Kurs języka angielskiego na poziomie A2
Kurs języka angielskiego na poziomie A2
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Usługa przeznaczona jest dla przedsiębiorców i ich pracowników znających angielski na poziomie A2 , uczestników projektu NETBON 2.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji14-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi27
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest nabycie umiejętności swobodnej komunikacji w codziennych sytuacjach, zarówno w mowie, jak i w piśmie w różnych kontekstach, w tym w pracy, w relacjach międzyludzkich oraz w interakcjach społecznych, z wykorzystaniem wszystkich 4 sprawności językowych na poziomie biegłości językowej A2 zgodnie ze skalą CEFREfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się SŁUCHANIE: Uczestnik rozumie• informacje na temat rodziny, miejsca zamieszkania, zawodu, czasu i miejsca pracy, podróży; • informacje w krótkich zapowiedziach, opowiadaniach, • sygnały czasowe, opisy osób, wypowiedzi o planach i doświadczeniach; • informacje zawarte w usłyszanych opowiadaniach, proste polecenia, temat w wiadomościach • proste instrukcje obsługi różnych urządzeń i przyrządów; • ton uprzejmy lub nieuprzejmy; • argumenty za i przeciw | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozumie sens ogólny wypowiedzi , krótkie, wyraźne i proste przekazy, ogłoszenia, zawierające wyrażenia i najczęściej używane słownictwo dotyczącego życia codziennego (np. informacji o osobie, rodzinie, geografii regionu, zatrudnieniu). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się MÓWIENIE: Uczestnik szkolenia przedstawia siebie, opisuje swoje wykształcenie, miejsce zamieszkania, rodzinę;• przedstawia znajomych i przyjaciół; • opisuje swój kraj i typowe zwyczaje; • wyraża uczucia takie, jak radość, rozczarowanie; • rozmawia o marzeniach, przyjaźni, planach i doświadczeniach; • formułuje uprzejme prośby, wyraża przypuszczenia, propozycje, porady; • pośredniczy w prostych rozmowach pomiędzy osobami posługującymi się innymi językami; • wyraża własne zdanie i uzasadnia je; • przekazuje polecenia i informacje z rozmowy telefonicznej; • negocjuje terminy; • udziela informacji na podstawie wiedzy z tekstów; • opisuje działanie i funkcję prostych urządzeń i przyrządów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik porozumiewa się w sytuacjach codziennych i rutynowych, wymagających prostych bezpośrednich informacji na znane tematy; radzi sobie w prostych sytuacjach towarzyskich, nie rozumiejąc przekazu prosi o jego wyjaśnienie | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się PISANIE: Uczestnik tworzy pisemnie prosty życiorys, wiadomość, prosty list osobisty;• opisuje osoby, miejsca, przedmioty; • opisuje ważne etapy życiowe, relacjonuje podróż • sporządza krótkie notatki • opisuje wydarzenie; • zapisuje i przekazuje ważne informacje z rozmowy telefonicznej; • opisuje powody podróży, doświadczenia i wrażenia z pobytu w innym kraju; • odpowiada pisemnie na zaproszenie, wyrażając zgodę lub odmowę; | Kryteria weryfikacji Uczestnik sporządza list nieformalny i list formalny typu wniosek, podanie lub prośba. Sporządza opis miejsca, zdarzenia, osób. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się CZYTANIE: Uczestnik szkolenia rozumie• proste informacje na tematy osobiste i najbliższego otoczenia, na temat danego kraju, filmu, lub wydarzenia; • treść krótkiego opowiadania; • porządek chronologiczny w opowiadaniach; • określone informacje w tekście • istotne informacje zawarte w diagramach i odnoszącym się do nich tekście; • proste porady i wskazówki zawarte w tekstach; • informacje w instrukcji obsługi urządzenia lub przyrządu | Kryteria weryfikacji Uczestnik czyta krótkie, proste teksty i znajduje w nich ogólne informacje takie jak ogłoszenia, reklama, prospekty, jadłospisy, rozkład jazdy, proste listy prywatne | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs obejmuje 27 godzin lekcyjnych -45 minutowych realizowanych w formie stacjonarnej i adresowany jest do osób posiadających znajomość angielskiego ogólnego na poziomie A1. W celu zdiagnozowania poziomu uczestnika na wejściu wymagane jest wykonanie online testu diagnostycznego. Szkolenie obejmuje następujący program leksykalno-gramatyczny:
Program:
Program nauczania języka angielskiego – poziom A2 (27 lekcji)
1. Wprowadzenie do kursu
- Powitania, przedstawianie się, small talk
- Present Simple – czas teraźniejszy prosty
2. Informacje osobiste
- Podawanie danych kontaktowych, miejsca zamieszkania
- Pytania w Present Simple
3. Rodzina i relacje
- Członkowie rodziny, opisy osób
- Przymiotniki i ich stopniowanie
4. Mieszkanie i otoczenie
- Meble, pomieszczenia, opis domu/mieszkania
- „To be” i „have got”
5. Czynności codzienne
- Opis dnia, nawyków
- Przysłówki częstotliwości
6. Czas wolny i hobby
- Zainteresowania, sporty, rozrywka
- Present Continuous – czas teraźniejszy ciągły
7. Jedzenie i picie
- Produkty spożywcze, zamawianie posiłków
- „Some” / „any”
8. Zakupy i usługi
- Sklepy, ceny, płatności
- Liczba mnoga rzeczowników
9. Podróże i transport
- Środki transportu, rezerwacje
- Future Simple – „will”
10. Czas i daty
- Dni tygodnia, miesiące, godziny
- Pytania o czas
11. Zdrowie i samopoczucie
- Objawy, wizyta u lekarza
- Tryb rozkazujący (imperative)
12. Edukacja i szkolenia
- Kursy, rozwój osobisty
- Present Perfect – wprowadzenie
13. Technologia w pracy i życiu codziennym
- Urządzenia elektroniczne, komunikacja online
- Pytania z „how” i „what”
14. Święta i tradycje
- Najważniejsze święta, zwyczaje
- Past Simple – czas przeszły prosty
15. Praca i zawody
- Zawody, miejsce pracy, obowiązki
- „Be going to” – plany na przyszłość
16. Pogoda i klimat
- Opisy pogody, rozmowa o prognozie
- Zdania warunkowe (if – 0 type)
17. Miasta i kraje
- Państwa, miasta, atrakcje turystyczne
- Zaimki wskazujące
18. Kultura i rozrywka
- Film, muzyka, wydarzenia kulturalne
- Past Continuous – czas przeszły ciągły
19. Dzień w pracy
- Opis typowego dnia pracy, zadania
- Pytania w czasie przeszłym
20. Sport i aktywność fizyczna
- Popularne sporty, zdrowy tryb życia
- Modal verbs: can, must
21. Zabytki i podróże służbowe
- Opisy miejsc, planowanie wizyty
- Future Continuous – „will be doing”
22. Relacje zawodowe
- Networking, small talk w pracy
- Reported speech – wprowadzenie
23. Usługi i serwis
- Korzystanie z usług (fryzjer, serwis IT, pralnia)
- „Would like” – wyrażanie życzeń
24. Media społecznościowe
- Opisywanie aktywności online
- Conditionals – typ 1
25. Przyroda i środowisko
- Ochrona środowiska, ekologia
- Strona bierna – wprowadzenie
26. Literatura i sztuka
- Gatunki literackie, wystawy, muzea
- „Used to” – dawne nawyki
27. Walidacja: wywiad swobodny, test teoretyczny, analiza dowodów i deklaracji
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 27 Wprowadzenie do kursu | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 27 Informacje osobiste | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 27 Rodzina i relacje | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 27 Mieszkanie i otoczenie | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 27 Czynności codzienne | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 27 Czas wolny i hobby | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 27 Jedzenie i picie | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 27 Zakupy i usługi | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 27 Podróże i transport | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 02-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 27 Czas i daty | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 09-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 27 Zdrowie i samopoczucie | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 16-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 27 Edukacja i szkolenia | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 23-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 27 Technologia w pracy i życiu codziennym | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 27 Święta i tradycje | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 09-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 27 Praca i zawody | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 16-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 27 Pogoda i klimat | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 23-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 27 Miasta i kraje | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 30-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 27 Kultura i rozrywka | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 13-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 27 Dzień w pracy | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 27 Sport i aktywność fizyczna | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 27-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 27 Zabytki i podróże służbowe | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 04-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 27 Relacje zawodowe | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 11-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 27 Usługi i serwis | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 18-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 27 Media społecznościowe | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 25-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 27 Przyroda i środowisko | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 01-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 27 Literatura i sztuka | Prowadzący Anna Palmer | Data realizacji zajęć 08-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 27 Walidacja: wywiad swobodny, test teoretyczny, analiza dowodów i deklaracji | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 430,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 430,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Palmer
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają na każdej lekcji pliki dokumentów z zakresu przerabianych treści, materiały leksykalne i gramatyczne, materiały video i audio wykorzystywane z Internetu bezpośrednio podczas lekcji.
Godzina szkoleniowa trwa 45 min
Warunki uczestnictwa
Uczestnik zobowiązany jest do wykonanaia testu na wejściu, który potwierdzi jego znajomość angielskiego na poziomie A1+.
Informacje dodatkowe
Harmonogram szkolenia może ulec zmianie na życzenie klienta.
Szkolenie dedykowane jest uczestnikom programu unijnego NETBON2.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Usprawnienia dla niepełnosprawnych