Licencja Trenerska - (System Treningowy STRUCTOGRAM®)
Licencja Trenerska - (System Treningowy STRUCTOGRAM®)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Osoby indywidualne
Osoby prowadzącę działalność gospodarczą
Przedsiębiorcy
Menadżerowie
Handlowcy
Pracownicy działu sprzedaży
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji28-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Realizacja kursu treningowego STRUCTOGRAM zakończonego uzyskaniem certyfikacji pozwala na korzystanie z wiedzy, materiałów i umiejętności niezbędnych do prowadzenia szkolenia STRUCTOGRAM, Licencjonowany trener może wykorzystywać to narzędzie w wieloraki sposób:1. Prowadzić system treningowy STRUCTOGRAM w formie szkoleń zamkniętych i otwartych.
2. Stosować narzędzie STRUCTOGRAM jako podstawę do optymalizacji własnych celów szkoleniowych.
3. Prowadzić sesje coachingowe oparte na wiedzy.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Dostęp do narzędzia, który w łatwy, prosty i szybki sposób segreguje uczestnikom wiedzę ze szkolenia.Indywidualne podejście do uczestników treningu, przekładające się na lepsze rezultaty już podczas treningu. Dostęp do analizy, której wyniki się nie zmienią, daje ogromne pole rozwoju dla uczestnika treningu. Udział w szkoleniach i eventach organizowanych dla trenerów STRUCTOGRAM ® Polska. Używanie metody, która jest wykorzystywana przez światowej sławy marki na całym świecie. Możliwość wykorzystania wiedzy i szkolenia w 21 językach. Wyróżnienie się na rynku szkoleniowym dzięki szwajcarskiej metodzie, która nie jest testem psychologicznym. Dostęp do najnowszych badań obszarach neuro. Możliwość tworzenia własnych, spersonalizowanych treningów i wystąpień w oparciu o narzędzie STRUCTOGRAM® | Kryteria weryfikacji Ocena zrozumienia poznanej wiedzy poprzez ćwiczenia wykonywane podczas szkolenia, zaangażowanie, umiejętność prezentowania treści feedback od uczestników. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł I
Człowiek dorosły w procesie edukacyjnym
Dorosły jako uczeń
Style uczenia się
Role w grupie szkoleniowej
Radzenie sobie z oporem w grupie
Moduł II
Osobisty styl prowadzenia zajęć
Prezentacja stylów i sposobów prowadzenia zajęć
Role w grupie; wybór własnej roli jako prowadzącego zajęcia
Wygaszanie zachowań destrukcyjnych i wzmacnianie konstruktywnych
Predyspozycje psychologiczne do pracy trenera
Moduł III
Autoprezentacja
Funkcje autoprezentacji
Autoprezentacja jako styl wywierania wpływu na innych ludzi
Taktyki autoprezentacyjne
Tworzenie i utrzymanie efektu pierwszego wrażenia
Katalog narzędzi wpływu
Moduł IV
Interaktywność w prezentacji
7 zasadniczych etapów przygotowania wystąpienia
Rytm prezentacji
Jak budować dynamikę prezentacji?
Czym jest prezentacja interaktywna?
Kiedy wciągać słuchaczy do dialogu?
Moduł V
Metodyka pracy szkoleniowej
Badanie nastawienia i poziomu motywacji
Metody aktywizowania grupy szkoleniowej
Przygotowanie materiałów i pomocy dydaktycznych
Techniki szkoleniowe
Techniki rozładowujące napięcie w grupie
Dzień 2
Moduł I
Trudne sytuacje w pracy trenera
Trudności obiektywne
Przejawy oporu w grupie i jego przełamywanie
Reakcje na milczenie w grupie
Radzenie sobie z obiekcjami uczestników
Odpowiedzi na trudne pytania
Atak na kompetencje trenera
Atak na osobę trenera
Problematyczne zachowania uczestników
Moduł II
Kreatywność w pracy trenera
Wykorzystanie technik twórczego myślenia w kształtowaniu programu zajęć
Kreowanie pomysłów w grupach
Budowanie własnej kreatywności
Moduł III
Zarządzanie emocjami i stresem w pracy trenerskiej
Techniki antystresowe
Rozpoznawanie swoich emocji i radzenie sobie z nimi
Oznaki wypalenia zawodowego i sposoby jego minimalizacji
Moduł IV
Efektywna nauka i trening w terenie, czyli jak uczyć efektywnie?
Kiedy ludzie uczą się najchętniej?
Kiedy trening a kiedy coaching? Jak skutecznie przeprowadzić coaching w sali i w terenie – zasady szkoleniowe
Etapy cyklu coachingowego – warsztat coacha
Coaching w terenie - proces i narzędzia
Demonstracja jako metoda uczenia
Obserwacja i analiza jako narzędzie pracy coacha
Walidacja - test teoretyczny
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 30 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 30 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 2 142,86 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 2 142,86 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Anna Urbańska
Od 1998 roku właściciel firmy edukacyjno-consultingowej - trener, szkoleniowiec, coach, doradca, terapeuta. Od 2001 roku wykładowca- prowadzenie zajęć na studiach wyższych podyplomowych.
Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy-Podyplomowe studia na kierunku: Coaching, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu- Podyplomowe studia na kierunku: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Krakowskie Centrum Psychodynamiczne w Krakowie- Socjoterapeuta i specjalista treningu interpersonalnego, Podstawy psychoterapii psychodynamicznej, Ośrodek Psychoterapii Psychodynamicznej w Bydgoszczy - Socjoterapeuta i specjalista psychoprofilaktyki, Uniwersytet Adama Mickiewicz w Poznaniu - Psycholog z zakresu marketingu i zarządzania, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu- Mgr Historii
Od 2011 roku Structogram Master Trainer Certificate, przeprowadzenie certyfikacji dla 30 trenerów metody treningowej Structogram w Polsce.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Case study, ćwiczenia, szwajcarski materiał