Komunikacja, która działa: emocje, asertywność i współpraca w zespole
Komunikacja, która działa: emocje, asertywność i współpraca w zespole
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową stanowią osoby pracujące w zespołach, narażone na występowanie konfliktów interpersonalnych oraz pragnące podnieść swoje kompetencje w obszarze zastosowania inteligencji emocjnalnej.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji04-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi68
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie kompetencji skutecznej komunikacji interpersonalnej w środowisku pracy — w szczególności umiejętności świadomego zarządzania emocjami, udzielania i przyjmowania konstruktywnej informacji zwrotnej, asertywnego wyrażania potrzeb i granic oraz rozwiązywania sytuacji konfliktowych w sposób budujący współpracę i zaufanie w zespole.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia kanały komunikacji (werbalny / niewerbalny / parawerbalny) | Kryteria weryfikacji Wskazuje przykłady elementów komunikacji niewerbalnej i parawerbalnej w sytuacji dialogu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje bariery komunikacyjne | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje w pytaniu wielokrotnego wyboru filtr emocjonalny, założenie lub stereotyp jako źródło zakłócenia komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje model nadawca–komunikat–kanał–odbiorca–sprzężenie zwrotne | Kryteria weryfikacji Wskazuje w pytaniu testowym brakujący element modelu poprawnie opisujący rolę odbiorcy lub sprzężenia zwrotnego | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik odróżnia poziomy słuchania (wg Coveya) | Kryteria weryfikacji Dopasowuje opis postawy słuchacza do poziomu: udawane / selektywne / empatyczne | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje techniki aktywnego słuchania | Kryteria weryfikacji Wskazuje, czy podany komunikat jest przykładem parafrazy, klaryfikacji lub odzwierciedlenia emocji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje elementy atmosfery zaufania i bezpieczeństwa psychologicznego | Kryteria weryfikacji W pytaniu testowym wybiera zachowanie budujące, a nie obniżające poczucie bezpieczeństwa w rozmowie | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje podstawowe reakcje emocjonalne (fight/flight/freeze) | Kryteria weryfikacji Dopasowuje opis reakcji do odpowiedniego wzorca Fight / Flight / Freeze | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje założenia Komunikacji bez Przemocy (NVC) | Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawną sekwencję: obserwacja – emocja – potrzeba – prośba | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik wyjaśnia różnicę między reakcją a odpowiedzią w sytuacji napięcia | Kryteria weryfikacji W pytaniu testowym wybiera zachowanie świadome (odpowiedź) zamiast automatycznego (reakcja) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik zna modele feedbacku (SBI, FUKO, 3W, Kanapka) | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje, który model opisuje przedstawiony sposób udzielania feedbacku | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik odróżnia feedback rozwojowy od wzmacniającego | Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawnie, czy opisany przykład ma charakter rozwojowy czy wzmacniający | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik klasyfikuje style zachowań: asertywność, uległość, agresja, manipulacja | Kryteria weryfikacji Dopasowuje podany przykład wypowiedzi do właściwego stylu zachowania | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje strukturę komunikatu JA | Kryteria weryfikacji Wskazuje, które z podanych zdań spełnia warunki komunikatu JA | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik zna techniki asertywnej obrony (zdarta płyta, odraczanie, negocjowanie granic) | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje technikę opisaną w scenariuszu rozmowy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia style reagowania na konflikt wg Thomasa-Kilmanna | Kryteria weryfikacji Dopasowuje opis zachowania w konflikcie do jednego z 5 stylów (rywalizacja / współpraca / kompromis / unikanie / dostosowanie) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Jedna godzina szkolenia odpowiada jednej godzinie dydaktycznej trwającej 45 minut.
Przewidziane przerwy wliczają się w czas trwania usługi.
Łączny czas trwania to 68 godzin dydaktycznych.
Walidacja na koniec usługi (zgodnie z harmonogramem);
Zajęcia teoretyczne i zajęcia praktyczne;
DZIEŃ 1 — FUNDAMENTY KOMUNIKACJI
- Wprowadzenie: cele, kontrakt, oczekiwania uczestników
- Definicja komunikacji – komunikacja jako proces dwukierunkowy
- Model komunikacji: nadawca – komunikat – kanał – odbiorca – sprzężenie zwrotne
- Rodzaje komunikacji: werbalna, niewerbalna, parawerbalna (ton, tempo, intonacja)
- Najczęstsze bariery: filtr emocjonalny, założenia, interpretacje, stereotypy
- Mikroćwiczenia: rozpoznawanie szumów komunikacyjnych w scenkach
DZIEŃ 2 — BUDOWANIE RELACJI I SŁUCHANIE AKTYWNE
- Poziomy słuchania: od udawanego do empatycznego (model Coveya)
- Techniki aktywnego słuchania: parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlanie emocji
- Budowanie atmosfery zaufania i bezpieczeństwa psychologicznego
- Komunikaty wzmacniające relację: akceptacja, docenienie, ciekawość
- Mini-warsztat: rozmowy 1:1, feedback trenera i grupy
DZIEŃ 3 — EMOCJE W KOMUNIKACJI
- Mechanizmy reakcji emocjonalnej (Fight/Flight/Freeze)
- Rozpoznawanie własnych emocji i ich wpływu na ton rozmowy
- Czytanie emocji rozmówcy przez mowę ciała, napięcia, styl wypowiedzi
- Wprowadzenie do Porozumienia bez Przemocy (Nonviolent Communication)
- Techniki pauzy, oddechu, formułowania odpowiedzi zamiast reakcji
- Symulacje rozmów w sytuacji wysokiego napięcia (np. reklamacja, konflikt)
DZIEŃ 4 — INFORMACJA ZWROTNA (FEEDBACK)
- Feedback jako narzędzie rozwoju, nie oceny
- Modele przekazywania informacji zwrotnej: SBI, FUKO, 3W, Kanapka (analiza plusów i minusów)
- Różnica między feedbackiem rozwojowym a wzmacniającym
- Jak przyjmować feedback – praca z reakcją obronną (ego, interpretacje)
- Warsztat praktyczny: prowadzenie rozmowy rozwojowej lub korygującej
DZIEŃ 5 — ASERTYWNOŚĆ W KOMUNIKACJI
- Style zachowań: asertywność vs uległość vs agresja vs manipulacja
- Prawa asertywne – granice osobiste w relacjach zawodowych
- Komunikat JA – mówienie o faktach, odczuciach i potrzebach
- Techniki obrony przed presją: zdarta płyta, odraczanie decyzji, negocjowanie granic
- Symulacje: odmowa, reakcja na krytykę, prośba o zmianę zachowania
DZIEŃ 6 — KONFLIKTY I WSPÓŁPRACA
- Mechanizmy powstawania konfliktów (interesy, wartości, style działania)
- Style reagowania wg Thomasa-Kilmanna
- Techniki rozwiązywania konfliktów: mediacja, facylitacja, język faktów i potrzeb
- Budowanie współpracy: psychologiczne bezpieczeństwo, jasność ról, docenianie
- Ćwiczenia: symulacje konfliktów, mapa interesów i perspektyw
DZIEŃ 7 — INTELIGENCJA EMOCJONALNA + INTEGRACJA
- Inteligencja emocjonalna w pracy: samoświadomość, samoregulacja, empatia
- Emocje w relacjach zawodowych — świadome reagowanie zamiast automatyzmu
- Łączenie emocji, feedbacku i asertywności w jednej rozmowie
- Analiza realnych case studies uczestników
- Indywidualna mapa rozwoju kompetencji komunikacyjnych
- Walidacja i zakończenie szkolenia
- Wykonanie testów teoretycznych z wynikiem generowanym automatycznie
- Wręczenie certyfikatów
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 57 Wprowadzenie: cele, kontrakt, oczekiwania uczestników | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 57 Definicja komunikacji – komunikacja jako proces dwukierunkowy | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 57 Przerwa kawowa | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:50 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 57 Model komunikacji: nadawca – komunikat – kanał – odbiorca – sprzężenie zwrotne | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:50 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 57 Rodzaje komunikacji: werbalna, niewerbalna, parawerbalna (ton, tempo, intonacja) | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 57 Przerwa obiadowa | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 57 Najczęstsze bariery: filtr emocjonalny, założenia, interpretacje, stereotypy | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 57 Przerwa kawowa | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:50 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 57 Mikroćwiczenia: rozpoznawanie szumów komunikacyjnych w scenkach | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:50 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 57 Poziomy słuchania: od udawanego do empatycznego (model Coveya) | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 57 Techniki aktywnego słuchania: parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlanie emocji | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 57 Przerwa kawowa | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 57 Budowanie atmosfery zaufania i bezpieczeństwa psychologicznego | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:20 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 57 Przerwa obiadowa | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 57 Komunikaty wzmacniające relację: akceptacja, docenienie, ciekawość | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 57 Przerwa kawowa | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 57 Mini-warsztat: rozmowy 1:1, feedback trenera i grupy | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:20 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 57 Mechanizmy reakcji emocjonalnej (Fight/Flight/Freeze) | Prowadzący Radosław Kucharek | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 57 Przerwa kawowa | Prowadzący Radosław Kucharek | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:50 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 57 Rozpoznawanie własnych emocji i ich wpływu na ton rozmowy | Prowadzący Radosław Kucharek | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:50 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 57 Czytanie emocji rozmówcy przez mowę ciała, napięcia, styl wypowiedzi | Prowadzący Radosław Kucharek | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 57 Przerwa obiadowa | Prowadzący Radosław Kucharek | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 57 Wprowadzenie do Porozumienia bez Przemocy (Nonviolent Communication) | Prowadzący Radosław Kucharek | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 57 Przerwa kawowa | Prowadzący Radosław Kucharek | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 57 Techniki pauzy, oddechu, formułowania odpowiedzi zamiast reakcji | Prowadzący Radosław Kucharek | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:20 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 57 Symulacje rozmów w sytuacji wysokiego napięcia (np. reklamacja, konflikt) | Prowadzący Radosław Kucharek | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 57 Feedback jako narzędzie rozwoju, nie oceny | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 57 Przerwa kawowa | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:50 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 57 Modele przekazywania informacji zwrotnej: SBI, FUKO, 3W, Kanapka (analiza plusów i minusów) | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:50 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:10 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 57 Przerwa obiadowa | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 57 Różnica między feedbackiem rozwojowym a wzmacniającym | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 57 Przerwa kawowa | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 57 Jak przyjmować feedback – praca z reakcją obronną (ego, interpretacje) | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:20 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 57 Warsztat praktyczny: prowadzenie rozmowy rozwojowej lub korygującej | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 57 Style zachowań: asertywność vs uległość vs agresja vs manipulacja | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 57 Przerwa kawowa | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:50 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 57 Prawa asertywne – granice osobiste w relacjach zawodowych | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:50 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:10 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 57 Przerwa obiadowa | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 57 Komunikat JA – mówienie o faktach, odczuciach i potrzebach | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 57 Przerwa kawowa | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 57 Techniki obrony przed presją: zdarta płyta, odraczanie decyzji, negocjowanie granic | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:20 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 57 Symulacje: odmowa, reakcja na krytykę, prośba o zmianę zachowania | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 57 Mechanizmy powstawania konfliktów (interesy, wartości, style działania) | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 57 Przerwa kawowa | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:50 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 57 Style reagowania wg Thomasa-Kilmanna | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:50 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:10 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 57 Przerwa obiadowa | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 57 Techniki rozwiązywania konfliktów: mediacja, facylitacja, język faktów i potrzeb | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 57 Przerwa kawowa | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 57 Budowanie współpracy: psychologiczne bezpieczeństwo, jasność ról, docenianie | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:20 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 57 Ćwiczenia: symulacje konfliktów, mapa interesów i perspektyw | Prowadzący Mateusz Lewandowski | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 57 Inteligencja emocjonalna w pracy: samoświadomość, samoregulacja, empatia | Prowadzący Radosław Kucharek | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 57 Przerwa kawowa | Prowadzący Radosław Kucharek | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:50 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 57 Emocje w relacjach zawodowych — świadome reagowanie zamiast automatyzmu | Prowadzący Radosław Kucharek | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:50 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 57 Łączenie emocji, feedbacku i asertywności w jednej rozmowie | Prowadzący Radosław Kucharek | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 57 Przerwa obiadowa | Prowadzący Radosław Kucharek | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 57 Analiza realnych case studies uczestników | Prowadzący Radosław Kucharek | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 57 Walidacja i zakończenie skolenia - test online | Prowadzący Radosław Kucharek | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Radosław Kucharek
Mateusz Lewandowski
W swojej pracy łączy wiedzę psychologiczną, doświadczenie trenerskie i praktykę współpracy w organizacjach pozarządowych. Jego szkolenia to przestrzeń dialogu, wymiany doświadczeń i uczenia się przez działanie. Mateusz stawia na autentyczność, uważność i zrozumienie różnorodnych perspektyw – bo wierzy, że dobry lider społeczny to ten, który słucha, wspiera i potrafi budować zespół wokół wspólnej idei.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja multimedialna:
Zawiera kluczowe informacje, definicje, przykłady i ilustracje, ułatwiając zrozumienie omawianych zagadnień.
Podręcznik/skrypt szkoleniowy:
Usystematyzowany zbiór wiedzy teoretycznej, procedur, standardów wykorzystania AI, list kontrolnych (check-list) i formularzy.
Materiały ćwiczeniowe:
Opisy studiów przypadków, zadań do wykonania w grupach lub indywidualnie
Warunki uczestnictwa
Aby wziąć udział w szkoleniu, uczestnik powinien być zainteresowany tematem, otwarty na naukę, gotowy do pracy w grupie, posiadać podstawowe umiejętności komunikacyjne oraz mieć dostęp do narzędzi niezbędnych do udziału w szkoleniu.
Warunkiem udziału w usłudze jest dokonanie zapisu na usługę co najmniej 1 dzień przed jej rozpoczęciem i uzyskanie akceptacji ze strony Dostawcy Usługi.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia/certyfikatu jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej, oraz uzyskanie pozytywnej oceny dla każdego uczestnika na podstawie wyniku walidacji przeprowadzonej przez podmiot walidujący/Walidatora.
Odwołanie Usługi rozwojowej możliwe jest do dnia zakończenia usługi w przypadku braku zapisanych uczestników lub w przypadku, gdy wszystkie zapisy uczestników mają status „rezygnacja” lub „odrzucony”. W innych przypadkach odwołanie Usługi rozwojowej możliwe jest na 1 dzień przed rozpoczęciem.
Walidacja prowadzona będzie poprzez platformę TESTPORTAL.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Parking dla Uczestników