Skuteczna sprzedaż. Techniki sprzedaży i proces sprzedaży. Organizacja pracy i źródła motywacji skutecznego handlowca. Szkolenie w formie stacjonarnej.
Skuteczna sprzedaż. Techniki sprzedaży i proces sprzedaży. Organizacja pracy i źródła motywacji skutecznego handlowca. Szkolenie w formie stacjonarnej.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do obecnych i przyszłych pracowników
sprzedaży i obsługi klienta tj. osób chcących nabyć lub podnieść swoje
kompetencje w skutecznej sprzedaży oraz profesjonalnej obsługi klienta
w tym w zakresie stosowania technik handlowych, wykorzystania procesu
sprzedaży. Szkolenie skierowane do osób chcących wzmocnić swoje
umiejętności handlowe poprzez szukanie motywacji oraz dobrze
organizując pracę własną.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji04-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ISO 21001: 2018 Organizacje edukacyjne – „Systemy zarządzania dla organizacji edukacyjnych – wymagania ze wskazówkami dotyczącymi użytkowania”
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik zdobędzie praktyczną wiedzę jak skutecznie realizować działania handlowe wykorzystując techniki sprzedaży,dobrą organizację pracy i różnorodne źródła komunikacji z klientem. Szkolenie pozwala nabyć lub rozwinąć kompetencje
handlowe, poszukiwać źródeł własnej motywacji oraz pozwala poznać praktyczne metody efektywnej sprzedaży oraz
współpracy z klientem z wykorzystaniem skutecznych działań w całym procesie sprzedaży.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje proces sprzedaży i rozróżniazasady działań handlowych na różnych jego etapach | Kryteria weryfikacji Wymienia etapy procesu sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Opisuje i charakteryzuje poszczególneetapy wchodzące w skład procesu sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Właściwie dobiera techniki sprzedażyna poszczególnych etapach procesu sprzedaży | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Opisuje cechy i typologię klienta | Kryteria weryfikacji Przygotowuje się do rozmowy zklientem tworząc schemat rozmowy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia typologię klienta w tym typyosobowości klientów i ich wpływ na współpracę z klientem oraz budowanie zaangażowania klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wymienia czynniki wpływające nasukces podczas rozmowy telefonicznej z klientem | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Opisuje podstawowe potrzeby klientów. | Kryteria weryfikacji Konstruuje odpowiednie pytania mającena celu dotarcie do rzeczywistych potrzeb odbiorcy w oparciu o sytuację klienta i jego potrzeby | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Wymienia podstawowe potrzebyklientów | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Zadaje pytania otwarte | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Rozpoznaje i unika podstawowychbłędów popełnianych w procesie sprzedaży | Kryteria weryfikacji Definiuje główne błędy w procesiesprzedaży oraz sposoby na ich uniknięcie lub zniwelowanie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia jakie zwroty stosować ajakich unikach w rozmowie z klientem | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Wdraża negocjacje i skutecznieprzekonuje klienta do proponowanego rozwiązania. | Kryteria weryfikacji Wymienia argumenty mające wpływ napozytywną decyzję zakupową klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Stosuje podstawowe technikinegocjacyjne w handlu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wymienia metody wywierania wpływuwg Caldiniego | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Tworzy i prezentuje ofertę handlową | Kryteria weryfikacji Stosuje zasady (cecha, zaleta i korzyść)przygotowania i prezentacji oferty handlowej | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Prezentuje ofertę językiem korzyści | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki wywierania wpływu iprezentowania pozytywnego wizerunku | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Rozpoznanie potrzeby klienta | Kryteria weryfikacji Wymienia merytoryczne,psychologiczne i proceduralne potrzeby klientów | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia metaprogramy wzachowaniach klientów | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Stosuje parafrazę | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Stosuje podsumowania i klaryfikację | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Pokonuje obiekcje klientów i prezentujeasertywną postawę w relacjach z Klientem | Kryteria weryfikacji Definiuje Model 4 kroków radzeniasobie z obiekcjami | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Stosuje asertywną informację zwrotnądo klienta | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Dobiera argumenty celem przekonaniaklienta do swojej oferty i poradzenia sobie z obiekcjami tzw. "trudnego klienta" | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Planuje i organizuje racę własną orastrategię własnych działań sprzedażowych. | Kryteria weryfikacji Planuje działania własne w procesiesprzedaży. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Definiuje i wybiera wskaźniki KPI wprocesie pomiaru efektywności własnych działań sprzedażowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Ustala cele i priorytetyzację działańhandlowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wymienia metody kontrolowania imonitorowania efektów swojej pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Opisuje jakie są atrybuty i w czympomaga profesjonalizm w pracy handlowca | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Stosuje skuteczny prospecting. | Kryteria weryfikacji Wymienia metody i źródła wyszukania idotarcia do klienta | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Pozyskuje referencje od obecnychklientów celem budowania bazy własnej i docierania do nowych klientów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Organizuje pracę w sposóbniewymagający nadzoru | Kryteria weryfikacji Samodzielnie planuje pracęsprzedażową i obsługi klienta | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Samodzielnie ocenia efekty własnychdziałań oraz wyciąga trafne wnioski na działania na przyszłość. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Współpracuje i buduje relacje. | Kryteria weryfikacji Podejmuje działania mające wpływ napozytywne doświadczenia klienta w procesie sprzedaży i obsługi oraz mające wpływ na budowanie długotrwałej współpracy i dobrej relacji z klientem. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Stosuje zasady budowania zaufania iwiarygodności wśród klientów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do obecnych i przyszłych pracowników sprzedaży i obsługi klienta tj. osób chcących nabyć lub podnieść swoje
kompetencje w skutecznej sprzedaży oraz profesjonalnej obsługi klienta w tym w zakresie stosowania technik handlowych, wykorzystania
procesu sprzedaży. Szkolenie skierowane do osób chcących wzmocnić swoje umiejętności handlowe poprzez szukanie motywacji oraz
dobrze organizując pracę własną.
Cel szkolenia:
Uczestnik zdobędzie praktyczną wiedzę jak skutecznie realizować działania handlowe wykorzystując techniki sprzedaży, dobrą
organizację pracy i różnorodne źródła komunikacji z klientem. Szkolenie pozwala nabyć lub rozwinąć kompetencje handlowe, poszukiwać
źródeł własnej motywacji oraz pozwala poznać praktyczne metody efektywnej sprzedaży oraz współpracy z klientem z wykorzystaniem
skutecznych działań w całym procesie sprzedaży.
Szkolenie obejmuje obszary:
1. Organizacja pracy własnej handlowca
• określenie celów i metod pracy własnej
• strategia sprzedaży
• kontrolowanie i monitorowanie efektów swojej pracy
• ustalanie priorytetów i sposobów pracy pod presją czasu i terminów
• radzenie sobie ze stresem i trudnymi sytuacjami z zakresu sprzedaży
2. Prospecting, czyli poszukiwanie Klientów – organizacja pracy Handlowca
• czym jest i jak stosować prospecting
• gdzie i jak szukać odpowiednich klientów
• określenie profilu klienta
• czym jest cold calling i cold mailing oraz zasady budowania zaangażowania klienta
• potencjalni klienci – wybór najskuteczniejszych źródeł
• metody pozyskiwania referencji
3. Przygotowanie do rozmowy z klientem
• telefon – instrument nawiązywania kontaktu i budowania relacji z klientem
• czynniki wpływające na sukces podczas rozmowy telefonicznej
• zebranie wstępnych informacji
• planowanie efektów sprzedażowych
• przygotowanie schematu rozmowy
4. Nawiązanie pierwszego kontaktu z klientem – otwarcie rozmowy
• efekt Pigmaliona – tworzenie pierwszego wrażenia i kierowanie się tym wrażeniem
• autoprezentacja – tworzenie pierwszego wrażenia
• przedstawiciel handlowy jako reprezentant firmy
techniki wzbudzania zaufania i budowania wiarygodności
• nastawienie i motywacja • jak wywierać pozytywny wpływ na klienta
• „warsztat handlowca” – podstawowe umiejętności niezbędne w rozmowie z klientem (formułowanie wypowiedzi, aktywne słuchanie,
znaczenie różnorodności pytań, parafrazowanie, klaryfikowanie, podsumowanie wypowiedzi)
• wyposażenie, atrybuty i profesjonalizm w pracy
• standardy pracy i standardy etyczne • kreowanie pozytywnej opinii klienta o firmie
• techniki i metody budowania lojalności klienta 5. Identyfikacja klienta
• psychologiczne typy klienta oraz sposoby rozpoznawania ich
• „dostrajanie się” do określonego typu klienta w rozmowie handlowej
• typy osobowości klienta • model preferencji klienta
6. Etapy Procesu sprzedaży • zasady sprzedaży
• otwarcie rozmowy
• diagnoza potrzeb klienta • prezentacja oferty
• wyjaśnianie obiekcji
• czynności administracyjne
• pożegnanie klienta
• obsługa posprzedażowa
7. Rozpoznanie potrzeb klienta
• merytoryczne, psychologiczne i proceduralne potrzeby klientów
• metaprogramy
• techniki zadawania pytań
• parafraza
• podsumowania i klaryfikacja
• unikanie błędów w komunikacji z klientem
8. Prezentacja produktów, usług i „wartości dodanej” firmy. Język korzyści i argumentacja w sprzedaży
• Co buduje dobry komunikat ofertowy?
• 4 (minimalne) składowe języka korzyści: potrzeba, cecha, zaleta, korzyść
• Wywieranie wpływu i perswazja w pigułce/
6 reguł R. Cialdiniego i zwroty perswazyjne
• Mini Storytelling, czyli jak przekonać Klienta swoim doświadczeniem?
• Narzędzia do budowania argumentów sprzedażowych
• treść i struktura prezentacji
• techniki wzbudzania pozytywnego nastawienia i motywacji do sprzedaży • techniki wywierania wpływu • zachowanie, które są cenione
przez klientów
• rozwijanie umiejętności argumentacji – argumenty merytoryczne i psychologiczne warsztat praktyczny
9. Radzenie sobie z obiekcjami i asertywna postawa w relacjach z Klientem
• Co jest, a co nie jest obiekcją w sprzedaży i jak tym zarządzać? • Model 4 kroków radzenia sobie z obiekcjami
• Jak asertywnie zarządzać impasem w relacji z Klientem
• Reklamacje, wyrażanie odmiennych opinii i stawianie granic w rozmowie sprzedażowej
• Asertywna informacja zwrotna i partnerski dialog z Klientem
10. Zamykanie sprzedaży – kiedy finalizować sprzedaż?
• rola sygnałów niewerbalnych • Dlaczego nie udaje nam się domknąć sprzedaży?
• Kiedy przystępować do finalizacji sprzedaży?
• 6 popularnych technik zamykania sprzedaży
• Co zrobić, jeśli Klient jeszcze negocjuje? – popularne triki Klientów
• Obsługa posprzedażowa Klienta jako otwarcie nowej sprzedaży
11. Budowanie długofalowych relacji z klientem • metody budowania wiarygodności • etapy budowania relacji • sztuka ustępowania oraz
korzyści z budowania relacji
12. „Trudny klient” i trudne sytuacje sprzedażowe – sposoby i techniki postępowania
• jak poradzić sobie z tzw. trudnym klientem?
• asertywne techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
13. Zakończenie spotkania z klientem
• techniki zamykania spotkania
• jak pokonać opór klienta?
• rozpoznawanie werbalnych i niewerbalnych sygnałów kupna
• procedury i ceremoniał zakończenia spotkania
• wyznaczenie kolejnej daty spotkania
14. Walidacja.
Szkolenie trwa 21 godzin zegarowych, każda godzina to 60 minut. Szkolenia składa się z części teoretycznej 9 godzin i z części
praktycznej 10 godzin, walidacji 0,5 godziny oraz przerw 1,5 godziny. Przerwy oraz walidacja wliczają się do czasu trwania usługi.
Szkolenie skierowane do wskazanego przedsiębiorcy. W szkoleniu uczestniczyć będzie jedna osoba.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem, aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia usługi: ćwiczeniaindywidualne.
Szkolenie jest skierowane do jednej osoby - właściciela pracującego w przedsiębiorstwie.
WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ- walidacja efektów uczenia odbywa się w oparciu o test kompetencyjny (wykonany elektronicznie
poprzez platformę FORMS Microsoft Office 365 gdzie wynik generuje się automatycznie i jest podawany uczestnikowi) oraz wywiad
swobodny.
Walidacja efektów uczenia się na poziomie min. 80% prawidłowych odpowiedzi z testu wiedzy oraz wykonanie zadania podczas
obserwacji w warunkach symulowanych na poziomie 80% uprawnia uczestnika do otrzymania oceny pozytywnej z walidacji. Walidacja
obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się. Walidacja została przygotowana w taki sposób, że podczas
procesu walidacji będzie weryfikowane nabycie efektów uczenia się na trzech poziomach tj. wiedzy, umiejętności i kompetencji
społecznych (postaw)
Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia usługi: W procesie szkoleniowym będzie brała udział jedna osoba .1 h szkolenia = 60 minut.
Przerwy zostały wliczone w czas trwania usługi.
Szkolenie oparte jest o metody: prezentacja, Work Book w wersji papierowej, ćwiczenia indywidualne oraz dyskusje, mini warsztaty.
Na koniec szkolenia zostanie przeprowadzona ankieta oraz walidacja. Szkolenie będzie realizowane metodami interaktywnymi i
aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie
umiejętności.
Walidacja efektów uczenia się odbywa się w oparciu o test teoretyczny oraz wywiad swobodny. Walidacja trwa 30 minut , tj. 15 minut
teoretyczny test wiedzy gdzie uczestnik rozwiązuje test teoretyczny a wynik generowany jest automatycznie uczestnikowi, następnie
przeprowadzana jest obserwacja w warunkach symulowanych na podstawie zadania zleconego uczestnikowi szkolenia - trwająca 15
minut - polegająca na zadaniu przez walidatora zadania praktycznego oraz odegrania przez uczestnika scenki sprzedażowej -
sprawdzając tym samym efekty uczenia się.
Na ocenę obserwacji w warunkach symulowanych mają wpływ odpowiedzi i zachowania zgodne z ustalonymi kryteriami weryfikacji wg
efektów uczenia się .
Walidacja prowadzona jest przez Panią Wioletę Grzybowską i jest przez nią oceniana.
Informacje dodatkowe: Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Regionalnym
Programie lub FERS. Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług
rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu. Usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, której
obowiązek przeprowadzenia na zajmowanym stanowisku pracy wynika z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z
zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy). Usługa
rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w Projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na
usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla
Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Zgodnie ze stanowiskiem Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej dotyczącym procesu walidacji nabycia kompetencji w ramach
Podmiotowych Systemów Finansowania zostanie zachowana rozdzielność funkcji nauczania od walidacji. Po zakończeniu usługi
uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat, a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w 100% zajęć usługi
rozwojowej oraz zaliczenie zajęć walidacji na poziomie co najmniej 80%.
Dostawca usługi potwierdza brak powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy dostawcą usługi a pracodawcą lub osobą dorosłą
korzystająca ze wsparcia. Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję
Operatora lub partnera w Projekcie albo przez podmi
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 200,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Miastkowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas szkolenia udostępniona będzie prezentacja, ćwiczenia praktyczne realizowane będą przy wykorzystaniu Work Booka
przekazanego w formie papierowej uczestnikowi szkolenia.
1 godzina usługi szkoleniowej to 60 min. Przerwy i walidacja wliczone są w czas usługi
W pierwszym dniu szkolenia uczestnik otrzyma Work book w formie papierowej, po szkoleniu zostanie przeprowadzona ankieta oraz
walidacja w postaci testu wiedzy w formie elektronicznej poprzez Microsoft Office - Forms oraz wywiadu swobodnego.
Szkolenie będzie prowadzone w oparciu o udostępnianą prezentację multimedialną. Metody pracy: Szkolenie składa się z wykładu i w
większości z części praktycznej w formie warsztatu. Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo
narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestnika. Szkolenie przewiduje ćwiczenia indywidualne.
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o
doświadczenie i pozwalające uczestnikowi na ćwiczenie umiejętności tj.: prezentacja, Work Book w wersji papierowej, ćwiczenia
indywidualne i dyskusje
Trener będzie weryfikować nabywane umiejętności podczas szkolenia.
Wybrane metody walidacji po szkoleniu umożliwiają zweryfikowanie zarówno wiedzy, umiejętności jak i kompetencji społecznych
(postaw).
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w 100%
zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie teoretycznego testu wiedzy oraz udzielenie właściwych odpowiedzi podczas
obserwacji w warunkach symulowanych na poziomie 80%.
Minimalny poziom odpowiedzi w teście wiedzy wynosi 80 %. Minimalny poziom właściwych odpowiedzi podczas obserwacji w warunkach
symulowanych to 80% zgodne z ustalonymi kryteriami weryfikacji wg efektów uczenia się.
Metody walidacji, które zostaną wybrane: teoretyczny test wiedzy w formie on line na platformie Microsoft Office 365 Forms wywiad
swobodny Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się. Usługa rozwojowa nie dotyczy
umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills).
Usługa zwolniona jest ze stawki VAT na podstawie par. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013r. w sprawie
zwolnień od podatków i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień, w przypadku gdy udział w usłudze jest finansowany co najmniej
w 70% ze środków publicznych.
Warunki uczestnictwa
1. Szkolenie w formie stacjonarnej.
2.Uczestnik nie musi wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
3.Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej będzie potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na
udostępnionej przez organizatora szkolenia liście obecności.
4. Dostawca usługi potwierdza, że zapewni realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym
również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.
5. Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na utrwalenie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli
6.Karta niniejszej usługi rozwojowej została przygotowana zgodnie z obowiązującym Regulaminem B U R
Informacje dodatkowe
Cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, cena jest adekwatna do jej zakresu. Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych.
Przerwy są wliczone w czas usługi rozwojowej.
1 godzina rozliczeniowa = 60 minut
Szkolenie trwa 21 godzin zegarowych
Przerwy wliczają się do czasu trwania usługi.
Cena usługi rozwojowej nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności koszty środków
trwałych przekazywanych przedsiębiorcom lub ich pracownikom, koszty dojazdu i zakwaterowania.
Usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills);.
Dostawca usługi potwierdza, iż karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie
powierzenia usług.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Podstawą do rozliczenia usługi zdalnej w czasie rzeczywistym, tj. realizowanej walidacji, jest wygenerowanie z systemu raportu
umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
Walidacja, czyli część usługi rozwojowej, zostanie przeprowadzona za pośrednictwem platformy/komunikatora wskazanego przez
Organizatora Usługi: Microsoft Teams.
Uczestnik dysponuje urządzeniem spełniającym następujące wymagania sprzętowe: urządzenie przenośne/mobilne lub
stacjonarne(komputer/laptop/tablet) z kamerą, mikrofonem i głośnikami; procesor dwurdzeniowy 2 GHz lub lepszy (zalecany
czterordzeniowy) lub Core i5 Kaby Lake; min. 2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej); system operacyjny taki jak min. Windows
8(zalecany Windows 11),Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS; aktualne wersje przeglądarki np. Google
Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Opera, Internet Explorer.
Uczestnik dysponuje łączem sieciowym spełniającym następujące parametry: dostęp do internetu o zalecanej szybkości –minimalna
prędkość pobierania 2 Mb/s, prędkość wysyłania 512 kb/s.
Uczestnik dysponuje niezbędnym oprogramowaniem umożliwiającym dostęp do prezentowanych treści i materiałów.
Dostawca Usług udostępni link umożliwiający uczestnictwo w usłudze zdalnej przez cały okres jej trwania – link Dostawca Usługi
udostępni na 7 dni przed planowanym terminem szkolenia.
Liczba uczestników umożliwia wszystkim uczestnikom interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach
zajęć(ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu itp.).
Dostawca usługi zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób
ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021–2027