Rekomendowanie usług medycznych - psychologia sprzedaży w pracy rejestracji medycznej z wykorzystaniem cyfrowych technologii i zielonych kompetencji.
Rekomendowanie usług medycznych - psychologia sprzedaży w pracy rejestracji medycznej z wykorzystaniem cyfrowych technologii i zielonych kompetencji.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna estetyczna i kosmetologia
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do pracowników rejestracji i call center placówek medycznych. Uczestnicy powinni być zaangażowani w bezpośredni kontakt z pacjentem. W szkoleniu mogą uczestniczyć zarówno doświadczeni pracownicy jak i osoby na początku zdobywania doświadczenia zawodowego.
Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa, pracownicy mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, osoby zawodowo świadczące usługi związane z obsługą pacjenta.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji24-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności w zakresie profesjonalnego rekomendowania usług medycznych, ze szczególnym uwzględnieniem technik komunikacji sprzedażowej, aktywnego słuchania, rozpoznawania potrzeb pacjentów oraz stosowania języka korzyści i zasad wpływu społecznego, co przełoży się na zwiększenie skuteczności rekomendacji i pozytywne budowanie relacji z pacjentami w placówkach ochrony zdrowia.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje kluczowe elementy procesu rekomendacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik zna zasady i znaczenie rekomendowania usług medycznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje język korzyści w oparciu o ofertę swojej placówki. | Kryteria weryfikacji Uczestnik zna korzyści wynikające z świadczonych usług oraz na ich podstawie formułuje komunikaty sprzedażowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje reguły wpływu społecznego w procesie budowania relacji z pacjentem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik zna 6 reguł wpływu społecznego oraz umie zaproponować sposoby wykorzystania ich w rejestracji medycznej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje cyfrowe technologie na swoim stanowisku pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wie jakie cyfrowe technologie dedykowane są do jego stanowiska pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik optymalizuje zużycie papieru na swoim stanowisku pracy zgodnie z zielonymi kompetencjami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik zna metody alternatywne do komunikacji wewnętrznej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do pracowników rejestracji medycznej i call center. Uczestnicy powinni być zaangażowani w bezpośredni kontakt z pacjentem. W szkoleniu mogą uczestniczyć zarówno doświadczeni pracownicy jak i osoby na początku zdobywania doświadczenia zawodowego.
Szkolenie prowadzone jest w małych grupach max do 20 osób w trakcie szkolenia. Szkolenie prowadzone w trybie ciągłym z ruchomymi przerwami w trakcie wyznaczonych godzin.
1. Rekomendowanie usług medycznych:
- Rola rekomendacji usług medycznych w sektorze ochrony zdrowia.
- Podkreślenie sprzedażowej wartości wizerunku i wywierania pozytywnego wpływu na Pacjentach
- Rozumienie potrzeb i oczekiwań Pacjentów.
- Reguły wpływu społecznego w kontekście rekomendowania usług oraz budowania relacji z Pacjentem - ćwiczenia
2. Umiejętności komunikacyjne
- Techniki aktywnego słuchania w kontekście rekomendacji.
- Struktura rozmowy sprzedażowej - dobre praktyki
3. Rozwijanie umiejętności rekomendacji
- Proces rekomendacji: od identyfikacji potrzeb Klienta do rekomendacji usług
- Język korzyści - kluczowe narzędzie w budowaniu komunikatów polecających - ćwiczenia
- Formułowanie komunikatów polecających usługi placówki - ćwiczenia
- Radzenie sobie z obiekcjami i odpowiadanie na wątpliwości
4.Omówienie dostępnych narzędzi cyfrowych dedykowanych pracy w branży medycznej
5.Optymalizacja pracy w rejestracji medycznej w ujęciu zielonych kompetencji
6. Podsumowanie i walidacja cyklu szkoleniowego.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 499,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 499,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 187,38 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 187,38 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Natalia Kurowska
Uniwersytetu SWPS, także trener TUS. Z branżą medyczną
zawodowo związana od 2008 roku. W Medidesk wspiera placówki medyczne oraz weterynaryjne w osiąganiu wysokich standardów obsługi poprzez praktyczne, dopasowane do realiów szkolenia i audyty.
Specjalizuje się w zakresie umiejętności miękkich, szczególnie w komunikacji, psychologii sprzedaży oraz strategii radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Uważa, że kluczem do sukcesu w branży medycznej jest nie tylko wiedza merytoryczna, ale także empatia, zdrowa komunikacja i umiejętność pracy w zespole.
Trener posiada wiedzę i kompetencje szkoleniowe zdobytą w ciągu ostatnich 5 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje w wersji elektronicznej komplet materiałów szkoleniowych oraz arkusze ćwiczeniowe wspierające proces nauki i utrwalanie zdobytej wiedzy. Materiały te są dostosowane do tematyki szkolenia i zawierają zarówno treści teoretyczne, jak i praktyczne przykłady oraz zadania do samodzielnego wykonania.
Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Informacje dodatkowe
Forma i sposób realizacji szkolenia może zostać zmodyfikowana i dostosowana do niestandardowej liczby uczestników lub indywidualnych potrzeb Państwa placówki. Prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów (wszystko się da!).
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, gdy przedsiębiorstwo korzystające z usługi jest zwolnione z VAT lub gdy dofinansowanie do usługi wynosi co najmniej 70%. W pozostałych przypadkach do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa szkoleniowa prowadzona w formie zdalnej w czasie rzeczywistym na platformie Teams.
- urządzenie pozwalające na swobodny udział w szkoleniu (preferowany laptop/komputer stacjonarny)
- stabilne łącze internetowe o przepustowości co najmniej 2 Mb/s (upload) i 4 Mb/s (download),
- zalecane jest korzystanie z połączenia kablowego lub wysokiej jakości Wi-Fi,
- rekomenduje się zamknięcie innych aplikacji korzystających z Internetu (np. pobierania plików) na czas szkoleni
- najnowsze wersje przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera
- działająca kamera i mikrofon
- komfortowe miejsce do spotkań, bez udziału osób trzecich
Oprogramowanie: Nie jest wymagane instalowanie dodatkowego oprogramowania – szkolenie odbywa się w przeglądarce internetowej.
Uczestnik oraz operator dostanie link do szkolenia przed szkoleniem. Link umożliwiający udział w szkoleniu online będzie aktywny od momentu rozpoczęcia do zakończenia szkolenia.