Nail Educator - moduł II
Nail Educator - moduł II
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaStyl życia / Uroda
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób z doświadczeniem w stylizacji paznokci, które chcą podnieść swoje umiejętności w zakresie prowadzenie szkoleń ze stylizacji paznokci. Uczestnikami mogą być stylistki paznokci prowadzące działalność gospodarczą, pracujące w salonach kosmetycznych lub planujące rozpocząć działalność szkoleniową w branży beauty. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest wcześniejsze ukończenie modułu I tego szkolenia.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji02-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Nail Educator - moduł II” przygotowuje uczestnika do prowadzenia zajęć edukacyjnych ze stylizacji paznokci, ze szczególnym uwzględnieniem kształtów migdal i kwadrat, zgodnie z zasadami skutecznego nauczania, komunikacji i promocji w mediach społecznościowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się widzą z zakresu social mediów oraz tworzy własne nagrania do rolek i postów | Kryteria weryfikacji • definiuje rolę marki osobistej w branży beauty i edukacji• charakteryzuje zasady budowania autentycznego wizerunku instruktora • rozróżnia kanały komunikacji i dobiera odpowiedni do swojej grupy docelowej • planuje i tworzy angażujące treści edukacyjne • opracowuje scenariusz rolki szkoleniowej z uwzględnieniem celu i przekazu • opracowuje harmonogram publikacji w oparciu o zasadę 3 filarów contentu (edukacja, inspiracja, sprzedaż) • planuje i organizuje działania promocyjne w mediach społecznościowych • tworzy własny plan postów i rolek dopasowany do wizerunku marki • wykonuje ćwiczenia poprawiające dykcję, artykulację i tempo mowy • analizuje własny sposób mówienia i dostosowuje ton oraz dynamikę głosu • stosuje techniki pracy głosem, aby budować zaufanie i uwagę uczestników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Tworzy skrypt szkoleniowy i prowadzi szkolenia z kształtu migdał | Kryteria weryfikacji • charakteryzuje budowę i proporcje paznokcia w stylizacji typu migdał• rozróżnia etapy pracy i najczęstsze błędy kursantek • wykonuje praktycznie uzupełnienie i korektę paznokci w kształcie migdała • ocenia poprawność wykonania i dobiera metody korekty błędów • dobiera efektywne metody przekazywania wiedzy i oceny postępów • opracowuje sposób motywowania kursantek do dalszego rozwoju • opracowuje instrukcje krok po kroku do wybranej techniki • tworzy materiały dydaktyczne (grafiki, zdjęcia, opisy) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą z zakresu prowadzenia szkoleń ze stylizacji paznokci i wdraża je do codziennej pracy | Kryteria weryfikacji • planuje kalendarz szkoleń rocznych i miesięcznych• analizuje sezonowość i trendy branżowe • organizuje proces zapisów, zaliczek i komunikacji z kursantkami • dobiera narzędzia graficzne do tworzenia harmonogramów (Canva, CapCut, Creative Studio) • projektuje spójne i estetyczne grafiki zgodne z identyfikacją wizualną marki • wykonuje własny harmonogram szkoleniowy w wersji graficznej • definiuje znaczenie elementów wizerunkowych w budowaniu marki • projektuje certyfikaty i materiały promocyjne spójne z identyfikacją wizualną • dobiera dostawców i planuje budżet druku materiałów • charakteryzuje znaczenie relacji poszkoleniowej w budowaniu lojalności • projektuje system wsparcia po szkoleniu (np. grupy, konsultacje) • opracowuje strategie komunikacji sprzyjające sprzedaży kolejnych kursów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Tworzy skrypt szkoleniowy i prowadzi szkolenia z kształtu kwadrat | Kryteria weryfikacji • charakteryzuje budowę i proporcje paznokcia w stylizacji typu kwadrat• rozróżnia różnice techniczne między kształtem migdał a kwadrat • wykonuje uzupełnienie i korektę paznokci kwadratowych • analizuje błędy i wdraża techniki ich korekty • dobiera poziom trudności szkolenia do umiejętności kursantki • prowadzi szkolenie metodą „step by step” i kontroluje postępy uczestniczki • stosuje konstruktywny feedback i techniki motywacji w pracy instruktora • opracowuje materiały dydaktyczne (opis, zdjęcia, kolejność etapów) • tworzy konspekt przyszłego szkolenia instruktorskiego • stosuje zasady estetyki i komunikacji wizualnej w materiałach szkoleniowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Świadomie kształtuje własny rozwój | Kryteria weryfikacji • skutecznie komunikuje się z zespołem, klientami i partnerami biznesowymi• motywuje pracowników • deleguje zadania • buduje efektywną współpracę • radzi sobie z trudnymi sytuacjami i szuka kompromisów • skuteczne zarządza czasem oraz zasobami ludzkimi i finansowymi • optymalizuje działania w biznesie beauty • dba o zgodność działań firmy z regulacjami prawnymi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych (1 godzina = 45 minut).
Czas trwania: 40 godzin dydaktycznych, w tym 17 godzin teoretycznych i 23 godziny praktyczne.
Harmonogram usługi może ulegać nieznacznemu przesunięciu czasowemu ze względu na czas wykonywanych zabiegów i umiejętności uczestników. Podczas usługi przewidziane są przerwy ujęte w harmonogramie, które wliczają się w czas usługi.
Szkolenie skierowane jest do osób z doświadczeniem w stylizacji paznokci, które chcą podnieść swoje umiejętności w zakresie prowadzenie szkoleń ze stylizacji paznokci. Uczestnikami mogą być stylistki paznokci prowadzące działalność gospodarczą, pracujące w salonach kosmetycznych lub planujące rozpocząć działalność szkoleniową w branży beauty.
Szkolenie składa się z części teoretycznej oraz praktycznej, podczas której uczestnik pracuje na swoich paznokciach oraz z wykorzystaniem smartfona/tabletu/laptopa. Każdy uczestnik pracuje przy stanowisku pracy wyposażonym w lampę UV, frezarkę, lampę oświetleniową, frezy oraz produkty do wykonywania stylizacji.
Uczestnik potwierdza swoją obecność poprzez podpisanie listy obecności. Na koniec szkolenia przeprowadzana jest walidacja. Walidacja składa się z 2 części: test teoretyczny dotyczy zagadnień teoretycznych, a analiza dowodów i deklaracji dotyczy części praktycznej.
Instruktor weryfikuje na bieżąco postępy uczestnika, odnotowując je na protokole zaliczenia, a po zakończonym szkoleniu uczestnik wypełnia ankietę wewnętrzną Dostawcy Usługi.
ZJAZD 1: 08-09.12.2025
BIZNES
1. Najważniejsze aspekty promocji instruktora w Social Media (SoMe)
- Rola marki osobistej w branży beauty i edukacji.
- Budowanie autentycznego wizerunku instruktora
- Jakie kanały warto rozwijać (Instagram, TikTok, Facebook).
- Analiza algorytmu i dopasowanie treści do grupy docelowej.
2. Scenariusze do rolek – od pomysłu do realizacji
- Pomysły na rolki, które sprzedają i budują ekspercki wizerunek.
- Praktyczne warsztaty: tworzenie krótkiego scenariusza do rolki szkoleniowej.
3. Harmonogram publikacji na najbliższe 30 dni
- Planowanie treści z wykorzystaniem kalendarza publikacji.
- Zasada 3 filarów contentu: edukacja, inspiracja, sprzedaż.
- Tworzenie indywidualnego harmonogramu postów i rolek dla własnej marki.
4. Sposoby radzenia sobie z tremą przed wystąpieniami i nagraniami
- Techniki oddechowe i relaksacyjne.
- Ćwiczenia zwiększające pewność siebie.
- Jak przygotować się mentalnie do prowadzenia szkolenia lub live’a.
5. Ćwiczenia dykcyjne i emisji głosu
- Praktyczne ćwiczenia poprawiające dykcję i artykulację.
- Praca nad tonem, tempem i dynamiką mowy.
- Jak mówić, żeby być słuchanym – głos jako narzędzie pracy instruktora.
TECHNIKA
1. Uzupełnienie i korekta migdał – technika pracy
- Omówienie budowy paznokcia i zasad proporcji stylizacji typu migdał.
- Demonstracja i praktyczne ćwiczenia – krok po kroku.
- Najczęstsze błędy kursantek i sposoby ich korekty.
2. Omówienie kluczowych cech szkolenia technicznego
- Jak rozplanować strukturę szkolenia: teoria, pokaz, praktyka.
- Efektywne metody przekazywania wiedzy technicznej.
- W jaki sposób oceniać postępy kursantki i motywować ją do rozwoju.
3. Tworzenie materiałów do skryptu szkoleniowego
- Jak opracować instrukcję krok po kroku do uzupełnienia i korekty migdał.
- Zasady tworzenia materiałów pomocniczych (grafiki, zdjęcia, opisy).
ZJAZD 2 – 15-16.01.2026
BIZNES
1. Jak rozplanować harmonogram szkoleń instruktorskich
- Planowanie rocznego i miesięcznego kalendarza szkoleń.
- Uwzględnienie sezonowości i trendów w branży.
- Zarządzanie rezerwacjami, zaliczkami i komunikacją z kursantkami.
2. Tworzenie graficznych harmonogramów do Instagrama i Stories
- Narzędzia do tworzenia estetycznych grafik (Canva, CapCut, Creative Studio).
- Wskazówki dotyczące spójności kolorystycznej i brandingowej.
- Praktyczne warsztaty: tworzenie własnego harmonogramu szkoleniowego.
3. Elementy wizerunkowe na szkoleniach – certyfikaty, vouchery, gifty
- Jak budować doświadczenie kursantki poprzez detale.
- Projektowanie materiałów wizerunkowych dopasowanych do marki.
- Gdzie zamawiać druk i jak optymalizować koszty.
4. Opieka poszkoleniowa i utrzymanie relacji z kursantką
- Jak budować lojalność i dbać o relacje po zakończeniu szkolenia.
- Systemy wsparcia i grupy poszkoleniowe.
- Strategie komunikacji, które sprzyjają sprzedaży kolejnych kursów.
TECHNIKA
1.Uzupełnienie i korekta kwadrat – technika pracy
- Budowa i proporcje stylizacji typu kwadrat.
- Techniczne różnice między migdałem a kwadratem.
- Demonstracja, praktyka i analiza błędów.
2. Omówienie kluczowych cech szkolenia technicznego – poziom zaawansowany
- Jak dostosować poziom trudności szkolenia do kursantki.
- Prowadzenie szkolenia w formie „step by step” i kontrola postępów.
- Feedback – jak konstruktywnie korygować błędy bez demotywowania uczestniczki.
3. Tworzenie materiałów do skryptu szkoleniowego z uzupełnienia i korekty kwadrat
- Opracowanie materiałów dydaktycznych: tekst, zdjęcia, opisy etapów.
- Przygotowanie konspektu do szkolenia instruktorskiego.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 25 Częśc teoretyczna: Najważniejsze aspekty promocji instruktora w Social Media | Prowadzący Ilona Bogacka | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 25 Warsztaty praktyczne: Scenariusze do rolek – od pomysłu do realizacji | Prowadzący Ilona Bogacka | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 25 przerwa | Prowadzący Ilona Bogacka | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 25 Warsztaty praktyczne: Harmonogram publikacji na najbliższe 30 dni | Prowadzący Ilona Bogacka | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 25 Warsztaty praktyczne: Sposoby radzenia sobie z tremą przed wystąpieniami i nagraniami | Prowadzący Ilona Bogacka | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 25 przerwa | Prowadzący Ilona Bogacka | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 25 Warsztaty praktyczne: Ćwiczenia dykcyjne i emisji głosu | Prowadzący Ilona Bogacka | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 25 Częśc teoretyczna: Uzupełnienie i korekta migdał – technika pracy | Prowadzący Ilona Bogacka | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 25 Częśc teoretyczna: Omówienie kluczowych cech szkolenia technicznego | Prowadzący Ilona Bogacka | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 25 przerwa | Prowadzący Ilona Bogacka | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 25 Warsztaty praktyczne:Tworzenie materiałów do skryptu szkoleniowego | Prowadzący Ilona Bogacka | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 25 przerwa | Prowadzący Ilona Bogacka | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 