Certyfikowany specjalista ds. obsługi klienta w środowisku stacjonarnym i online
Certyfikowany specjalista ds. obsługi klienta w środowisku stacjonarnym i online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / PR
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową szkolenia stanowią osoby zatrudnione, delegowane przez pracodawcę w celu podniesienia umiejętności/kompetencji lub nabycia kwalifikacji. Uczestnicy posiadają już pierwsze doświadczenia w obsłudze klienta lub dopiero rozpoczynają pracę w tym obszarze – stacjonarnie lub online. Pracują w różnych branżach – w tym m.in. w handlu, usługach, e-commerce, administracji czy produkcji – gdzie niezbędne staje się rozwijanie kompetencji komunikacyjnych i proklienckich.
Charakterystyczne cechy uczestników to: otwartość na rozwój i zdobywanie nowych kompetencji, gotowość do pracy z klientem w różnych kanałach kontaktu, potrzeba wzmocnienia pewności siebie w sytuacjach wymagających reagowania na trudne lub nietypowe potrzeby klienta, chęć lepszego zrozumienia zasad profesjonalnej obsługi, komunikacji i budowania relacji.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji01-03-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do profesjonalnej obsługi klienta w środowisku stacjonarnym i online poprzez rozwój umiejętności komunikacyjnych, identyfikowania potrzeb klienta, radzenia sobie w sytuacjach trudnych oraz budowania pozytywnych relacji z odbiorcami usług.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Formułuje kontrakt grupowy i określa swoje oczekiwania wobec szkolenia. | Kryteria weryfikacji 1. przedstawia co najmniej dwa indywidualne cele rozwojowe związane z obsługą klienta, | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji 2. wskazuje zasady współpracy sprzyjające realizacji celów szkolenia, | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji 3. uzgadnia i akceptuje wspólny kontrakt grupowy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje rolę i odpowiedzialność specjalisty ds. obsługi klienta w różnych kanałach kontaktu. | Kryteria weryfikacji 1. wymienia główne obszary odpowiedzialności pracownika obsługi klienta w środowisku stacjonarnym i online, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji 2. opisuje powiązanie jakości obsługi klienta z wizerunkiem firmy, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji 3. wskazuje trzy postawy proklienckie niezbędne w pracy specjalisty. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Analizuje style zachowań klientów i diagnozuje ich potrzeby w kontakcie sprzedażowym. | Kryteria weryfikacji 1. rozróżnia style zachowań klientów według wybranego modelu (np. DISC), | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji 2. formułuje pytania diagnozujące potrzeby klienta, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. interpretuje sygnały werbalne i niewerbalne w kontekście potrzeb klienta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Stosuje techniki skutecznej komunikacji interpersonalnej w obsłudze klienta stacjonarnej i online. | Kryteria weryfikacji 1. stosuje parafrazę i aktywne słuchanie w rozmowie z klientem, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. formułuje komunikaty asertywne z zachowaniem zasad empatii, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. redaguje poprawny i profesjonalny komunikat online (e-mail lub czat). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Stosuje techniki obsługi klienta w trudnych sytuacjach i podczas reklamacji. | Kryteria weryfikacji 1. rozróżnia typy trudnych klientów i dobiera adekwatne metody postępowania, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. opisuje kolejne fazy reakcji na reklamację, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. formułuje komunikaty w języku pozytywnym, które wspierają deeskalację emocji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wdraża standardy obsługi klienta zapewniające wysoką jakość doświadczenia klienta. | Kryteria weryfikacji 1. wskazuje elementy standardu obsługi klienta obowiązujące w środowisku stacjonarnym i online, | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji 2. stosuje zasady tworzenia pozytywnego doświadczenia klienta (Customer Experience), | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji 3. porównuje modele jakości obsługi (np. SERVQUAL, Kano) i wskazuje ich praktyczne zastosowanie. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje narzędzia cyfrowe do zarządzania relacjami z klientami. | Kryteria weryfikacji 1. obsługuje podstawowe funkcje systemu CRM (np. zapis klienta, historia kontaktów), | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. korzysta z platform komunikacyjnych (czat, e-mail, call center, social media) w kontakcie z klientem, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. stosuje zasady bezpiecznego przechowywania i ochrony danych w dokumentacji klienta | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Stosuje zasady etyczne i prawne w obsłudze klienta z uwzględnieniem ochrony danych osobowych. | Kryteria weryfikacji 1. rozróżnia dane zwykłe i dane wrażliwe w kontekście obsługi klienta, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji 2. identyfikuje sytuacje stanowiące etyczny dylemat w komunikacji z klientem, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji 3. stosuje zasady wynikające z RODO w praktyce obsługowej (np. zgody, przechowywanie danych). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wyszukuje i selekcjonuje informacje cyfrowe pod kątem przydatności do rozwiązania zadanego problemu. | Kryteria weryfikacji 1. formułuje zapytania wyszukiwawcze z użyciem słów kluczowych, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. stosuje filtry (np. data publikacji, rodzaj pliku), aby zawęzić wyniki, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. porównuje dwa źródła informacji i uzasadnia wybór jednego z nich. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Stosuje narzędzia cyfrowe do komunikacji i współpracy w zespole. | Kryteria weryfikacji 1. wybiera odpowiedni kanał komunikacji do określonej sytuacji (np. e-mail, komunikator, wideokonferencja), | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. udostępnia plik we wspólnej przestrzeni i nadaje właściwe uprawnienia, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. przestrzega zasad netykiety w kontaktach online. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Tworzy prostą treść cyfrową zgodnie z określonymi wymaganiami. | Kryteria weryfikacji 1. korzysta z wybranego programu do edycji tekstu lub grafiki, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. stosuje elementy formatowania lub edycji (np. akapit, nagłówki, obraz, link), | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. zapisuje i eksportuje treść w wymaganym formacie (np. PDF, JPG). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Chroni swoje dane i prywatność podczas korzystania z narzędzi cyfrowych. | Kryteria weryfikacji 1. ustawia hasło zgodne z zasadami bezpieczeństwa, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. konfiguruje opcję uwierzytelniania dwuskładnikowego, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. rozpoznaje próby wyłudzenia danych (np. phishing) w otrzymanych wiadomościach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Diagnozuje i usuwa podstawowe problemy techniczne w urządzeniach cyfrowych. | Kryteria weryfikacji 1. wskazuje źródło problemu (sprzęt/oprogramowanie), | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. stosuje instrukcję lub dokumentację w celu rozwiązania problemu, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. sprawdza poprawność działania po wykonanych czynnościach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Uczestnik ocenia przydatność nowych narzędzi cyfrowych i dostosowuje swoje działania do ich wykorzystania w pracy lub nauce. | Kryteria weryfikacji 1. analizuje funkcje nowego narzędzia i określa, do jakich zadań można je zastosować, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. porównuje nowe narzędzie z wcześniej stosowanym i wskazuje różnice w funkcjonalności, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. wykorzystuje nowe narzędzie do wykonania prostego zadania zgodnie z instrukcją lub scenariuszem. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Organizuje swoją pracę, wyznacza priorytety i dostosowuje działania do wielokanałowej obsługi klienta. | Kryteria weryfikacji 1. planuje zadania obsługowe z wykorzystaniem narzędzi do zarządzania czasem, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. ustala priorytety zadań w zależności od potrzeb klienta i kanału kontaktu, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. koordynuje równoległą obsługę klientów w co najmniej dwóch kanałach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Współpracuje z zespołem i innymi działami, wykorzystując narzędzia komunikacji i współpracy. | Kryteria weryfikacji 1. przekazuje informacje innym działom w sposób kompletny i terminowy, | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji 2. korzysta z wybranego narzędzia zespołowego (np. Teams, Slack, Google Workspace) do organizacji pracy, | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji 3. stosuje zasady skutecznej komunikacji w pracy zespołowej. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Stosuje techniki wspierające odporność na stres i utrzymanie jakości pracy. | Kryteria weryfikacji 1. identyfikuje własne źródła stresu w pracy z klientem, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. stosuje co najmniej jedną technikę obniżania napięcia w sytuacji trudnej, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. ocenia wpływ zarządzania emocjami na jakość obsługi klienta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wyznacza cele rozwojowe i planuje ścieżkę kariery w obszarze obsługi klienta. | Kryteria weryfikacji 1. dokonuje samooceny własnych mocnych i słabych stron w pracy z klientem, | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji 2. określa minimum dwa cele rozwojowe w perspektywie krótko- i długoterminowej, | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji 3. proponuje działania umożliwiające rozwój w kierunku awansu zawodowego. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Stosuje zasady ekologicznej komunikacji z klientem. | Kryteria weryfikacji 1. formułuje argumenty podkreślające korzyści ekologiczne oferowanych produktów/usług, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. unika używania sformułowań wprowadzających w błąd (greenwashing), | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. dostosowuje język komunikacji do świadomości ekologicznej klienta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wdraża rozwiązania obsługowe wspierające redukcję śladu węglowego. | Kryteria weryfikacji 1. wybiera narzędzia cyfrowe ograniczające potrzebę użycia materiałów papierowych (np. e-faktura, formularz online), | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji 2. wskazuje procedury obsługi klienta zmniejszające zużycie energii lub materiałów, | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji 3. stosuje zasady racjonalnego korzystania z zasobów (np. optymalizacja liczby wydruków, oszczędne korzystanie z urządzeń). | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Promuje postawy proekologiczne w kontakcie z klientem. | Kryteria weryfikacji 1. wskazuje klientowi możliwości korzystania z usług przyjaznych środowisku, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. prezentuje przykłady dobrych praktyk ekologicznych stosowanych w firmie, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. zachęca klienta do wyboru opcji ograniczających negatywny wpływ na środowisko (np. e-dokumenty zamiast papierowych). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Współpracuje z zespołem przy wdrażaniu proekologicznych rozwiązań w obsłudze klienta. | Kryteria weryfikacji 1. dzieli się z zespołem propozycjami usprawnień ograniczających zużycie zasobów, | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji 2. wspiera innych pracowników w stosowaniu procedur proekologicznych, | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji 3. przestrzega wspólnie ustalonych zasad dotyczących ekologicznej obsługi klienta. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęIzabela Hłąd Doradztwo i Szkolenia
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoIzabela Hłąd Doradztwo i Szkolenia
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Ramowy program usługi szkoleniowej
Grupa docelowa:
Szkolenie jest adresowane do osób zatrudnionych, delegowanych przez pracodawcę w celu podniesienia umiejętności/kompetencji lub nabycia kwalifikacji. Uczestnicy posiadają już pierwsze doświadczenia w obsłudze klienta lub dopiero rozpoczynają pracę w tym obszarze – stacjonarnie lub online. Pracują w różnych branżach – m.in. w handlu, usługach, e-commerce, administracji czy produkcji – gdzie niezbędne staje się rozwijanie kompetencji komunikacyjnych i proklienckich.
Charakterystyczne cechy uczestników to: otwartość na rozwój i zdobywanie nowych kompetencji, gotowość do pracy z klientem w różnych kanałach kontaktu, potrzeba wzmocnienia pewności siebie w sytuacjach wymagających reagowania na trudne lub nietypowe potrzeby klienta oraz chęć lepszego zrozumienia zasad profesjonalnej obsługi, komunikacji i budowania relacji.
Organizacja szkolenia:
- Łączny czas trwania: 24 godziny zegarowe (3 dni × 8 godzin).
- Jedna godzina szkoleniowa = 60 minut (przerwy są wliczane w czas trwania usługi).
- Zajęcia prowadzone w formie wykładowo-warsztatowej, z przewagą części praktycznej.
- Podczas ćwiczeń uczestnicy pracują w podgrupach – liczba osób w grupach zależy od rodzaju zadania i liczebności grupy szkoleniowej (np. podział na grupy 5-osobowe).
- W modułach wymagających pracy z urządzeniami cyfrowymi uczestnicy korzystają z komputerów, laptopów lub tabletów. Na jedno urządzenie cyfrowe pracuje od 2 do 4 osób w zależności od potrzeb danego ćwiczenia.
- Sala szkoleniowa wyposażona jest w rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny oraz flipchart. Dodatkowo podczas zajęć wykorzystywane są gry szkoleniowe i akcesoria wspierające realizację ćwiczeń praktycznych.
Program szkolenia z oznaczeniem części teoretycznych i praktycznych
Moduł 1 – Fundamenty profesjonalnej obsługi klienta
Moduł 1.1: Cele i zasady szkolenia, oczekiwania uczestników (teoria + praktyka)
- Przedstawienie celów szkolenia i zasad współpracy.
- Kontrakt grupowy.
- Zebranie oczekiwań i obszarów rozwoju uczestników.
Moduł 1.2: Rola specjalisty ds. obsługi klienta (teoria)
- Kim jest profesjonalista w obsłudze klienta?
- Kompetencje i postawy proklienckie.
- Obszary odpowiedzialności w środowisku stacjonarnym i online.
- Obsługa klienta a wizerunek firmy.
Moduł 1.3: Typologia klientów i rozpoznawanie potrzeb (teoria + praktyka)
- Style zachowań klientów (DISC, typologia klientów wg potrzeb).
- Analiza i rozpoznawanie potrzeb klienta.
- Sygnały niewerbalne i werbalne.
- Różnice w zachowaniach klientów online i offline.
Moduł 1.4: Komunikacja interpersonalna i narzędzia obsługi (teoria + praktyka)
- Komunikacja werbalna, niewerbalna i pisemna.
- Techniki aktywnego słuchania i parafrazy.
- Asertywność i empatia w kontakcie z klientem.
- Komunikacja online: e-mail, czat, formularze, media społecznościowe.
- Ćwiczenia: scenki, odgrywanie ról, symulacje.
Moduł 2 – Obsługa klienta w działaniu – praktyka i standardy
Moduł 2.1: Trudne sytuacje i reklamacje (teoria + praktyka)
- Rodzaje klientów trudnych i metody postępowania.
- Fazy reakcji na reklamację.
- Język pozytywny i deeskalacja emocji.
- Ćwiczenia: odgrywanie ról, analiza przypadków.
Moduł 2.2: Standardy i jakość obsługi klienta (teoria + praktyka)
- Budowanie i utrzymanie standardu obsługi (stacjonarnie i online).
- Zasady tworzenia pozytywnego Customer Experience.
- Modele jakości obsługi: SERVQUAL, Kano.
- Personalizacja obsługi a automatyzacja.
Moduł 2.3: Narzędzia cyfrowe w obsłudze klienta (teoria + praktyka)
- Systemy CRM – podstawy działania i znaczenie.
- Platformy komunikacyjne (czat, e-mail, call center, social media).
- Tworzenie i zarządzanie bazami danych klientów.
- Praca z dokumentacją klienta – przechowywanie i ochrona danych.
Moduł 2.4: Zagadnienia etyczne i RODO w obsłudze klienta (teoria + praktyka)
- Dane wrażliwe i ochrona prywatności.
- Etyczne dylematy w komunikacji z klientem.
- Odpowiedzialność osobista i zawodowa.
Moduł 3 – Kompetencje cyfrowe, jakość i rozwój specjalisty
Moduł 3.1: Kompetencje cyfrowe w obsłudze klienta (wg DigComp) (teoria + praktyka)
- Informacja i dane: wyszukiwanie, selekcja, ocena.
- Komunikacja i współpraca online.
- Tworzenie treści cyfrowych (maile, oferty, odpowiedzi na reklamacje).
- Bezpieczeństwo cyfrowe i higiena pracy zdalnej.
- Rozwiązywanie problemów technicznych i adaptacja do nowych narzędzi.
- Praktyczne ćwiczenia i checklisty.
Moduł 3.2: Organizacja pracy własnej i współpraca z zespołem (teoria + praktyka)
- Zarządzanie czasem i priorytetami w obsłudze klienta.
- Wielokanałowość i praca równoległa.
- Współpraca z innymi działami – przepływ informacji i komunikacja.
- Narzędzia współpracy (np. Teams, Slack, Google Workspace).
Moduł 3.3: Rozwój osobisty i zawodowy specjalisty (teoria + praktyka)
- Asertywność, odporność na stres, zarządzanie emocjami.
- Ścieżki kariery w obsłudze klienta – od konsultanta do lidera.
- Samoocena i wyznaczanie celów rozwojowych.
- Jak zadbać o jakość pracy i przeciwdziałać wypaleniu?
Moduł 3.4: Zielone kompetencje w obsłudze klienta (teoria + praktyka)
- Pojęcie zielonych kompetencji w kontekście obsługi klienta.
- Zrównoważony rozwój i gospodarka obiegu zamkniętego w praktyce firm usługowych.
- Ekologiczna komunikacja z klientem — język, argumenty, unikanie greenwashingu.
- Narzędzia cyfrowe i procedury obsługi wspierające redukcję śladu węglowego.
- Przykłady dobrych praktyk proekologicznych w obsłudze klienta stacjonarnej i online.
- Rola pracownika w promowaniu zielonych postaw i budowaniu wizerunku firmy odpowiedzialnej środowiskowo.
Moduł 3.5: Podsumowanie i ewaluacja szkolenia (teoria + praktyka)
- Refleksja nad rozwojem – co już umiem, co chcę wdrożyć?
- Ćwiczenia podsumowujące – quiz, test, mini-symulacja.
- Informacja zwrotna od uczestników (ankieta, rozmowa).
- Podsumowanie i ewaluacja szkolenia.
- Ćwiczenie końcowe: symulacja pracy zespołu.
Organizacja walidacji
Walidacja efektów uczenia się odbywa się w trakcie i na zakończenie szkolenia. Celem walidacji jest potwierdzenie nabycia przez uczestników wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych określonych w efektach uczenia się.
Formy walidacji stosowane w usłudze:
- test teoretyczny – weryfikacja wiedzy z zakresu obsługi klienta, standardów, prawa (RODO) oraz kompetencji cyfrowych i zielonych,
- obserwacja w warunkach symulowanych – ocena umiejętności uczestników w trakcie ćwiczeń praktycznych, symulacji rozmów z klientem, odgrywania ról, pracy z narzędziami cyfrowymi oraz realizacji zadań zespołowych,
- wywiad swobodny – potwierdzenie osiągnięcia efektów związanych z określaniem celów rozwojowych, refleksją nad rolą w obsłudze klienta i planowaniem działań,
- debata swobodna – ocena umiejętności współpracy, argumentacji i aktywnego uczestnictwa w dyskusji nad rozwiązaniami problemów, standardami obsługi czy praktykami proekologicznymi.
Organizacja procesu walidacji:
- Walidacja prowadzona jest przez przedstawiciela jednostki szkoleniowej specjalnie do tego celu wyznaczonego.
- Walidacja obejmuje zarówno działania indywidualne (test, wywiad swobodny) jak i grupowe (symulacje, debaty, ćwiczenia zespołowe).
- Ocena odbywa się na podstawie przygotowanych kryteriów weryfikacji przypisanych do poszczególnych efektów uczenia się.
- Uczestnicy otrzymują informację zwrotną dotyczącą osiągnięcia efektów oraz rekomendacje dalszego rozwoju.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Moduł1 - Fundamenty profesjonalnej obsługi klienta | Prowadzący Michał Wójcik | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Moduł 2 Obsługa klienta w działaniu – praktyka i standardy | Prowadzący Michał Wójcik | Data realizacji zajęć 09-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Moduł 3 Kompetencje cyfrowe, jakość i rozwój specjalisty | Prowadzący Michał Wójcik | Data realizacji zajęć 16-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 687,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 320,31 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 260,42 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 246,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 200,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 184,50 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 150,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Barbara Młynek
Łączy wiedzę z zakresu psychologii organizacji, zarządzania i nowoczesnych narzędzi cyfrowych, wspierając rozwój firm w różnych branżach. Jej doświadczenie obejmuje także rekrutację, wdrażanie procedur, standardów oraz szkolenie pracowników na wszystkich poziomach organizacyjnych. Pracuje z pasją, skutecznie angażując uczestników, dbając o ich rozwój i gotowość do wdrażania zmian. Ceniona za uważność, elastyczność, praktyczne podejście i umiejętność pracy z różnymi typami osobowości i strukturami organizacyjnymi.
Prowadzi szkolenia z zakresu obsługi klienta, uwzględniające zarówno kontakt bezpośredni, jak i zdalny, w tym także w sektorze medycznym – ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji z tzw. trudnym pacjentem. Dzięki wykształceniu technicznemu zdobytemu na Politechnice Łódzkiej, z powodzeniem realizuje również szkolenia dla pracowników produkcji, łącząc wiedzę operacyjną z podejściem nastawionym na rozwój kompetencji miękkich.
Michał Wójcik
Prekursor i Ekspert metodyki Sandler Training w Polsce. Specjalizuje się w złożonych procesach sprzedażowych a w szczególności w produktach i usługach Premium.
Certyfikowany Trener Sandler Training, Extended DISC i modelu diagnozowania kompetencji FinxS. Przez 25 lat w biznesie pełnił funkcje menadżerskie, rozwojowe i eksperckie dla kilkudziesięciu firm o zasięgu międzynarodowym. Przez wielu jest nazywany ,,Doktorem od bóli sprzedaży”. W ciągu 17 lat jako Konsultant Business Leadership uchronił przed bankructwem i przyczynił się do rozwoju kilkudziesięciu firm.
Stale odkrywa i promuje przykłady bycia uczciwym i skutecznym Przedsiębiorcą, Menadżerem, Handlowcem.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt, prezentacja wykorzystywana przez prowadzącego podczas szkolenia
Informacje dodatkowe
1.Usługa rozwojowa może być zwolniona z podatku VAT, w przypadku gdy Przedsiębiorca/Uczestnik otrzyma dofinansowanie w wysokości co najmniej 70% ze środków publicznych, w myśl § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. 2013 poz. 1722 z późn. zm.)
2.Usługa może być prowadzona w innym miejscu niż wskazane w karcie usługi (np. w siedzibie przedsiębiorstwa) jeżeli osoby zgłoszone do udziału w usłudze będą co najmniej w 90 % stanowiły pracowników jednego przedsiębiorstwa oraz przedsiębiorstwo to będzie posiadało siedzibę na terenie województwa śląskiego. Usługa musi być prowadzona na terenie województwa śląskiego.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi