AI i zrównoważony rozwój w praktyce – szkolenie z wykorzystania sztucznej inteligencji w budowaniu ekologicznego stylu życia, wellbeing i rozwoju organizacji
AI i zrównoważony rozwój w praktyce – szkolenie z wykorzystania sztucznej inteligencji w budowaniu ekologicznego stylu życia, wellbeing i rozwoju organizacji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Grupa docelowa usługi
Uczestnikami szkolenia są osoby dorosłe, aktywne zawodowo lub planujące powrót na rynek pracy, zainteresowane rozwojem osobistym, ekologicznym stylem życia i wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Do grupy docelowej należą uczestnicy, którzy chcą wzmocnić swoje kompetencje w zakresie świadomego planowania, równowagi i dobrostanu, a także poznać praktyczne zastosowania sztucznej inteligencji (AI) w codziennym życiu i pracy. Szkolenie jest przeznaczone dla osób prowadzących działalność gospodarczą, zatrudnionych w sektorze MŚP, usług, edukacji lub organizacjach społecznych, które pragną łączyć rozwój zawodowy z zasadami zrównoważonego rozwoju. Uczestnicy reprezentują różne branże, lecz łączy ich chęć wdrażania zielonych kompetencji (GreenComp), eko-postaw oraz umiejętności wykorzystania AI w pracy, komunikacji i budowaniu zrównoważonego stylu życia.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji09-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego planowania i wdrażania działań proekologicznych w życiu osobistym i zawodowym z wykorzystaniem narzędzi sztucznej inteligencji (AI).Uczestnicy rozwiną kompetencje w zakresie rozpoznawania zasad zrównoważonego rozwoju, stosowania rozwiązań technologicznych zgodnych z ideą GreenComp, tworzenia planów działań zgodnych z wartościami ESG oraz dbałości o dobrostan (wellbeing) i równowagę cyfrową.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje pojęcie zrównoważonego rozwoju i jego znaczenie w życiu osobistym i zawodowym. | Kryteria weryfikacji Opisuje główne filary zrównoważonego rozwoju, wskazując ich zastosowanie w codziennych sytuacjach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analizuje przykład działania w życiu zawodowym pod kątem zgodności z zasadami zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Ocenia wpływ wybranej decyzji życiowej na środowisko, społeczeństwo i gospodarkę | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wyjaśnia ideę zielonych kompetencji (GreenComp) w codziennym funkcjonowaniu. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje co najmniej 3 obszary GreenComp wraz z przykładem ich praktycznego zastosowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analizuje swoje nawyki i przyporządkowuje je do odpowiednich obszarów GreenComp. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Definiuje podstawowe pojęcia związane ze sztuczną inteligencją i jej wykorzystaniem w rozwoju osobistym. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia pojęcia: AI, automatyzacja, narzędzie AI, uczenie maszynowe — podając praktyczne przykłady. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Ocenia możliwości i ograniczenia wybranej aplikacji AI w swoim życiu zawodowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Definiuje pojęcie wellbeing i jego powiązanie z ekologią oraz równowagą psychiczną. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje minimum 3 elementy wellbeing i opisuje ich wpływ na codzienną efektywność. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analizuje zależność między dobrostanem psychicznym a zrównoważonym stylem życia. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje działania sprzyjające dobrostanowi, które jednocześnie są ekologiczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje znaczenie samopoznania, emocji i mindsetu w rozwoju zrównoważonym. | Kryteria weryfikacji Analizuje sytuację życiową z perspektywy emocji i ich wpływu na decyzje | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje przekonania wspierające i ograniczające zrównoważony rozwój. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Proponuje działania wzmacniające konstruktywny mindset. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Podaje przykłady zastosowania AI w promocji postaw proekologicznych i ESG. | Kryteria weryfikacji Wymienia narzędzia AI wspierające cele ekologiczne i opisuje ich funkcje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analizuje kampanię lub treść promującą ESG stworzoną z wykorzystaniem AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Ocenia, które funkcjonalności AI mogą reduce ślad węglowy treści cyfrowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wyjaśnia pojęcie etycznego korzystania z technologii (digital wellbeing). | Kryteria weryfikacji Identyfikuje zagrożenia wynikające z nadużywania technologii. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje zasady bezpiecznego i etycznego korzystania z AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Proponuje praktyki wspierające higienę cyfrową | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje sposoby ograniczania wpływu technologii na środowisko. | Kryteria weryfikacji Wskazuje co najmniej 3 działania zmniejszające ślad cyfrowy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje wpływ przechowywania danych cyfrowych na środowisko | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Ocenia ekologiczność wybranego rozwiązania technologicznego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozróżnia narzędzia AI w rozwoju osobistym, planowaniu i twórczości. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje grafikę lub tekst z użyciem aplikacji AI zgodnie z instrukcją | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tworzy krótką analizę lub plan działań przy wsparciu AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Ocena poprawności wykorzystania narzędzia AI zgodnie z celem zadania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Analizuje swoje nawyki i emocje pod kątem zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji Wypełnia kartę autorefleksji, identyfikując co najmniej 2 nawyki wspierające i 2 hamujące równowagę | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Formułuje propozycje zmian dla poprawy równowagi i ekologiczności | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uzasadnia jak tworzyć indywidualny plan rozwoju zawodowego w oparciu o ESG i AI. | Kryteria weryfikacji Tworzy plan działań zawierający elementy ESG i narzędzia AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje dobór celów i metod realizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje jak wykorzystywać narzędzia AI do autoewaluacji i monitorowania postępów. | Kryteria weryfikacji Generuje raport z aplikacji AI dokumentujący postępy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Interpretuje dane z raportu pod kątem dalszego rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Ocenienia skuteczności wybranego narzędzia AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje jak dbać o swój dobrostan psychiczny i fizyczny, łącząc rozwój osobisty z harmonią środowiskową. | Kryteria weryfikacji Uzupełnia kartę wellbeing z planem działań wspierających równowagę | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje praktyki wspierające dobrostan zgodne z zasadami ekologii. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Ocenia wpływ wybranych działań na zdrowie i środowisko | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wskazuje jak działać zgodnie z zasadą „mniej znaczy więcej” – promuje minimalizm i równowagę. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje wpływ nadmiaru na dobrostan i środowisko | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje przykłady zmian w stylu życia zgodnych z zasadą minimalizmu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja My Personality Skills
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoFundacja My Personality Skills
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Organizacja szkolenia:
Zajęcia prowadzone w grupie do 25 osób. Uczestnicy pracują przy indywidualnych stanowiskach z dostępem do Internetu i aplikacji AI. Część praktyczna obejmuje tworzenie projektów i analizę przypadków.
Liczba godzin: 20 (10 teoretycznych, 10 praktycznych).
Szkolenie prowadzone w formie warsztatowej z wykorzystaniem ćwiczeń, dyskusji, pracy z narzędziami AI oraz indywidualnych planów rozwoju.
Moduł 1: Zielone kompetencje i sztuczna inteligencja – zrównoważony rozwój w praktyce życia i pracy
Definiuje pojęcie zielonych kompetencji (GreenComp) w kontekście codziennego funkcjonowania, relacji i pracy.
Rozumie, jak sztuczna inteligencja (AI) wspiera wdrażanie zasad zrównoważonego rozwoju, ekologicznego stylu życia i etycznego korzystania z technologii.
Uczy się wykorzystywać AI do planowania działań proekologicznych, oszczędzania zasobów i świadomego zarządzania energią.
Tworzy własny plan wdrażania zielonych wartości w życiu osobistym i zawodowym, łącząc rozwój wewnętrzny z odpowiedzialnością za planetę.
Moduł 2: Świadomy początek – wprowadzenie do rozwoju osobistego, AI i zrównoważonego życia
Definiuje pojęcie rozwoju osobistego w kontekście równowagi, zrównoważonego rozwoju i ekologicznego stylu życia.
Rozumie, jak sztuczna inteligencja (AI) wspiera świadome planowanie i autorefleksję w sposób etyczny i ekologiczny.
Poznaje ideę wellbeing oraz znaczenie AI w kształtowaniu zrównoważonego, odpowiedzialnego podejścia do codzienności.
Moduł 3: Od marzenia do celu – odkrywanie prawdziwych intencji z pomocą AI i ekologicznego myślenia
Analizuje swoje marzenia i intencje przy wsparciu sztucznej inteligencji, by wyznaczyć cele zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju.
Uczy się odróżniać autentyczne potrzeby od wpływów społecznych, wykorzystując AI do autorefleksji i ekologicznego planowania.
Buduje plan działania w duchu wellbeing, równowagi emocjonalnej i ekologicznej świadomości.
Moduł 4: Od wizji do planu – jak przełożyć marzenia na realne działania z pomocą AI i idei zielonego rozwoju
Tworzy plan działań przy użyciu AI, łącząc cele osobiste z wartościami zrównoważonego i ekologicznego stylu życia.
Wdraża zasady wellbeing i cyfrowej higieny w planowaniu zadań oraz zarządzaniu energią z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
Rozwija kompetencje w zakresie świadomego, zrównoważonego rozwoju i eko-nawyków wspierających równowagę.
Moduł 5: Mapa marzeń 2025 – kreatywna wizualizacja z wykorzystaniem AI i ekologicznej refleksji
Tworzy mapę marzeń z pomocą sztucznej inteligencji (Canva, Midjourney), stosując zasady ekologicznego projektowania treści cyfrowych.
Wykorzystuje AI do tworzenia wizualizacji, które wspierają zrównoważony rozwój i emocjonalną równowagę.
Rozumie, jak świadome korzystanie z AI może rozwijać kreatywność i ekologiczne myślenie o przyszłości.
Moduł 6: Wizja nowego roku – emocje, wartości i zrównoważony styl życia wspierany przez AI
Definiuje emocje i wartości przy użyciu sztucznej inteligencji, by budować wizję nowego roku w duchu ekologicznego wellbeing.
Wdraża praktyki równowagi i samoświadomości z pomocą AI, redukując stres i wzmacniając postawy proekologiczne.
Rozumie, jak AI może wspierać planowanie i działania na rzecz zrównoważonego rozwoju osobistego.
Moduł 7: Nawyki, które zmieniają życie – analiza rytuałów z perspektywy AI i ekologii codzienności
Identyfikuje swoje nawyki przy wsparciu sztucznej inteligencji (Habitica, Mindful AI) w kontekście ekologicznego stylu życia.
Rozumie, które rytuały wspierają zrównoważony rozwój i równowagę emocjonalną, a które prowadzą do przeciążenia.
Tworzy plan zmian, korzystając z AI do automatyzacji pozytywnych, ekologicznych działań.
Moduł 8: Plan małych kroków – wdrażanie nawyków z pomocą AI i zasad zrównoważonego rozwoju
Projektuje mikrocele i plan 21 dni transformacji, wykorzystując sztuczną inteligencję do monitorowania efektów.
Łączy narzędzia AI z ideą slow life, wellbeing i ekologicznego planowania energii.
Rozwija zdolność utrzymywania równowagi między technologią, naturą i rozwojem osobistym.
Moduł 9: Przekonania, które Cię trzymają – odkrywanie schematów myślenia z pomocą AI i ekologicznej autorefleksji
Rozpoznaje ograniczające przekonania z pomocą sztucznej inteligencji, korzystając z narzędzi wspierających uważność i empatię.
Uczy się wykorzystywać AI do analizowania emocji i decyzji w kontekście zrównoważonego życia.
Buduje świadomość wpływu myśli na działania, relacje i ekologiczną harmonię.
Moduł 10: Transformacja myślenia – budowanie wspierającego mindsetu z wykorzystaniem AI i zasad wellbeing
Przekształca negatywne przekonania w pozytywne afirmacje przy wsparciu sztucznej inteligencji.
Tworzy plan codziennego wzmacniania motywacji i wdzięczności w duchu zrównoważonego rozwoju.
Rozwija kompetencje emocjonalne, ekologiczne i cyfrowe wspierające harmonię i spokój.
Moduł 11: Kim jestem? – analiza osobowości i mocnych stron z pomocą AI w duchu ekologicznego przywództwa
Poznaje swój typ osobowości i talenty, analizując wyniki testów z pomocą AI.
Rozumie znaczenie samopoznania w kontekście zrównoważonego rozwoju i eko-przywództwa.
Tworzy osobisty profil mocnych stron w oparciu o wartości wellbeing i świadomego korzystania z technologii.
Moduł 12: Wykorzystanie potencjału – plan rozwoju osobistego i zawodowego z pomocą AI i zasad ESG
Projektuje indywidualny plan rozwoju z wykorzystaniem sztucznej inteligencji do planowania i refleksji.
Uwzględnia aspekty ekologiczne, społeczne i zrównoważonego rozwoju (ESG) w swojej ścieżce zawodowej.
Integruje AI z wartościami równowagi, empatii i dbałości o środowisko.
Moduł 13: AI w służbie rozwoju – praktyczne zastosowania sztucznej inteligencji w ekologicznej codzienności
Poznaje narzędzia AI wspierające kreatywność, organizację i zrównoważony styl życia.
Rozumie, jak korzystać z technologii w sposób ekologiczny i świadomy, ograniczając cyfrowy ślad węglowy.
Uczy się wdrażać AI w codzienność, aby wspierać wellbeing i równowagę.
Moduł 14: Granice i odwaga – komunikacja empatyczna i ekologiczne relacje z pomocą AI
Trenuje asertywność i odwagę w podejmowaniu decyzji, korzystając z symulacji AI.
Uczy się komunikacji wspierającej zrównoważone relacje i ekologiczny dialog z otoczeniem.
Rozumie, jak sztuczna inteligencja może rozwijać empatię i świadomość emocjonalną.
Moduł 15: Energia i spokój – regeneracja mentalna i ekologiczne techniki relaksacji z pomocą AI
Poznaje ekologiczne techniki relaksacji i oddechu wspierane przez aplikacje AI (Balance, CalmGPT).
Uczy się planować odpoczynek w sposób zrównoważony, łącząc naturę i nowoczesne technologie.
Tworzy plan codziennej regeneracji i wellbeing z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
Moduł 16: Radość z życia tu i teraz – wdzięczność i uważność z pomocą AI w duchu eko-świadomości
Ćwiczy wdzięczność i uważność przy wsparciu AI (Dziennik Refleksji, Notion Journal).
Rozumie, jak pozytywne emocje i ekologiczne wybory wpływają na równowagę i zrównoważony rozwój.
Tworzy indywidualny rytuał celebrowania codzienności w zgodzie z AI i naturą.
Moduł 17: Podsumowanie i walidacja –
Walidacja odbywa się po zakończeniu szkolenia w formie testu teoretycznego (ocenia wiedzę o AI, ESG, wellbeing i GreenComp). Proces walidacji prowadzi podmiot zewnętrzny – Fundacja My Personality Skills, zarejestrowana w BUR.
Moduł 18: Certyfikacja
Zgodnie z definicją „zielonych umiejętności” zawartą w Regulaminie naboru do projektu w ramach FESL 10.17 :
Zielone umiejętności – umiejętności o charakterze zawodowym lub ogólnym, niezbędne do pracy w sektorze zielonej gospodarki, czyli takiej, która jest oparta na odnawialnych źródłach energii, nowoczesnych technologiach ukierunkowanych na niskoemisyjność i zasobooszczędność, a także na zarządzaniu środowiskowym w przedsiębiorstwach. Przyjmuje się, że zielone umiejętności to takie, które przyczyniają się do budowy "zielonej gospodarki" poprzez tworzenie „zielonych miejsc pracy”. „Zielone miejsca pracy” to te, się do zachowania lub przywrócenia stanu środowiska, niezależnie od tego czy występują w tradycyjnych czy nowych rozwijających się „zielonych” sektorach. „Zielone miejsca pracy” wpływają pozytywnie na zwiększanie efektywności energetycznej i surowcowej, ograniczanie emisji gazów cieplarnianych, minimalizację odpadów i zanieczyszczeń, ochronę i odtwarzanie ekosystemów oraz wspieranie adaptacji do skutków zmian klimatu.
Szkolenie jest kluczowe dla rozwijania zielonych kompetencji w kontekście zielonej gospodarki.
ZIELONE KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI:
OBSŁUGA SZTUCZNEJ INTELIGENCJI
ZDOBYWANIE, GROMADZENIE, PRZECHOWYWANIE I ANALIZOWANIE DANYCH ZWIĄZANYCH ZE ZWIĘKSZENIEMEFEKTYWNOŚCIENERGETYCZNEJ, REDUKCJĄ ODPADÓW, ZMNIEJSZENIEM GAZÓW CIEPLARNIANYCH
świadomość i szacunek dla środowiska, planowanie pracy, analizowanie efektywności pracowniczej, tworzenie ekologicznych treści oraz materiałów wizualnych
zwiększanie efektywności energetycznej, promowanie zielonej wiedzy i zrównoważonego rozwoju, redukcja i zarządzanie odpadami
umiejętność pracy zespołowej, umiejętności komunikacyjne
planowanie oparte na logicznym myśleniu
TEMATYKA SZKOLENIA JEST ZGODNA Z PROGRAMEM REGIONALNYM TECHNOLOGII NA LATA 2019 -2030 W OBSZARZE
TECHNOLOGIE TELEKOMUNIKACYJNE I INFORMACYJNE,
OBSZAR 4.1 TECHNOLOGIE TELEKOMUNIKACYJNE
F8: SZTUCZNA INTELIGENCJA I UCZENIE MASZYNOWE
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Moduł 1: Zielone kompetencje i sztuczna inteligencja – zrównoważony rozwój w praktyce życia i pracy | Prowadzący Małgorzata Lech | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Moduł 2: Świadomy początek – wprowadzenie do rozwoju osobistego, AI i zrównoważonego życia | Prowadzący Małgorzata Lech | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Moduł 3: Od marzenia do celu – odkrywanie prawdziwych intencji z pomocą AI i ekologicznego myślenia | Prowadzący Małgorzata Lech | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Moduł 4: Od wizji do planu – jak przełożyć marzenia na realne działania z pomocą AI i idei zielonego rozwoju | Prowadzący Małgorzata Lech | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Moduł 5: Mapa marzeń 2025 – kreatywna wizualizacja z wykorzystaniem AI i ekologicznej refleksji | Prowadzący Małgorzata Lech | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 przerwa | Prowadzący Małgorzata Lech | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Moduł 6: Wizja nowego roku – emocje, wartości i zrównoważony styl życia wspierany przez AI | Prowadzący Małgorzata Lech | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Moduł 7: Nawyki, które zmieniają życie – analiza rytuałów z perspektywy AI i ekologii codzienności | Prowadzący Małgorzata Lech | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Moduł 8: Plan małych kroków – wdrażanie nawyków z pomocą AI i zasad zrównoważonego rozwoju | Prowadzący Małgorzata Lech | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Moduł 9: Przekonania, które Cię trzymają – odkrywanie schematów myślenia z pomocą AI i ekologicznej autorefleksji | Prowadzący Małgorzata Lech | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Moduł 10: Transformacja myślenia – budowanie wspierającego mindsetu z wykorzystaniem AI i zasad wellbeing | Prowadzący Małgorzata Lech | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Moduł 11: Kim jestem? – analiza osobowości i mocnych stron z pomocą AI w duchu ekologicznego przywództwa | Prowadzący Małgorzata Lech | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Moduł 12: Wykorzystanie potencjału – plan rozwoju osobistego i zawodowego z pomocą AI i zasad ESG | Prowadzący Małgorzata Lech | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Moduł 13: AI w służbie rozwoju – praktyczne zastosowania sztucznej inteligencji w ekologicznej codzienności | Prowadzący Małgorzata Lech | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 przerwa | Prowadzący Małgorzata Lech | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Moduł 14: Granice i odwaga – komunikacja empatyczna i ekologiczne relacje z pomocą AI | Prowadzący Małgorzata Lech | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Moduł 15: Energia i spokój – regeneracja mentalna i ekologiczne techniki relaksacji z pomocą AI | Prowadzący Małgorzata Lech | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Moduł 16: Radość z życia tu i teraz – wdzięczność i uważność z pomocą AI w duchu eko-świadomości | Prowadzący Małgorzata Lech | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Moduł 17: Podsumowanie i walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:20 | Liczba godzin 00:35 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Certyfikacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 262,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 262,50 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 125,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Lech
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają:
– skrypt szkoleniowy w formie skoroszytu,
– konspekt do pracy indywidualnej i kartę autorefleksji,
– zestaw ćwiczeń praktycznych w aplikacjach AI,
– certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia i walidację efektów uczenia się.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Jedna godzina szkolenia odpowiada 45 minutom.
przerwy łącznie: 45 minut.
Przerwy nie wliczają się do czasu szkolenia.
Informacje dodatkowe usługa realizowana w formie usługi stacjonarnej, zostanie w całości zrealizowana zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa i zaleceniami Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi