Trener, szkoleniowiec, edukator online - szkolenie.
Trener, szkoleniowiec, edukator online - szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest przeznaczony dla:
- osób chcących prowadzić szkolenia on-line
- właścicieli i właścicielek firm
- dyrektorów i dyrektorek
- kierowników i kierowniczek
- menadżerów i menadżerek
- specjalistów i specjalistek ds. administracji, rekrutacji, szkoleń
- osób fizycznych planujących otwarcie działalności gospodarczej w dowolnej formie prawnej
- wszystkich innych osób zainteresowanych tematyką szkolenia
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji15-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ISO 21001: 2018 Organizacje edukacyjne – „Systemy zarządzania dla organizacji edukacyjnych – wymagania ze wskazówkami dotyczącymi użytkowania”
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowujące uczestnika, do samodzielnego projektowania i prowadzenia szkoleń dla osób dorosłych, z użyciem narzędzi cyfrowych wspierających obsługę szkoleń online.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje szkolenie on-line. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia i klasyfikuje różne metody szkoleniowe na: podtrzymanie uwagi, aktywności i zaangażowania uczestników oraz stosuje te metody w programie szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik prowadzi ewaluację szkoleń. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia wszystkie elementy ankiety ewaluacyjnej . | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia różne techniki autoprezentacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje i porównuje dostępne techniki autoprezentacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia metody i narzędzia redukującestres. | Kryteria weryfikacji Buduje strategie odpornościpsychicznej. Stosuje praktycznie techniki oddechowe i mindfulness. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje autodiagnozę swoich mocnychstron i zasobów | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje swoje mocne strony i innezasoby. Buduje strategie motywacji wewnętrznej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie odbywa się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym z użyciem google meet .
Godziny realizacji szkolenia: Szkolenie trwa 30 godzin zajęć zegarowych.
Szkolenie ma charakter teoretyczny.
Walidacja wliczona jest w czas trwania usługi. Uczestnik otrzymuje test z wynikiem generowanym automatycznie
Przerwy: Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi. Przerwy będą organizowane, co 90 minut zajęć.
Harmonogram szkolenia może ulegać nieznacznemu przesunięciu czasowemu, zależnie od czasu potrzebnego na wykonanie poszczególnych ćwiczeń i zdolności przyswajania materiału przez uczestników, zgodnie z ich indywidualnym tempem nauki .
Metody pracy:
Szkolenie dla szkoleniowców ma charakter wyłącznie teoretyczny i obejmuje jedynie przekazanie zasad, reguł oraz podstawowych założeń dotyczących prowadzenia zajęć. Nie przewiduje ono ćwiczeń warsztatowych.
Grupa szkoleniowa: nie więcej niż 10 osób. Możliwe jest przeprowadzenie szkolenia indywidualnie dla jednego uczestnika.
Certyfikat ukończenia szkolenia zostanie wydany po jego zakończeniu.
Program obejmuje weryfikację efektów uczenia się poprzez test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie, który pozwala na ocenę zdobytej wiedzy i. Taki system oceny gwarantuje, że uczestnicy przyswoili i posiadają potrzebne informacje i są gotowi do ich praktycznego zastosowania.
Moduł 1. Kompetencje trenera/trenerki online
Tematy:
- Style komunikowania się
- komunikowanie się jako proces
- Kluczowe umiejętności trenerskie
- Zasady czystej komunikacji
Moduł 2. Autoprezentacja w zawodzie trenera-szkoleniowca
Tematy:
- Komunikacja niewerbalna
- Jak powinien prezentować się trener podczas szkolenia?
- Przemawianie podczas szkolenia
- Radzenie sobie ze stresem
Moduł 3. Zasady prezentacji i prowadzenia warsztatów.
Tematy:
- Specyfika uczenia się dorosłych
- Zasady efektywnej edukacji dorosłych
- Style uczenia się dorosłych
- Rola trenera w edukacji dorosłych
- Motywowanie dorosłych do udziału w szkoleniu
Moduł 4. Psychologiczne zasoby trenera. Radzenie sobie ze stresem.
Tematy:
- Samoświadomość i autorefleksja trenera
- Kompetencje emocjonalne
- Odporność psychiczna
- Motywacja wewnętrzna trenera
- Asertywność w pracy trenera
Moduł 5. Edukacja dorosłych. Praca w grupie.
Tematy:
- Etapy rozwoju grupy szkoleniowej
- Role grupowe
- Komunikacja w grupie
- Dynamika grupy
- Budowanie współpracy i zaangażowania
- Rola trenera w pracy z grupą
Moduł 6. Ewaluacja i ocena.
Tematy:
- Ocena efektywności szkolenia
- Zbieranie informacji zwrotnej od uczestników
- Doskonalenie własnego stylu prowadzenia zajęć
Usługa szkoleniowa zostanie przeprowadzona w systemie on-line w wymiarze 30 godzin zegarowych.
Walidacja efektów szkolenia, jest wliczona w czas szkoleniowy.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Kompetencje trenera/trenerki online.WYKŁAD. | Prowadzący MAŁGORZATA IGNEROWICZ | Data realizacji zajęć 27-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Atrakcyjna prezentacja.WYKŁAD. | Prowadzący MAŁGORZATA IGNEROWICZ | Data realizacji zajęć 28-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Metodyka pracy z grupą.WYKŁAD. | Prowadzący MAŁGORZATA IGNEROWICZ | Data realizacji zajęć 02-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 ZASADY PREZENTACJI I PROWADZENIA WARSZTATÓW. WYKŁAD. | Prowadzący MAŁGORZATA IGNEROWICZ | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Psychologiczne zasoby Trenera. Radzenie sobie ze stresem.WYKŁAD. | Prowadzący MAŁGORZATA IGNEROWICZ | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Ewaluacja i ocena.WYKŁAD. | Prowadzący MAŁGORZATA IGNEROWICZ | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Kompetecje trenera/trenerki online.WYKŁAD. | Prowadzący MAŁGORZATA IGNEROWICZ | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Autoprezentacja w zawodzie trenera-szkoleniowca. WYKŁAD. | Prowadzący MAŁGORZATA IGNEROWICZ | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 WALIDACJA. TEST TEORETYCZNY Z WYNIKIEM GENEROWANYM AUTOMATYCZNIE. | Prowadzący MAŁGORZATA IGNEROWICZ | Data realizacji zajęć 14-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 04:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 146,67 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 146,67 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
MAŁGORZATA IGNEROWICZ
Wydział Prawa i Administracji UMCS w Lublinie:
kierunek Administracja. Magister administracji
Ukończone studia podyplomowe na kierunkach:
-Administrowanie Funduszami Unijnymi na SGH w Warszawie
-Psychologia kryzysu i interwencja kryzysowa : Uniwersytet Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w
Warszawie- Kształcenie głosu i mowy :Uniwersytet Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie-Coaching i mentoring w biznesie; Politechnika Łódzka w Łodzi.
Działalność zawodowa to specjalizacje w zakresie:
bankowości,-systemów zarządzania jakością,-wspieranie organizacji w procesie zmian,-prowadzenie projektów obszarze innowacji i internacjonalizacji przedsiębiorstw,-pozyskiwania funduszy zewnętrznych dla samorządów,-pozyskiwanie funduszy na rozpoczęcie prowadzenia
działalności gospodarczej.-pozyskiwanie środków na rozwój firm.
Trenerka, posiada 5 letnie doświadczenie zawodowe i kwalifikacje odpowiednie, co do rodzaju i zakresu świadczonych usług rozwojowych
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzymuje po szkoleniu następujące materiały / pomoce szkoleniowe:
a) prezentacja która była wyświetlana podczas szkolenia w wersji elektronicznej
b) opracowania własne Trenera, wykorzystywane podczas szkolenia.
Szkolenie będzie prowadzone przez trenera z doświadczeniem zawodowym, w zakresie: edukowania kandydatów na trenerów , mediatorów sądowych, interwentów kryzysowych.
Istnieje możliwość dostosowania terminu usługi na potrzeby grupy.
Istnieje również możliwość organizacji szkolenia w trybie stacjonarnym.
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy są zobligowani do udziału w szkoleniu a poziomie minimum 80% całkowitego czasu szkoleniowego.
Informacje dodatkowe
Zaświadczenie z udziału w szkoleniu, zostanie wydane uczestnikowi, po zrealizowanym szkoleniu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa będzie prowadzona za pośrednictwem Google Meet, usługa zdalna w czasie rzeczywistym. OKRES WAŻNOŚCI LINKU: zgodnie z harmonogramem. MINIMALNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PARAMETRÓW ŁĄCZA SIECIOWEGO: Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE, 5G) NIEZBĘDNE OPROGRAMOWANIE UMOŻLIWIAJĄCE UCZESTNIKOM DOSTĘP DO PREZENTOWANYCH TREŚCI I MATERIAŁÓW: przeglądarka (Windows) IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Mac) Safari 7+, Firefox 27+, MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Ekran/Monitor, Głośniki – wbudowane lub podłączane na USB lub bezprzewodowe bluetooth, Klawiatura lub Mikrofon