Współczesne kompetencje kierowcy kat. A w obszarze elektryfikacji i zrównoważonego rozwoju (GOZ) – unikatowy program SAFE DRIVE łączący innowacje z behawioralnym podejściem do bezpieczeństwa w ruchu drogowym
Współczesne kompetencje kierowcy kat. A w obszarze elektryfikacji i zrównoważonego rozwoju (GOZ) – unikatowy program SAFE DRIVE łączący innowacje z behawioralnym podejściem do bezpieczeństwa w ruchu drogowym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaEkologia i rolnictwo / Ochrona środowiska
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do osób dorosłych zamieszkujących lub pracujących na terenie województwa śląskiego. Mogą w niej uczestniczyć zarówno osoby aktywne zawodowo, jak i poszukujące zatrudnienia lub przekwalifikowania.
Osoba zainteresowana szkoleniem musi mieć ukończone 24 lata (lub ukończone 20 lat, jeżeli co najmniej od 2 lat posiada prawo jazdy kategorii A2).
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji25-11-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną)
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do nabycia zielonych kompetencji w transporcie indywidualnym: stosowania zasad zrównoważonej mobilności, eco-drivingu, ograniczania emisji i wdrażania GOZ. Program obejmuje ocenę stanu technicznego i obsługę motocykla z uwzględnieniem elektromobilności i bezpieczeństwa środowiskowego. Motocykl (kat. A) pełni rolę środka dydaktycznego do kształtowania proekologicznych postaw i bezpiecznych zachowań.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi identyfikować ryzyka w ruchu drogowym i zasady jazdy defensywnej, ze szczególnym uwzględnieniem eco-drivingu, w tym doboru odpowiednich przełożeń w celu ograniczenia zużycia paliwa i emisji CO₂ | Kryteria weryfikacji Klasyfikuje zagrożenia, dobiera reakcje minimalizujące zużycie paliwa i emisje, uzasadnia wybór manewru w scenariuszach testowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi zweryfikować stan techniczny motocykla pod kątem efektywności energetycznej i emisji spalin, dobrać właściwą odzież ochronną i elementy sygnalizacyjne zwiększające czytelność oraz bezpieczeństwo w ruchu drogowym, a także wskazać odpowiednie części zapasowe lub zamienne zgodnie z zasadami gospodarki o obiegu zamkniętym (GOZ) | Kryteria weryfikacji Wykonuje checklistę: ciśnienie opon, napęd, hamulce, oświetlenie, wycieki; koryguje nieprawidłowości; prezentuje poprawną sygnalizację | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik wyjaśnia znaczenie podejścia behawioralnego w kształtowaniubezpiecznych postaw motocyklistów i potrafi wskazać skuteczne strategie modyfikacji zachowań kierującego. Określa, jak behawioralne podejście wpływa na kształtowanie kultury proekologicznej | Kryteria weryfikacji Opisuje narzędzia (modelowanie, feedback, wzmocnienia), dobiera je do case’ów, wskazuje ich zastosowanie oraz warunki skuteczności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje wpływ redukcji emisji spalin na środowisko, charakteryzuje zasady zrównoważonego rozwoju i procesy elektryfikacji transportu oraz wyjaśnia, w jaki sposób współczesne rozwiązania technologiczne, takie jak magazyny energii i stacje ładowania, przyczyniają się do poprawy jakości powietrza.” | Kryteria weryfikacji Opisuje czym jest zrównoważony rozwój. Potrafi wymienić pojazdy będące przyjazne środowisku. Wie na czym polega elektryfikacja wśród motocykli i jej rodzaje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje podstawowe różnice między motocyklami elektrycznymi a spalinowymi, wyjaśnia znaczenie elektromobilności dla środowiska i gospodarki, ocenia opłacalność oraz wpływ użytkowania motocykla elektrycznego, a także opisuje, w jaki sposób działania na rzecz klimatu kształtują kulturę ekologiczną wśród motocyklistów | Kryteria weryfikacji Opisuje fundamentalne różnice między pojazdem elektrycznym, a spalinowym. Wie jak bezpieczne postępować z bateriami.Zna procedury wynikające z GOZ | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik wykonuje manewry zgodnie z przepisami, utrzymując płynność, minimalizując zużycie paliwa i redukując emisję spalin | Kryteria weryfikacji W sposób bezpieczny i prawidłowy realizuje ruszanie, pozycję na drodze, manewry i hamowanie awaryjne z oceną: płynność, obroty, unikanie gwałtownych przyspieszeń | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje zasady komunikacji i charakteryzuje się wysoką kulturą jazdy. | Kryteria weryfikacji Dostrzega różne aktywnościuczestników ruchu drogowego, jest kulturalny i empatyczny w stosunku do innych uczestników. Utrzymuje odstępy, czytelnie sygnalizuje zamiary, wybiera rozwiązania o mniejszym śladzie środowiskowym w zadanych sytuacjach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotóworgan władzy publicznej lub samorządu zawodowego, uprawniony do wydawania dokumentów potwierdzających kwalifikację na podstawie ustawy lub rozporządzenia
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęWojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoStarostwo Powiatowe, Prezydent Miasta
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
Program szkolenia obejmuje zagadnienia związane z elektryfikacją transportu, redukcją emisji spalin, gospodarką obiegu zamkniętego (GOZ) oraz innowacyjnymi technologiami sprzyjającymi ochronie środowiska. Zawiera praktyczne przygotowanie do jazdy motocyklem w różnych warunkach drogowych. W ramach modułu SAFE DRIVE uczestnicy zdobywają praktyczne umiejętności wynikające z podejścia behawioralnego, rozwijając świadomość zagrożeń i kształtując trwałe, bezpieczne nawyki motocyklowe, oparte na wzmacnianiu pozytywnych zachowań.
Uczestnicy rozwijają kompetencje w zakresie zrównoważonej mobilności i nowoczesnych technologii środowiskowych, ukierunkowanych na redukcję emisji i wspierających gospodarkę obiegu zamkniętego. Szkolenie integruje nowoczesne podejście technologiczne z odpowiedzialnością środowiskową, odpowiadając na wyzwania zielonej transformacji i wymagania współczesnego rynku pracy.
PROGRAM SZKOLENIA - ZAKRES TEMATYCZNY USŁUGI
SPOTKANIE WSTĘPNE z uczestnikami - informacyjne [forma zdalna w czasie rzeczywistym, 0,5 godziny, rozmowa]
MODUŁ I - SAFE DRIVE – wpływ na trwałą zmianę i utrwalenie bezpiecznych oraz odpowiedzialnych zachowań motocyklistów w ruchu drogowym [forma zdalna, 3 godziny - okno realizacji: 25.11.2025 - 30.06.2026; wykład z prezentacją, analiza]
1. Założenia podejścia behawioralnego
- Zachowania są wyuczone i mogą być modyfikowane poprzez odpowiednie bodźce (nagrody i kary).
- Regularna obserwacja, analiza i wzmacnianie pożądanych reakcji zwiększają ich powtarzalność.
- Skupienie na konkretnych działaniach, a nie cechach osobowości.
- Zastosowanie narzędzi takich jak modelowanie, informacja zwrotna (feedback), wzmocnienia pozytywne, systemy punktowe.
2. Obszary zachowań do zmiany / wzmocnienia
- Przestrzeganie ograniczeń prędkości i dostosowanie jej do warunków drogowych.
- Stałe używanie odzieży ochronnej oraz kasku.
- Jazda defensywna, obejmująca zwiększoną uważność i unikanie ryzykownych sytuacji.
- Stosowanie zasad pierwszeństwa oraz sygnalizowanie zamiaru wykonania manewru.
3. Strategie behawioralne
- Wzmocnienia pozytywne
- Stosowanie systemu nagród za bezpieczne zachowania, np. publiczne wyróżnienia w grupach społecznościowych czy firmach kurierskich.
MODUŁ II - Podniesienie wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie zastosowania motocykli elektrycznych oraz ich znaczenia dla zrównoważonego rozwoju i bezpieczeństwa ruchu drogowego [forma zdalna, 4 godziny - okno realizacji: 25.11.2025 - 30.06.2026; wykład z prezentacją, analiza]
- Globalne i krajowe trendy w elektryfikacji transportu
- Cele polityki klimatycznej i ich wpływ na motocykle
- Rola motocykla elektrycznego w redukcji emisji co₂ i hałasu
- Budowa i zasada działania: silnik elektryczny,
- Rodzaje baterii, parametry zasięgu i żywotności
- Porównanie motocykli spalinowych i elektrycznych
- Zasady BHP przy ładowaniu i obsłudze pojazdu
- Ryzyka związane z bateriami litowo-jonowymi (ppoż, kolizje)
- Recykling i ponowne wykorzystanie baterii
- Gospodarka obiegu zamkniętego – behawioralne podejście do kwestii szeroko rozumianego bezpieczeństwa w ruchu drogowym – cykl życia motocykli elektrycznych i ich wpływ na zdrowie i środowisko
- Podsumowanie - Skuteczność podejścia behawioralnego jest najwyższa, gdy jest stosowane w sposób konsekwentny, mierzalny i motywujący. Znajomość aspektów zrównoważonego rozwoju pozwala pogłębić wiedzę i rozwinąć u kierowcy zachowania wpływające na środowisko.
MODUŁ III - Zielone kompetencje w transporcie indywidualnym: eco-driving i GOZ z wykorzystaniem
motocykla kat. A [forma stacjonarna, 20 godzin, praktyka]
1. Przygotowanie się do jazdy w kontekście ekologicznym z naciskiem na prawidłowe określenie stanu technicznego pojazdu – odpowiednie ciśnienie w oponach a mniejsze zużycie paliwa – praktyczne wykonanie pomiarów zgodnie z zaleceniami producenta, a także odpowiedni stan psychofizyczny- ocena kursanta przed rozpoczęciem jazd jak i w trakcie- sposobem na korzystnie decyzje dla środowiska.
2. Ekologiczne posługiwanie się urządzeniami sterowania pojazdem podczas jazdy i parkowania i ich płynne i świadome używanie w celu ograniczenia zużycia paliwa oraz emisji spalin – obserwacja w czasie rzeczywistym
3. Włączanie się do ruchu podczas ruszania, bez gwałtownego przyspieszania, co zmniejsza zużycie paliwa i emisję spalin - ocena zachowania kursanta – obserwacja w czasie rzeczywistym
4. Zajmowanie właściwej pozycji na drodze - płynność jazdy, praktykowanie w celu zmniejszenia emisji spalin.
5. Respektowanie praw innych uczestników ruchu - przestrzeganie obowiązujących przepisów. Wpływ swoim zachowaniem na poprawę bezpieczeństwa w zakresie zdrowia i środowiska. Porozumiewanie się z innymi uczestnikami przy użyciu dopuszczalnych środków i sygnałów
6. Bezpieczne wykonywanie wszelkich manewrów występujących w różnych sytuacjach drogowych. Wpływ stanu technicznego pojazdu na bezpieczeństwo w ruchu drogowym - stan techniczny pojazdu ocena pod okiem instruktora. Odpowiednie reagowanie w celu ochrony środowiska.
7. Obserwacja drogi i przewidywanie rzeczywistych lub potencjalnych zagrożeń. Bezpieczeństwo podczas jazdy sposobem na uniknięcie wypadku i negatywnych skutków dla środowiska- behawioralne podejście instruktora do kursanta.
8. Skuteczne reagowanie w przypadku powstania rzeczywistego zagrożenia w tym hamowanie awaryjne - świadome prowadzenie pojazdu z uwzględnieniem aspektów środowiskowych.
9. Jazda z prędkością nie utrudniającą ruchu i dostosowaną do warunków ruchu drogowego - przestrzeganie dopuszczalnej prędkości w obszarze i poza obszarem zabudowanym w celu minimalizacji emisji spalin
10. Jazda z zachowaniem obowiązujących przepisów ruchu drogowego. Ładowność/dopuszczalne obciążenie motocykla (kierujący + pasażer + bagaż) i rozmieszczenie ładunku.
11. Zachowanie środków ostrożności przy zsiadaniu z motocykla – ocena stanu wokół pojazdu w tym ewentualnych pozostałości substancji niebezpiecznych (płynów, olei) - określenie sposobu reagowania na ww. sytuacje - weryfikacja pod okiem instruktora
12. Wykonywanie podstawowych czynności kontrolno–obsługowych tych mechanizmów i urządzeń pojazdu, które mają bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo jazdy – prawidłowa obsługa codzienna pojazdu sposobem na eliminację usterek wpływających na zanieczyszczenie środowiska,
13. Podejmowanie działań w zakresie udzielania przedmedycznej pomocy ofiarom wypadków drogowych. Obserwacja stanu technicznego pojazdu i reagowanie na wszelkie uszkodzenia wpływające na środowisko.
14. Jazda poza obszarem zabudowanym lub po drogach o podwyższonej dopuszczalnej prędkości z uwzględnieniem dopuszczalnej masy całkowitej pojazdu – bieżąca kontrola obrotów silnika zgodnie z zasadą eco-drivingu, właściwe dobieranie przełożeń biegów w celu ograniczenia zużycia paliwa i emisji spalin. Obserwacja i weryfikacja zachowań kursanta podczas zmian przełożeń.
15. Kultura i empatia w ruchu drogowym – przewidywalne sygnalizowanie zamiarów dopuszczalnymi środkami; przepuszczanie pieszych i pojazdów uprzywilejowanych; utrzymywanie bezpiecznych odstępów; rezygnacja z gwałtownych manewrów i gestów; spokojna komunikacja niewerbalna.
Walidacja efektów uczenia się
- część teoretyczna – test końcowy, przeprowadzony przez walidatora wewnętrznego nie prowadzącego szkolenia [forma zdalna w czasie rzeczywistym, 0,5 godziny]
- część praktyczna - egzamin wewnętrzny, przeprowadzony przez walidatora wewnętrznego nie prowadzącego szkolenia [forma stacjonarna, 1 godzina, obserwacja w czasie rzeczywistym, uczestnicy zapisują się indywidualnie na termin]
- egzamin praktyczny - sprawdzenie kwalifikacji przed WORD [walidator zewnętrzny - forma stacjonarna, 1 godzina, uczestnicy zapisują się indywidualnie na termin]
Łącznie usługa rozwojowa trwa 30 godzin
**************************************************************************************
Informacje dotyczące programu
- Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych. Przerwy nie są wliczane w czas usługi.
- Usługa rozwojowa ma formę mieszaną: zdalnie w czasie rzeczywistym 0,5 godz. + 0,5 godz., zdalnie 7 godzin, stacjonarnie 20 godzin szkolenia + 1 godzina egzaminu wewnętrznego + 1 godzina egzamin WORD = łącznie 30 godzin
- Usługa nie zawiera części teoretycznej szkolenia nauki jazdy. Część praktyczna (nauka jazdy - kat A) jest ustalana indywidualnie z Uczestnikiem usługi i odbędzie się w okresie 25.11.2025 - 30.06.2026. Szczegółowe dni i godziny części praktycznej kursu dostępne będą u osoby nadzorującej usługę po stronie Dostawcy Usług. Zajęcia praktyczne realizowane będą na placu manewrowym przygotowanym zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz na drogach publicznych, z wykorzystaniem motocykla odpowiadającego wymaganiom egzaminacyjnym WORD. Egzamin państwowy praktyczny ustalany jest indywidualnie przez Uczestnika usługi i odbędzie się w okresie 25.11.2025 - 30.06.2026. Egzamin państwowy praktyczny rozpoczyna się na placu manewrowym ośrodka egzaminującego. Jeśli kursant wykona poprawnie polecenia egzaminatora-instruktora, pozostanie jeszcze sprawdzenie umiejętności w ruchu drogowym na drogach publicznych. Czynności egzaminacyjne opisane są w arkuszu przebiegu części praktycznej egzaminu.
d. Walidacja efektów uczenia się odbywa się w dwóch obszarach:
- Kompetencje: weryfikowane za pomocą testu pisemnego z wiedzy teoretycznej (forma zamknięta, pytania jednokrotnego wyboru) oraz obserwacji w czasie rzeczywistym w części praktycznej - obie przeprowadzane przez wewnętrznego walidatora nieprowadzącego szkolenia. Walidacja w części praktycznej nauki jazdy jest ustalana indywidualnie z Uczestnikiem usługi i odbędzie się w okresie 25.11.2025 - 30.06.2026. Szczegółowe dni i godziny walidacji w praktycznej kursu dostępne będą u osoby nadzorującej usługę po stronie Dostawcy Usług
- Kwalifikacje: walidacja zewnętrzna - egzamin państwowy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego (WORD) obejmujący część praktyczną (kat A)
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Ostateczny termin egzaminu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 175,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 175,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 50,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 50,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 200,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 200,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Andrzej Wajda
W ostatnich 5 latach ukończył specjalistyczne szkolenia z zakresu zrównoważonego rozwoju, ESG, gospodarki odpadami oraz ochrony środowiska w branży transportowej, co potwierdza posiadanie kompetencji w obszarze tzw. zielonych kompetencji.
Katarzyna Adrianowicz
Mateusz Bęben
Marek Krasoń
W ostatnich 5 latach ukończył specjalistyczne szkolenia z zakresu zrównoważonego rozwoju, ESG, gospodarki odpadami oraz ochrony środowiska w branży transportowej, co potwierdza posiadanie kompetencji w obszarze tzw. zielonych kompetencji.
Wojciech Bożek
Instruktor doskonalenia techniki jazdy. Numer uprawnień: SO089
W ostatnich 5 latach ukończył specjalistyczne szkolenia z zakresu zrównoważonego rozwoju, ESG, gospodarki odpadami oraz ochrony środowiska w branży transportowej, co potwierdza posiadanie kompetencji w obszarze tzw. zielonych kompetencji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Ciąg dalszy modułu PROGRAM
Program szkolenia jest spójny z Programem Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego 2019–2030 w obszarze 6. Logistyka i transport, w szczególności 6.3 technologie informacyjne dla transportu. Usługa wspiera też pkt 3.5 „Technologie ochrony powietrza, monitorowania zanieczyszczeń oraz ograniczania niskiej emisji”.
Usługa wpisuje się w RSI WSL 2030 w obszarze „zielona gospodarka” i wspiera cele C1 oraz C4 przez rozwój kompetencji w niskoemisyjnej mobilności indywidualnej: eco-driving motocykla, zarządzanie energią, GOZ, elementy elektromobilności.
Komisja Europejska akcentuje innowacje ograniczające wpływ na środowisko i zwiększające efektywność zasobową. Wybór technologii i praktyk eksploatacyjnych o niższym oddziaływaniu stanowi taki kierunek.
Uczestnik planuje i realizuje przejazdy o minimalnym śladzie środowiskowym. Monitoruje zużycie paliwa/energii i emisje. Dobiera parametry techniczne motocykla (ciśnienie opon, napęd, hamulce, oświetlenie). Kontroluje obciążenie (kierujący, pasażer, bagaż) i rozmieszczenie bagażu. Dostosowuje przełożenia i prędkość. Wykorzystuje dane z systemów pokładowych i aplikacji do decyzji operacyjnych. Wdraża GOZ w obsłudze i serwisie (materiały, odpady, recykling). Ogranicza hałas oraz emisje.
Efekt: bezpieczniejsze i bardziej ekologiczne prowadzenie motocykla, niższe zużycie paliwa/energii i mniejszy ślad środowiskowy.
INFORMACJA O MATERIAŁACH SZKOLENIOWYCH
Uczestnicy korzystają z materiałów szkoleniowych dostępnych na platformie szkoleniowej.
W części dotyczącej nauki jazdy nie przewidziano materiałów szkoleniowych, ponieważ zajęcia mają wyłącznie charakter praktyczny.
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy zobowiązani są mieć:
- ukończone 24 lata (lub ukończone 20 lat, jeśli posiadają prawo jazdy kat. A2 od co najmniej 2 lat).
- PKK z Wydziału Komunikacji. dostarczone do ośrodka do 6 dni przed rozpoczęciem usługi
- Zdany egzamin teoretyczny z kat. A w WORD - wymagany przed rozpoczęciem części praktycznej usługi.
Informacje dodatkowe
Kursant na zajęcia praktyczne oraz walidację w części praktycznej umawia się indywidualnie.
Dofinansowaniu nie podlega koszt wymaganych badań lekarskich 200 PLN oraz wydania dokumentu prawa jazdy w Wydziale Komunikacji. Istnieje możliwość odbycia badań w siedzibie naszego Ośrodka (Informacja telefonicznie).
Karta usługi zwolniona z podatku VAT na podstawie art. 43, ust. 1, pkt. 26, lit. a) Ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne (online)
- Platforma/komunikator: Microsoft Teams / ClickMeeting / Zoom / LMS lub platforma własna ośrodka szkoleniowego. Ostateczny wybór zostanie potwierdzony Uczestnikom. Link i instrukcja logowania zostaną przekazane najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem danej części online.
- Wymagania sprzętowe: komputer/laptop/tablet z kamerą i mikrofonem; głośniki lub słuchawki.
- Łącze internetowe (min.): 5 Mb/s pobieranie, 2 Mb/s wysyłanie.
- Oprogramowanie: aktualna przeglądarka Chrome / Firefox / Edge / Opera.
- Weryfikacja tożsamości: na żądanie prowadzącego lub instytucji kontrolującej możliwe potwierdzenie tożsamości poprzez okazanie dokumentu ze zdjęciem w kamerze.
Wsparcie techniczne
- Kontakt: malgorzata@kursytechniczne.com, +48 606 909 366
- Dostępność: pon.–pt. 08:00–16:00.
Specyfika form online
- Zdalna bez trenera (asynchroniczna): realizacja materiałów w czasie i miejscu wybranym przez Uczestnika w terminie/przedziale czasowym wskazanym w Karcie Usługi.
- Zdalna w czasie rzeczywistym (synchroniczna): udział na żywo z użyciem kamery i mikrofonu.
Adres
Adres
Plac manewrowy - Częstochowa, Bór 182
Jazdy w ruchu miejskim - teren woj. śląskiego
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja