Zielone kompetencje w zarządzaniu emocjami EQ-5 - dobrostan emocjonalny w ujęciu inteligencji emocjonalnej z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych (kwalifikacje)
Zielone kompetencje w zarządzaniu emocjami EQ-5 - dobrostan emocjonalny w ujęciu inteligencji emocjonalnej z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych (kwalifikacje)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Liderzy, kadra zarządzająca, pracownicy działów HR, psycholodzy, psychoterapeuci. Osoby pragnące poprawić swoją komunikację, zrozumieć emocje swoje i innych. Osoby zainteresowane zarządzaniem dobrostanem osobistym i zespołowym w zakresie zielonej gospodarki, pragnące zdobyć kluczowe kompetencje dla zrównoważonego rozwoju wzmacniające kapitał ludzki w regionie. Osoby planujące współpracować z branżami związanymi z zielonymi innowacjami oraz poznać narzędzia i sposoby oddziaływania na rzecz zrównoważonego rozwoju. Osoby zainteresowane zastosowaniem nowych technologii w kontekście rozpoznawania i zarządzania emocjami wykorzystujących sztuczną inteligencję.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji18-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do zastosowania Inteligencji emocjonalnej EQ-5 w zarządzaniu emocjami w pracy oraz życiu codziennym z uwzględnieniem zasad zrównoważonego rozwoju.Uczestnik zdobędzie kwalifikacje w zakresie umiejętności efektywnego i odpowiedzialnego korzystania z technik zarządzania emocjami EQ- 5.
Celem szkolenia jest rozwijanie świadomości ekologicznej oraz rozwijanie umiejętności wykorzystania narzędzi cyfrowych.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje pojęcie zielonej gospodarki. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia ideę i skutki zielonejtransformacji dla rynku pracy i życia społecznego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia kluczowe zielone kompetencje wymagane w transformacji zespołowej. | Kryteria weryfikacji Prawidłowo opisuje i przyporządkowuje przykłady działań charakterystycznych dla kategorii zielonych kompetencji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje znaczenie zielonychkompetencji i ich wpływ na rynek pracy. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia pojęciazwiązane z zieloną transformacją (zielona gospodarka, zielone miejsca pracy, zielone zawody, zielone kompetencje). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje zasady zrównoważonegorozwoju. | Kryteria weryfikacji Opisuje jak wdrożyć zasady zrównoważonego rozwoju w żuciu codziennym, w pracy oraz w jaki sposób można zmienić swoje nawyki i pracować nad własną motywacją w odniesieniu do proekologicznych działań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje narzędzia i metodywspierające rozwój zielonych kompetencji. | Kryteria weryfikacji Opisuje i opracowuje indywidualne planydziałania uwzględniające zielone kompetencje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje pojęcie Inteligencji Emocjonalnej. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia znaczenie Inteligencji Emocjonalnej w żuciu codziennym i w pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia pojęcie EQ-5 jako narzędzia do rozwijania umiejętności emocjonalnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje cel i znaczenie korzystania z aplikacji do rozpoznawania oraz do nauki zarządzania emocjami wykorzystującej sztuczną inteligencję. | Kryteria weryfikacji Rozbudowuje słownik emocjonalny w oparciu o dane zebrane przez aplikację. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje poszczególne emocje oraz ich wpływ na funkcjonowanie w życiu codziennym i w pracy. | Kryteria weryfikacji Opisuje rodzaje uczuć swoich i innych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Analizuje swoje reakcje emocjonalne oraz innych korzystając z aplikacji AI do rozpoznawania emocji. | Kryteria weryfikacji Opisuje schematy oraz ekspresję emocji w oparciu o wygenerowane przez aplikację dane. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Obsługuje aplikację AI do rozpoznawania emocji. | Kryteria weryfikacji Wprowadza dane do aplikacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje funkcje analityczne aplikacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Zarządza zebranymi danymi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje dane zabrane przez aplikację do stworzenia indywidualnej strategii kontrolowania emocji w celu osiągnięcia lepszego samopoczucia. | Kryteria weryfikacji Prawidłowo interpretuje wyniki umożliwiające obiektywną ocenę emocji swoich lub drugiej osoby. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Generuje raporty. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje pojęcie empatii w Działaniu. | Kryteria weryfikacji Opisuje i rozpoznaje zjawisko empatii w Działaniu w różnych relacjach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje zrozumienie emocji innych w procesie budowania relacji. | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje poszczególne emocje w procesie budowania satysfakcjonujących relacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Charakteryzuje proces zarzadzania emocjami. | Kryteria weryfikacji Wymienia i opisuje jego poszczególne etapy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje techniki zarządzania emocjami. | Kryteria weryfikacji Dobiera określoną technikę adekwatną do określonej emocji w życiu codziennym oraz w pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Charakteryzuje czym jest Komunikacja Emocjonalna. | Kryteria weryfikacji • Opisuje zasady Komunikacji Emocjonalnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje Komunikację Emocjonalną w żuciu codziennym i w pracy. | Kryteria weryfikacji Skutecznie przekazuje informacje oraz słucha innych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Charakteryzuje pojęcie konfliktu. | Kryteria weryfikacji Opisuje fazy eskalacji konfliktu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje metody rozwiązywania konfliktów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje inteligencję emocjonalną w trudnych sytuacjach. | Kryteria weryfikacji Stosuje odpowiednie narzędzia mediacyjne. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Definiuje pojęcie Dobrostanu emocjonalnego. | Kryteria weryfikacji Opisuje znaczenie Dobrostanu Emocjonalnego w życiu prywatnym oraz zawodowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wskazuje źródła dobrostanu. | Kryteria weryfikacji Kontroluje Dobrostan Emocjonalny w życiu codziennym oraz w pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Wyjaśnia pojęcie akceptacji i jej wpływ na dobrostan emocjonalny. | Kryteria weryfikacji Opisuje i identyfikuje rolę akceptacji w dobrostanie emocjonalnym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje pojęcie zarządzania nastrojem. | Kryteria weryfikacji Opisuje czym jest nastrój i co na niego wpływa. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje techniki zarządzania nastrojem w życiu codziennym oraz pracy. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje różnice pomiędzy poszczególnymi technikami i odpowiednio je wykorzystuje. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Wyjaśnia czym jest kreatywność. | Kryteria weryfikacji Opisuje wpływ kreatywności na wyrażanie siebie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje metody na poprawę nastroju stosując ekologiczne podejście. | Kryteria weryfikacji Stosuje metody na poprawę nastroju w codziennym życiu oraz w pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Charakteryzuje pojęcie samoopieki w kontekście dobrostanu emocjonalnego. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia jak dbać o emocje w życiu codziennym oraz w pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne- charakteryzuje czym jest empatia w życiu codziennym i w pracy. | Kryteria weryfikacji Opisuje jak budować pozytywne relacje interpersonalne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne -charakteryzuje czym jest skuteczna komunikacja w pracy i życiu codziennym. | Kryteria weryfikacji Opisuje różne style komunikacji i sposoby niwelowania sytuacji konfliktowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje w jaki sposób można budować świadomość i szacunek dla środowiska poprzez stosowanie ekologicznych postaw w pracy w życiu codziennym. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia i prawidłowo definiuje biodegradowalne odpady. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje jak można kształtować własną ekologiczną postawę w żuciu codziennym oraz w pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje proces zmniejszania zużycia wody, praktycznego zastosowania recyklingu i segregacji odpadów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęDR KASELA SP. Z O.O.
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoDR KASELA SP. Z O.O.
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Dodatkowe pliki
Program
Program
Program kładzie nacisk na systemowe myślenie, odpowiedzialność środowiskową oraz aktywne działanie w oparciu o ramy zielonych kompetencji GreenComp, jak i ramy kompetencji cyfrowych DigComp rozwijając kluczowe umiejętności niezbędne do wspierania transformacji ekologicznej. Uczestnicy zdobędą wiedzę i narzędzia umożliwiające świadome podejmowanie decyzji zgodnych z zasadami zrównoważonego rozwoju, efektywne zarządzanie zasobami oraz wdrażanie innowacyjnych, proekologicznych rozwiązań w tym korzystanie z nowych technologii cyfrowych - aplikacji wykorzystującej AI w swoich miejscach pracy oraz w życiu codziennym.
Zakres szkolenia i kompetencje , które nabędzie uczestnik są zielone na podstawie bazy danych ESCO - wykazu przykładowych zielonych umiejętności opracowanych przez KE w ramach w ramach klasyfikacji ESCO:
- budowanie świadomości ekologicznej wśród klientów i promowanie działań proekologicznych
- optymalizacja zużycia energii elektrycznej, ogrzewania oraz wody
- stosowanie zasad recyklingu oraz segregacji odpadów
W zakresie kompetencji cyfrowych DigComp szkolenie odnosi się do następujących obszarów: Informacja i dane , Komunikacja i współpraca, Tworzenie treści cyfrowych , Bezpieczeństwo, Rozwiązywanie problemów.
Dzień pierwszy 9:00 – 15:30
Moduł 1- teoria -90 minut
Kształtowanie postawy związanej z odpowiedzialnością ekologiczną w życiu zawodowym i osobistym. Zielone kompetencje i umiejętności.
- świadomość i szacunek dla środowiska
- promowanie zielonej wiedzy
- działania proekologiczne w życiu codziennym i w pracy
- recykling i segregacja odpadów podstawą świadomości proekologicznej
Zielone kompetencje, działania proekologiczne - nasze postawy na rzecz klimatu oraz przestrzegania zasad zrównoważonego rozwoju w miejscu pracy oraz w życiu codziennym.
Przerwa- 15 minut
Moduł 2- teoria 45 minut/praktyka 60 minut
Wprowadzenie do Inteligencji Emocjonalnej.
Co to jest i dlaczego jest ważna? Dlaczego budowanie świadomości ekologicznej i promowanie tych działań korzystnie wpływa na nasze emocje?
EQ- jako narzędzie do zrozumienia siebie i innych wspierające realizację celów życiowych i zawodowych.
Poznajemy nowe technologie - Jak działa aplikacja do rozpoznawania emocji oraz nauki zarządzania emocjami .
Rozpoznawanie Emocji- praktyczne wykorzystanie aplikacji wykorzystującej AI do analizy mimiki twarzy.
Jak identyfikować swoje uczucia i uczucia innych?- analiza ekspresji i emocji na twarzy na postawie raportów zebranych przez aplikację.
Praktyka- ćwiczenie
Moduł 3 teoria 30 minut/praktyka 15 minut
Empatia w Działaniu.
Budowanie relacji przez zrozumienie emocji innych.
Empatia
Empatia dla środowiska poprzez zastosowanie zasad recyklingu i segregacji odpadów
Praktyka- ćwiczenie
Moduł 4- teoria- 30 minut
Zarządzanie Emocjami: Techniki radzenia sobie z trudnymi emocjami.
Przerwa- 15 minut
Moduł 5- teoria- 45 minut
Komunikacja Emocjonalna.
Jak wyrażać siebie i słuchać innych.
Moduł 6- teoria 30 minut/praktyka 15 minut
Rozwiązywanie Konfliktów.
Wykorzystanie inteligencji emocjonalnej w trudnych sytuacjach.
Praktyka- ćwiczenie
Dzień drugi 9:00 – 15:30
Moduł 7- teoria- 45 minut
Czym jest Dobrostan Emocjonalny?
Definicja i znaczenie.
Moduł 8- teoria 45 minut/praktyka 30 minut
Odkrywanie źródeł dobrostanu.
Co nas uszczęśliwia?
Praktyka- ćwiczenie
Przerwa- 15 minut
Moduł 9 -teoria -45 minut
Rola akceptacji w dobrostanie emocjonalnym.
Moduł 10- teoria- 45 minut
Zarządzanie nastrojem - techniki na codzienne szczęście.
Moduł 11- teoria 45 minut /praktyka 30 minut
Kreatywność- wyrażanie siebie poprawia nastrój.
Kreatywność poprzez działania zgodne z naturą i środowiskiem .
Praktyka- ćwiczenie
Przerwa- 15 minut
Moduł 12- teoria- 45 minut
Samoopieka - zdanie o emocje na co dzień.
Samoopieka w zgodności z naturą poprzez pro ekologiczne działania .
Moduł 13 - Walidacja- 30 minut
ZIELONE KOMPETENCJE I UMIEJĘTNOŚCI:
Świadomość i szacunek dla środowiska
Planowanie pracy, analizowanie efektywności pracowniczej
Zwiększenie efektywności energetycznej w życiu codziennym i w pracy
Promowanie zielonej wiedzy
Redukcja i zarządzanie odpadami w życiu codziennym i w pracy
Umiejętność pracy zespołowej
Umiejętności komunikacyjne
Planowanie oparte na logicznym myśleniu
Usługa jest prowadzona w godzinach dydaktycznych- 45 minut, przerwy ujęte w harmonogramie nie wliczają się do ceny usługi. Każdego dnia szkolenia zaplanowano 2 przerwy kawowe po 15 minut. Praktyka jest rozumiana jako autorskie ćwiczenia w grupach dotyczące omawianych zagadnień.
Usługa prowadzi do uzyskania kwalifikacji - Inteligencja Emocjonalna w zarządzaniu emocjami EQ-5.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Moduł 1- teoria | Prowadzący Małgorzata Ohme | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Ohme | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 Moduł 2- teoria/praktyka | Prowadzący Małgorzata Ohme | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 Moduł 3 - teoria/praktyka | Prowadzący Małgorzata Ohme | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 Moduł 4- teoria | Prowadzący Małgorzata Ohme | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Ohme | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 Moduł 5 - teoria | Prowadzący Małgorzata Ohme | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 Moduł 6 - teoria/praktyka | Prowadzący Małgorzata Ohme | Data realizacji zajęć 20-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Moduł 7 - teoria | Prowadzący Małgorzata Ohme | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Moduł 8 - teoria/praktyka | Prowadzący Małgorzata Ohme | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Ohme | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Moduł 9 -teoria | Prowadzący Małgorzata Ohme | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 Moduł 10 - teoria | Prowadzący Małgorzata Ohme | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 Moduł 11 - teoria/praktyka | Prowadzący Małgorzata Ohme | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Ohme | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Moduł 12 - teoria | Prowadzący Małgorzata Ohme | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 Moduł 13 - Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 328,13 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 328,13 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 125,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Ohme
Marzena Martyniak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Organizator zapewnienie niezbędne materiały i akcesoria do przeprowadzenia szkolenia.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma materiały szkoleniowe w postaci wydrukowanej prezentacji dotyczącej tematu szkolenia.
Informacje dodatkowe
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych. Przerwa nie wliczają się do harmonogramu. Jednakże harmonogram przerw jest elastyczny i dostosowany do tempa pracy uczestników w danym dniu szkoleniowym, aby umożliwić im efektywne korzystanie z przerw w zależności od potrzeb i rytmu zajęć.
Zarówno część praktyczna jak i część teoretyczna szkolenia jest prowadzona przez dwóch trenerów Panią Małgorzatę Ohme oraz Panią Marzenę Martyniak.
PODSTAWA ZWOLNIENIA Z VAT:
- Rozporządzenie Ministra Finansów z dn. 20.12.2013r. paragraf 3 ust 1 pkt.14. Zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi