Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową . Akademia HR. Szkolenie w formie mieszanej tj stacjonarnej połączonej ze zdalną w czasie rzeczywistym.
Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową . Akademia HR. Szkolenie w formie mieszanej tj stacjonarnej połączonej ze zdalną w czasie rzeczywistym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Przedmiotowa usługa szkoleniowa skierowana jest do:
-zespołów HR
-właścicieli firm
-pracowników przedsiębiorcy odpowiedzialnych za politykę personalną
przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi
-menadżerów lub kandydatów na menadżerów odpowiedzialnych za
politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami
ludzkimi.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem /
stażem, aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji15-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ISO 21001: 2018 Organizacje edukacyjne – „Systemy zarządzania dla organizacji edukacyjnych – wymagania ze wskazówkami dotyczącymi użytkowania”
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Główny cel usługi:Celem szkolenia jest nabycie kompetencji w zakresie Zarządzania wiekiem i współpracą międzypokoleniową.
Wykorzystanie potencjału pracowników z różnych pokoleń jak również możliwości wynikających z budowania
zróżnicowanych wiekowego zespołów i całej organizacji. Zapewnienie poszczególnym grupom wiekowym
odpowiedniego wsparcia w pracy i rozwoju. Budowanie rozwiązań opartych o intermentoring. Przeciwdziałanie
procesom związanym z wypaleniem zawodowym.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Opisuje znaczenie procesówdemograficznych w Polsce i Europie związanych z takimi zjawiskami jak starzenie się społeczeństwa, zamiana pokoleń itp. dla funkcjonowania i rozwoju własnej firmy. | Kryteria weryfikacji definiuje poszczególne grupypokoleniowe | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji opisuje znaczenie procesówdemograficznych w Polsce i Europie | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfikuje jakiego rodzajudziałania pozwalają na bardziej racjonalne efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach, dzięki uwzględnianiu potrzeb i możliwości pracowników w różnym wieku. | Kryteria weryfikacji definiuje czynniki jakie mają wpływ namotywację poszczególnych grup pokoleniowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji określa zasady zarządzania zasobamiludzkimi z uwzględnieniem różnic pokoleniowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Wiedza: Przygotowuje charakterystykępracowników z różnych grup wiekowych / pokoleń. Opisuje wpływ tych różnic na styl pracy i ewentualne nieporozumienia. | Kryteria weryfikacji wskazuje czynniki jakie mają wpływ nadobre porozumiewanie się z poszczególnymi grupami wiekowymi | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji definiuje różne style komunikacjiinterpersonalnej | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji wymienia pułapki komunikacyjne orazbariery komunikacyjne pomiędzy różnymi grupami wiekowymi | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji rozróżnia style zachowań i ich wpływ nastyl pracy i ewentualne nieporozumienia w przedsiębiorstwach wielopokooleniowych pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Identyfikuje regulacje irozwiązania prawne sprzyjające zatrudnianiu osób starszych. | Kryteria weryfikacji opisuje i wskazuje źródła regulacjiprawnych sprzyjających zatrudnianiu osób starszych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje korzyści wynikające zregulacji prawnych dla przedsiębiorców wynikające z zatrudniania osób starszych a także uprawnienia osób zatrudnionych w starszym wieku | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Adaptuje kampaniespołeczne związane z wyrównywaniem szans pracy dla osób „50+” | Kryteria weryfikacji Weryfikuje potrzeby pracowników orazdobór właściwej komunikacji i zadań odpowiednio z uwzględnieniem potrzeb grupy wiekowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wybiera i wdraża kampanie społecznezwiązane z wyrównywaniem szans pracy dla osób „50+” | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfikuje potrzeby (w tymtakże zabezpieczenia zdrowotnego) różnych grup wiekowych pracowników. | Kryteria weryfikacji Dobiera narzędzia i kanały komunikacjiw zależności od grup pokoleń | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji określa oraz różnicuje potrzebyposzczególnych grup pokoleniowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Ocenia i pozytywniewykorzystuje potencjał różnych wiekowo grup pracowników. | Kryteria weryfikacji Wdraża narzędzia celem dokonywaniaobiektywnych ocen pracowników różnych grup wiekowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Przypisuje zadania i role zawodoweadekwatnie do kompetencji i potencjału poszczególnych grup wiekowych pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Buduje rozwiązaniapozwalające na wymianę kompetencji i doświadczeń między pracownikami reprezentującymi różne pokolenia. | Kryteria weryfikacji Dobiera i zleca zadania pracownikompozwalające na wzajemne uczenie się od siebie | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Zapewnia praktyczne możliwości iokazje do dzielenia się doświadczeniem przez osoby reprezentujące różne grupy wiekowe | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Umiejętności:Aktywnie zapobiega wypaleniu zawodowemu – szczególnie „starszych” pracowników. | Kryteria weryfikacji Dobiera właściwe metody motywacji doposzczególnych grup wiekowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Dobiera członków zespołu do zadań wtai sposób aby jak najlepiej wykorzysta potencjał i zmotywować do realizacji zadań. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Umiejętności : Buduje kulturę pracyopartą o wzajemny szacunek potencjału i postaw pracowników reprezentujących różne pokolenia. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje i stosuje ankietysatysfakcji w pracy i ocenę efektywności zadań zlecanym przy współpracy osób różnorodnych pod względem pokolenia | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Tworzy przestrzeń do dzielenia siędobrymi praktykami w pracy międzypokoleniowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Tworzyatmosferę sprzyjającą pełnej integracji i zaangażowania w pracę. | Kryteria weryfikacji Zapewnia przestrzeń i możliwości dowzajemnego dzielenia się sukcesami i świętowania sukcesów wynikających ze wspólnej pracy osób z różnych grup wiekowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Umiejętności: Inicjuje i wspieraefektywną pracę zróżnicowanych wiekowo zespołów. | Kryteria weryfikacji Wdraża metody pracy w oparciu ometody inicjowania współpracy międzypokoleniowego zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Stosuje narzędzia wspierająceefektywną pracę zróżnicowanych wiekowo zespołów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Wdraża rozwiązaniaukierunkowane na zachowanie w firmie wiedzy, doświadczeń i kompetencji pracowników w wieku przedemerytalnym. | Kryteria weryfikacji Tworzy miejsca gdzie zapisywane iutrwalane są dobre praktyki w wymianie wiedzy międzypokoleniowej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje utrwalone dobre praktykido ich skalowania w zespole międzypokoleniowym. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Umiejętości: Wprowadza rozwiązaniapozwalające włączyć pracowników z różnych pokoleń w zespoły pracownicze i w pełni wykorzystać ich potencjał. | Kryteria weryfikacji Wprowadza system motywacjinagradzający zastosowane rozwiązania pozwalające włączyć pracowników z różnych pokoleń w zespoły pracownicze i w pełni wykorzystać ich potencjał. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:Inicjuje i wspiera efektywną pracę zróżnicowanych wiekowo zespołów. | Kryteria weryfikacji Organizuje warsztaty i spotkania dlaosób z różnych grup wiekowych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Nazwa kompetencji: Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową
Grupa kompetencji: Kompetencje profesjonalne
Przedmiotowa usługa szkoleniowa skierowana jest do:
-zespołów HR
-właścicieli firm
-pracowników przedsiębiorcy odpowiedzialnych za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi
-menadżerów lub kandydatów na menadżerów odpowiedzialnych za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami
ludzkimi.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem, aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
Efekty uczenia się Kryteria weryfikacji Metoda walidacji
Umiejętości: Wprowadza rozwiązania
pozwalające włączyć pracowników
z różnych pokoleń w zespoły
pracownicze i w pełni
wykorzystać ich potencjał.
Wprowadza system motywacji
nagradzający zastosowane rozwiązania
pozwalające włączyć pracowników
z różnych pokoleń w zespoły
pracownicze i w pełni
wykorzystać ich potencjał.
Wywiad swobodny
Kompetencje społeczne:
Inicjuje i wspiera efektywną pracę
zróżnicowanych wiekowo
zespołów.
Organizuje warsztaty i spotkania dla
osób z różnych grup wiekowych
Wywiad swobodny
Główny cel usługi:
Celem szkolenia jest nabycie kompetencji w zakresie Zarządzania wiekiem i współpracą międzypokoleniową. Wykorzystanie potencjału
pracowników z różnych pokoleń jak również możliwości wynikających z budowania zróżnicowanych wiekowego zespołów i całej
organizacji. Zapewnienie poszczególnym grupom wiekowym odpowiedniego wsparcia w pracy i rozwoju. Budowanie rozwiązań opartych
o intermentoring. Przeciwdziałanie procesom związanym z wypaleniem zawodowym.
Szkolenie w formie mieszanej tj stacjonarnej połączonej ze zdalną w czasie rzeczywistym.
Szkolenie w formie stacjonarnej i walidacja w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Jedna godzina to 60 minut. Przerwy i walidacja
wliczają się do czasu usługi.
Szkolenie obejmuje 24 godziny i składa się z części teoretycznej 10 godzin (w oparciu o prezentację multimedialną) i praktycznej w liczbie
11 godzin 15 min tj. samodzielne oraz grupowe wykonywanie ćwiczeń w oparciu o Work Book przekazany uczestnikom pierwszego dnia
szkolenie w wersji papierowej, case study, ćwiczenia grupowe w grupach 2-4 osobowych, ćwiczenia indywidualne, dyskusje
oraz przerw w liczbie 2 godz 15 min i walidacji 30 min. W ciągu każdego dnia zajęć trwającego minimum 6 godzin są przewidziane trzy
przerwy 15 minutowe.
Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 8 osób.
WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ- walidacja efektów uczenia odbywa się w oparciu o test kompetencyjny (wykonany elektronicznie
poprzez platformę FORMS Microsoft Office 365 gdzie wynik generuje się automatycznie i jest podawany uczestnikowi) oraz wywiad
swobodny. Walidacja efektów uczenia się na poziomie min. 80% prawidłowych odpowiedzi z testu wiedzy oraz udzielenie właściwych
odpowiedzi podczas wywiadu swobodnego na poziomie 80% uprawnia uczestnika do otrzymania oceny pozytywnej z walidacji. Walidacja
obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się. Walidacja została przygotowana w taki sposób, że podczas
procesu walidacji będzie weryfikowane nabycie efektów uczenia się na trzech poziomach tj. wiedzy, umiejętności i kompetencji
społecznych (postaw)
Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia usługi:
W procesie szkoleniowym będzie brała udział jedna grupa składająca się z osób skierowanych na szkolenie przez Przedsiębiorcę.1 h
szkolenia = 60 minut. Przerwy zostały wliczone w czas trwania usługi. Szkolenie oparte jest o metody: prezentacja, Work Book w wersji
papierowej, case study, ćwiczenia grupowe, dyskusje, mini warsztaty. Na koniec szkolenia zostanie przeprowadzona ankieta oraz
walidacja.
Szkolenie będzie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu
o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Walidacja efektów uczenia się odbywa się w oparciu o test teoretyczny oraz wywiad swobodny.
Walidacja trwa 30 minut , tj. 15 minut teoretyczny test wiedzy gdzie wszyscy uczestnicy jednocześnie rozwiązują test teoretyczny a wynik
generowany jest automatycznie uczestnikowi, następnie przeprowadzana jest wspólny wywiad swobodny - trwający 15 minut dla
wszystkich uczestników - polegający na zadaniu przez walidatora pytań (pełniącego rolę moderatora i asesora) oraz udzieleniu przez
uczestników odpowiedzi - sprawdzając tym samym efekty uczenia się. Na ocenę wywiadu swobodnego mają wpływ odpowiedzi zgodne z
ustalonymi kryteriami weryfikacji wg efektów uczenia się . Wszyscy uczestnicy mają prawo do swobodnej wypowiedzi i na równych
prawach.
Walidacja prowadzona jest przez Panią Wioletę Grzybowską i jest przez nią oceniana.
Informacje dodatkowe:
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Regionalnym Programie lub FERS. Usługa
rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce
w ramach danego projektu. Usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, której obowiązek przeprowadzenia na
zajmowanym stanowisku pracy wynika z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkulenia z zakresu bezpieczeństwa i
higieny pracy, szkulenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy). Usługa rozwojowa nie obejmuje
wzajemnego świadczenia usług w Projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich
pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który
wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Zgodnie ze stanowiskiem Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej dotyczącym procesu walidacji nabycia kompetencji w ramach
Podmiotowych Systemów Finansowania zostanie zachowana rozdzielność funkcji nauczania od walidacji.
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat, a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co
najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu wiedzy oraz wywiadu swobodnego na poziomie co najmniej
80%.
Dostawca usługi potwierdza brak powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy dostawcą usługi a pracodawcą lub osobą dorosłą
korzystająca ze wsparcia.
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Projekcie
albo przez podmiot powiązany kapitałowo lub osobowo z Operatorem lub partnerem.
Dzień I
1. Rozpoczęcie szkolenia. Jak rozumieć zmiany demograficzne, wyzwania i możliwości wynikające z różnorodności wiekowej w pracy.
2. Zmiany demograficzne mające wpływ na sytuację wiekową pracowników na rynku pracy i ich wpływ na funkcjonowanie i rozwój
przedsiębiorstw
3. Czym jest różnica pokoleniowa i jakie jest jej znaczenie dla właściwego zarządzania zasobami ludzkimi oraz funkcjonowania i rozwoju
przedsiębiorstwa.
4. Omówienie grup pokoleniowych i ich sposobu zachowań a przede wszystkim ich potrzeb i oczekiwań w rekrutacji, rozwoju, motywowaniu
5. Czynniki sprzyjające i hamujące realizację pracy, współpracę, komunikację i wprowadzanie zmian z powodu różnic pokoleniowych
. Komunikacja i współpraca w zespole różnorodnym pokoleniowo :
Zasady skutecznej komunikacji podczas zmiany.
Komunikacja interpersonalna i unikanie konfliktów. Pułapki myślenia oraz mechanizmy psychologiczne
Dzień II
1. Działania pozwalające na bardziej racjonalne efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach, dzięki uwzględnianiu
potrzeb i możliwości pracowników w różnym wieku
2. Jak minimalizować opór przed zmianą różnych grup wiekowych.
3. Zarządzanie zespołem różnorodnym wiekowo :
Różnica w zarządzaniu poszczególnymi grupami wiekowymi
Regulacje i rozwiązania prawne sprzyjające zatrudnianiu osób starszych.
4.Zarządzanie zespołem różnorodnym wiekowo
Różnica w zarządzaniu poszczególnymi grupami wiekowymi
Regulacje i rozwiązania prawne sprzyjające zatrudnianiu osób starszych.
5.Kampanie społeczne związane z wyrównywaniem szans pracy dla osób „50+”. Rola menedżera w budowaniu spójnego różnorodnego wiekowo
zespołu nastawionego na osiąganie celów strategicznych w tym ocena i wykorzystanie potencjału różnych wiekowo grup pracowników
6.Angażowanie w realizację zmian, czyli jak stworzyć otoczenie, które pozwoli pracownikom w różnych grupach pokoleniowych znaleźć
motywację do aktywnej i twórczej pracy w sytuacji zmiany?
Style zarządzania w kontekście różnic pokoleniowych oraz zapobieganie wypaleniu zawodowemu
Dzień III
1.Wpływ grup pokoleniowych na skuteczność wzajemnego uczenia się:
Przedstawienie różnych metod i narzędzi umożliwiających skuteczną wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami różnych pokoleń.
Promowanie aktywnego udziału w procesie dzielenia się wiedzą i umiejętnościami.
Rozwiązania ukierunkowane na zachowanie w firmie wiedzy, doświadczeń i kompetencji pracowników w wieku przedemerytalnym.
2.Konflikty spowodowane różnicami pokoleniowymi
Różnorodność stylów pracy, zachowań i podejścia do zadań w różnych grupach wiekowych.
Rozwiązywanie nieporozumień wynikających z różnych wiekowych
3.Role zespołowe. Wpływ grup pokoleniowych na pracę w zespole:
Test ról zespołowych
Jak rekrutować i dobierać członków zespołu. Etapy budowania zespołu.
Formowanie
Burzenie
Normowanie
Realizacja ( Działanie)
Dysfunkcje pracy zespołowej
4. Wspólne cele zespołu wielopokoleniowego
5.Zarządzanie przez cele. Jak budować odpowiedzialny zespół
6.Zaufanie a siłą zespołu wielopokoleniowego. Siła zaufania wg Coveya
7.Rozwój organizacji poprzez różnice między pokoleniami
Różne style pracy, podejście do zadań i komunikację.
Wypracowanie strategii radzenia sobie z potencjalnymi nieporozumieniami wynikającymi z tych różnic.
8.Budowanie kultury organizacyjnej dzięki różnicom pokoleniowym pracowników
Wykorzystanie zmian pokoleniowych do zwiększenia siły zespołu, wzrostu motywacji i zwiększenia efektywności pracy w przedsiębiorstwie.
Dzień IV
Walidacja. Test wiedz
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 175,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 175,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Miastkowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W pierwszym dniu szkolenia uczestnicy otrzymają Work book w formie papierowej, po szkoleniu zostanie przeprowadzona ankieta oraz
walidacja w postaci testu wiedzy w formie elektronicznej poprzez Microsoft Office - Forms oraz wywiadu swobodnego. Szkolenie będzie
prowadzone w oparciu o udostępnianą prezentację multimedialną.
Metody pracy:
Szkolenie składa się z wykładu i w większości z części praktycznej w formie warsztatu.
Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w
zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy, mniejszych grup dwu i trzyobowowo i ćwiczenia indywidualne.
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o
doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności tj.: prezentacja, Work Book w wersji papierowej, case study,
ćwiczenia indywidualne i grupowe w grupach 2-4 osobowych, dyskusje, mini warsztaty
Trener będzie weryfikować nabywane umiejętności podczas szkolenia.
Wybrane metody walidacji po szkoleniu umożliwiają zweryfikowanie zarówno wiedzy, umiejętności jak i kompetencji społecznych
(postaw).
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co
najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie teoretycznego testu wiedzy oraz udzielenie właściwych odpowiedzi
podczas wywiadu swobodnego na poziomie 80%. Minimalny poziom odpowiedzi w teście wiedzy wynosi 80 %. Minimalny poziom
właściwych odpowiedzi podczas wywiadu swobodnego to 80% zgodne z ustalonymi kryteriami weryfikacji wg efektów uczenia się.
Metody walidacji, które zostaną wybrane:
teoretyczny test wiedzy w formie on line na platformie Microsoft Office 365 Forms wywiad swobodny
Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się.
Usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills).
Warunki uczestnictwa
Szkolenie w formie mieszanej tj stacjonarnej połączonej ze zdalną w czasie rzeczywistym.
2.Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
3.Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej będzie potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na
udostępnionej przez organizatora szkolenia liście w przypadku szkolenia stacjonarnego oraz wygenerowanego raportu udziału w usłudze
zdalnej w czasie rzeczywistym w przypadku walidacji.
4. Dostawca usługi potwierdza, że zapewni realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym
również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.
5. Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na możliwe utrwalenia swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli
6.Karta niniejszej usługi rozwojowej została przygotowana zgodnie z obowiązującym Regulaminem B U R
Informacje dodatkowe
Cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, cena jest adekwatna do jej zakresu.
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych. Przerwy są wliczone w czas usługi rozwojowej.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych
przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, koszty dojazdu i zakwaterowania.
Usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills);.
Dostawca usługi potwierdza, iż karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie
powierzenia usług.
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa będzie realizowana zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w tym przepisami
prawa o VAT.
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy realizacja usługi uprawnia przedsiębiorstwo lub osobę do uzyskania
dofinansowania co najmniej w 70%.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Podstawą do rozliczenia usługi zdalnej w czasie rzeczywistym tj. realizowanej walidacji, jest wygenerowanie z systemu raportu,
umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
Walidacja czyli część usługi rozwojowej zostanie przeprowadzona za pośrednictwem platformy/komunikatora wskazanego przez
Organizatora Usługi: Microsoft Teams
uczestnik dysponuje urządzeniem spełniającym następujące wymagania sprzętowe: urządzenie przenośne/mobilne lub
stacjonarne(komputer/laptop/tablet) z kamerą, mikrofonem i głośnikami; procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany
czterordzeniowy) lub Core i5 Kaby Lake; min. 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
system operacyjny taki jak min. Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS;
aktualne wersje przeglądarki np.- Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Opera, Internet Explorer
uczestnik dysponuje łączem sieciowym spełniającym następujące parametry: dostęp do internetu o zalecanej szybkości – minimalna
prędkość pobierania 2 Mb/s, prędkość wysyłania 512 kb/s;-
uczestnik dysponuje niezbędnym oprogramowaniem umożliwiającym dostęp do prezentowanych treści i materiałów;
Dostawca Usług udostępni link umożliwiający uczestnictwo w usłudze zdalnej przez cały okres jej trwania- Link Dostawca Usługi
udostępni na 7 dni przed planowanym terminem szkolenia
liczba uczestników umożliwia wszystkim uczestnikom interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć
(ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu itp.)
Dostawca usługi zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób
ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.