Ustalanie celów rozwojowych dla organizacji i menadżera
Ustalanie celów rozwojowych dla organizacji i menadżera
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do prezesów zarządu i menadżerów wyższego szczebla w branży kolejowej, odpowiedzialnych za strategiczny rozwój organizacji, planowanie działań i usprawnienie komunikacji w firmie.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji23-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi6
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w umiejętności ustalania celów rozwojowych dla organizacji i menadżera, diagnozowania barier komunikacyjnych oraz planowania usprawnień i zmian, które zwiększą efektywność działań organizacji i poprawią kulturę współpracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Po ukończeniu szkolenia uczestnik:potrafi zidentyfikować kluczowe obszary wymagające utrzymania lub zmian w organizacji, definiuje cele rozwojowe dla zespołu i własnej roli menadżerskiej, ustala wskaźniki sukcesu i metody ich monitorowania, diagnozuje bariery komunikacyjne i proponuje rozwiązania, tworzy plan działań rozwojowych wspierający efektywność organizacji. | Kryteria weryfikacji uczestnik formułuje cele rozwojowe dla siebie i organizacji,wskazuje obszary wymagające zmian i utrzymania, tworzy plan usprawnień z mierzalnymi wskaźnikami sukcesu, potrafi zaprezentować diagnozę barier komunikacyjnych oraz propozycje działań naprawczych, uczestnik wdraża plan zmian w symulowanych scenariuszach lub podczas pracy z rzeczywistymi danymi firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
USTALENIE CELÓW ROZWOJOWYCH DLA ORGANIZACJI I MENADŻERA
Kultura komunikacyjna i zarządzanie
Co utrzymać w pracy (bo działa)? Co wyeliminować?
Ustalenie celów i wskaźników sukcesu
Usprawnienie komunikacji w organizacji
Diagnoza barier komunikacyjnych w firmie
Wypracowanie usprawnień
Plan zmian i rozwoju
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Kultura komunikacyjna i zarządzanie | Prowadzący Renata Bibik | Data realizacji zajęć 07-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Przerwa kawowa | Prowadzący Renata Bibik | Data realizacji zajęć 07-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Ustalanie celów i wskaźników sukcesu | Prowadzący Renata Bibik | Data realizacji zajęć 07-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Przerwa na lunch | Prowadzący Renata Bibik | Data realizacji zajęć 07-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Plan zmian i rozwoju | Prowadzący Renata Bibik | Data realizacji zajęć 07-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Walidacja efektów uczenia się | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 150,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 150,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Renata Bibik
menedżerskich (w zakresie zarządzania zespołem, komunikacji, motywowania pracowników,coachingu),
osobistych (asertywność, inteligencja emocjonalna, radzenie sobie ze stresem, rozwiązywaniekonfliktów)
trenerskich (train the trainers, sztuka prezentacji, efektywne uczenie).
profesjonalnej obsługi klienta (standardy pracy, sytuacje trudne, reklamacje)
Specjalistka w zakresie coachingu oraz indywidualnego motywowania pracowników. Dla uczestników szkoleń prowadzi coaching w miejscu pracy, sesje „on the job”, super wizje grupowe oraz indywidualne programy rozwoju.
Ma doświadczenie praktyczne w kierowaniu zespołem oraz w sprzedaży. W firmie KREATOR pełni funkcję Dyrektora ds. Rozwoju, odpowiada za rozwój kadry trenerskiej, prowadzi seminaria i wewnętrzne szkolenia, dbając o najwyższy poziom pracy trenerów.
Doktor nauk humanistycznych, psycholog i pedagog, wykładowca akademicki, prowadzi badania z zakresu efektywności zawodowej. Interesuje się możliwościami ludzkiego umysłu.
Pracowała między innymi dla takich firm, jak: WINKHAUS, GRUPA HBH (BIMS PLUS,HYDROSOLAR,HTI BP), HJ HEINZ POLSKA, LINCOLN ELECTRIC BESTER, SCA HYGIENE PRODUCTS,SCHRACKENERGIETECHNIK POLSKA, GÓRAŻDŻE CEMENT, PHOENIX CONTACT, ASTROMAL,CORNETTE,BEL-POL, COLGATE-PALMOLIVE MANUFACTURING POLAND, STRABAG, CAPGEMINI,DELAVAL,IMPEL, CORNING CABLE SYSTEMS
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe w teczkach będące uzupełnieniem treści prezentowanych w trakcie warsztatu
Prezentacja zawierająca dane i informacje wykorzystywane podczas szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem niezbędnym do spełnienia przez uczestników, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu jest aktywność oraz obecność na szkoleniu.
Informacje dodatkowe
Organizator może odwołać szkolenie, jeżeli nie zbierze się minimalna grupa 3 osób.
Liczba godzin szkolenia uwzględnia przerwy.
Podstawa prawna zwolnienia z VAT: art. 43 ust. 1 pkt 29
Tematyka:
Zarządzanie zespołem, Zarządzanie zmianą, Rozwiązywanie konfliktów, Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami, Feedback, Organizacja czasu pracy, Komunikacja, Asertywność, Sprzedaż, Negocjacje, Radzenie sobie ze stresem, Odporność psychiczna, Employer Branding, Rekrutacja, Wypalenie zawodowe, Współpraca, Mediacje w konflikcie.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi