Rozwiązywanie konfliktów - szkolenie CoachWise
Rozwiązywanie konfliktów - szkolenie CoachWise
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie specjalistyczne dla osób znających podstawy coachingu.
- Coachowie, mentorzy, konsultanci
- Specjaliści / Eksperci HR, HRBP
- Menedżerowie i liderzy zespołów
- Osoby zajmujące się rozwojem osobistym i zawodowym
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji02-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 3.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności w zakresie rozpoznawania źródeł konfliktów, analizy ich przyczyn oraz stosowania efektywnych strategii rozwiązywania.Uczestnicy szkolenia nauczą się, jak identyfikować i analizować swoje reakcje oraz potrzeby innych, stosując różne techniki, takie jak analiza transakcyjna, mindfulness czy model APET.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Analizuje sytuację konfliktową z perspektywy obu stron, identyfikując ich potrzeby i źródła napięcia | Kryteria weryfikacji Poprawnie wskazuje dominujące potrzeby i typ źródła konfliktu w opisanym przypadku | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje narzędzie Mapa Konfliktu do diagnozy relacji między stronami | Kryteria weryfikacji Wybiera właściwy element Mapy Konfliktu odpowiadający opisanej sytuacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia błędy komunikacyjne i toksyny językowe prowadzące do eskalacji konfliktu | Kryteria weryfikacji Identyfikuje komunikat stanowiący przykład toksyny komunikacyjnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wyjaśnia mechanizmy zarządzania emocjami w sytuacji konfliktu | Kryteria weryfikacji Wskazuje skuteczny sposób reagowania na emocje w określonym kontekście | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisuje postawę osoby wspierającej w konflikcie w oparciu o analizę transakcyjną, NVC i podejście self-compassion | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje zachowanie zgodne z zasadą neutralności i komunikacji bez przemocy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Klasyfikuje style rozwiązywania konfliktów według modelu Thomasa–Kilmana | Kryteria weryfikacji Dobiera właściwy styl rozwiązywania konfliktu do przedstawionej sytuacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Jest to trzydniowe szkolenie prowadzone przez praktykujących coachów zintegrowane z miesięcznym procesem doskonalenia umiejętności praktycznych.
Szkolenie obywa się na platformie zoom. Uczestnicy otrzymują przed rozpoczęciem szkolenia jeden dedykowany link obowiązujący podczas szkolenia 3dniowego i 2 godzinnych warsztatów uzupełniających. Link zachowuje ważność przez cały okres trwania usługi.
Struktura szkolenia
- główny warsztat szkoleniowy (13 godz. online )
- 2 warsztaty online (2 x 60 min.) realizowane po około 2 tygodniach po głównym szkoleniu. Warsztaty są nagrywane z możliwością odsłuchu w dogodnym czasie.
Zakres merytoryczny
- Nauczysz się przeprowadzać analizę konfliktu z perspektywy obu skonfliktowanych stron, w tym identyfikację potrzeb, wartości i błędów komunikacyjnych.
- Poznasz narzędzia, takie jak Mapa Konfliktu:
- – Identyfikacja źródeł konfliktu;
- – Droga wyjścia z konfliktu.
- Praca z emocjami: rozpoznawanie i zarządzanie emocjami klienta / pracownika.
- Specyfika postawy osoby wspierającej w oparciu o:
- – analizę transakcyjną;
- – podejście self-compassion;
- – NVC (No Violent Communication);
- – neutralność.
- Kompetencje osoby wspierającej klienta/pracownika w konflikcie:
- – techniki radzenia sobie z emocjami;
- – Uważne słuchanie.
- Poprawa komunikacji klienta poprzez eliminację toksyn i podejście NVC
- Testy i analizy: testy preferowanych stylów rozwiązywania konfliktu (Thomas Kilman).
- Arkusze wspierające pracę coacha/mentora/lidera.
Walidacja usługi:
Efekty kształcenia są weryfikowane na bieżąco po ćwiczeniach (główny moduł szkoleniowy) oraz podczas cyklicznych warsztatów uzupełniających w trakcie trwania programu poprzez pytania i odpowiedzi (dialog prowadzącego z uczestnikiem o jego doświadczeniach z praktyki własnej - Study Buddy )
Po ostatnim warsztacie uzupełniającym uczestnik wypełnia test wielokrotnego wyboru sprawdzający nabyte umiejętności, który jest oceniany przez osobę walidującą usługę.
Do wykonaniu testu wykorzystywana jest platforma google form.
Proces szkoleniowy i walidacyjny jest zorganizowany zgodnie z zasadą rozdzielności funkcji kształcenia i walidacji, co oznacza, że osoby prowadzące zajęcia dydaktyczne nie uczestniczyły w procesie oceny efektów uczenia się. Walidacja jest przeprowadzona przez niezależną osobę walidującą, posiadającą kwalifikacje w zakresie oceny efektów uczenia się w obszarze coachingu. Zastosowany model zapewnia rzetelność, obiektywność i przejrzystość procesu potwierdzania osiągniętych efektów.
Podmiot prowadzący walidację: CoachWise S.A. – osoba walidująca niezależna od trenerów prowadzących
Warunki Techniczne:
- Szkolenie zostanie przeprowadzone z wykorzystaniem platformy ZOOM. Nie wymaga ona posiadania konta. Uczestnik przechodzi bezpośrednio na spotkanie poprzez kliknięcie linka, który zostanie wysłany przed szkoleniem. Uczestnik otrzyma również instrukcję instalacji i uruchomienia ZOOM.
- Zalecamy wcześniejsze przetestowanie działania mikrofonu oraz kamery.
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest dostęp do internetu i sprzętu ze sprawnym mikrofonem i kamerą (komputer, tablet, smartfon) obsługujące popularne przeglądarki internetowe (Microsoft Edge, Google Chrome, Opera)
- Rekomendujemy używanie stałego łącza internetowego (podłączenie kablowe zamiast WIFI).
Ilość godzin dydaktycznych: 21 h 15 minut
Ilość godzin teoretycznych dydaktycznych: 8h 15 min
Ilość godzin praktycznych dydaktycznych: 13h
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 I dzień szkoleniowy online | rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu | Prowadzący Joanna Baranowska-Hanus | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:20 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 I dzień szkoleniowy online | rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Stężewska-Kruk | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 II dzień szkoleniowy online | rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Stężewska-Kruk | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 02:20 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 II dzień szkoleniowy online | rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu | Prowadzący Joanna Baranowska-Hanus | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 III dzień szkoleniowy online | rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu | Prowadzący Joanna Baranowska-Hanus | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 III dzień szkoleniowy online | rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu | Prowadzący Monika Stężewska-Kruk | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:40 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 1 warsztat uzupełniający zdalny | rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu, omawianie efektów pracy własnej/praktyki coachingowe | Prowadzący Monika Stężewska-Kruk | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 2 warsztat uzupełniający zdalny | rozmowa na żywo, chat, prezentacja, współdzielenie ekranu, omawianie efektów pracy własnej/praktyki coachingowe | Prowadzący Joanna Baranowska-Hanus | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Test teoretyczny online - walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 583,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 161,44 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 131,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Monika Stężewska-Kruk
Profil zawodowy:
Doświadczenie zawodowe Moniki to ponad 20 lat pracy w korporacjach światowych gigantów z listy Fortune 500 (Procter & Gamble, Nielsen, PepsiCo) z codziennym, praktycznym wykorzystaniem narzędzi coachingowych do zarządzania zespołami (100+ osób) oraz do budowania nowych działów od podstaw.
Obecnie Monika specjalizuje się w senior-executive coachingu, CEO on-boardingu, zarządzaniu zmianą w karierze, budowaniu wpływów w organizacji, zarządzaniu fenomenem oszusta („impostor phenomenon”) i wewnętrznego krytyka.
Współpracuje jako kontraktowy Coach i Course Facilitator z uniwersytetem Stanford w Kalifornii w ramach sześciu przedmiotów w programie Stanford LEAD (Orientacja, Budowanie wpływu w organizacji, Fundamenty przywództwa, Modele biznesowe, Krytyczne myślenie analityczne, Podejmowanie decyzji). Jej praca doktorska (w trakcie) jest poświęcona zagadnieniu fenomenu oszusta (Impostor Phenomenon) w kontekście budowania władzy w organizacji.
W CoachWise, Monika wchodzi w skład zespołu coachów i mentorów biznesowych oraz jest trenerką szkolenia Rozwiązywanie Konfliktów – praktyczne narzędzia coachingowe wspierające w osiąganiu porozumienia. Jest również Absolwentką Akademii Coachingu, w ramach której ukończyła program CoachWise Proficiency i uzyskała akredytację Professional Certified Coach (PCC ICF).
Joanna Baranowska-Hanus
Profil zawodowy:
Posiada ponad 10 – letnie doświadczenie menedżerskie z zakresu sprzedaży, marketingu i HR w branży farmaceutycznej. Wspiera liderów w wypracowaniu własnego stylu przywództwa, transformacji zawodowej i rozwoju kariery.
Najczęściej pracuje z zarządami firm, dyrektorami departamentów i oddziałów oraz dyrektorami sprzedaży. Prowadzi coachingi grupowe i pracuje z zespołami metodą facylitacji w obszarze zmian i zarządzania konfliktami.
Z pasją rozwija swój warsztat coachingowy i trenerski. Jest certyfikowaną trenerką i coachem Center for Creative Leadership (CCL) oraz absolwentką szkół i programów: Future Achievement Intenational, USA; Coach Training Institute (CTI), USA; Coaching Prowokatywny (F.Farelli), Coaching Relacji ORSC, USA; Conflict Coaching by Synergy, Kanada.
Wykłada na studiach podyplomowych Akademia Profesjonalnego Coacha realizowanych w oparciu o metodykę CoachWise™ na SGH w Warszawie, Podyplomowych Studiach Coachingu i Mentoringu na Uniwersytecie Łódzkim oraz na Polskim Uniwersytecie na Uchodźctwie w Londynie. Pracuje w języku polskim i angielskim.
Obszary specjalizacji:
Przywództwo osobiste i zawodowe
Zmiana roli zawodowej i coaching kariery
Kompetencje menedżerskie
Efektywność zawodowa i osobista
Wzmacnianie samoświadomości i poczucia własnej wartości
Praca z ograniczającymi przekonaniami, wzorcami oraz zarządzanie stresem i emocjami
Zarządzanie konfliktem
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
https://www.coachwise.org/szkolenia/rozwiazywanie-konfliktow/
Główny trzydniowy moduł szkoleniowy i warsztaty uzupełniające odbywają się na platformie zoom pod jednym aktywnym linkiem, który udostępniany jest uczestnikom przed terminem rozpoczęcia szkolenia. Link nie traci ważności przez cały okres trwania szkolenia.
Zastosowano rozwiązania zapewniające rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem programu może być każda osoba, która wcześniej odbyła szkolenie coachingowe.
Warunkiem uczestnictwa jest zawarcie umowy z Operatorem i uzyskanie numeru ID Wsparcia oraz przesłanie formularza zgłoszeniowego i opłacenie kosztu kursu w zadeklarowanych terminach. Formularz uczestnik otrzymuje od organizatora usługi.
Warunkiem udziału w szkoleniu jest dostęp do internetu i sprzętu ze sprawnym mikrofonem i kamerą (komputer, tablet, smartfon) obsługujące popularne przeglądarki internetowe (Microsoft Edge, Google Chrome, Opera)
Informacje dodatkowe
W przypadku uzyskania dofinansowania powyżej 70% koszt usługi jest zwolniony z VAT (obowiązuje wówczas kwota netto) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług - Art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c. oraz na podstawie par. 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Szkolenie zostanie przeprowadzone z wykorzystaniem platformy ZOOM. Nie wymaga ona posiadania konta. Uczestnik przechodzi bezpośrednio na spotkanie poprzez kliknięcie linka, który zostanie wysłany przed szkoleniem. Link jest aktywny przez cały okres trwania szkolenia i obowiązuje jeden na wszystkie jego elementy (główny moduł szkoleniowy i webinaria uzupełniające). Uczestnik otrzyma również instrukcję instalacji i uruchomienia ZOOM.
- Zalecamy wcześniejsze przetestowanie działania mikrofonu oraz kamery.
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest dostęp do internetu i sprzętu ze sprawnym mikrofonem i kamerą (komputer, tablet, smartfon) obsługujące popularne przeglądarki internetowe (Microsoft Edge, Google Chrome, Opera)
- Rekomendujemy używanie stałego łącza internetowego (podłączenie kablowe zamiast WIFI).
- Podczas szkolenia mogą być wykorzystywane cyfrowe tablice, które są ogólnodostępne - Miro lub Padlet. Zalecamy sprawdzenie przed szkoleniem czy mają Państwo dostęp do MIRO bowiem niektóre komputery służbowe mogą mieć zablokowany dostęp do tego narzędzia. Jeśli nie będą mieli Państwo dostępu do MIRO zalecamy skorzytanie z innego komputera lub/i kontakt z organizatorem przed rozpoczęciem szkolenia.