Sinya Pilates Mat Academy
Sinya Pilates Mat Academy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Zdrowie publiczne
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa:
-osoby, które ukończyły 18 rok życia
-osoby, które posiadają udokumentowaną znajomość anatomii i fizjologii człowieka
- Instruktorzy Siłowni/Trenerzy Personalni
- Instruktorzy Sportu (różne dziedziny)
- Trenerzy Sportowi (różne dziedziny)
- studenci bądź absolwenci kierunków sportowych/fizjoterapeutycznych/medycznych (pracownicy MŚP, osoby prowadzące JDG)
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników22
- Data zakończenia rekrutacji01-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi45
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia Sinya Pilates Mat Academy jest przygotowanie uczestników do samodzielnego prowadzenia zajęć Pilates na macie na poziomie podstawowym, średniozaawansowanym i zaawansowanym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje zasady budowania lekcji Pilates od fundamentów (oddech, mięśnie głębokie, stabilność). | Kryteria weryfikacji Wskazuje znaczenie oddechu w rozpoczęciu lekcji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia rolę mięśni głębokich. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Opisuje różnicę między stabilnością a bezruchem. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia podstawowe i średnio-zaawansowane ćwiczenia Pilates na macie. | Kryteria weryfikacji Wymienia ćwiczenia dla różnych poziomów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Klasyfikuje ćwiczenia według stopnia trudności. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Dopasowuje ćwiczenie do poziomu uczestnika. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje zasady pracy z grupą o zróżnicowanym poziomie zaawansowania. | Kryteria weryfikacji Wskazuje sposoby różnicowania ćwiczeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Opisuje metody budowania progresji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia zasady dostosowania zajęć do różnych uczestników. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje ciało pod kątem jego możliwości i ograniczeń. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje przykłady ograniczeń ruchowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Opisuje sposoby dostosowania ćwiczeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje zasady pracy z poszanowaniem indywidualności. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje zasady planowania i obserwacji zajęć Pilates. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia etapy planowania lekcji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje elementy obserwacji w trakcie sesji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zasady korekty błędów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje ćwiczenia z poziomu zaawansowanego. | Kryteria weryfikacji Wskazuje przykłady ćwiczeń zaawansowanych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Opisuje kluczowe elementy techniczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia potencjalne błędy uczestników. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik wyjaśnia zasady budowania sekwencji Pilates. | Kryteria weryfikacji Określa różnicę między pojedynczym ćwiczeniem a sekwencją. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Opisuje kryteria doboru ćwiczeń do sekwencji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje rolę dynamiki i pauzy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik interpretuje znaczenie jakości i precyzji ruchu. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia pojęcie świadomego ruchu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje skutki braku precyzji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Opisuje rolę niuansów ustawienia ciała. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik klasyfikuje metody doboru ćwiczeń według potrzeb klienta. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia kryteria doboru ćwiczeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje przykłady indywidualizacji planu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Opisuje znaczenie celów klienta w planowaniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik objaśnia rolę sprzętu w treningu Pilates. | Kryteria weryfikacji Wskazuje wpływ niestabilności na pracę mięśni. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Opisuje rolę kierunku siły w pracy z przyborami. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia znaczenie sprzętu w progresji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje zastosowanie easy ball w stabilizacji odcinka lędźwiowego. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia biomechaniczne wsparcie easy ball. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Opisuje jego wpływ na aktywację mięśni. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zasady bezpiecznego wykorzystania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje wykorzystanie Pilates ring w zwiększeniu świadomości stawów biodrowych i barkowych. | Kryteria weryfikacji Wskazuje funkcje ringa w pracy nad stabilnością. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Opisuje jego wpływ na czucie głębokie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia zasady progresji z ringiem. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik uzasadnia znaczenie świadomości ciała w pracy instruktora. | Kryteria weryfikacji Opisuje zależność między własną świadomością a korektą innych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia znaczenie obserwacji własnego ruchu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje rolę w budowaniu jakości nauczania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje metody różnicowania zajęć z użyciem sprzętu. | Kryteria weryfikacji Opisuje przykłady progresji i regresji z przyborami. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje sposoby zwiększania trudności. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia zasady bezpieczeństwa przy zmianach. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik systematyzuje zasady świadomego doboru sprzętu do celu zajęć. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia rodzaje sprzętu i ich zastosowanie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Opisuje kryteria doboru przyborów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia wpływ sprzętu na osiąganie efektów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik ocenia wpływ kreatywnego włączenia sprzętu na atrakcyjność zajęć. | Kryteria weryfikacji Wskazuje korzyści dla uczestników. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Opisuje znaczenie urozmaicenia treningu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia efekt motywacyjny narzędzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik interpretuje rolę społeczności instruktorskiej w rozwoju zawodowym. | Kryteria weryfikacji Opisuje znaczenie wymiany doświadczeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wskazuje zalety pracy w środowisku profesjonalistów. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia wpływ sieci kontaktów na jakość pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Grupa docelowa:
Szkolenie adresowane jest do Instruktorów Siłowni, Trenerów Personalnych, Instruktorów i Trenerów sportowych, studentów bądź absolwentów kierunków sportowych, fizjoterapeutycznych, medycznych lub do osób które chcą pogłębić swoją wiedzę, udoskonalić technikę i nauczyć się pracy z uczestnikami zajęć pilates na różnych poziomach zaawansowania - od fundamentów, przez zaawansowane formy, aż po kreatywne włączenie do zajęć małego sprzętu. Akademia Pilates to kompetencje, które realnie przekładają się na jakość prowadzonych zajęć pilates a co za tym idzie satysfakcję klientów.
Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia szkolenia:
Szkolenie prowadzone jest w grupie maksymalnie 22 osobowej. Szkolenie odbędzie się na Sali fitness wyposażonej w niezbędny sprzęt treningowy potrzebny do przeprowadzenia zajęć pilates taki jak, maty, piłki, ringi czy rollery.
Podczas zajęć praktycznych przewidziana jest praca w parach oraz małych grupach.
Usługa jest prowadzona w trybie godzin zegarowych. W czas trwania usługi wliczone są dwie przerwy 20 minutowe.
Zakres tematyczny szkolenia:
MODUŁ I - SINYA PILATES FOUNDATION - MAT I
- Wprowadzenie do metody Pilates
- Pilates klasyczny a nowoczesny
- Pilates w klubie fitness a studio Pilates (różnice, warunki pracy, sprzęt, ilość uczestników, świadomość).
- Korzyści wynikające z uprawiania ćwiczeń Pilates.
- Potrzeby dzisiejszego klienta
- Praca z neutralnym kręgosłupem - anatomia kręgosłupa.
- Kręgosłup a miednica.
- Sposoby oddychania.
- Środek wysiłku - mięśnie środka, stabilizacja, napięcie wyprzedzające.
- Zasady metody Pilates.
- Oddech w Pilatesie (zobrazowanie i wytłumaczenie)
- Cuing werbalny i niewerbalny: Przykłady, dobór i rola w Pilatesie.
- Core - Power House: Opis, położenie i rola.
- Napisanie TRA - zobrazowanie, wytłumaczenie działania, cuing i praktyka.
- Napisanie mm. dnia miednicy. Cuing i praktyka.
- Omówienie i nauka poprawnych pozycji
- Pozycja stojąca, leżenie na plecach, ustawienie miednicy, łopatek – protrakcja, retrakcja, głowy, stóp, kolan itp.
- Zastosowanie i wykorzystanie "pomocy" w ćwiczeniach Pilates.
- Zgranie oddechu i napięcia.
- Praktyka - ćwiczenia i ich modyfikacje:
- Ustawienie głowy na etapie I, oddychanie, wytłumaczenie regresu/progresu, moment zastosowania pomocy do ćwiczeń, rola cuingu, asekuracja, naprowadzenie.
- Prezentacja ćwiczenia, opis, wytłumaczenie, pracujące mięśnie, cel ćwiczenia, na co należy zwrócić uwagę, błędy w ćwiczeniach.
- Praktyka - masterclass z wykorzystaniem poznanych ćwiczeń.
- Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia, zadanie domowe.
- Budowanie lekcji
- Budowanie każdego etapu lekcji Pilates: początek, środek, zakończenie.
- Rozgrzewka, łączenie ćwiczeń, przejścia, ilość powtórzeń, stretching, relaksacja.
- Dobór muzyki, oświetlenia, temperatury, ubioru.
- Ćwiczenia mobilizujące
- Ćwiczenia stretchingowe- Relaksacja.
MODUŁ II -SINYA PILATES EVOLUTION - MAT II
- Doskonalenie technik poznanych w kursie Pilates Mat.
- Przypomnienie zasad pracy z neutralnym kręgosłupem.
- Ustawienie ciała w kontekście głowy, łopatek, miednicy oraz stóp.
- Nauka zaawansowanych ćwiczeń na poziomie II.
- Sposoby oddychania zastosowane w ćwiczeniach.
- Umiejscowienie Pilates w branży fitness
- Porównanie warunków pracy w klubach fitness i studiach Pilates.
- Rola zaawansowanych ćwiczeń na poziomie II w kontekście potrzeb klientów.
- Regres i progres w Pilates
- Zastosowanie pomocy w ćwiczeniach zaawansowanych.
- Zasady cuingu werbalnego i niewerbalnego w praktyce.
- Praktyka oddechu:
- Zgranie oddechu z wykonywanymi ćwiczeniami, wprowadzenie różnych wariantów wdechów i wydechów.
- Praktyka ćwiczeń i ich modyfikacji
- Prezentacja i omówienie ćwiczeń związanych z głową w pozycji leżącej oraz ich efektywnego wykonania.
- Modyfikacja oraz regresja trudniejszych ćwiczeń, dostosowanie do indywidualnych potrzeb klientów.
- Przykłady, kiedy nie wykonywać poszczególnych ćwiczeń dla osób z określonymi schorzeniami.
- Zaawansowane ćwiczenia na macie
- Praktyka z nowymi i zaawansowanymi ćwiczeniami, ich opis, cel i techniki wykonania, analiza błędów.
- Zasady konstruowania pełnej lekcji Pilates, począwszy od rozgrzewki, przez właściwe ćwiczenia, aż po stretching i relaksację.
- Rola muzyki, oświetlenia i atmosfery w sali podczas zajęć Pilates.
- Dobór ubioru uczestników oraz uwagi dotyczące ich komfortu i widoczności.
- Omówienie wskazań i przeciwwskazań do ćwiczeń.
MODUŁ III -SINYA PILATES SMART TOOLS - MAT III
- Wprowadzenie do małego sprzętu w Pilates
- Rola i znaczenie małego sprzętu w treningu Pilates.
- Wprowadzenie do Pilates Ring (Magic Circle), Pilates Roller, małej piłki (swiss ball, easy ball, ovo ball).
- Zastosowanie poszczególnych sprzętów w ćwiczeniach Pilates.
- Wpływ niestabilnego podłoża na koordynację i propriocepcję.
- Wpływ sprzętu na zaangażowanie mięśni głębokich oraz poprawę postawy.
- Rola Pilates Ring w budowaniu siły, wytrzymałości i stabilizacji.
- Ćwiczenia z małym sprzętem
- Praktyka ćwiczeń z użyciem rolleru, ringu i piłki.
- Nauka poprawnego wykonywania nowych ćwiczeń.
- Dobieranie sprzętu do poziomu zaawansowania:
- Kryteria doboru sprzętu i ćwiczeń w zależności od umiejętności grupy.
- Dostosowanie ćwiczeń do możliwości psychofizycznych uczestników.
- Budowanie lekcji z wykorzystaniem sprzętu:
- Struktura i planowanie lekcji Pilates ze sprzętem.
- Integracja ćwiczeń z małym sprzętem w standardowe lekcje Pilates.
- Korekta i instruktaż
- Techniki korygowania uczestników podczas wykonywania ćwiczeń.
- Kluczowe punkty do obserwacji i uwagi podczas prowadzenia lekcji.
- Innowacje w zapatrywaniu na lekcje Pilates
- Nowe pomysły i kreatywne podejście do zajęć z użyciem sprzętu.
- Wzbogacenie repertuaru ćwiczeń i metod nauczania.
MODUŁ IV - WALIDACJA - TESTEM TEORETYCZNYM Z WYNIKIEM GENEROWANYM AUTOMATYCZNIE
Proces walidacji:
Osoba walidująca nie bierze udziału w procesie edukacyjnym. Będzie włączona dopiero na etapie oceny i weryfikacji efektów uczenia się. Nie bierze bezpośrednio działań związanych z tworzeniem i kompletowaniem dokumentacji walidacyjnej.
Harmonogram:
Harmonogram może ulec zmianie - zgodnie z Regulaminem BUR.
Harmonogram potwierdzony będzie opublikowany 10 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 MODUŁ I - SINYA PILATES FOUNDATION - MAT I, Dzień 1 | Prowadzący Alicja Karlikowska-Tartanus | Data realizacji zajęć 06-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 MODUŁ I - SINYA PILATES FOUNDATION - MAT I, Dzień 2 | Prowadzący Alicja Karlikowska-Tartanus | Data realizacji zajęć 07-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 MODUŁ II -SINYA PILATES EVOLUTION - MAT II, Dzień 1 | Prowadzący Magdalena Rejniak | Data realizacji zajęć 31-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 MODUŁ II -SINYA PILATES EVOLUTION - MAT II, Dzień 2 | Prowadzący Magdalena Rejniak | Data realizacji zajęć 01-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 MODUŁ III -SINYA PILATES SMART TOOLS - MAT III, Dzień 1 | Prowadzący Magdalena Rejniak | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 MODUŁ III -SINYA PILATES SMART TOOLS - MAT III, Dzień 2 | Prowadzący Magdalena Rejniak | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 MODUŁ IV - WALIDACJA - TESTEM TEORETYCZNYM Z WYNIKIEM GENEROWANYM AUTOMATYCZNIE | Prowadzący Magdalena Rejniak | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 300,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 7 300,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 162,22 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 162,22 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Alicja Karlikowska-Tartanus
Specjalizuje się w formach body&mind – Pilatesie, stretchingu, treningu funkcjonalnym oraz tanecznym wzmacnianiu, szczególnie w rytmach latino. Uczy świadomej pracy z ciałem, podkreślając znaczenie uważności, harmonii i jakości ruchu.
Sport towarzyszy jej od dziecka – od tenisa i piłki ręcznej, przez fitness, który trenuje od 16. roku życia. Przez lata ukończyła wiele specjalistycznych kursów w obszarze pracy z ciałem, stale rozwijając swoje kompetencje, by lepiej wspierać swoich podopiecznych i kursantów.
W pracy stawia na klarowną komunikację, profesjonalizm i autentyczne zaangażowanie. Jej celem jest nie tylko przekazanie wiedzy, ale i poruszenie – tak, by każdy uczestnik szkolenia wychodził z nową perspektywą i gotowością do działania.
Magdalena Rejniak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma materiały w wersji elektronicznej i drukowanej i skrypty szkoleniowe takie jak:
- Anatomia i Fizjologia
- Pilates mat I
- Pilates mat II
- Pilates & small equipments
Warunki uczestnictwa
Na szkolenie zapraszamy osoby, które spełniają jeden z poniższych wymogów:
- posiadają udokumentowaną znajomość anatomii i fizjologii człowieka
- posiadają uprawnienia Instruktora Siłowni/Trenera Personalnego/Instruktora Sportu /Trenera Sportowego (akceptowane różne dziedziny)
- ukończyły szkołę wyższą lub są studentami kierunków sportowych/fizjoterapeutycznych
- warunkiem ogólnym uczestnictwa jest ukończenie 17 roku życia oraz brak przeciwwskazań do wysiłku fizycznego.
Informacje dodatkowe
Uczestnik ma obowiązek uczestnictwa w minimum 80% zajęć, aby podejść do walidacji. Frekwencja będzie sprawdzana za pomocą listy obecności.
Walidacja będzie przeprowadzana w ciągu tygodnia od ukończenia szkolenia.
Usługa Rozwojowa jest zwolniona z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. b ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2004 nr 54 poz. 535 z późn. zm.) jako usługa kształcenia zawodowego finansowana w co najmniej 70% ze środków publicznych.
Po więcej informacji o Sinya Pilates GLOBAL EDUCATION SYSTEM zapraszamy na naszą oficjalną stronę internetową.
https://sinyapilates.com/
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Sala fitness, sprzęt fitness, maty do ćwiczeń