Jak sprzedawć organicznie swoje usługi i produkty - marketing w social mediach?
Jak sprzedawć organicznie swoje usługi i produkty - marketing w social mediach?
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą zdobyć/poszerzyć swoją wiedzę z zakresu działań marketingowych, sprzedażowych, komunikacyjnych, budowania marki w social mediach:
- Osób, które chcą się rozwijać w social mediach, chcą budować swoją markę osobistą.
- Właścicieli firm, którzy chcą poprzez marketing, w tym online zwiększyć sprzedaż usług/produktów oraz zwiększyć widoczność w social mediach.
- Specjalistów ds. marketingu i promocji.
- Firm usługowych różnych branż (beauty, sport, inne), którzy chcą skutecznie promować usługi online, aby pozyskać nowych klientów
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji17-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji Uczestników szkolenia z zakresu marketingu w social mediach, w tym zasad komunikacji i budowy marki. Usługa przygotowuje do samodzielnej efektywnej promocji swojej działalności poprzez skuteczny marketing, budowania silnej marki oraz zwiększenia sprzedaży produktów i usług on line.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Budowanie strategii marketingowej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje strategię budowy swojej marki, optymalizuje społeczność, targetuje klienta, tworzy treści marketingowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność wizualizacji marki | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje i prowadzi visual marki potrafi dobrać odpowiednie narzędzia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Skuteczne konwertowanie i sprzedaż usług poprzez Social Media. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykorzystuje narzędzia, które konwertują i sprzedają w social mediach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzenie harmonogramu publikacji i sprzedaży. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prowadzi harmonogram i projektuje okna sprzedażowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych. W przypadku usługi trwającej więcej niż 4 h uczestnik ma prawo do co najmniej 1 przerwy trwającej 15 minut.
Harmonogram usługi może ulegać nieznacznemu przesunięciu czasowemu ze względu na intensywnośc pracy i umiejętności uczestników.
Aby zaliczyć szkolenie niezbędne jest spełnienie następujących wymagań: 80% obecność na zajęciach realizowanych zgodnie z programem szkolenia, aktywny udział w zajęciach, pozytywna ocena nabytych umiejętności. Na koniec szkolenia przeprowadzana jest walidacja - ocena testu teoretycznego, omówienie wyników oraz prawidłowych odpowiedzi.
Zajęcia teoretyczne oraz warsztowe:
1. Rozpakuj swoją markę
- wyróżniki marki
- projektowanie marki opartej o wartości od podstaw
- nisza
- pewność siebie
- wizerunek
2. Zoptymalizuj swoją społeczność
- zdobywanie uwagi w internecie
- przekształcanie uwagi w narzędzie do zarabiania pieniędzy
- pozycjonowanie się jako ekspert/ specjalista itp.
3. Targetowanie i wymarzony klient
- identyfikowanie wymarzonego klienta
- tworzenie treści językiem twojego klienta
- tworzenie treści, które odpowiadają na faktyczne potrzeby wymarzonego klienta
4. Stwórz strategię treści
- filary treści
- tworzenie treści, które przyciągają klientów i zamieniają ich w kupujących
5. Stwórz visual swojej marki
- zasady visualu marki
- podstawowe narzędzia do samodzielnego przygotowania visualu
6. Przygotuj narzędzia, które konwertują i sprzedają
- strona www - jak prosto przygotować ją samodzielnie
- własne bazy danych
- pomocne aplikacje
- narzędzia obsługi lejków sprzedażowych
7. Ułóż harmonogram publikacji i sprzedaży na rok
- zasady harmonogramu publikacji
- zasady harmonogramu sprzedaży
- jak projektować okna sprzedażowe
8.Walidacja efektów uczenia się
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 1. Rozpakuj swoją markę | Prowadzący Marta Jaromińska | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 2. Zoptymalizuj swoją społeczność | Prowadzący Marta Jaromińska | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 3. Targetowanie i wymarzony klient | Prowadzący Marta Jaromińska | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 4. Stwórz strategię treści | Prowadzący Marta Jaromińska | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 5. Stwórz visual swojej marki | Prowadzący Marta Jaromińska | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 6. Przygotuj narzędzia, które konwertują i sprzedają, stwórz harmonogram | Prowadzący Marta Jaromińska | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 180,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 180,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marta Jaromińska
Jest absolwentką kilku kierunków studiów w tym studiów MBA na Uczelni Łazarskiego w Warszawie, a także doświadczonym mentorem i strategiem w obszarze komunikacji.
Jako inicjatorka i organizatorka Sztuki Pasji oraz Białystok Mentoring Walk, aktywnie wspiera rozwój kobiet w biznesie. Jest również członkinią Podlaskiego Stowarzyszenia Właścicielek Firm – Klubu Kobiet Biznesu. Jej misją jest kreowanie silnych, autentycznych marek, których właściciele zyskują pewność siebie, widoczność i wpływ na decyzje zakupowe klientów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają niezbędne marteriały szkoleniowe, które będą obejmowały swoim zakresem poruszane w trakcie szkolenia zagadnienia.
Informacje dodatkowe
Prowadzone szkolenie w trybie zdalnym w czasie rzeczywistym z zastosowaniem metod szkoleniowych opartych na najnowszych odkryciach neurodydaktyki, wzbogacone o model uczenia się przez doświadczenie, m.in. interaktywny wykład, dyskusja, odgrywanie ról, trening mentalny.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Określone warunki techniczne do udziału w usłudze zdalnej w czasie rzeczywistym:
- rodzaj platformy – ZOOM
- oprogramowanie – Windows / Mac OS X
- wymagania sprzętowe – PC lub laptop z dostępem do Internetu, kamerką i mikrofonem
- prędkość Internetu:
- minimalna szybkość dla połączeń video 128 kb/s
- zalecana: 300 kb/s