Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy. Akademia HR. Szkolenie w formie mieszanej tj stacjonarnej połączonej ze zdalną w czasie rzeczywistym.
Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy. Akademia HR. Szkolenie w formie mieszanej tj stacjonarnej połączonej ze zdalną w czasie rzeczywistym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Przedmiotowa usługa szkoleniowa skierowana jest do:
-zespołów HR
-właścicieli firm
-pracowników przedsiębiorcy odpowiedzialnych za politykę personalną
przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi
-menadżerów lub kandydatów na menadżerów odpowiedzialnych za
politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami
ludzkimi. Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym
doświadczeniem /
stażem, aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji30-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ISO 21001: 2018 Organizacje edukacyjne – „Systemy zarządzania dla organizacji edukacyjnych – wymagania ze wskazówkami dotyczącymi użytkowania”
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zrozumienie i wykorzystanie nowych trendów w obszarze HR / zarządzania kapitałem ludzkim. Wykorzystanie dobrychpraktyk HR w kluczowych obszarach związanych ze zmianami na rynku pracy i szeroko rozumianym otoczeniem
społecznym. Wdrażanie zmian w organizacji w kontekście wykorzystania innowacyjnych rozwiązań i procesów HR.
Praca z różnymi grupami interesariuszy procesów zmian, a w szczególności radzenie sobie z oporem przed zmianami.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA: efekt uczenia nr 1 - Opisujeznaczenie zmian społecznych i gospodarczych (na poziomie Polski i świata) i ich wpływ na procesy zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji - rozróżnia jak obecnie kształtują sięstyle zachowania w środowisku zawodowym (w Polsce i na świecie) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji - definiuje oraz charakteryzuje jakiezasady stosować aby zarządzać kapitałem i zasobami ludzkimi biorąc pod uwagę zmieniający się rynek pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się WIEDZA: efekt uczenia się nr 2 -Identyfikuje i opisuje nowe trendy w obszarze HR / zarzadzania kapitałem ludzkim wynikające z sytuacji na rynku pracy oraz ich wpływ na wyzwania i politykę personalną własnej firmy. | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje poszczególne obszarynowych trendów w HR (tj m. in sztuczna inteligencja i automatyzacja, dobrostan pracowników, praca hybrydowa, zrównoważony rozwój, uczenie przez całe życie i inn) oraz opisuje ich znaczenie dla sposobu jak firmy zarządzają ludźmi i aktualnie prowadzą politykę personalną | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji - omawia przykłady skutecznychefektów zmian w zarządzaniu kapitałem ludzkim obecnej sytuacji rynkowej | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się UMIEJETNOŚCI: efekt uczenia się nr 3 -Monitoruje działania, programy HR, które wdrażają najczęściej firmy z jego/jej branży. Wskazuje zarówno korzyści jak i ograniczenia oraz zagrożenia związane z tymi rozwiązaniami. | Kryteria weryfikacji - identyfikuje i podaje przykładyprogramów HR wdrażanych przez firmy z branży | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - podaje przykład sytuacjidiagnozowania oraz dokonywania analizy oraz szans i konsekwencji zagrożeń wynikających z wdrożenia nowych programów w polityce HR | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się UMIEJETNOŚCI: efekt uczenia się nr 4 -Sporządza wnioski z analizy dobrych praktyk HR innych organizacji i wykorzystuje je w planowanych u siebie wdrożeniach | Kryteria weryfikacji - omawia analogowe i zdigitalizowanemetody zbierania wniosków do analizy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - wskazuje metody, narzędzia i sposobyniezbędne do zarządzania procesem wdrożenia przeanalizowanych wniosków do wdrożenia zmiany | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się UMIEJETNOŚCI: efekt uczenia się nr 5 -Opracowuje innowacyjne rozwiązania w obszarze polityki personalnej własnej firmy i sprawnie włącza w ich realizację wszystkie grupy pracowników, których te zmiany dotyczą. | Kryteria weryfikacji - podaje przykład już zastosowanegoosobiście bądź planowanego. innowacyjnego rozwiązania i jego wpływ na politykę personalną firmy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - podaje własne pomysły jakzaangażować poszczególne grupy pracowników w realizację tych zmian | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się UMIEJETNOŚCI: efekt uczenia się nr 6 -Wspiera u pracowników budowanie nowych postaw i zachowań adekwatnych do zmieniającej się sytuacji i wymogów firmy. | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje zasady doskonałegoprzedsiębiorstwa | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - diagnozuje sytuacje ryzykaniepewności w środowisku pracy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - podaje przykłady jak wraz zpracownikami można wdrażać ścieżki i sposoby działań mające na celu zrozumienie ryzyka przy wdrażaniu zmian | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się UMIEJETNOŚCI: efekt uczenia się nr 7 -Ocenia gotowość przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzenia zmian. | Kryteria weryfikacji - wybiera narzędzia odpowiednie domożliwości sprawdzenia odpowiednich poziomów odpowiedzialności pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji - opowiada jak planuje dobieraćodpowiednio zadania członkom zespołu ze szczególnym uwzględnieniem i tłumacząc wpływ oczekiwań na poziom odpowiedzialności osób w zespole | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się UMIEJETNOŚCI: efekt uczenia się nr 8 -Inicjuje i wdraża w organizacji zmiany związane z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań i procesów HR. | Kryteria weryfikacji - podaje przykłady wdrażania innowacji,nowych rozwiązań i stosuje kreatywne metody tworzenia rozwiązań | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - wskazuje przykłady zastosowaniaSynektyki Gordona jako metodę innowacji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji - opisuje zasady przygotowania planumeetingów | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się UMIEJETNOŚCI: efekt uczenia się nr 9 -Diagnozuje potrzeby różnych interesariuszy i zróżnicowanych grup pracowniczych (z uwzględnieniem m.in. płci, wieku, pochodzenia etnicznego i poglądów) i przygotowuje dla nich odpowiednie programy HR ukierunkowane nie tylko na zaspokojenie tych potrzeb, lecz także na pełną integrację pracowników w ramach organizacji. | Kryteria weryfikacji - opisuje przykład stosowania burzymózgów w zespołach | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - podaje przykład badania potrzebróżnych grup pracowniczych i interesariuszy oraz jakie narzędzia do tego stosuje | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji - podaje przykład jak na podstawieuzyskanych informacji z badania potrzeb interesariuszy i pracowników różnych grup dostosować program HR celem zaspokojenia tych potrzeb pracowników oraz ich integrację | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się WIEDZA: efekt uczenia się nr 10 -Identyfikuje źródła (np. obawy pracowników przed utratą pracy, niedopasowaniem kompetencji itp.) i sprawnie eliminuje przejawy oporu przed zmianami. | Kryteria weryfikacji - omawia skąd biorą się emocje,występujące podczas oporu przed zmianą | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - wskazuje zasady przebiegu procesuzmiany oraz wskazuje jaki wpływ mają one. na zmiany | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji - wskazuje właściwe rozwiązania jakradzić sobie z oporem przed zmianą | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się WIEDZA: efekt uczenia się nr 11 -Identyfikuje potrzeby, obawy i oczekiwania różnych grup interesariuszy (m.in.: kadra zarządzająca i menedżerska, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w stosunku do procesów zmian związanych z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. Omawia je na bieżąco i uwzględnia w swoich działaniach. | Kryteria weryfikacji - Wskazuje obawy oraz potrzebyróżnych osób w zespole w towarzyszące zmianom | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji - definiuje i opisuje oczekiwaniainteresariuszy i uwzględnia je w swoich działaniach | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się WIEDZA: efekt uczenia się nr 12 -Odpowiednio do potrzeb różnych grup interesariuszy objaśnia działania związane z wdrażaniem nowych rozwiązań HR | Kryteria weryfikacji - objaśnia działania związane zwdrażaniem nowych rozwiązań HR uwzględniając przy tym potrzeby interesariuszy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - podaje przykłady dostosowaniakomunikacji do specyficznych oczekiwań różnych grup interesariuszy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: efektuczenia się nr 13 - Kształtuje wśród współpracowników pozytywne nastawienie do zmian. | Kryteria weryfikacji - wskazuje i rozróżnia 3 siły, którepomagają zrozumieć i realizować zmiany | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji - charakteryzuje na czym polegametoda Jorge Borgesa oraz w jakich sytuacja warto ją stosować | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Nazwa kompetencji: Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy. Grupa kompetencji: Kompetencje profesjonalne
Przedmiotowa usługa szkoleniowa skierowana jest do:
-zespołów HR
-właścicieli firm
-pracowników przedsiębiorcy odpowiedzialnych za politykę personalną
Efekty uczenia się Kryteria weryfikacji Metoda walidacji
WIEDZA: efekt uczenia się nr 12 -
Odpowiednio do potrzeb różnych grup
interesariuszy objaśnia działania
związane z wdrażaniem nowych
rozwiązań HR
- objaśnia działania związane z
wdrażaniem nowych rozwiązań HR
uwzględniając przy tym potrzeby
interesariuszy
Wywiad swobodny
- podaje przykłady dostosowania
komunikacji do specyficznych
oczekiwań różnych grup interesariuszy
Wywiad swobodny
KOMPETENCJE SPOŁECZNE: efekt
uczenia się nr 13 - Kształtuje wśród
współpracowników pozytywne
nastawienie do zmian.
- wskazuje i rozróżnia 3 siły, które
pomagają zrozumieć i realizować
zmiany
Test teoretyczny z wynikiem
generowanym automatycznie
- charakteryzuje na czym polega
metoda Jorge Borgesa oraz w jakich
sytuacja warto ją stosować
Wywiad swobodny
przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi
-menadżerów lub kandydatów na menadżerów odpowiedzialnych za
politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami
ludzkimi. Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem /
stażem, aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
Celem szkolenia jest
Zrozumienie i wykorzystanie nowych trendów w obszarze HR / zarządzania kapitałem ludzkim. Wykorzystanie dobrych praktyk HR
w kluczowych obszarach związanych ze zmianami na rynku pracy i szeroko rozumianym otoczeniem społecznym. Wdrażanie zmian
w organizacji w kontekście wykorzystania innowacyjnych rozwiązań i procesów HR. Praca z różnymi grupami interesariuszy procesów
zmian, a w szczególności radzenie sobie z oporem przed zmianami.
Szkolenie w formie mieszanej tj. stacjonarnej połączonej ze zdalną w czasie rzeczywistym. Jedna godzina to 60 minut. Przerwy i
walidacja wliczają się do czasu usługi. Część zdalna odbywa się poprzez platformę Teams Microsoft Office
Szkolenie obejmuje 24 godziny i składa się z części teoretycznej w liczbie 9 godzin i 45 min i praktycznej w liczbie 12 godzin 30 minut
oraz przerw w liczbie 1 godz 15 min. Jedna godzina trwa 60 minut i jest godziną zegarową.
W ciągu zajęć jest przewidzianych 5 przerw 15 minutowych. Walidacja trwa 30 min.
Usługa szkoleniowa składa się z części zdalnej w czasie rzeczywistym w liczbie 17 godz 15 min zajęć i przerw 1 godz oraz walidacji 0,5
godz. Część stacjonarna usługi obejmuje 5 godzin w tym 15 min przerwy.
Dzień I
1. Zasady zachowań i znaczenie zmian w środowisku zawodowym Style zachowań
Zarządzanie zasobami
Zmiany w zarządzaniu Polska a Świat
2.Mocne strony oraz zagrożenia podczas wprowadzania zmian w organizacjach wynikających z potrzeb rynku pracy.
3. Metody zbierania wniosków do zmiany
Jak przygotować zespół do przekazywania danych Metody zbierania danych
Diagram Ishikawy
Dzień II
1.Efekty i korzyści zbierania danych do zmiany
2.Przygotowanie do wdrożenia zmian w organizacji
Dzień III
1.Proces analizy wniosków
2.Proces analizy wniosków c.d.
3. Postawa pracownicza.
Zasady doskonałego przedsiębiorstwa
4.Innowacje. Co charakteryzuj e innowatorów.
Dzień IV
1. Innowacje c.d. Jak pobudzać kreatywność Czy każdy może być kreatywny.
Co charakteryzuje innowatorów Jak pobudzać kreatywność Czy każdy może być kreatywny
2.Synektyka Gordona
Czym jest synektyka Gordona
3. Synektyka Gordona
Warsztat z pobudzania kreatywności
4. Schematy meettingów cz 1
Założenia dobrego meettingu
Struktura meettingu
Dzień V
1. Schematy meetingów cz 2 Burza mózgów narzędziem w trakcie meettingu
2. Metody weryfikacji gotowości pracowniczej
Poziomy odpowiedzialności
Metoda oczekiwań
Pewność siebie, a poczucie własnej wartości
3.Jak minimalizować ryzyko podczas zmian. Ryzyko a niepewność
Dzień VI
1. On boarding pracownika. Przechodzenie przez zmianę
Czym jest on- boarding i jak go odpowiednio zaplanować. Jak wdrażać nowego pracownika do pracy.
Komunikacja
Motywacja pracownika i jak ją właściwie wykorzystać.
2.Rozwój pracowników w zmianie
Cztery poziomy rozwoju pracownika. Jak planować rozwój pracowników. Jak motywować.
3. Jak pożegnać się z pracownikiem. Emocje w zmianie.
Polityka zatrudnienia w organizacji Rola menedżera
4.Kształtowanie pozytywnego nastawienia do zmian
Czym są 3 siły wpływu Metoda Jorge Borgesa
5.Jak eliminować opór przed zmianami cz 1
Dzień VII
1. Jak eliminować opór przed zmianami cz 2
2.Walidacja. Test wiedzy. Wywiad swobodny.
Szkolenie dedykowane jest jednemu przedsiębiorstwu dla jednego uczestnika.
Uczestnik przed rozpoczęciem usługi może uzupełnić i uporządkować dotychczasową wiedzę, celem lepszego przyswojenia programu
szkoleń dzięki samoocenie na podstawie ogólnodostępnej wiedzy i opinii w internecie.
Metody walidacji, które zostaną wybrane:
test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie w formie on line na platformie Microsoft Office 365 Forms
wywiad swobodny
Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się.
WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ- walidacja efektów uczenia odbywa się w oparciu o test teoretyczny z wynikiem generowanym
automatycznie (wykonany elektronicznie poprzez platformę FORMS Microsoft Office 365 gdzie wynik generuje się automatycznie i jest
podawany uczestnikowi) oraz wywiad swobodny. Walidacja efektów uczenia się na poziomie min. 80% prawidłowych odpowiedzi z
testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie oraz udzielenia prawidłowych odpowiedzi podczas wywiadu swobodnego
na poziomie 80% uprawnia uczestnika do otrzymania oceny pozytywnej z walidacji. Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu
uzyskania efektów uczenia się. Proces walidacji został przygotowany w taki sposób, że podczas procesu walidacji będzie weryfikował
nabycie efektów uczenia się na trzech poziomach tj. wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych (postaw)
Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia usługi:
W procesie szkoleniowym będzie brało udział jedno przedsiębiorstwo in szkolenie dedykowane jest dla jednej osoby skierowanej na
szkolenie.1 h szkolenia = 60 minut. Przerwy zostały wliczone w czas trwania usługi. Szkolenie oparte jest o metody: prezentacja, Work
Book w wersji papierowej, case study, ćwiczenia indywidualne, dyskusje, mini warsztaty. Na koniec szkolenia zostanie przeprowadzona
ankieta oraz walidacja.
Szkolenie będzie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu
o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Walidacja efektów uczenia się odbywa się w oparciu o test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie oraz wywiad swobodny.
Walidacja trwa 30 minut , tj. 15 minut teoretyczny test wiedzy gdzie uczestnik rozwiązuje test teoretyczny z wynikiem generowanym
automatycznie a wynik generowany jest automatycznie i udostępniany uczestnikowi, następnie przeprowadzany jest wywiad swobodny -
trwający 15 minut - polegający na zadaniu przez walidatora pytań (pełniącego rolę moderatora i asesora) oraz udzieleniu przez uczestnika
odpowiedzi - sprawdzając tym samym efekty uczenia się. Na ocenę wywiadu swobodnego mają wpływ odpowiedzi zgodne z ustalonymi
kryteriami weryfikacji wg efektów uczenia się .
Walidacja prowadzona jest przez Panią Wioletę Grzybowską i jest przez nią oceniana.
Sposób organizacji walidacji: test udostępnia uczestnikom Walidator, test uruchamia się z poziomu otrzymanego Linku w FORMS w
Microsoft Office 365, a walidator nie jest obecny podczas procesu kształcenia.
Informacje dodatkowe:
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Regionalnym Programie lub FERS. Usługa
rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce
w ramach danego projektu. Usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, której obowiązek przeprowadzenia na
zajmowanym stanowisku pracy wynika z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkulenia z zakresu bezpieczeństwa i
higieny pracy, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy). Usługa rozwojowa nie obejmuje
wzajemnego świadczenia usług w Projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich
pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który
wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Zgodnie ze stanowiskiem Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej dotyczącym procesu walidacji nabycia kompetencji w ramach
Podmiotowych Systemów Finansowania zostanie zachowana rozdzielność funkcji nauczania od walidacji.
Dostawca usługi potwierdza brak powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy dostawcą usługi a pracodawcą lub osobą dorosłą
korzystająca ze wsparcia.
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Projekcie
albo przez podmiot powiązany kapitałowo lub osobowo z Operatorem lub partnerem.
Wybrane metody walidacji po szkoleniu umożliwiają zweryfikowanie zarówno wiedzy, umiejętności jak i kompetencji społecznych
(postaw).
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co
najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie oraz
udzielenie właściwych odpowiedzi podczas wywiadu swobodnego na poziomie 80%. Minimalny poziom odpowiedzi w teście wiedzy z
wynikiem generowanym automatycznie wynosi 80 %. Minimalny poziom właściwych odpowiedzi podczas wywiadu swobodnego to 80%
zgodne z ustalonymi kryteriami weryfikacji wg efektów uczenia się.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 175,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 175,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Miastkowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W pierwszym dniu szkolenia uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe jt Work book/ Skrypt w formie papierowej, po szkoleniu zostanie
przeprowadzona ankieta oraz walidacja w postaci testu teoretycznego z wynikiem generującym wynik automatycznie w formie
elektronicznej poprzez Microsoft Forms oraz wywiadu swobodnego. Szkolenie będzie prowadzone w oparciu o udostępnianą prezentację
multimedialną.
Metody pracy:
Szkolenie składa się z wykładu i w większości z części praktycznej w formie warsztatu.
Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w
zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje ćwiczenia indywidualne.
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o
doświadczenie i pozwalające uczestnikowi na ćwiczenie umiejętności tj.: prezentacja, Work Book w wersji papierowej, case study,
ćwiczenia indywidualne, dyskusje, mini warsztaty
Trener będzie weryfikować nabywane umiejętności podczas szkolenia.
Usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills).
Warunki uczestnictwa
1. Szkolenie w formie mieszanej tj stacjonarnej połączonej ze zdalną w czasie rzeczywistym.
2.Uczestnik nie musi wykazywać się minim. doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
3..Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej będzie potwier. przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na
udostępnionej przez organizatora szkolenia liście.Uudział w części zdalnej w czasie rzeczywistym szkolenia potwierdzony zostanie
raportem zdalnym logowań w aplikacji TEAMS Microsoft Office w formie PDF. Udział w usłudze nie może być w wymiarze nie nie
mniejszym niż 80%.
4. Dostawca usługi potwierdza, że zapewni realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym
również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.
5. Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na uczestnictwo w monitoringu, kontroli.
6. Karta nin. usługi rozw. został. przyg .zgodnie z reg. BUR
Informacje dodatkowe
Cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, cena jest adekwatna do jej zakresu.
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych. Przerwy są wliczone w czas usługi rozwojowej.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych
przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, koszty dojazdu i zakwaterowania.
Usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills);.
Dostawca usługi potwierdza, iż karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie
powierzenia usług.
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa będzie realizowana zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w tym przepisami
prawa o VAT.
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy realizacja usługi uprawnia przedsiębiorstwo lub osobę do uzyskania
dofinansowania co najmniej w 70%.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Kody dostępu zostaną udostępnione od razu po dokonaniu zapisu.