.
Cel nauczania realizowany jest poprzez rozwijanie sprawności językowych w następującym zakresie:
- Rozumienie ze słuchu - rozumienie kontekstu wypowiedzi jako całości czyli sensu ogólnego, szczegółów zawartych w informacji i ustosunkowania rozmówcy , na podstawie dialogów , monologów i wykładów.
- Czytanie - rozumienie ogólnego sensu tekstów, wyszukiwanie szczególowych informacji, rozumienie struktury tekstu, wyciąganie wniosków i interpretacja wypowiedzi na podstawie różnorodnych tekstów informacyjnych i prasowych.
- Mówienie - udzielanie informacji o sobie, swojej pracy, umiejętność prowadzenia konwersacji, umiejętność prowadzenia pertraktacji, negocjacji i osiągania kompromisu, prowadzenie dyskusji na rózne tematy, swobodne porozumiewanie się w kontaktach społecznych i zawodowych.
- Pisanie - pisanie różnorodnych tekstów, krótkich notatek, listów, wiadomości email, itp.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 88,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 88,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Janusz Piersa
Zdzisław Chowaniec
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- materiały piśmienne - ćwiczenia autorskie, materiały z prasy, telewizji i internetu (również video), materiały dostępne na rynku wydawniczym
Wyrażenie zgody na nagrywanie zajęć/zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu zajęć.
Informacje dodatkowe
Zarówno terminy kursów jak i szczegóły programu zostaną indywidualnie ustalone z kursantem, forma zajęć stacjonarna lub on-line w zależności od preferencji klienta.
Informacje dodatkowe:
Harmonogram zostanie uzupełniony po wcześniejszej konsultacji z uczestnikiem szkolenia. Zastrzegamy, że osoba prowadząca może ulec zmianie, godzina lekcyjna to 45 min.
Kursant otrzymana po ukończeniu kursu:
- Zaświadczenie o zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej
- Oświadczenie dotyczące prawidłowości realizacji usługi prowadzącej do nabycia kompetencji
Warunkiem zaliczenia kursu jest 80% obecności potwierdzonego listą obecności.
Kurs kończy się wydaniem wewnętrznego certyfikatu.
Metoda BLS zakłada zmienność lektora. Na karcie BUR jest podany główny lektor.
Zaakceptowano Regulamin dla instytucji szkoleniowych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
W zasobach szkoły mamy laptop oraz telewizor do odtwarzania plików multimedialnych. Do tego posiadamy własną platformę e-learningową.