PSYCHOLOGICZNE MECHANIZMY ZARZĄDZANIA I KIEROWANIA LUDŹMI W ORGANIZACJI SAMORZĄDOWEJ - szkolenie
PSYCHOLOGICZNE MECHANIZMY ZARZĄDZANIA I KIEROWANIA LUDŹMI W ORGANIZACJI SAMORZĄDOWEJ - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do kadry zarządzającej jednostkami samorządu terytorialnego oraz pracowników i dedykowana jest:
- pracownikom, zatrudnionym na stanowiskach kierowniczych;
- pracownikom, wobec których kadra zarządzająca ma plany związane z awansem na stanowisko kierownicze;
- osobom, które pełnią funkcje kierownicze, menedżerskie lub przywódcze w różnych organizacjach;
- profesjonalistom, którzy zarządzają zespołami lub planują objęcie takiej roli w przyszłości;
- liderom zespołów projektowych.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji27-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa: "PSYCHOLOGICZNE MECHANIZMY ZARZĄDZANIA I KIEROWANIA LUDŹMI W ORGANIZACJI SAMORZĄDOWEJ" przygotowuje uczestników do roli zarządzających zasobami ludzkimi. Celem szkolenia jest pokazanie znaczenia komunikacji w zespole, roli i funkcji menadżera, zasad współpracy w zespole, stylów przywództwa oraz stylów zachowań oraz innych czynników mających wpływ na skuteczne zarządzanie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedzą w zakresie skutecznego zarządzania, kierowania i współpracy w zespole. | Kryteria weryfikacji Opisuje rolę komunikacji w relacji szef -pracownik.Wymienia czynniki skutecznej współpracy w zespole oraz sposoby na wdrożenie narzędzi managera w codziennej pracy. Omawia style przywództwa. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik omawia czynniki kierowania i zarządzania w organizacji. | Kryteria weryfikacji Komunikuje się w sposób efektywny i przejrzysty, jest świadomy wpływu autorytetu w pracy menedżera na organizację pracy.Buduje pozytywne podejście do roli managera w realiach organizacji. Skutecznie deleguje zadania, udziela informacji zwrotnej, udziela pochwał i krytyk w sposób konstruktywny. Skutecznie instruuje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje różne style zachowań oraz typologie osobowości. | Kryteria weryfikacji Świadomie przyjmuje rolę szefa w zależności od zaistniałych potrzeb i okoliczności.Podejmuje i komunikuje niepopularne, trudne decyzje. Egzekwuje ustalenia. Motywuje pracowników, skutecznie wykorzystuje znajomość typologii swoich pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje narzędzia pracy szefa, menedżera w procesie zarządzania przez cele. | Kryteria weryfikacji Wskazuje dodatkowe narzędzia do polepszenia współpracy, wyznaczania planów, celów i zadań. Wytycza priorytety i cele, dzieli czynności na bloki czasowe, stosuje mapę myśli.Wskazuje sposoby doceniania podwładnych i egzekwowania ustaleń. Rozróżnia style zachowań ludzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień I
PODSTAWY ZARZĄDZANIA I KIEROWANIA LUDŹMI
- Wprowadzenie do warsztatu – rozpoznanie potrzeb oraz oczekiwań uczestników szkolenia, co do prezentowanego programu.
- Rola komunikacji w relacji szef – pracownik.
- Rola managera – szef jako zawód.
- Zasady współpracy w zespole.
- Style przywództwa – zarządzanie sytuacyjne wg. K. Blancharda.
Dzień II
PODSTAWY ZARZĄDZANIA I KIEROWANIA LUDŹMI
- Autorytet, a władza w pracy menedżera.
- Pojęcie władzy, kierowania i zarządzania w organizacji.
- Cechy skutecznego zespołu wg Mc Gregora.
- Zasady skutecznego delegowania.
- Udzielanie informacji zwrotnej.
- Konstruktywna pochwała i krytyka.
- Jak udzielać instruktarzu, tak aby był skuteczny.
Dzień III
PSYCHOLOGIA ZARZĄDZANIA LUDŹMI W FIRMIE, RÓŻNE STYLE ZACHOWAŃ LUDZI – WG. TYPOLOGI OSOBOWOŚCI
- Podejmowanie i komunikowanie niepopularnych, trudnych decyzji.
- Typy pracowników, Poznanie typologii osobowości swoich pracowników.
- Egzekwowanie ustaleń i nagradzanie pracowników.
- Czynniki motywujące pracowników.
- Poznanie typologii osobowości swoich pracowników.
- „Ludzie są różni, ale przewidywalnie różni” - jako ważny element wpływu na motywację i zarządzanie.
Dzień IV
ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE ZARZĄDZANIE PRZEZ CELE – Narzędzia pracy szefa:
- Analiza czasu- jak wygląda nasz dzień. (praca , wypoczynek, hobby- złodzieje czasu)
- Koło życia – w jakim miejscu życia jesteśmy?
- Narzędzia do pomocy w wyznaczaniu planów, celów i zadań.
- Wytyczanie priorytetów i celów. – zasada Pareto, reguła ABCD, matryca celów.
- Podział czynności na bloki czasowe.
- Mind mapping – mapa myśli
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 181,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 181,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Sławomir Młynarczyk
Absolwent Międzynarodowego Kursu Mentorów „Promentor”,
Absolwent Akademii Trenerów Sprzedaży Development-Partners,
Magister ekonomii Politechniki Radomskiej o specjalizacjach - ekonomika i organizacja handlu i
usług, polityka gospodarcza i strategia przedsiębiorstw.
Członek Stowarzyszenia Mentorów Promentor.
V-ce prezes Fundacji Green Planet 2050.
Członek Grona Targowego Targów Kielce.
Były członek Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania „MATRIK”, były koordynator
Świętokrzyskiego Klubu Trenerów Zarządzania „MATRIK”.
Od 2000 roku funkcjonuje w strukturach sprzedaży. Ponad 7 lat na stanowiskach kierowniczych w
branżach: gastronomicznej, budowlanej, komputerowej, sportowej, odzieżowej, higieny, czystości i
innych. Od 2010 roku zarządza firmą szkoleniową, projektuje i prowadzi warsztaty oraz szkolenia.
Przeprowadził ponad 5 tys. godzin szkoleniowych.
SPECJALIZACJA TRENERSKA: Psychologia sprzedaży, Rozwój w Biznesie, Mentoring sprzedażowy,
sportowy, Inspirowanie i samorozwój, Coaching sprzedażowy, zarządzanie sobą w czasie.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają skrypt tematyczny.
Warunki uczestnictwa
Niezbędnym warunkiem uczestnictwa w szkoleniach i doradztwie, które dofinansowane są z funduszy europejskich jest założenie konta indywidualnego a później firmowego w Bazie Usług Rozwojowych. Następnie zapis na wybrane szkolenie za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych, spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, który dysponuje funduszami. Złożenie dokumentów o dofinansowanie do usługi rozwojowej u Operatora Usługi, zgodnie z wymogami jakie określił.
Ponadto niezbędnym warunkiem do nabycia kompetencji jest pełnoletność, wykształcenie co najmniej średnie, wypełnienie testu wiedzy lub odbycie rozmowy kwalifikacyjnej przed i po szkoleniu.
Informacje dodatkowe
Czas trwania usługi szkoleniowej to 32 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna= 45 minut). Szkolenie zaplanowane jest jako czterodniowe. Planujemy 15 minutowe przerwy pomiędzy modułami.
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Zaliczenie szkolenia nastąpi, gdy uczestnik będzie obecny na 80% zajęć.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek-Rozwój.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe