Szkolenie: Nowoczesny marketing z elementami grafiki komputerowej z wykorzystaniem AI.
Szkolenie: Nowoczesny marketing z elementami grafiki komputerowej z wykorzystaniem AI.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe, z wyłączeniem osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które chcą z własnej inicjatywy podnieść swoje kompetencje/kwalifikacje i spełniają jedno z poniższych kryteriów:
a) mieszkają na terenie woj. warmińsko-mazurskiego (w rozumieniu Kodeksu Cywilnego),
b) są zatrudnione na terenie woj. warmińsko-mazurskiego,
c) pobierają naukę na terenie woj. warmińsko-mazurskiego.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji09-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do samodzielnego planowania i realizowania działań marketingowych, obejmujących analizę potrzeb klientów, opracowanie strategii promocji oraz tworzenie prostych materiałów graficznych z wykorzystaniem AI wspierających komunikację marki.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedzę z zakresu marketingu, badań rynku, komunikacji, grafiki komputerowej i organizacji pracy, umożliwiającą planowanie i realizację działań promocyjnych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje zasady marketingu i promocji oraz analizuje ich wpływ na skuteczność działań sprzedażowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje potrzeby klientów i interpretuje wyniki badań marketingowych w kontekście planowania działań promocyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje podstawowe zasady projektowania graficznego z wykorzystaniem AI i stosuje je w tworzeniu materiałów wizualnych wspierających marketing. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia techniki komunikacji interpersonalnej i ocenia ich znaczenie w budowaniu relacji z klientem. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje sposoby organizacji pracy własnej oraz dobiera strategie radzenia sobie ze stresem i presją w środowisku zawodowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje narzędzia marketingowe, komunikacyjne i graficzne w praktycznych działaniach promocyjnych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje potrzeby i preferencje klientów na podstawie danych marketingowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik projektuje proste materiały graficzne z wykorzystaniem dostępnych programów z jednoczesnym wykorzystaniem możliwości AI (np. Canva, Photoshop, GIMP). | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje plan działań marketingowych dostosowany do grupy docelowej i celów promocyjnych. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęICVC Certyfikacja Sp. z o.o.
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoICVC Certyfikacja Sp. z o.o.
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Dodatkowe pliki
Program
Program
Usługa trwa 21 godz/dyd, w tym 13 godz/dyd teoria+ 7 godz/dyd praktyka + 1 godz/dyd egzamin
PROGRAM SZKOLENIA
Wprowadzenie do marketingu i promocji 3 godz/dyd Wprowadzenie do marketingu i promocjiA) Wprowadzenie do marketingu i promocji 3 godz/dyd teoria
-Pojęcie i cele marketingu
- Elementy marketingu mix
- Zasady skutecznej promocji i budowania marki
- Doskonalenie sprzedaży poprzez działania marketingowe
B) Badania marketingowe i rozpoznawanie potrzeb klientów 2 godz/dyd teoria
- Metody badań marketingowych (ankiety, wywiady, obserwacje)
- Analiza zachowań i preferencji klientów
- Narzędzia wspierające badania rynku
- Interpretacja wyników badań
C) Strategie i narzędzia promocji 2 godz/dyd teoria
- Kanały i metody promocji (online/offline)
- Planowanie kampanii promocyjnej
- Zasady pozycjonowania marki i produktu
- Narzędzia internetowe w marketingu
D) Komunikacja i relacje z klientem 3 godz/dyd teoria
- Zasady skutecznej komunikacji
- Budowanie relacji z klientem
- Nawiązywanie kontaktu i rozpoznawanie potrzeb
- Radzenie sobie z trudnymi klientami i sytuacjami konfliktowymi
E) Podstawy grafiki komputerowej w marketingu z wykorzystaniem AI 7 godz/dyd praktyka
- Wprowadzenie do grafiki komputerowej i zasad projektowania wizualnego
- Typografia, kolorystyka, kompozycja
- Przegląd narzędzi graficznych z wykorzystaniem AI (Canva, Photoshop, GIMP itp.)
- Projektowanie prostych materiałów reklamowych (baner, ulotka, post w social mediach)
F) Kreatywność i organizacja pracy specjalisty ds. marketingu 3 godz/dyd teoria
- Techniki rozwijania kreatywności
- Planowanie pracy własnej i projektowej
- Praca w zespole marketingowym
- Zarządzanie czasem i zadaniami
- Radzenie sobie ze stresem i presją terminów
EGZAMIN 1 godz/dyd
Metody prowadzenia szkolenia: wykład interaktywny, dyskusja, warsztaty, analiza przypadków, ćwiczenia, praca w grupach.
Szkolenie kończy się uzyskaniem
Certyfikatu ICVC/MGK 20002.20 Specjalista ds. Marketingu z Elementami Grafiki Komputerowej – który potwierdza wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne osób pracujących w dowolnej instytucji w dziale marketingu, przy planowaniu i kreowaniu działań promocyjnych, przygotowaniu ofert handlowych i materiałów reklamowych.
Certyfikat ICVC/MGK 20002.20 jest wydawany osobom, które zdały Egzamin ICVC weryfikujący ich kwalifikacje do wykonywania zawodu Specjalista ds. Marketingu z Elementami Grafiki Komputerowej
Koszt egzaminu zawarty jest w cenie szkolenia. Po szkoleniu Uczestnik otrzymuje również Zaświadczenie u ukończeniu usługi rozwojowej wraz z suplementem zawierającym opis efektów uczenia się.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 238,10 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 238,10 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 85,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 85,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 85,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 85,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Andruszkiewicz
Od ponad 5 lat prowadzi szkolenia, wykłady, konsultacje z zakresu szeroko rozumianego marketingu internetowego, ale także technik sprzedaży, przedsiębiorczości, zarządzania relacjami z klientem, merchandisingu i in. Jako nauczyciel akademicki (stopień dr) związana z takimi uczelniami jak: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie (od 2022), Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania im. prof. T. Kotarbińskiego (od 2019), Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie (2019-2022), Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku (2022), Uniwersytet Gdański (2013 -2015). W ostatnich 24 miesiącach przeprowadziła szkolenia z podobnego zakresu w tym m.in.: Efektywne planowanie i organizacja marketingu w przedsiębiorstwie - szkolenie (40h, 04.2024);Social Media Mastery. Kreowanie i rozwój marki online - szkolenie (40h, 07.2024 i 20h, 03.2025);Szkolenie: Media społecznościowe w promocji firmy (30h, 05.2025).
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają skrypt szkoleniowy z miejscem na notatki + długopis.
Warunki uczestnictwa
W przypadku szkoleń dofinansowanych warunkiem uczestnictwa w szkoleniach jest założenie przez Uczestnika konta w Bazie Usług Rozwojowych oraz spełnienie warunków, które są przedstawione przez danego Operatora, do którego składane są dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej.
Informacje dodatkowe
Warunkiem ukończenia szkolenia (a zarazem otrzymania zaświadczenia o ukończeniu) jest frekwencja na poziomie minimum 80%
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi