Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy. Akademia HR. Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym.
Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy. Akademia HR. Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Przedmiotowa usługa szkoleniowa skierowana jest do:
-zespołów HR
-właścicieli firm
-pracowników przedsiębiorcy odpowiedzialnych za politykę personalną
przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi
-menadżerów lub kandydatów na menadżerów odpowiedzialnych za
politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami
ludzkimi. Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym
doświadczeniem /
stażem, aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji01-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ISO 21001: 2018 Organizacje edukacyjne – „Systemy zarządzania dla organizacji edukacyjnych – wymagania ze wskazówkami dotyczącymi użytkowania”
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zrozumienie i wykorzystanie nowych trendów w obszarze HR / zarządzania kapitałem ludzkim. Wykorzystanie dobrychpraktyk HR w kluczowych obszarach związanych ze zmianami na rynku pracy i szeroko rozumianym otoczeniem
społecznym. Wdrażanie zmian w organizacji w kontekście wykorzystania innowacyjnych rozwiązań i procesów HR.
Praca z różnymi grupami interesariuszy procesów zmian, a w szczególności radzenie sobie z oporem przed zmianami.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA: efekt uczenia nr 1 - Opisujeznaczenie zmian społecznych i gospodarczych (na poziomie Polski i świata) i ich wpływ na procesy zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji - rozróżnia jak obecnie kształtują sięstyle zachowania w środowisku zawodowym (w Polsce i na świecie) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji - definiuje oraz charakteryzuje jakiezasady stosować aby zarządzać kapitałem i zasobami ludzkimi biorąc pod uwagę zmieniający się rynek pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się WIEDZA: efekt uczenia się nr 2 -Identyfikuje i opisuje nowe trendy w obszarze HR / zarzadzania kapitałem ludzkim wynikające z sytuacji na rynku pracy oraz ich wpływ na wyzwania i politykę personalną własnej firmy. | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje poszczególne obszarynowych trendów w HR (tj m. in sztuczna inteligencja i automatyzacja, dobrostan pracowników, praca hybrydowa, zrównoważony rozwój, uczenie przez całe życie i inn) oraz opisuje ich znaczenie dla sposobu jak firmy zarządzają ludźmi i aktualnie prowadzą politykę personalną | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji - omawia przykłady skutecznychefektów zmian w zarządzaniu kapitałem ludzkim obecnej sytuacji rynkowej | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się UMIEJETNOŚCI: efekt uczenia się nr 3 -Monitoruje działania, programy HR, które wdrażają najczęściej firmy z jego/jej branży. Wskazuje zarówno korzyści jak i ograniczenia oraz zagrożenia związane z tymi rozwiązaniami. | Kryteria weryfikacji - identyfikuje i podaje przykładyprogramów HR wdrażanych przez firmy z branży | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - podaje przykład sytuacjidiagnozowania oraz dokonywania analizy oraz szans i konsekwencji zagrożeń wynikających z wdrożenia nowych programów w polityce HR | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się UMIEJETNOŚCI: efekt uczenia się nr 4 -Sporządza wnioski z analizy dobrych praktyk HR innych organizacji i wykorzystuje je w planowanych u siebie wdrożeniach | Kryteria weryfikacji - omawia analogowe i zdigitalizowanemetody zbierania wniosków do analizy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - wskazuje metody, narzędzia i sposobyniezbędne do zarządzania procesem wdrożenia przeanalizowanych wniosków do wdrożenia zmiany | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się UMIEJETNOŚCI: efekt uczenia się nr 5 -Opracowuje innowacyjne rozwiązania w obszarze polityki personalnej własnej firmy i sprawnie włącza w ich realizację wszystkie grupy pracowników, których te zmiany dotyczą. | Kryteria weryfikacji - podaje przykład już zastosowanegoosobiście bądź planowanego. innowacyjnego rozwiązania i jego wpływ na politykę personalną firmy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - podaje własne pomysły jakzaangażować poszczególne grupy pracowników w realizację tych zmian | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się UMIEJETNOŚCI: efekt uczenia się nr 6 -Wspiera u pracowników budowanie nowych postaw i zachowań adekwatnych do zmieniającej się sytuacji i wymogów firmy. | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje zasady doskonałegoprzedsiębiorstwa | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - diagnozuje sytuacje ryzykaniepewności w środowisku pracy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - podaje przykłady jak wraz zpracownikami można wdrażać ścieżki i sposoby działań mające na celu zrozumienie ryzyka przy wdrażaniu zmian | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się UMIEJETNOŚCI: efekt uczenia się nr 7 -Ocenia gotowość przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzenia zmian. | Kryteria weryfikacji - wybiera narzędzia odpowiednie domożliwości sprawdzenia odpowiednich poziomów odpowiedzialności pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji - opowiada jak planuje dobieraćodpowiednio zadania członkom zespołu ze szczególnym uwzględnieniem i tłumacząc wpływ oczekiwań na poziom odpowiedzialności osób w zespole | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się UMIEJETNOŚCI: efekt uczenia się nr 8 -Inicjuje i wdraża w organizacji zmiany związane z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań i procesów HR. | Kryteria weryfikacji - podaje przykłady wdrażania innowacji,nowych rozwiązań i stosuje kreatywne metody tworzenia rozwiązań | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - wskazuje przykłady zastosowaniaSynektyki Gordona jako metodę innowacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się UMIEJETNOŚCI: efekt uczenia się nr 9 -Diagnozuje potrzeby różnych interesariuszy i zróżnicowanych grup pracowniczych (z uwzględnieniem m.in. płci, wieku, pochodzenia etnicznego i poglądów) i przygotowuje dla nich odpowiednie programy HR ukierunkowane nie tylko na zaspokojenie tych potrzeb, lecz także na pełną integrację pracowników | Kryteria weryfikacji - opisuje zasady przygotowania planumeetingów | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - opisuje przykład stosowania burzymózgów w zespołach | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - podaje przykład badania potrzebróżnych grup pracowniczych i interesariuszy oraz jakie narzędzia do tego stosuje | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - podaje przykład jak na podstawieuzyskanych informacji z badania potrzeb interesariuszy i pracowników różnych grup dostosować program HR celem zaspokojenia tych potrzeb pracowników oraz ich integrację | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się WIEDZA: efekt uczenia się nr 10 -Identyfikuje źródła (np. obawy pracowników przed utratą pracy, niedopasowaniem kompetencji itp.) i sprawnie eliminuje przejawy oporu przed zmianami. | Kryteria weryfikacji - omawia skąd biorą się emocje,występujące podczas oporu przed zmianą | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - wskazuje zasady przebiegu procesuzmiany oraz wskazuje jaki wpływ mają one. na zmiany | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji - wskazuje właściwe rozwiązania jakradzić sobie z oporem przed zmianą | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się WIEDZA: efekt uczenia się nr 11 -Identyfikuje potrzeby, obawy i oczekiwania różnych grup interesariuszy (m.in.: kadra zarządzająca i menedżerska, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w stosunku do procesów zmian związanych z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. Omawia je na bieżąco i uwzględnia w swoich działaniach. | Kryteria weryfikacji - Wskazuje obawy oraz potrzebyróżnych osób w zespole w towarzyszące zmianom | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji - definiuje i opisuje oczekiwaniainteresariuszy i uwzględnia je w swoich działaniach | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się WIEDZA: efekt uczenia się nr 12 -Odpowiednio do potrzeb różnych grup interesariuszy objaśnia działania związane z wdrażaniem nowych rozwiązań HR | Kryteria weryfikacji - objaśnia działania związane zwdrażaniem nowych rozwiązań HR uwzględniając przy tym potrzeby interesariuszy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - podaje przykłady dostosowaniakomunikacji do specyficznych oczekiwań różnych grup interesariuszy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: efektuczenia się nr 13 - Kształtuje wśród współpracowników pozytywne nastawienie do zmian. | Kryteria weryfikacji - wskazuje i rozróżnia 3 siły, którepomagają zrozumieć i realizować zmiany | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji - charakteryzuje na czym polegametoda Jorge Borgesa oraz w jakich sytuacja warto ją stosować | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Nazwa kompetencji: Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy. Grupa kompetencji: Kompetencje profesjonalne
Przedmiotowa usługa szkoleniowa skierowana jest do:
-zespołów HR
-właścicieli firm
-pracowników przedsiębiorcy odpowiedzialnych za politykę personalną
przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi
-menadżerów lub kandydatów na menadżerów odpowiedzialnych za
politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami
ludzkimi. Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem /
stażem, aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
Celem szkolenia jest
Efekty uczenia się Kryteria weryfikacji Metoda walidacji
KOMPETENCJE SPOŁECZNE: efekt
uczenia się nr 13 - Kształtuje wśród
współpracowników pozytywne
nastawienie do zmian.
- wskazuje i rozróżnia 3 siły, które
pomagają zrozumieć i realizować
zmiany
Test teoretyczny z wynikiem
generowanym automatycznie
- charakteryzuje na czym polega
metoda Jorge Borgesa oraz w jakich
sytuacja warto ją stosować
Wywiad swobodny
Zrozumienie i wykorzystanie nowych trendów w obszarze HR / zarządzania kapitałem ludzkim. Wykorzystanie dobrych praktyk HR
w kluczowych obszarach związanych ze zmianami na rynku pracy i szeroko rozumianym otoczeniem społecznym. Wdrażanie zmian
w organizacji w kontekście wykorzystania innowacyjnych rozwiązań i procesów HR. Praca z różnymi grupami interesariuszy procesów
zmian, a w szczególności radzenie sobie z oporem przed zmianami.
Szkolenie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Jedna godzina to 60 minut. Przerwy i walidacja wliczają się do czasu usługi. Część
zdalna odbywa się poprzez platformę Teams Microsoft Office
Szkolenie obejmuje 24 godziny i składa się z części teoretycznej w liczbie 9 godzin i 45 min i praktycznej w liczbie 12 godzin 30 minut
oraz przerw w liczbie 1 godz 15 min. Jedna godzina trwa 60 minut i jest godziną zegarową.
W ciągu zajęć jest przewidzianych 5 przerw 15 minutowych. Walidacja trwa 30 min.
Dzień I
1. Zasady zachowań i znaczenie zmian w środowisku zawodowym
Style zachowań
Zarządzanie zasobami
Zmiany w zarządzaniu Polska a Świat
2. Mocne strony oraz zagrożenia podczas wprowadzania zmian w organizacjach wynikających z potrzeb rynku pracy.
3. Metody zbierania wniosków do zmiany
Jak przygotować zespół do przekazywania danych
Metody zbierania danych
Diagram Ishikawy
4.Efekty i korzyści zbierania danych do zmiany
5.Przygotowanie do wdrożenia zmian w organizacji
6.Proces analizy wniosków
Dzień II
1. Proces analizy wniosków cd
2. Postawa pracownicza
Zasady doskonałego przedsiębiorstwa
3.Jak minimalizować ryzyko podczas zmian. Ryzyko a niepewność
4. Metody weryfikacji gotowości pracowniczej
Poziomy odpowiedzialności
Metoda oczekiwań
Pewność siebie, a poczucie własnej wartości
5.Innowacje
Co charakteryzuje innowatorów
Jak pobudzać kreatywność
Czy każdy może być kreatywny
6.Synektyka Gordona
Czym jest synektyka Gordona
Dzień II
1. Synektyka Gordona
Warsztat z pobudzania kreatywności
2. Schematy meetingów
Założenia dobrego meetingu
Struktura meetingu
Burza mózgów narzędziem w trakcie meetingu
1. Jak eliminować opór przed zmianami
Skąd biorą się emocje i jak sobie z nimi radzić
Jak przebiega proces wdrażania zmian
1. On boarding pracownika. Przechodzenie przez zmianę
Czym jest on- boarding i jak go odpowiednio zaplanować.
Jak wdrażać nowego pracownika do pracy.
Komunikacja
Motywacja pracownika i jak ją właściwie wykorzystać.
5.Rozwój pracowników w zmianie
Cztery poziomy rozwoju pracownika.
Jak planować rozwój pracowników.
Jak motywować.
6. Jak pożegnać się z pracownikiem. Emocje w zmianie.
Polityka zatrudnienia w organizacji
Rola menedżera
7.Kształtowanie pozytywnego nastawienia do zmian
Czym są 3 siły wpływu
Metoda Jorge Borgesa
8. Walidacja. Test wiedzy. Wywiad swobodny.
Maksymalna ilość osób w grupie to 8
Uczestnicy przed rozpoczęciem usługi może uzupełnić i uporządkować dotychczasową wiedzę, celem lepszego przyswojenia programu
szkoleń dzięki samoocenie na podstawie ogólnodostępnej wiedzy i opinii w internecie.
Metody walidacji, które zostaną wybrane:
test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie w formie on line na platformie Microsoft Office 365 Forms
wywiad swobodny
Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się.
WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ- walidacja efektów uczenia odbywa się w oparciu o test teoretyczny z wynikiem generowanym
automatycznie (wykonany elektronicznie poprzez platformę FORMS Microsoft Office 365 gdzie wynik generuje się automatycznie i jest
podawany uczestnikowi) oraz wywiad swobodny. Walidacja efektów uczenia się na poziomie min. 80% prawidłowych odpowiedzi z
testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie oraz udzielenia prawidłowych odpowiedzi podczas wywiadu swobodnego
na poziomie 80% uprawnia uczestnika do otrzymania oceny pozytywnej z walidacji. Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu
uzyskania efektów uczenia się. Proces walidacji został przygotowany w taki sposób, że podczas procesu walidacji będzie weryfikował
nabycie efektów uczenia się na trzech poziomach tj. wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych (postaw)
Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia usługi:
W procesie szkoleniowym będzie brała udział jedna grupa do max 8 osób.1 h szkolenia = 60 minut. Przerwy zostały wliczone w czas
trwania usługi. Szkolenie oparte jest o metody: prezentacja, Work Book przesłany elektronicznie uczestnikom, case study, ćwiczenia
indywidualne, grupowe dyskusje, mini warsztaty. Na koniec szkolenia zostanie przeprowadzona ankieta oraz walidacja.
Szkolenie będzie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu
o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Walidacja efektów uczenia się odbywa się w oparciu o test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie oraz wywiad swobodny.
Walidacja trwa 30 minut , tj. 15 minut teoretyczny test wiedzy gdzie uczestnik rozwiązuje test teoretyczny z wynikiem generowanym
automatycznie a wynik generowany jest automatycznie i udostępniany uczestnikowi, następnie przeprowadzany jest wywiad swobodny -
trwający 15 minut - polegający na zadaniu przez walidatora pytań (pełniącego rolę moderatora i asesora) oraz udzieleniu przez uczestnika
odpowiedzi - sprawdzając tym samym efekty uczenia się. Na ocenę wywiadu swobodnego mają wpływ odpowiedzi zgodne z ustalonymi
kryteriami weryfikacji wg efektów uczenia się .
Walidacja prowadzona jest przez Panią Wioletę Grzybowską i jest przez nią oceniana.
Sposób organizacji walidacji: test udostępnia uczestnikom Walidator, test uruchamia się z poziomu otrzymanego Linku w FORMS w
Microsoft Office 365, a walidator nie jest obecny podczas procesu kształcenia.
Informacje dodatkowe:
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Regionalnym Programie lub FERS. Usługa
rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce
w ramach danego projektu. Usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, której obowiązek przeprowadzenia na
zajmowanym stanowisku pracy wynika z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkulenia z zakresu bezpieczeństwa i
higieny pracy, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy). Usługa rozwojowa nie obejmuje
wzajemnego świadczenia usług w Projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich
pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który
wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Zgodnie ze stanowiskiem Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej dotyczącym procesu walidacji nabycia kompetencji w ramach
Podmiotowych Systemów Finansowania zostanie zachowana rozdzielność funkcji nauczania od walidacji.
Dostawca usługi potwierdza brak powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy dostawcą usługi a pracodawcą lub osobą dorosłą
korzystająca ze wsparcia.
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Projekcie
albo przez podmiot powiązany kapitałowo lub osobowo z Operatorem lub partnerem.
Wybrane metody walidacji po szkoleniu umożliwiają zweryfikowanie zarówno wiedzy, umiejętności jak i kompetencji społecznych
(postaw).
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co
najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie oraz
udzielenie właściwych odpowiedzi podczas wywiadu swobodnego na poziomie 80%. Minimalny poziom odpowiedzi w teście wiedzy z
wynikiem generowanym automatycznie wynosi 80 %. Minimalny poziom właściwych odpowiedzi podczas wywiadu swobodnego to 80%
zgodne z ustalonymi kryteriami weryfikacji wg efektów uczenia się.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 175,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 175,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Miastkowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Przed szkoleniem uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe jt Work book w formie pdf i word wysłany elektronicznie, po szkoleniu
zostanie przeprowadzona ankieta oraz walidacja w postaci testu teoretycznego z wynikiem generującym wynik automatycznie w formie
elektronicznej poprzez Microsoft Forms oraz wywiadu swobodnego. Szkolenie będzie prowadzone w oparciu o udostępnianą prezentację
multimedialną.
Metody pracy:
Szkolenie składa się z wykładu i w większości z części praktycznej w formie warsztatu.
Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w
zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje ćwiczenia indywidualne.
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o
doświadczenie i pozwalające uczestnikowi na ćwiczenie umiejętności tj.: prezentacja, Work Book w wersji papierowej, case study,
ćwiczenia indywidualne, grupowe, dyskusje, mini warsztaty
Trener będzie weryfikować nabywane umiejętności podczas szkolenia.
Usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills).
Warunki uczestnictwa
1. Szkolenie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym.
2.Uczestnik nie musi wykazywać się minim. doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
3..Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej będzie potwier. raportem zdalnym logowań w aplikacji TEAMS Microsoft Office w
formie PDF. Udział w usłudze nie może być w wymiarze nie nie mniejszym niż 80%.
4. Dostawca usługi potwierdza, że zapewni realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym
również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.
5. Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na uczestnictwo w monitoringu, kontroli.
6. Karta nin. usługi rozw. został. przyg .zgodnie z reg. BUR
Informacje dodatkowe
Cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, cena jest adekwatna do jej zakresu.
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych. Przerwy są wliczone w czas usługi rozwojowej.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych
przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, koszty dojazdu i zakwaterowania.
Usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills);.
Dostawca usługi potwierdza, iż karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie
powierzenia usług.
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa będzie realizowana zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w tym przepisami
prawa o VAT.
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy realizacja usługi uprawnia przedsiębiorstwo lub osobę do uzyskania
dofinansowania co najmniej w 70%.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Podstawą do rozliczenia usługi zdalnej w czasie rzeczywistym jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację
wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia. Usługa rozwojowa zostanie przeprowadzona za pośrednictwem
platformy/komunikatora wskazanego przez Organizatora Usługi: Microsoft Teams uczestnik dysponuje urządzeniem spełniającym
następujące wymagania sprzętowe: urządzenie przenośne/mobilne lub stacjonarne(komputer/laptop/tablet) z kamerą, mikrofonem i
głośnikami; procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy) lub Core i5 Kaby Lake; min. 2GB pamięci RAM (zalecane
4GB lub więcej); system operacyjny taki jak min. Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja),
Linux, ChromeOS; aktualne wersje przeglądarki np.- Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Opera, Internet Explorer uczestnik
dysponuje łączem sieciowym spełniającym następujące parametry: dostęp do internetu o zalecanej szybkości – minimalna prędkość
pobierania 2 Mb/s, prędkość wysyłania 512 kb/s;
uczestnik dysponuje niezbędnym oprogramowaniem umożliwiającym dostęp do prezentowanych treści i materiałów;
Dostawca Usług udostępni link umożliwiający uczestnictwo w usłudze zdalnej przez cały okres jej trwania- Link dostępny w karcie usługi.
Dodatkowo Dostawca Usługi udostępni je na 1 dzień przed planowanym terminem szkolenia Karta niniejszej usługi rozwojowej została
przygotowana zgodnie z obowiązującym Regulaminem Bazy Usług Rozwojowych.