25 Warsztaty praktyczne:Tworzenie materiałów do skryptu szkoleniowego | Prowadzący Ilona Bogacka | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 25 Częśc teoretyczna: Jak rozplanować harmonogram szkoleń instruktorskich | Prowadzący Ilona Bogacka | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 25 Warsztaty praktyczne:Tworzenie graficznych harmonogramów do Instagrama i Stories | Prowadzący Ilona Bogacka | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 25 przerwa | Prowadzący Ilona Bogacka | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 25 Częśc teoretyczna: Elementy wizerunkowe na szkoleniach – certyfikaty, vouchery, gifty | Prowadzący Ilona Bogacka | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 25 Częśc teoretyczna: Opieka poszkoleniowa i utrzymanie relacji z kursantką | Prowadzący Ilona Bogacka | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 25 Częśc teoretyczna: Uzupełnienie i korekta kwadrat – technika pracy | Prowadzący Ilona Bogacka | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 25 Częśc teoretyczna: Omówienie kluczowych cech szkolenia technicznego – poziom zaawansowany | Prowadzący Ilona Bogacka | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 25 przerwa | Prowadzący Ilona Bogacka | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 25 Warsztaty praktyczne: Tworzenie materiałów do skryptu szkoleniowego z uzupełnienia i korekty kwadrat | Prowadzący Ilona Bogacka | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 25 przerwa | Prowadzący Ilona Bogacka | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 25 Warsztaty praktyczne: Tworzenie materiałów do skryptu szkoleniowego z uzupełnienia i korekty kwadrat | Prowadzący Ilona Bogacka | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 25 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 162,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 162,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Ilona Bogacka
• 2019r. - Szkolenie Almond & Oval Gel UV Technique (M. Rawka i M. Surmacz); Manicure Kombinowany (M. Rawka); Square Gel UV Technique (M. Rawka)
• 2020r. - Szkolenie Online Ornamnety, Cienkie Linie i Koronki (D. Kisicka); Realistyczny Micropainting (M. Tomaszewska); Akwarela (M. Bednarczyk); Arte Brillante (M. Tomaszewska); Championship Training (szkolenie przygotowujące do mistrzostw z Nail Art’u) (A. Faber)
• 2021r. - Perfekcjne podkładanie form (J. Rembiasz); Kształty avangardowe (K. Wolny); Projekt MAGIC EDU 2021 oraz zdobycie tytułu Niezależnego Instruktora (M. Rawka); Logical Nails (V. Boro); Extreme Shape (A. Sowa-Falarz)
• 2022r. - Nail Modeling On Form Modern Square I Love French Nails (V. Boro); Business Nails Manicure Program (V. Sivinskaja); Criminal nails (V. Sivinskaja); Nail Modeling With Dual Forms Technique Army Nails (V. Sivinskaja)
• 2023r. - Classic mani (K. Floriańczyk); "Układaj firmę i zbuduj centrum dowodzenia" (M. Dyoniziak); Chemia, Anatomia, Fizyka (M. Chałat)
• 2024r.- Dual Formy Dla Instruktorów (A. Kolasa); French konstrukcyjny & Magic Flower/ Batik (Lakutina Elena); Zdobienia konstrukcyjne (Lakutina Elena)
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje skrypt szkoleniowy w formie papierowej.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest wcześniejsze ukończenie szkolenia: Nail Educator - moduł I.
Przed zapisem na szkolenie prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu sprawdzenia dostępności wolnych miejsc.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie www.dialexi.pl:
https://dialexi.pl/formularze/formularz_uczestnika/
Informacje dodatkowe
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych (1 godzina szkolenia = 45 minut)
Cena nie zawiera kosztów wyżywienia, noclegu i transportu.
Dla podmiotów/osób uczestniczących w usłudze, które otrzymają dofinansowanie min. 70%, koszt szkolenia jest zwolniony z podatku VAT (podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień: § 3 ust. 1 pkt 14).
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi