Współpraca i komunikacja zadaniowa
Współpraca i komunikacja zadaniowa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do pracowników wszystkich szczebli, którzy współpracują w zespołach lub między działami i chcą rozwijać kompetencje komunikacyjne, asertywność oraz umiejętność efektywnego rozwiązywania konfliktów.
- Minimalna liczba uczestników7
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji15-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności skutecznej współpracy i komunikacji w zespole oraz między działami. Uczestnicy nauczą się stosować jasną i partnerską komunikację, doskonalić asertywność, rozwiązywać konflikty oraz budować efektywne relacje wspierające realizację celów organizacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Po ukończeniu szkolenia uczestnik:potrafi identyfikować mocne i słabe strony własnej komunikacji, stosuje zasady partnerskiej i asertywnej komunikacji w praktyce, efektywnie współpracuje w zespole i z innymi działami, potrafi rozwiązywać konflikty i budować partnerstwo w pracy, stosuje techniki komunikacyjne, w tym komunikaty „TY-JA” i proste schematy rozwiązywania problemów, wdraża zmiany w komunikacji zwiększające efektywność realizacji zadań. | Kryteria weryfikacji uczestnik wskazuje mocne i słabe strony swojej komunikacji i proponuje sposoby ich poprawy,w ćwiczeniach praktycznych stosuje komunikację partnerską i asertywną, potrafi rozwiązać przedstawione scenariusze konfliktowe w zespole, poprawnie stosuje komunikaty „TY-JA” i metody budowania partnerstwa w symulacjach współpracy, uczestnik formułuje propozycje usprawnień komunikacji w swoim zespole lub między działami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
CODZIENNA WSPÓŁPRACA I KOMUNIKACJA W FIRMIE – CO JEST NAJWAŻNIEJSZE?
Nastawienie na wspólne cele – cele własne vs cele współpracowników
Jasna, otwarta i partnerska komunikacja
Komunikacja jako narzędzie pracy – przepływ informacji, wywieranie wpływu, współpraca
Komunikacja w naszym zespole oraz z innymi działami
Samoocena – nasze mocne i słabe strony
Co powinniśmy zmienić, aby poprawić realizację zadań i współpracę?
Jakie błędy wyeliminujemy?
Wyznaczenie obszarów pracy i koniecznych zmian we wzajemnej komunikacji
Komunikacja partnerska (asertywna) w praktyce
Jak doskonalić asertywność? Przydatne wzorce komunikacji na:
- wyrażanie swojego zdania
- obronę swojego stanowiska
- umiejętność wyrażania ocen, pochwał i krytyki
- umiejętność przyjmowania ocen – pozytywnych i negatywnych
- budowania pewności siebie w kontakcie z klientem i zespołem
Techniki komunikacji partnerskiej pomocne we współpracy
Prosty schemat na każdy problem
Komunikaty TY- JA
Metody budowania partnerstwa
Rozwiązywanie konfliktów w pracy
Praca nad indywidualnymi problemami uczestników szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Wprowadzenie – komunikacja i współpraca w organizacji – sala szkoleniowa | Prowadzący Renata Bibik | Data realizacji zajęć 22-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Przerwa kawowa | Prowadzący Renata Bibik | Data realizacji zajęć 22-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Nastawienie na wspólne cele – sala szkoleniowa | Prowadzący Renata Bibik | Data realizacji zajęć 22-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Przerwa kawowa | Prowadzący Renata Bibik | Data realizacji zajęć 22-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Komunikacja jako narzędzie współpracy – sala szkoleniowa | Prowadzący Renata Bibik | Data realizacji zajęć 22-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Przerwa na lunch | Prowadzący Renata Bibik | Data realizacji zajęć 22-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Rozwiązywanie konfliktów i praca nad indywidualnymi problemami – sala szkoleniowa | Prowadzący Renata Bibik | Data realizacji zajęć 22-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Walidacja efektów uczenia się | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 714,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 714,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 102,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 102,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Renata Bibik
menedżerskich (w zakresie zarządzania zespołem, komunikacji, motywowania pracowników,coachingu),
osobistych (asertywność, inteligencja emocjonalna, radzenie sobie ze stresem, rozwiązywaniekonfliktów)
trenerskich (train the trainers, sztuka prezentacji, efektywne uczenie).
profesjonalnej obsługi klienta (standardy pracy, sytuacje trudne, reklamacje)
Specjalistka w zakresie coachingu oraz indywidualnego motywowania pracowników. Dlauczestników szkoleń prowadzi coaching w miejscu pracy, sesje „on the job”, superwizje grupoweoraz indywidualne programy rozwoju.
Ma doświadczenie praktyczne w kierowaniu zespołem oraz w sprzedaży. W firmie KREATOR pełnifunkcję Dyrektora ds. Rozwoju, odpowiada za rozwój kadry trenerskiej, prowadzi seminaria iwewnętrzne szkolenia, dbając o najwyższy poziom pracy trenerów.
Doktor nauk humanistycznych, psycholog i pedagog, wykładowca akademicki, prowadzi badania zzakresu efektywności zawodowej. Interesuje się możliwościami ludzkiego umysłu.
Pracowała między innymi dla takich firm, jak: WINKHAUS, GRUPA HBH (BIMS PLUS, HYDROSOLAR,HTI BP), HJ HEINZ POLSKA, LINCOLN ELECTRIC BESTER, SCA HYGIENE PRODUCTS, SCHRACKENERGIETECHNIK POLSKA, GÓRAŻDŻE CEMENT, PHOENIX CONTACT, ASTROMAL, CORNETTE,BEL-POL, COLGATE-PALMOLIVE MANUFACTURING POLAND, STRABAG, CAPGEMINI, DELAVAL,IMPEL, CORNING CABLE SYSTEMS
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe w teczkach będące uzupełnieniem treści prezentowanych w trakcie warsztatu
Prezentacja zawierająca dane i informacje wykorzystywane podczas szkolenia
Warunki uczestnictwa
Warunkiem niezbędnym do spełnienia przez uczestników, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu jest aktywność oraz obecność na szkoleniu.
Informacje dodatkowe
Organizator może odwołać szkolenie, jeżeli nie zbierze się minimalna grupa 7 osób.
Liczba godzin szkolenia uwzględnia przerwy.
Podstawa prawna zwolnienia z VAT: art. 43 ust. 1 pkt 29
Tematyka:
Zarządzanie zespołem, Zarządzanie zmianą, Rozwiązywanie konfliktów, Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami, Feedback, Organizacja czasu pracy, Komunikacja, Asertywność, Sprzedaż, Negocjacje, Radzenie sobie ze stresem, Odporność psychiczna, Employer Branding, Rekrutacja, Wypalenie zawodowe, Współpraca, Mediacje w konflikcie.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi