ROZSZERZENIE kursu PREMIUM “Doradca ds. projektów unijnych w latach 2021-2027”
ROZSZERZENIE kursu PREMIUM “Doradca ds. projektów unijnych w latach 2021-2027”
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaFinanse i bankowość / Finanse i doradztwo finansowe
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój, Małopolski Pociąg do kariery, Nowy start w Małopolsce z EURESEM
- Grupa docelowa usługi
Kurs ten dedykowany jest osobom związanym zawodowo z tematyką dotacji UE, a także firmom, które chciałyby skorzystać z dofinansowania UE, m. in. kadrze zarządzającej, księgowym i właścicielom firm. Polecany także jednostkom samorządowym, które realizują projekty unijne oraz organizacjom pozarządowym, które chcą pozyskać środki na swoją działalność (Fundacjom, Stowarzyszeniom, Klubom Sportowym).
Oferowane rozszerzenie jest adresowane głównie do uczestników poprzednich edycji Kursu PREMIUM, którzy chcieliby zdobyć dodatkową wiedzę i umiejętności w zakresie objętym programem Kursu PLATINUM (tj. dotacje z programów miękkich / szkoleniowych, na cyfryzację i internacjonalizację przedsiębiorstw, Fundusze Europejskie dla JST, dla Fundacji i innych NGO’s, dla branży Horeca, dotacje ZUS BHP).
Adresowane również do uczestników projektów: Kierunek-Rozwój / Małopolski pociąg do kariery/ Nowy start w Małopolsce z EURESem / Lubuskie Bony Rozwojowe / Małopolskie Bony Rozwojowe Nowa Perspektywa, itp.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji02-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi46
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Ukończenie ROZSZERZENIA do kursu “Doradca ds. projektów unijnych w latach 2021-2027” przygotowuje do pozyskiwania funduszy unijnych w zakresie programów objętych programem szkolenia.Uczestnik zdobędzie wiedzę teoretyczną dotyczącą projektów współfinansowanych z funduszy europejskich oraz będzie potrafił realizować procesy pozyskiwania, monitorowania i rozliczania projektów współfinansowanych z funduszy europejskich w omawianym zakresie.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasady księgowości projektów współfinansowanych z funduszy europejskich | Kryteria weryfikacji wskazuje zasady prowadzenia wyodrębnionej księgowości projektów | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji wskazuje zasady dokonywania płatności za wydatki projektowe | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasady zarządzania projektami współfinansowanymi z funduszy europejskich | Kryteria weryfikacji wskazuje etapy aplikowania o dotacje i rozliczania dla przykładowego projektu unijnego | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji wskazuje potencjalne ryzyka związane z realizacją projektu i sposobyzapobiegania im oraz niwelacji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji wskazuje możliwe partnerstwa i obszary współpracy w przykładowym projekcie | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Określa zasady wykazywania wkładu własnego w projektach grantowych | Kryteria weryfikacji określa, czy świadczenia wolontariackie mogą być wykazane jako wkład własny w projektach grantowych, zgodnie z regulaminami konkursowymi | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji wskazuje warunki formalne i dokumentacyjne dotyczące uznania świadczeń wolontariackich jako wkładu własnego | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Identyfikuje podmioty kwalifikujące się do ubiegania się o dotacje w wybranych naborach | Kryteria weryfikacji wskazuje organizacje pozarządowe uprawnione do składania wniosków grantowych, zgodnie z ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji określa, czy dane podmioty mogą aplikować o dotacje w wybranym naborze | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasady sporządzania studium wykonalności projektów realizowanych przez JST | Kryteria weryfikacji wskazuje generalne zasady sporządzania studium wykonalności dla projektów JST | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji wskazuje, jakie elementy powinno zawierać studium wykonalności | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Określa pojęcia związane z analizą finansową projektów unijnych | Kryteria weryfikacji definiuje pojęcie dyskontowania w kontekście analiz finansowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji wyjaśnia rolę stopy dyskontowej w ocenie efektywności finansowej projektów | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje poziomy gotowości technologicznej (TRL) | Kryteria weryfikacji definiuje skrót TRL (Technology Readiness Level) | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji wskazuje zastosowanie poziomów TRL w ocenie projektów badawczo-rozwojowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Rozróżnia rodzaje innowacji w projektach unijnych | Kryteria weryfikacji wyjaśnia różnice między innowacją procesową a organizacyjną, zgodnie z OSLO2018 | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji podaje przykłady innowacji procesowych i organizacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Analizuje potencjał eksportowy Wnioskodawcy | Kryteria weryfikacji wyjaśnia pojęcie potencjału eksportowego | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji określa, jakie elementy decydują o potencjale eksportowym Wnioskodawcy w kontekście projektów dotacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Stosuje zasady wyliczania kosztów delegacji w projektach unijnych | Kryteria weryfikacji wskazuje podstawy wyliczania kwot za diety dzienne oraz noclegi w podróżach służbowych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji wskazuje dokumenty i regulacje określające zasady wyliczania tych kosztów w projektach unijnych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasady konkurencyjności w projektach unijnych | Kryteria weryfikacji wymienia niezbędne działania przy zachowaniu zasady konkurencyjności przy zbieraniu ofert o wartości powyżej 50 tys. zł netto | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji wskazuje etapy procesu konkurencyjnego wyboru dostawców | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Definiuje skróty stosowane w projektach unijnych | Kryteria weryfikacji wyjaśnia znaczenie skrótu KIS (Krajowa Inteligentna Specjalizacja) w kontekście projektów unijnych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji podaje przykłady Krajowych Inteligentnych Specjalizacji i ich zastosowanie w projektach | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program Kursu
ROZSZERZENIE kursu PREMIUM "Doradca ds. projektów unijnych" obejmuje poniższe zagadnienia:
- Księgowość projektów unijnych. Kontrola projektów unijnych. Nieprawidłowość i nadużycia finansowe - zajęcia teoretyczne w wymiarze 1 i 1/3 godzin dydaktycznych.
- Pisanie projektów oraz zasady rozliczania i realizacji na poziomie średnio-zaawansowanym - zajęcia teoretyczne w wymiarze 7 i 1/3 godzin dydaktycznych.
- Fundusze Europejskie dla JST - zajęcia teoretyczne w wymiarze 7 i 1/3 godzin dydaktycznych.
- Dotacje z programów miękkich / szkoleniowych - zajęcia teoretyczne w wymiarze 7 i 1/3 godzin dydaktycznych.
- Dotacje dla Fundacji i innych NGO’s - zajęcia teoretyczne w wymiarze 7 i 1/3 godzin dydaktycznych.
- Dotacje na cyfryzację przedsiębiorstw - zajęcia teoretyczne w wymiarze 7 i 1/3 godzin dydaktycznych.
- Dotacje na internacjonalizację przedsiębiorstw - zajęcia teoretyczne w wymiarze 7 i 1/3 godzin dydaktycznych.
- Test sprawdzający wiedzę - online - 2/3 godziny dydaktycznej (30 min).
RAZEM 46 GODZIN DYDAKTYCZNYCH: Zajęcia teoretyczne w wymiarze 45 i 1/3 godzin dydaktycznych oraz zajęcia praktyczne w wymiarze 2/3 godziny dydaktycznej.
Warunki organizacyjne:
- Forma i tryb szkolenia: Szkolenie prowadzone będzie w formie zajęć online (zdalnie w czasie rzeczywistym) w trybie godzin dydaktycznych (45 minut). Zaplanowano 46 godzin dydaktycznych zajęć, które zostaną zrealizowane w ciągu 9 dni, w tym 30 min (pół godziny zegarowej - w przeliczeniu na jednego Uczestnika) na walidację efektów uczenia się ostatniego dnia, wliczającą się w czas trwania szkolenia. Łączna liczba godzin zegarowych szkolenia wynosi 34,5 (bez przerw).
- Zarówno w trakcie trwania szkolenia, jak i po jego zakończeniu istnieje możliwość zadawania pytań e-mailowo, na które eksperci odpowiedzą od razu lub podczas kolejnego spotkania.
- Warunkiem uznania usługi za kwailifikowalną w programie "Program rozwoju kwalifikacji mieszkańców podregionu warszawskiego zachodniego" jest uczestnictwo w minimum 80% zajęć, co będzie weryfikowane na podstawie raportu z logowań do platformy, na której będzie prowadzone szkolenie.
- Potwierdzenie udziału w szkoleniu: Po zakończeniu kursu Uczestnik otrzyma imienny Certyfikat poświadczający ukończenia szkolenia wraz z informacją o zakresie i liczbie godzin z podziałem na część teoretyczną oraz praktyczną.
- Udział zdalny: Każdy uczestnik korzysta z własnego sprzętu komputerowego. Nie dopuszcza się uczestnictwa w usłudze za pomocą jednego konta przez więcej niż jednego Uczestnika.
- Liczba uczestników: Maksymalna liczba uczestników w grupie wynosi 20 osób.
- Przerwy: W trakcie każdego dnia szkoleniowego, obejmującego więcej niż 2 godziny dydaktyczne zajęć, przewidziane są dwie przerwy (jedna 15-minutowa i jedna 30-minutowa), które nie wliczają się w czas trwania usługi. W przypadku dni szkoleniowych, w trakcie których realizowana będzie tylko 1 godzina dydaktyczna zajęć, przerw nie zaplanowano.
- Walidacja: Walidacja efektów uczenia się odbywa się w sposób zautomatyzowany. Ostatniego dnia Uczestnicy kursu otrzymują link do testu wiedzy online od osoby prowadzącej usługę. Sprawdzenie poprawności odpowiedzi następuje w sposób automatyczny w systemie. Uczestnik otrzymuje informację o uzyskanym wyniku w wiadomości email podanym podczas wypełniania testu. Ewentualne zastrzeżenia, co do oceny rozpatrywane są przez osobę prowadzącą walidację (bez automatycznego sprawdzania).
- Akredytacja Doradcy365: Uczestnik może dodatkowo, po uzyskaniu pozytywnego wyniku z egzaminu po ukończonym szkoleniu, podjąć współpracę z marką Doradcy365 w zakresie różnych działań związanych z obsługą klientów dotacyjnych, pisaniem i rozliczaniem projektów i uzyskać dzięki temu akredytację marki Doradcy365.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 32 Dotacje z programów miękkich / szkoleniowych - współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo | Prowadzący Anita Bogusch | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 32 Przerwa | Prowadzący Anita Bogusch | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 32 Dotacje z programów miękkich / szkoleniowych - współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo | Prowadzący Anita Bogusch | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 32 Przerwa | Prowadzący Anita Bogusch | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 32 Dotacje z programów miękkich / szkoleniowych - współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo | Prowadzący Anita Bogusch | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 32 Pisanie projektów oraz zasady rozliczania i realizacji na poziomie średnio-zaawansowanym - współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo | Prowadzący Olga Pasztaleniec | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 32 Przerwa | Prowadzący Olga Pasztaleniec | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 32 Pisanie projektów oraz zasady rozliczania i realizacji na poziomie średnio-zaawansowanym - współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo | Prowadzący Olga Pasztaleniec | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 32 Przerwa | Prowadzący Olga Pasztaleniec | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 32 Pisanie projektów oraz zasady rozliczania i realizacji na poziomie średnio-zaawansowanym - współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo | Prowadzący Olga Pasztaleniec | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 32 Fundusze Europejskie dla JST - współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo | Prowadzący Marcin Kibitlewski | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 32 Przerwa | Prowadzący Marcin Kibitlewski | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 32 Fundusze Europejskie dla JST - współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo | Prowadzący Marcin Kibitlewski | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 32 Przerwa | Prowadzący Marcin Kibitlewski | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 32 Fundusze Europejskie dla JST - współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo | Prowadzący Marcin Kibitlewski | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 32 Dotacje na cyfryzację przedsiębiorstw - współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo | Prowadzący Piotr Chomicz | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 32 Przerwa | Prowadzący Piotr Chomicz | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 32 Dotacje na cyfryzację przedsiębiorstw - współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo | Prowadzący Piotr Chomicz | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 32 Przerwa | Prowadzący Piotr Chomicz | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 32 Dotacje na cyfryzację przedsiębiorstw - współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo | Prowadzący Piotr Chomicz | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 32 Księgowość projektów unijnych. Kontrola projektów unijnych. Nieprawidłowość i nadużycia finansowe - współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo | Prowadzący Anna Ciura - Sierota | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 32 Dotacje na internacjonalizację przedsiębiorstw - współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo | Prowadzący Piotr Chomicz | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 32 Przerwa | Prowadzący Piotr Chomicz | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 32 Dotacje na internacjonalizację przedsiębiorstw - współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo | Prowadzący Piotr Chomicz | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 32 Przerwa | Prowadzący Piotr Chomicz | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 32 Dotacje na internacjonalizację przedsiębiorstw - współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo | Prowadzący Piotr Chomicz | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 32 Dotacje dla Fundacji i innych NGO’s - współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo | Prowadzący Ewa Hys | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 32 Przerwa | Prowadzący Ewa Hys | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 32 Dotacje dla Fundacji i innych NGO’s - współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo | Prowadzący Ewa Hys | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 32 Przerwa | Prowadzący Ewa Hys | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 32 Dotacje dla Fundacji i innych NGO’s - współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo | Prowadzący Ewa Hys | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 32 Test sprawdzający wiedzę | Prowadzący Olga Pasztaleniec | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 335,77 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 899,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 50,78 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 41,28 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anita Bogusch
Specjalizuje się w projektach obejmujących automatyzację, robotyzację i oszczędność energetyczną. Posiada również doświadczenie w zakresie funduszy zagranicznych, w tym w pozyskiwaniu środków dla polskich firm inwestujących w Rumunii. Współpracuje z jednostkami badawczymi przy projektach B+R, łącząc wiedzę praktyczną z umiejętnością tworzenia skutecznych strategii rozwoju.
W ciągu ostatnich 5 lat przeprowadziła kilkanaście szkoleń i warsztatów dotyczących dotacji unijnych. Jej zajęcia cenione są za praktyczny wymiar i możliwość natychmiastowego zastosowania zdobytej wiedzy.
Pani Anita jest prelegentką licznych konferencji, m.in. „Kompetencje XXI wieku – debata”, „Kongres Kobiet XXI wieku”, „Wsparcie Biznesu – Bibby Financial Polska”, „Polska Firma w Rumunii – Skorzystaj z Szansy Jaką Dają Fundusze Europejskie” oraz „Seminarium Doing Business in Romania”. Dzięki kreatywnemu podejściu łączy doświadczenie doradcze i szkoleniowe, skutecznie wspierając rozwój organizacji.
Olga Pasztaleniec
Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu (Finanse i Rachunkowość, specjalizacja: Finanse, Podatki i Rachunkowość Spółek) oraz studia podyplomowe na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu (Wiedza o Unii Europejskiej „Agro-Unia”). Doświadczenie zdobywała m.in. podczas stażu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
W ciągu ostatnich 5 lat przeprowadziła kilkanaście szkoleń z zakresu pozyskiwania, przygotowywania i rozliczania dotacji – zarówno dla przedsiębiorstw, instytucji, jednostek samorządu terytorialnego, jak i osób prywatnych. W tym okresie skutecznie wsparła kilkadziesiąt podmiotów w uzyskaniu finansowania, przygotowując wnioski, biznesplany i studia wykonalności oraz rozliczając dotacje.
Obsługiwała m.in. takie firmy jak sto2 Sp. z o.o. (właściciel serwisu Pyszne.pl), Delikatesy Centrum Wiesław Krzewiński, KOSD Wrocław Sp. z o.o. Sp. k., SKSM Sp. z o.o., AET Sp. z o.o. Sp. k., KAL-PAB Sp. z o.o., Foltrans Center Sp. z o.o. oraz Nerli Gruppen. Obecnie zajmuje się wyszukiwaniem programów dotacyjnych, oceną szans projektów, sporządzaniem dokumentacji aplikacyjnej oraz rozliczaniem dotacji.
Anna Ciura - Sierota
Od 2005 roku pracuje jako ekspert w zakresie rozliczania, realizacji oraz kontroli projektów unijnych. Zajmuje się m.in. planowaniem i kontrolą harmonogramów rzeczowo-finansowych, oceną ryzyka w cyklu życia projektu oraz doborem odpowiedniej kadry projektowej. Posiada również bogate doświadczenie w obszarze księgowości i kadr – jako dyrektor finansowy i główny księgowy odpowiadała w wielu podmiotach za budżetowanie, realizację i kontrolę planów finansowych zarówno na poziomie przedsiębiorstw, jak i projektów inwestycyjnych.
Od 2010 roku pełni funkcje kierownicze w spółkach prawa handlowego, w tym podmiotach notowanych na giełdzie, działających w branżach konsultingowych, finansowych, informatycznych i usługowych.
W ciągu ostatnich 5 lat przeprowadziła kilkanaście szkoleń i warsztatów w zakresie rozliczania i kontroli projektów unijnych oraz zarządzania finansami – dla przedsiębiorstw, instytucji, jednostek samorządu terytorialnego i osób prywatnych. Dzięki temu łączy bogate doświadczenie praktyczne z umiejętnością skutecznego przekazywania wiedzy uczestnikom szkoleń.
Piotr Chomicz
W ciągu ostatnich 5 lat, Pan Piotr samodzielnie oraz ze swoim zespołem pozyskał setki projektów, zapewniając wsparcie finansowe dla firm z różnych branż, w tym IT, marketingowej, chemicznej, teleinformatycznej, produkcyjnej (wszelakiego rodzaju) i handlowej. Jego umiejętności obejmują również analizy potencjału eksportowego oraz kwestie formalno-prawne związane z ekspansją na rynki zagraniczne.
Od 2016 roku prowadzi własną działalność konsultingową, realizując kompleksowe projekty dla klientów w zakresie pozyskiwania środków ze UE oraz realizacji usług doradczych. Współpracował również z wieloma firmami jako kierownik projektów i specjalista, zdobywając bogate doświadczenie w diagnozie organizacyjnej, analizie strategicznej oraz opracowywaniu strategii w oparciu o Balanced Scorecard (BSC).
Swoje doświadczenie przekłada także na realizację szkoleń i kursów z zakresu strategii rozwoju, zarządzania projektami, cyfryzacji oraz ekspansji na rynki zagraniczne, dzieląc się wiedzą i najlepszymi praktykami.
Marcin Kibitlewski
Jest doświadczonym trenerem szkoleń z zakresu współfinansowania inwestycji przy wsparciu środków unijnych, przygotowywania dokumentacji projektowej oraz analiz finansowych. W ramach prowadzonych zajęć przeszkolił ponad 6100 osób podczas ponad 8700 godzin szkoleniowych, zdobywając uznanie wśród uczestników za praktyczny charakter i ekspercką wiedzę.
W ciągu ostatnich 5 lat przeprowadził kilkanaście szkoleń i warsztatów dotyczących przygotowywania i rozliczania projektów dotacyjnych, biznesplanów i analiz finansowych – zarówno dla przedsiębiorstw, instytucji, jednostek samorządu terytorialnego, jak i osób prywatnych. W tym okresie pomógł także wielu podmiotom w skutecznym pozyskaniu środków finansowych.
Z wykształcenia jest magistrem ekonomii (Uniwersytet w Białymstoku), ukończył studia podyplomowe z zakresu zintegrowanych systemów zarządzania jakością oraz liczne kursy specjalistyczne, m.in. trenerski STOP, „Nowoczesny Project Manager” według IPMA oraz „Analityk Finansowy – CFA” w Danish Technological Institute Polska. Był także stypendystą Universidade da Beira Interior w Portugalii.
Ewa Hys
W latach 2014–2022 wspierała także realizację projektów w sektorze publicznym i biznesowym. W 2019 r. została nominowana do tytułu Prawnika Pro Bono w konkursie organizowanym przez Fundację Uniwersyteckich Poradni Prawnych oraz dziennik „Rzeczpospolita”.
W ciągu ostatnich 5 lat przeprowadziła kilkanaście szkoleń i warsztatów z zakresu dotacji dla organizacji pozarządowych, obejmujących m.in. przygotowanie wniosków, rozliczanie projektów oraz praktyczne aspekty wykorzystania funduszy europejskich.
Posiada certyfikat Institute of Leadership and Management oraz akredytację potwierdzającą umiejętność zarządzania projektami zgodnie z metodyką PM2 Komisji Europejskiej. Jest twórczynią „Pracowni Projektów Prospołecznych”. W 2023 r. uzyskała akredytację potwierdzającą posiadanie umiejętności praktycznych z zakresu pozyskiwania i rozliczania dotacji z perspektywy budżetowej UE 2021–2027.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik kursu otrzyma prezentację szkoleniową w programie PowerPoint (dostępnej również w wersji PDF) oraz gotowe wzorcowe wnioski o dotacje, opracowane przez ekspertów na bazie projektów, które uzyskały dofinansowanie, zawierające wszystkie opisy, budżety, części finansowe zgodne z wymaganiami instytucji organizujących konkursy.
Dodatkowo udostępnimy nagrania z filmami instruktażowymi – opracowywanymi przez naszych ekspertów – z praktycznymi aspektami wypełniania wniosków o dofinansowanie do przykładowych programów.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek - Rozwój.
Istnieje możliwość ubiegania się o 90% dofinansowania w ramach Projektu Kierunek – Rozwój, przy czym możliwość otrzymania dofinansowania do Usług mają jedynie Uczestnicy Projektu realizowanego przez WUP w Toruniu. Warunkiem uczestnictwa jest spełnienie kryteriów kwalifikacyjnych określonych na stronie www.zainwestujwsiebie.pl
Podpisaliśmy także Regulamin współpracy w ramach projektu „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” i projektu „Nowy start w Małopolsce z EURESem”.
Powyższe programy są niektórymi, w ramach których możliwe jest uzyskanie dofinansowania do naszych szkoleń. Wielkość dofinansowania może się różnić w zależności od miejsca zamieszkania i sytuacji zawodowej.
W przypadku dofinansowania usługi w co najmniej 70% ze środków publicznych podatek VAT nie będzie naliczany - podstawa zwolnienia z VAT §3 ust. 1. pkt 14.
Szkolenie realizowane w trybie godzin dydaktycznych (46 godz. dydaktyczne = 34,5 godz. zegarowe)
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Forma prowadzenia zajęć
Szkolenie będzie prowadzone na platformie Zoom (lub innej o podobnym sposobie działania), która umożliwia kontakt face to face z prowadzącym w czasie rzeczywistym oraz generowanie raportów z listą logowań Uczestników.
Linki do poszczególnych dni szkoleniowych zostają udostępnione przez organizatora po zakwalifikowaniu danej osoby do udziału w kursie i są ważne w konkretnych dniach i godzinach trwania usługi.
Dostępu do pokoju szkoleniowego udziela Trener prowadzący szkolenie, poprzez weryfikację danych Uczestnika, zgodnie z listą osób uprawnionych.
W przypadku problemów z zalogowaniem się prosimy o skontaktowanie się pod adresem biuro@doradcy365.pl lub pod numerem telefonu 792 532 726.
Wymagania sprzętowe/techniczne
Uczestnictwo w szkoleniu wiąże się z minimalnymi wymaganiami technicznymi. Uczestnik powinien posiadać urządzenie typu smartfon, tablet lub komputer z dostępem do Internetu, umożliwiające transmisję dźwięku i obrazu.
Zalecane jest połączenie internetowe o przepustowości co najmniej 1 Mbps dla stabilnej transmisji audio i video.
Uczestnicy proszeni są o przetestowanie swojego połączenia internetowego i sprzętu przed rozpoczęciem szkolenia.
Uczestnik powinien mieć zainstalowane oprogramowanie umożliwiające dostęp do prezentowanych treści i materiałów, np. przeglądarka internetowa oraz oprogramowanie biurowe typu Office do pracy z dokumentami oraz arkuszami kalkulacyjnymi Excel.
W przypadku programu "Program rozwoju kwalifikacji mieszkańców podregionu warszawskiego zachodniego" istnieje konieczność posiadania sprawnej kamerki internetowej umożliwiającej przesyłanie wizerunku Uczestnika oraz sprawnego mikrofonu. Taki wymóg może zaistnieć także w przypadku innych projektów, z których można otrzymać dofinansowanie do usługi i musi być to każdorazowo zweryfikowane w regulaminie konkretnego projektu.
Poza powyższym nie są wymagane inne konkretne parametry techniczne sprzętu.
Współdzielenie sprzętu
Każdy Uczestnik loguje się do platformy/komunikatora z własnego konta i uczestniczy w szkoleniu na osobnym urządzeniu. Nie dopuszcza się uczestnictwa w usłudze za pomocą jednego konta przez więcej niż jednego Uczestnika.