Zielone umiejętności: Szkolenie Animator czasu wolnego z elementami zrównoważonego rozwoju
Zielone umiejętności: Szkolenie Animator czasu wolnego z elementami zrównoważonego rozwoju
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
- Osób planujących rozpocząć karierę w danej branży i poszukujących praktycznych umiejętności oraz wiedzy.
- Osób młodych, które są na etapie wyboru ścieżki zawodowej i chcą zdobyć kompetencje przydatne na rynku pracy.
- Pasjonatów tematyki związanej ze szkoleniem, zainteresowanych poszerzaniem swojej wiedzy i umiejętności.
- Osób z doświadczeniem, które chcą odświeżyć lub zaktualizować swoje kompetencje w oparciu o aktualne trendy i dobre praktyki.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji06-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do pracy w roli animatora czasu wolnego z dziećmi i młodzieżą oraz do planowania i realizowania działań animacyjnych promujących zrównoważony rozwój. Uczestnicy nauczą się wdrażać zasady ekologii w praktyce animacyjnej, kształtując u uczestników postawy prośrodowiskowe i ucząc odpowiedzialnego gospodarowania zasobami. Program uwzględnia także wykorzystanie narzędzi cyfrowych wspierających organizację zajęć w duchu zielonych kompetencji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje pojęcie animacji czasu wolnego oraz animacji zielonej. | Kryteria weryfikacji Formułuje definicje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia oba pojęcia | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje ich funkcje w praktyce. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy i prowadzi gry, zabawy i animacje edukacyjne promujące ekologię. | Kryteria weryfikacji Projektuje aktywności z elementami recyklingu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Projektuje aktywności z elementami zero waste. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Projektuje aktywności z elementami edukacji klimatycznej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje zasady BHP i etyczne w animacjach terenowych i plastycznych. | Kryteria weryfikacji Wskazuje potencjalne zagrożenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Planuje działania zabezpieczające i przestrzega etyki zawodowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Analizuje elementy komunikacji interpersonalnej w pracy animatora. | Kryteria weryfikacji Wskazuje rodzaje komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dobiera odpowiednie formy do grupy uczestników. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje etapy rozwoju grupy oraz dobiera odpowiednie strategie animacyjne. | Kryteria weryfikacji Opisuje poszczególne etapy rozwoju zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Przypisuje do każdego etapu przykładowe działania animacyjne. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozróżnia tradycyjne i zielone obszary zatrudnienia animatora. | Kryteria weryfikacji Wskazuje różnice i przykłady miejsc pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Przypisuje do tych miejsc elementy zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Komunikuje swoją działalność zawodową jako animator z zielonymi kompetencjami. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje profil, portfolio lub strategię promocji w zgodzie z wartościami środowiskowymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje działania animacyjne zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji Tworzy scenariusz zajęć zawierający ekologiczne cele. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Dobiera ekologiczne treści i środki dydaktyczne. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Stosuje komunikaty i narzędzia promujące wartości ekologiczne. | Kryteria weryfikacji Wprowadza storytelling i e-komunikację w celu kształtowania postaw prośrodowiskowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Reaguje na trudne sytuacje grupowe, uwzględniając wartości środowiskowe. | Kryteria weryfikacji Przedstawia rozwiązania sytuacji konfliktowych z zachowaniem zasad zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Planuje ekologiczne zajęcia animacyjne w różnych warunkach (plener, sala). | Kryteria weryfikacji Tworzy harmonogram zajęć zgodny z rytmem przyrody i zasadami zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Projektuje działania artystyczne i warsztaty rękodzielnicze z materiałów z odzysku. | Kryteria weryfikacji Tworzy scenariusze z wykorzystaniem materiałów ekologicznych lub wtórnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Przygotowuje rekwizyty z materiałów ekologicznych lub wtórnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Prowadzi animacje sceniczne i wystąpienia publiczne z przekazem środowiskowym. | Kryteria weryfikacji Prezentuje wystąpienie lub mini-show promujące postawy proekologiczne. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Organizuje środowisko pracy animatora w sposób przyjazny dla klimatu. | Kryteria weryfikacji Planuje działania ograniczające emisję, wykorzystanie plastiku oraz zużycie energii. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uzasadnia potrzebę budowania atmosfery zaufania w grupie. | Kryteria weryfikacji Opisuje metody integracji i współpracy z grupą wokół wspólnych zasad ekologicznych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Improwizuje w sytuacjach nieprzewidzianych, stosując zasady zasobooszczędności. | Kryteria weryfikacji Proponuje alternatywy działań w przypadku braku zasobów, energii, sprzętu. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje kompetencje animatora z elementami zielonych umiejętności. | Kryteria weryfikacji Wymienia i opisuje konkretne kompetencje (np. planowanie zajęć z materiałów z odzysku, stosowanie e-narzędzi). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja My Personality Skills
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoFundacja My Personality Skills
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Dzień 1:
- 10:00 – 11:30 Moduł 1: Wprowadzenie do pracy animatora czasu wolnego z elementami zielonych umiejętności
- 11:30 – 11:45 PRZERWA
- 11:45 – 13:15 Moduł 2: Komunikacja interpersonalna i praca z grupą z elementami zielonych umiejętności
- 13:15 – 14:45 Moduł 3: Bezpieczeństwo, etyka i odpowiedzialność w pracy animatora z elementami zielonych umiejętności
- 14:45 – 15:00 PRZERWA
- 15:00 – 18:00 Moduł 4: Planowanie i organizacja programu animacyjnego z elementami zielonych umiejętności
Dzień 2:
- 10:00 – 11:30 Moduł 5: Animacje ruchowe i sportowe z elementami zielonych umiejętności
- 11:30 – 11:45 Przerwa
- 11:45 – 13:15 Moduł 6: Animacje kreatywne i artystyczne (DIY) z elementami zielonych umiejętności
- 13:15 – 14:45 Moduł 7: Gry i zabawy tematyczne, konkursy, quizy z elementami zielonych umiejętności
- 14:45 – 15:00 Przerwa
- 15:00 – 18:00 Moduł 8: Animacja sceniczna i wystąpienia publiczne z elementami zielonych umiejętności
Dzień 3:
- 10:00 – 11:30 Moduł 9: Improwizacja i radzenie sobie w trudnych sytuacjach z elementami zielonych umiejętności
- 11:30 – 11:45 Przerwa
- 11:45 – 14:45 Moduł 10: Animator na rynku pracy z elementami zielonych umiejętności
- 14:45 – 15:00 PRZERWA
- 15:00 – 17:00 – Symulacje, powtórki, zadania grupowe i praktyczne
- 17:00 – 18:00 EGZAMIN – WALDIACJA - Test teoretyczny, obserwacja w warunkach rzeczywistych, wywiad swobodny
Zielone umiejętności :
- Zrównoważony rozwój - Uczestnicy poznają, jak planować i prowadzić animacje w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju – m.in. uwzględniając lokalne zasoby, ograniczając zużycie materiałów i energii.
- Zielone miejsca pracy - Szkolenie prezentuje nowe przestrzenie zatrudnienia w sektorze ekologicznej animacji, np. eko-eventy, warsztaty klimatyczne, edukacja przyrodnicza.
- Recykling i upcykling - Animatorzy uczą się wykorzystywać materiały z odzysku w zajęciach plastycznych, scenografii czy grach. Promowane są kreatywne rozwiązania „drugiego życia” przedmiotów.
- Zero waste - Kurs pokazuje, jak prowadzić animacje bez generowania odpadów – bez jednorazowego plastiku, z materiałami wielorazowymi, z minimalnym śladem środowiskowym.
- Gospodarowanie odpadami - W animacjach wdrażane są zasady segregacji, ponownego wykorzystania i edukowania uczestników w tym zakresie (np. „segregacyjne mini-gry”).
- Oszczędzanie zasobów - Program zachęca do oszczędzania wody, materiałów i energii przy organizacji zajęć – np. zabawy bez prądu, z materiałów naturalnych.
- Efektywność energetyczna - Wskazywane są sposoby prowadzenia działań animacyjnych przy minimalnym zużyciu energii – np. wykorzystanie światła dziennego, rezygnacja z nagłośnienia.
- Minimalizacja emisji CO₂ - Zajęcia uczą unikania działań generujących emisje, np. przez wybór lokalnych lokalizacji, rezygnację z transportu zbiorowego czy prowadzenie zajęć na świeżym powietrzu.
- Animacja bez plastiku - Animatorzy tworzą dekoracje, rekwizyty i scenografie bez użycia plastiku – wykorzystując materiały biodegradowalne lub wtórne.
- Wykorzystywanie materiałów naturalnych i z odzysku - Zamiast kupować nowe akcesoria, uczestnicy uczą się tworzyć pomoce dydaktyczne z liści, patyków, kartonu, materiałów domowych.
- Ekologiczne scenariusze i eventy - Projektowanie wydarzeń z przesłaniem klimatycznym – np. „Piknik bez plastiku”, „Dzień drzewa”, „Eko-festiwal”.
- Zajęcia w duchu odpowiedzialnej konsumpcji - Animatorzy uczą dzieci i dorosłych, że „mniej znaczy więcej” – przez praktyczne zajęcia pokazujące alternatywy dla kupowania.
- Ochrona środowiska i przyrody - Uczestnicy poznają dobre praktyki działania w naturze – np. poruszanie się po szlakach, niedokarmianie zwierząt, szacunek dla ciszy i przyrody.
- Świadomość klimatyczna - Poprzez animacje edukacyjne uczestnicy uczą się, czym są zmiany klimatu i jak można na co dzień wspierać klimat – w domu i w pracy.
- Organizacja niskoemisyjnych wydarzeń - Szkolenie pokazuje, jak prowadzić animacje bez prądu, drukowania i generowania śmieci, a jednocześnie w sposób atrakcyjny i angażujący.
- Użycie lokalnych surowców - Promowana jest praca z tym, co lokalne i dostępne – np. wykorzystanie zasobów z otoczenia placówki.
- Działania plenerowe bez zużycia energii - Gry, podchody i spektakle prowadzone są na świeżym powietrzu, z uwzględnieniem energii odnawialnej i naturalnego światła.
- Edukacja klimatyczna poprzez zabawę -Treści o klimacie wplecione są w zabawy tematyczne, konkursy wiedzy i animacje fabularne (np. „Misja: uratuj planetę”).
- Ślad środowiskowy i węglowy - W kursie uczestnicy uczą się identyfikować działania o dużym śladzie środowiskowym i planować je w sposób bardziej przyjazny planecie.
- Animator jako edukator środowiskowy - Animator pełni rolę nie tylko zabawiającego, ale też lidera zielonej zmiany – inspiruje do eko-postaw, przekazuje wiedzę, jest wzorem.
- Używanie energooszczędnego sprzętu - Uczestnicy poznają zasady korzystania z urządzeń w sposób energooszczędny – np. stosowanie oświetlenia LED, ładowarek solarnych, sprzętu z trybem eco. Kurs promuje świadome zarządzanie energią w trakcie wydarzeń animacyjnych oraz ograniczenie zużycia prądu przez elektronikę, nagłośnienie i oświetlenie.
- Technologie gospodarowania odpadami - W szkoleniu pojawiają się nowoczesne podejścia do pracy z odpadami – zarówno edukacyjne, jak i praktyczne. Omawiane są sposoby segregacji, kompostowania, a także wykorzystania dostępnych technologii ułatwiających recykling i ograniczanie produkcji śmieci (np. gry edukacyjne online, systemy znakowania QR dla recyklingu, aplikacje śledzące zużycie surowców).
- Technologie zarządzania środowiskowego - Kurs wprowadza elementy zarządzania środowiskowego w kontekście pracy animatora – np. planowanie działań zgodnie z normami eko-eventów, monitorowanie śladu środowiskowego wydarzenia, korzystanie z narzędzi cyfrowych do planowania „zielonej logistyki”. Uczestnicy uczą się, jak zarządzać animacją w sposób systemowy i przyjazny środowisku, z wykorzystaniem technologii wspierających kontrolę i raportowanie działań proekologicznych.
Cyfrowe kompetencje
- Korzystanie z aplikacji mobilnych (Kahoot!, Canva, Toontastic) - Uczestnicy poznają gotowe narzędzia mobilne, które mogą wykorzystywać podczas animacji, warsztatów kreatywnych, quizów czy scenariuszy edukacyjnych. Aplikacje te ułatwiają prowadzenie zajęć bez konieczności korzystania z materiałów papierowych.
- Użycie QR-kodów zamiast drukowanych materiałów - Animatorzy uczą się, jak zastąpić tradycyjne materiały drukowane (np. instrukcje, plakaty, harmonogramy) wersjami cyfrowymi dostępnymi przez skanowanie kodów QR. To sprzyja redukcji papieru i odpadów.
- Media społecznościowe jako narzędzie promocji - Szkolenie uwzględnia umiejętność świadomego i odpowiedzialnego promowania swojej działalności animacyjnej w Internecie. Poruszane są tematy ekologii cyfrowej: publikowania bez nadmiaru treści, ograniczania emisji danych i promowania eko-postaw online.
- Quizy online zamiast wersji papierowej - Zamiast drukowanych testów i gier edukacyjnych, uczestnicy uczą się prowadzić quizy i zabawy w formie cyfrowej – przy użyciu narzędzi takich jak Kahoot!, Wordwall, Blooket czy Google Forms.
- Cyfrowy obieg dokumentów (umowy, faktury) - Animatorzy poznają zasady przesyłania i zarządzania dokumentami w wersji cyfrowej – podpisywanie umów, wystawianie faktur, obsługa korespondencji bez drukowania, co wpływa na zmniejszenie zużycia papieru.
- Dokumentowanie działań przez zdjęcia i filmiki - W trakcie szkolenia uczestnicy uczą się, jak dokumentować swoje działania animacyjne z pomocą telefonu, aparatu lub tabletu, dbając przy tym o etyczne wykorzystanie wizerunku dzieci oraz ochronę danych osobowych.
- Odpowiedzialne korzystanie z technologii cyfrowych - Szkolenie promuje świadome korzystanie z technologii – np. ograniczanie pracy na pełnej jasności ekranów, unikanie przesyłania dużych plików, korzystanie z trybu oszczędzania energii w urządzeniach mobilnych.
- Edukacja poprzez technologie (gry, storytelling online) - Animatorzy uczą się włączać elementy cyfrowej narracji i edukacyjnych gier do zajęć, np. przez opowiadanie historii z pomocą aplikacji czy wspólne tworzenie fabularnych gier na podstawie tematów przyrodniczych i klimatycznych.
- Ograniczanie zużycia energii przez sprzęt elektroniczny - Podczas planowania animacji uczestnicy uczą się korzystać z energooszczędnych urządzeń (np. LED, powerbanki solarne) oraz wyłączać sprzęt, kiedy nie jest potrzebny – np. w czasie zajęć plenerowych.
- Zarządzanie techniką sceniczną w sposób energooszczędny - W module dotyczącym animacji scenicznej pokazuje się, jak korzystać z mikrofonów, głośników i oświetlenia tylko wtedy, gdy jest to konieczne. Promowane są alternatywy niskoenergetyczne: występy akustyczne, światło naturalne.
- Wykorzystanie prostych aplikacji w grach i warsztatach - Uczestnicy uczą się wykorzystywać dostępne, intuicyjne aplikacje mobilne i webowe (np. Canva, Toontastic, Draw Your Game, Scratch Junior) jako wsparcie do prowadzenia gier, zadań i warsztatów edukacyjnych, bez konieczności samodzielnego ich projektowania.
-----
Ciąg dalszy w sekcji materiały dla uczestników usługi z uwagi na zbyt dużą liczbę znaków
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Moduł 1: Wprowadzenie do pracy animatora czasu wolnego z elementami zielonych umiejętności | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 07-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 PRZERWA | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 07-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Moduł 2: Komunikacja interpersonalna i praca z grupą z elementami zielonych umiejętności | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 07-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Moduł 3: Bezpieczeństwo, etyka i odpowiedzialność w pracy animatora z elementami zielonych umiejętności | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 07-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 PRZERWA | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 07-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Moduł 4: Planowanie i organizacja programu animacyjnego z elementami zielonych umiejętności | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 07-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Moduł 5: Animacje ruchowe i sportowe z elementami zielonych umiejętności | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 PRZERWA | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Moduł 6: Animacje kreatywne i artystyczne (DIY) z elementami zielonych umiejętności | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Moduł 7: Gry i zabawy tematyczne, konkursy, quizy z elementami zielonych umiejętności | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 PRZERWA | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Moduł 8: Animacja sceniczna i wystąpienia publiczne z elementami zielonych umiejętności | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Moduł 9: Improwizacja i radzenie sobie w trudnych sytuacjach z elementami zielonych umiejętności | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 PRZERWA | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Moduł 10: Animator na rynku pracy z elementami zielonych umiejętności | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 PRZERWA | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Symulacje, powtórki, zadania grupowe i praktyczne | Prowadzący Milena Sobczyk | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 EGZAMIN - WALIDACJA: Test teoretyczny, obserwacja w warunkach rzeczywistych, wywiad swobodny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 156,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 156,25 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 125,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 250,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 250,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Milena Sobczyk
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają komplet profesjonalnych materiałów edukacyjnych, które obejmują zarówno materiały teoretyczne, jak i praktyczne. W skład zestawu wchodzą:
- Szczegółowe skrypty szkoleniowe – zawierające wiedzę teoretyczną dotyczącą marketingu internetowego w social mediach
- Certyfikat ukończenia szkolenia – potwierdzający zdobycie nowych kwalifikacji, który może być cennym dodatkiem do CV.
Dzięki temu uczestnicy będą mieli dostęp do kompleksowej wiedzy oraz narzędzi niezbędnych do samodzielnej pracy po zakończeniu szkolenia.
------
Ciąg dalszy programu usługi:
- Elastyczność harmonogramu: Ze względu na indywidualne tempo pracy uczestników oraz różnice w czasie wykonywania poszczególnych zabiegów, możliwe są niewielkie modyfikacje w rozkładzie czasowym zajęć.
- Usługa szkoleniowa będzie realizowana wg. przelicznika godzin dydaktycznych 1 godzina szkoleniowa = 45 min, przez co możliwe różnice w karcie i harmonogramie (odnośnie liczy godzin)
- Przerwy są wliczonę w czas usługi rozwojowej.
- Szkolenie prowadzi do nabycia kwalifikacji w zawodzie: "Animator czasu wolnego z elementami zrównoważonego rozwoju"
- Ponad 50% czasu trwania szkolenia to zajęcia praktyczne. :
- Godziny praktyczne: 16 godzin dydaktycznych
- godziny teoretyczne 14 godzin dydaktycznych i 30 minut
- egzamin: walidacja: 1 godzina dydaktyczna i 15 minut
- Proces walidacji uczestników jest niezależny od procesu szkoleniowego. Osoba prowadząca szkolenie nie bierze udziału w ocenie swoich kursantów w zakresie, którego nauczała. Końcową walidację przeprowadza inna, niezależna osoba. Walidacja odbywa się za pomocą testu teoretycznego, obserwacji uczestnika w warunkach zbliżonych do rzeczywistych oraz wywiadu swobodnego, pozwalającego potwierdzić osiągnięcie założonych efektów uczenia się.
- Warunki organizacyjne:
A. Materiały do przeprowadzenia zajęć praktycznych (opis stanowiska pracy) -Uczestnicy szkolenia podczas zajęć praktycznych pracują w jednej grupie (bez podziału na mniejsze grupy), korzystając ze wspólnego stanowiska wyposażonego w:
- materiały animacyjne: chusta animacyjna, piłki animacyjne, szarfy, liny, zestaw gier i zabaw ruchowych, karty z zadaniami animacyjnymi,
- materiały ekologiczne (recykling): tektury, rolki papierowe, kartoniki, papier z odzysku, nakrętki, pudełka, elementy do tworzenia prostych rekwizytów i gier ekologicznych,
- materiały plastyczne: papier kolorowy, brystol, mazaki, kredki, farby, pędzle, kleje, taśmy, nożyczki, plastelina,
B. Sala dydaktyczna min. 40 m², wyposażona w:
- rzutnik i ekran,
- flipchart + papier + markery,
- stoły i krzesła z możliwością swobodnego przestawiania,
- dostęp do gniazdek elektrycznych,
- dostęp do Wi-Fi.
- Bezpośrednio obok sali szkoleniowej znajduje się pomieszczenie socjalne z przekąskami, kawą, herbatą i napojami.
--------
PRT:
3.3 - GOSPODAROWANIE ODPADAMI
3.6 - ZARZĄDZANIE ŚRODOWISKIEM
4.1 - TECHNOLOGIE TELEKOMUNIKACYJNE
4.2 TECHNOLOGIE INFORMACYJNE
Warunki uczestnictwa
Brak.
Informacje dodatkowe
W przypadku dofinansowania usługi szkoleniowej na poziomie conajmniej 70% jest zwolniona z podatku VAT.
Podstawa: art. 43 ust.1 pkt 29 lit.c ustawy o VAT oraz §3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2015, poz. 736)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi