BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową szkolenia stanowią osoby indywidualne, które:
- z własnej inicjatywy planują podnieść swoje umiejętności/kompetencje lub nabyć kwalifikacje,
- rozpoczynają swoją drogę zawodową lub posiadają już pierwsze doświadczenia w pracy zespołowej i aspirują do ról związanych z koordynowaniem, organizowaniem i zarządzaniem pracą innych.
- są zatrudnione lub planują zatrudnienie w różnych branżach – w tym usługach, administracji, produkcji czy sektorze społecznym – gdzie niezbędne staje się rozwijanie kompetencji przywódczych.
Charakterystyczne cechy uczestników to:
- otwartość na rozwój i zdobywanie nowych kompetencji,
- gotowość do podjęcia wyzwań związanych z odpowiedzialnością za pracę innych,
- potrzeba wzmocnienia pewności siebie w sytuacjach kierowania zespołem,
- chęć lepszego zrozumienia mechanizmów pracy grupowej, komunikacji, delegowania i motywowania.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji16-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do samodzielnego budowania i zarządzania zespołem poprzez rozwój kompetencji liderskich, skutecznej komunikacji, motywowania, delegowania zadań i rozwiązywania konfliktów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje różnice między liderem a menedżerem. | Kryteria weryfikacji 1. definiuje rolę lidera, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji 2. odróżnia zadania menedżera od zadań lidera, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji 3. uzasadnia znaczenie przywództwa w pracy zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Analizuje własny styl zarządzania. | Kryteria weryfikacji 1. identyfikuje cechy swojego stylu, | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji 2. ocenia wpływ stylu na zespół, | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji 3. wskazuje obszary do rozwoju. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Organizuje zespół zgodnie z fazami rozwoju (model Tuckmana). | Kryteria weryfikacji 1. rozróżnia etapy rozwoju zespołu, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji 2. przyporządkowuje działania lidera do etapów, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji 3. wskazuje działania wspierające przejście do kolejnej fazy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Buduje klimat zaufania w zespole. | Kryteria weryfikacji 1. rozpoznaje bariery zaufania, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. stosuje techniki budowania współpracy, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. ocenia wpływ atmosfery na efektywność pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Stosuje techniki skutecznej komunikacji w zespole. | Kryteria weryfikacji 1. odróżnia style komunikacji, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. stosuje aktywne słuchanie, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. dostosowuje komunikat do sytuacji trudnej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Udziela konstruktywnej informacji zwrotnej. | Kryteria weryfikacji 1. stosuje model FUKO lub SBI, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. formułuje krytykę w sposób wspierający, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. wzmacnia pozytywne zachowania pracowników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wyjaśnia teorie motywacji w pracy zespołu. | Kryteria weryfikacji 1. charakteryzuje teorię Maslowa, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji 2. wyjaśnia teorię Herzberga, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji 3. porównuje różne podejścia do motywacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje narzędzia cyfrowe w komunikacji zespołowej. | Kryteria weryfikacji 1. organizuje spotkanie online w wybranej aplikacji, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. korzysta z dokumentów współdzielonych, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. stosuje zasady komunikacji w środowisku cyfrowym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Rozpoznaje źródła konfliktów w zespole. | Kryteria weryfikacji 1. wskazuje przyczyny konfliktu, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji 2. klasyfikuje konflikty, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji 3. ocenia skutki konfliktu dla zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje techniki rozwiązywania konfliktów. | Kryteria weryfikacji 1. dobiera styl reagowania (Thomas-Kilmann), | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. stosuje wybraną technikę w symulacji, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. ocenia skuteczność zastosowanego rozwiązania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Argumentuje korzyści wynikające z różnorodności w zespole. | Kryteria weryfikacji 1. charakteryzuje zespoły wielopokoleniowe, | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji 2. omawia korzyści z pracy w grupach międzykulturowych, | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji 3. uzasadnia potrzebę różnorodności. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Stosuje asertywne techniki komunikacji. | Kryteria weryfikacji 1. rozpoznaje zachowania nieasertywne, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. formułuje komunikat asertywny, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. broni własnych granic w symulacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Planuje delegowanie zadań. | Kryteria weryfikacji 1. rozróżnia zadania możliwe do delegowania, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. dobiera pracownika do zadania, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. stosuje model DECIDE. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Formułuje cele zgodnie z metodą SMART. | Kryteria weryfikacji 1. definiuje kryteria SMART, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji 2. przekształca ogólny cel w cel SMART, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji 3. ocenia poprawność zapisu celu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Monitoruje efektywność pracy zespołu. | Kryteria weryfikacji 1. wyjaśnia zastosowanie KPI i OKR, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. wykorzystuje tablicę Kanban, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. ocenia wyniki spotkania one-to-one. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje cyfrowe narzędzia do monitorowania pracy zespołu. | Kryteria weryfikacji 1. obsługuje tablicę Kanban online, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. interpretuje raport cyfrowy, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. stosuje zasady bezpieczeństwa cyfrowego w pracy zespołu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Diagnozuje kompetencje pracowników. | Kryteria weryfikacji 1. analizuje mocne strony pracownika, | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji 2. identyfikuje obszary do rozwoju, | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji 3. planuje działania rozwojowe. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Stosuje coaching i mentoring w pracy lidera. | Kryteria weryfikacji 1. rozróżnia coaching od mentoringu, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 2. dopasowuje metodę do sytuacji, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji 3. prowadzi rozmowę rozwojową w symulacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wspiera zespół w procesie zmiany. | Kryteria weryfikacji 1. charakteryzuje fazy reakcji na zmianę, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji 2. wskazuje rolę lidera w każdej fazie, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji 3. dobiera techniki budowania odporności zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Analizuje mocne i słabe strony pracy zespołu. | Kryteria weryfikacji 1. dokonuje analizy SWOT, | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji 2. wskazuje priorytety rozwojowe, | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji 3. uzasadnia wybór działań usprawniających. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Promuje zielone praktyki w pracy zespołu. | Kryteria weryfikacji 1. wskazuje przykłady ograniczania marnotrawstwa, | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji 2. stosuje zasady zrównoważonego zarządzania, | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji 3. omawia sposoby budowania proekologicznych postaw. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Organizuje pracę zespołu w sposób odpowiedzialny społecznie i środowiskowo. | Kryteria weryfikacji 1. planuje zadania z uwzględnieniem efektywnego wykorzystania zasobów, | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji 2. proponuje działania wspierające CSR, | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji 3. ocenia wpływ działań zespołu na otoczenie. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęIzabela Hłąd Doradztwo i Szkolenia
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoIzabela Hłąd Doradztwo i Szkolenia
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Ramowy program usługi szkoleniowej
1.Grupa docelowa:
Grupę docelową szkolenia stanowią osoby indywidualne, które:
- z własnej inicjatywy planują podnieść swoje umiejętności/kompetencje lub nabyć kwalifikacje,
- rozpoczynają swoją drogę zawodową lub posiadają już pierwsze doświadczenia w pracy zespołowej i aspirują do ról związanych z koordynowaniem, organizowaniem i zarządzaniem pracą innych,
- są zatrudnione lub planują zatrudnienie w różnych branżach – w tym usługach, administracji, produkcji czy sektorze społecznym – gdzie niezbędne staje się rozwijanie kompetencji przywódczych.
Charakterystyczne cechy uczestników to:
- otwartość na rozwój i zdobywanie nowych kompetencji,
- gotowość do podjęcia wyzwań związanych z odpowiedzialnością za pracę innych,
- potrzeba wzmocnienia pewności siebie w sytuacjach kierowania zespołem,
- chęć lepszego zrozumienia mechanizmów pracy grupowej, komunikacji, delegowania i motywowania.
2.Organizacja szkolenia:
- Łączny czas trwania: 24 godziny zegarowe (3 dni × 8 godzin).
- Jedna godzina szkoleniowa = 60 minut (przerwy są wliczane w czas trwania usługi).
- Zajęcia prowadzone w formie wykładowo-warsztatowej, z przewagą części praktycznej.
- Podczas ćwiczeń uczestnicy pracują w podgrupach – liczba osób w grupach zależy od rodzaju zadania i liczebności grupy szkoleniowej (np. podział na grupy 5-osobowe).
- W modułach wymagających pracy z urządzeniami cyfrowymi uczestnicy korzystają z komputerów, laptopów lub tabletów. Na jedno urządzenie cyfrowe pracuje od 2 do 4 osób w zależności od potrzeb danego ćwiczenia.
- Sala szkoleniowa wyposażona jest w rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny oraz flipchart. Dodatkowo podczas zajęć wykorzystywane są gry szkoleniowe i akcesoria wspierające realizację ćwiczeń praktycznych.
3.Program szkolenia z oznaczeniem części teoretycznych i praktycznych
Moduł 1 – Rola lidera i fundamenty efektywnego zespołu
1.1 Wprowadzenie do tematyki (teoria + praktyka)
- Cele i zasady szkolenia (teoria)
- Oczekiwania uczestników (praktyka)
1.2 Rola i kompetencje lidera (teoria + praktyka)
- Różnice między liderem a menedżerem (teoria)
- Style zarządzania i ich wpływ na zespół (teoria)
- Autodiagnoza stylu zarządzania (praktyka)
1.3 Budowanie zespołu – fazy rozwoju zespołu (teoria + praktyka)
- Model Tuckmana: forming, storming, norming, performing (teoria)
- Rola lidera na każdym etapie (teoria)
- Dobór członków zespołu: kompetencje, role, osobowości (teoria + praktyka)
1.4 Zaufanie i klimat psychologiczny w zespole (teoria + praktyka)
- Jak budować zaufanie i kulturę współpracy (teoria + praktyka)
- Bariery i czynniki sprzyjające (teoria)
Moduł 2 – Komunikacja i motywowanie zespołu
2.1 Skuteczna komunikacja w zespole (teoria + praktyka)
- Style komunikacji (teoria)
- Słuchanie aktywne (teoria + praktyka)
- Komunikacja w sytuacjach trudnych i konfliktowych (teoria + praktyka)
2.2 Informacja zwrotna i feedback (teoria + praktyka)
- Konstruktywna krytyka i pochwała (teoria + praktyka)
- Model FUKO i SBI (teoria + praktyka)
2.3 Motywowanie zespołu (teoria)
- Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna (teoria)
- Teorie motywacji (Maslow, Herzberg, McClelland) (teoria)
2.4 Narzędzia cyfrowe w komunikacji i współpracy zespołowej (teoria + praktyka)
- Komunikacja online: Teams, Zoom, Slack (teoria + praktyka)
- Współdzielone dokumenty i przestrzenie pracy (Google Workspace, MS365) (teoria + praktyka)
- Zasady efektywnej komunikacji w środowisku cyfrowym (teoria)
Moduł 3 – Zarządzanie konfliktem i różnorodnością
3.1 Zarządzanie konfliktami (teoria + praktyka)
- Źródła konfliktów w zespole (teoria)
- Style reagowania na konflikt (test Thomas-Kilmann) (teoria + praktyka)
- Techniki rozwiązywania konfliktów (teoria + praktyka)
3.2 Różnorodność w zespole (teoria + praktyka)
- Zarządzanie zespołami wielopokoleniowymi, międzykulturowymi (teoria + praktyka)
- Korzyści i wyzwania różnorodności (teoria)
3.3 Asertywność i granice w pracy lidera (teoria + praktyka)
- Asertywna komunikacja (teoria + praktyka)
Moduł 4 – Delegowanie, cele i zarządzanie efektywnością
4.1 Delegowanie zadań (teoria + praktyka)
- Co i komu delegować? (teoria)
- Błędy w delegowaniu (teoria)
- Model delegowania DECIDE (teoria + praktyka)
4.2 Wyznaczanie i egzekwowanie celów (teoria + praktyka)
- Metoda SMART (teoria + praktyka)
- Zarządzanie przez cele (MBO) (teoria + praktyka)
4.3 Monitorowanie i ocena efektywności pracy zespołu (teoria + praktyka)
- KPI, OKR, tablice Kanban (teoria + praktyka)
- Spotkania zespołowe, one-to-one (praktyka)
4.4 Cyfrowe narzędzia lidera do monitorowania efektywności (teoria + praktyka)
- Tablice Kanban online (Trello, Jira, Asana) (teoria + praktyka)
- Dashboardy i raporty cyfrowe (teoria + praktyka)
- Bezpieczeństwo cyfrowe w pracy zespołu: zarządzanie dostępami, ochrona danych, cyberhigiena (teoria)
Moduł 5 – Rozwój zespołu i podsumowanie
5.1 Rozwijanie potencjału zespołu (teoria + praktyka)
- Diagnoza kompetencji (teoria + praktyka)
- Coaching i mentoring w pracy lidera (teoria + praktyka)
- Planowanie rozwoju pracownika (teoria + praktyka)
5.2 Zarządzanie zmianą i odporność zespołu (teoria + praktyka)
- Fazy reakcji na zmianę (teoria)
- Rola lidera w procesie zmiany (teoria + praktyka)
- Budowanie odporności psychicznej zespołu (teoria + praktyka)
5.3 Podsumowanie i ewaluacja szkolenia (teoria + praktyka)
- Omówienie kluczowych wniosków (teoria + praktyka)
- Ćwiczenie końcowe: symulacja pracy zespołu (praktyka)
5.4 Zielone przywództwo i odpowiedzialność lidera (teoria + praktyka)
- Rola lidera w promowaniu zrównoważonych praktyk w zespole (teoria + praktyka)
- Ograniczanie marnotrawstwa zasobów w pracy zespołu (teoria + praktyka)
- Kształtowanie postaw proekologicznych i społecznie odpowiedzialnych (teoria + praktyka)
Moduł | Teoria (h) | Praktyka (h) | Teoria + praktyka (h) | Razem (h) |
1. Rola lidera i fundamenty zespołu | 1,5 | 1 | 1,5 | 4 h |
2. Komunikacja i motywowanie zespołu | 1,5 | 1,5 | 1 | 4 h |
3. Zarządzanie konfliktem i różnorodnością | 1,5 | 1 | 1,5 | 4 h |
4. Delegowanie, cele i zarządzanie efektywnością | 1,5 | 1,5 | 1 | 4 h |
5. Rozwój zespołu i podsumowanie | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 5 h |
Razem | 7,5 h | 6,5 h | 6,5 h | 24 h |
4.Organizacja walidacji
Walidacja efektów uczenia się odbywa się w trakcie i na zakończenie szkolenia. Jej celem jest potwierdzenie nabycia przez uczestników wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych określonych w efektach uczenia się.
Formy walidacji stosowane w usłudze:
- test teoretyczny – weryfikacja wiedzy z zakresu ról i kompetencji lidera, faz rozwoju zespołu, stylów zarządzania, komunikacji, motywacji oraz zarządzania efektywnością zespołu,
- obserwacja w warunkach symulowanych – ocena umiejętności uczestników podczas ćwiczeń praktycznych: symulacji rozmów z zespołem, odgrywania ról lidera, delegowania zadań, prowadzenia spotkań, rozwiązywania konfliktów i pracy z narzędziami cyfrowymi,
- wywiad swobodny – potwierdzenie osiągnięcia efektów związanych z autorefleksją lidera, planowaniem własnego rozwoju, reagowaniem na zmiany oraz budowaniem odporności zespołu,
- debata swobodna – ocena umiejętności współpracy, argumentacji i aktywnego udziału w dyskusjach nad rozwiązaniami konfliktów, zarządzaniem różnorodnością, promowaniem zielonych praktyk i etycznego przywództwa.
Organizacja procesu walidacji:
- Walidacja prowadzona jest przez przedstawiciela firmy specjalnie do tego wyznaczonego.
- Walidacja obejmuje zarówno działania indywidualne (test teoretyczny, wywiad swobodny), jak i grupowe (symulacje, debaty, ćwiczenia zespołowe).
- Ocena odbywa się na podstawie kryteriów weryfikacji przypisanych do poszczególnych efektów uczenia się.
- Uczestnicy otrzymują informację zwrotną dotyczącą osiągnięcia efektów oraz rekomendacje dalszego rozwoju.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 687,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 320,31 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 260,42 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 246,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 200,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 184,50 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 150,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Barbara Młynek
Łączy wiedzę z zakresu psychologii organizacji, zarządzania i nowoczesnych narzędzi cyfrowych, wspierając rozwój firm w różnych branżach. Jej doświadczenie obejmuje także rekrutację, wdrażanie procedur, standardów oraz szkolenie pracowników na wszystkich poziomach organizacyjnych. Pracuje z pasją, skutecznie angażując uczestników, dbając o ich rozwój i gotowość do wdrażania zmian. Ceniona za uważność, elastyczność, praktyczne podejście i umiejętność pracy z różnymi typami osobowości i strukturami organizacyjnymi.
Prowadzi szkolenia z zakresu obsługi klienta, uwzględniające zarówno kontakt bezpośredni, jak i zdalny, w tym także w sektorze medycznym – ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji z tzw. trudnym pacjentem. Dzięki wykształceniu technicznemu zdobytemu na Politechnice Łódzkiej, z powodzeniem realizuje również szkolenia dla pracowników produkcji, łącząc wiedzę operacyjną z podejściem nastawionym na rozwój kompetencji miękkich.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt, prezentacja wykorzystywana przez prowadzącego podczas szkolenia
Informacje dodatkowe
- Usługa rozwojowa może być zwolniona z podatku VAT, w przypadku gdy Przedsiębiorca/Uczestnik otrzyma dofinansowanie w wysokości co najmniej 70% ze środków publicznych, w myśl § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. 2013 poz. 1722 z późn. zm.).
- Usługa może być prowadzona w innym miejscu niż wskazane w karcie usługi (np. w siedzibie przedsiębiorstwa) jeżeli osoby zgłoszone do udziału w usłudze będą co najmniej w 90 % stanowiły pracowników jednego przedsiębiorstwa oraz przedsiębiorstwo to będzie posiadało siedzibę na terenie województwa śląskiego. Usługa musi być prowadzona na terenie województwa śląskiego.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe