Emocje, które pracują z nami, nie przeciwko nam.
Emocje, które pracują z nami, nie przeciwko nam.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do:
Kadr menedżerskich i liderów zespołów – którzy chcą rozwijać umiejętność świadomego zarządzania emocjami własnymi i pracowników, budować zaufanie i skuteczniej reagować w sytuacjach stresu, konfliktu czy zmian organizacyjnych.
Pracowników wszystkich szczebli, którzy w codziennej pracy doświadczają presji, konieczności podejmowania szybkich decyzji, pracy zespołowej i kontaktu z trudnym klientem lub współpracownikiem.
Specjalistów HR, trenerów i osób zajmujących się rozwojem pracowników, dla których kompetencje emocjonalne stanowią istotny element kultury organizacyjnej i wspierania dobrostanu pracowników.
Osób aspirujących do ról kierowniczych lub prowadzących projekty, które chcą wzmacniać swoje kompetencje miękkie i przygotować się do skutecznego przewodzenia zespołom.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji29-10-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (zdalna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest przygotowanie uczestników do samodzielnego rozpoznawania i regulowania emocji oraz wykorzystywania inteligencji emocjonalnej w pracy. Uczestnicy nauczą się identyfikować emocje, stosować techniki samoregulacji, rozwijać empatię, budować odporność emocjonalną i komunikację w zespole oraz wykorzystywać IE w rozwiązywaniu konfliktów i przywództwie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Formułuje definicję inteligencji emocjonalnej oraz wymienia jej główne składowe. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia minimum jedną definicję IE (Goleman, Mayer-Salovey). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji Wymienia 4–5 składowych IE w biznesie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Stosuje metodę STOP w sytuacjach symulowanego stresu oraz demonstruje reakcję konstruktywną w konflikcie zespołowym. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia krok po kroku metodę STOP. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Odgrywa scenkę, w której zamiast automatycznej reakcji wdraża reakcję konstruktywną. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Buduje relacje oparte na zaufaniu w zespole, udzielając empatycznego feedbacku i modelując pożądane reakcje emocjonalne. | Kryteria weryfikacji Uczestnik udziela informacji zwrotnej z użyciem komunikatu „JA”. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Prezentuje zachowanie lidera modelującego postawę wspierającą. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1. Czym jest inteligencja emocjonalna?
· Definicje (Goleman, Mayer-Salovey)
· Składowe IE w biznesie
· Rola przywództwa emocjonalnego
Moduł 2. Autoświadomość emocjonalna
Praktyka :
· Ćwiczenie: „Mapa emocji w pracy”
· Skala reakcji emocjonalnych
· Mini test samooceny
Teoria w tle:
· Mechanizmy powstawania emocji
· Trafność rozpoznawania
Moduł 3. Samoregulacja i zarządzanie sobą
Praktyka:
· Case'y biznesowe: trudne sytuacje, szybkie decyzje
· Metoda STOP i pauza emocjonalna
· Praca w parach: „Moja reakcja vs. reakcja konstruktywna”
Teoria skrótowa:
· Układ limbiczny vs. kora przedczołowa
· Stres i automatyczne schematy
Moduł 4. Empatia i rozumienie emocji innych
Praktyka:
· Scenki „trudny rozmówca”
· Ćwiczenie: rozpoznawanie mikroreakcji
· Feedback empatyczny
Teoria:
· Różnice między empatią, sympatią i oceną
Moduł 5. Relacje i komunikacja emocjonalna
Praktyka:
· Ćwiczenie: komunikat „JA”
· Mini role-play: konflikt w zespole
· Budowanie zaufania przez emocje
Podsumowanie dnia: refleksja + zadanie do wdrożenia
Moduł 6. Emocje w stresie i zmianie
Teoria :
· Fazy reakcji emocjonalnej
· Emocje a efektywność
· Zmiana i opór
Praktyka:
· Diagram własnych reakcji pod presją
Moduł 7. Narzędzia regulacji emocji
Praktyka:
· Ćwiczenia oddechowe i somatyczne
· Technika „zamiana emocji”
· Praca na realnych trudnych sytuacjach
Teoria skrótowa:
· Neurobiologia stresu
· Kortyzol a decyzyjność
Moduł 8. Emocje w komunikacji i konfliktach
Praktyka:
· Scenki konfliktowe z debriefingiem
· Model „4 kroków” komunikacji
· Emocje w negocjacji
Teoria Mini:
· Błędne koła komunikacyjne
Moduł 9. Emocje w zespole i przywództwie
Praktyka:
· Ćwiczenie: „emocjonalna mapa zespołu”
· Gra decyzyjna: reakcje lidera
· Modelowanie emocji w zespole
Walidacja
INFORMACJE:
- Usługa szkoleniowa realizoawna jest w godzinach zegarowych tj. 60 min.
- Podczas szklenia, przewidziana jest jedna, zaplanowana przerwa 30 minutowa, każdego dnia, oraz kilka mniejszych przerw, dostosowanych do tempa pracy grupy, oraz potrzeb uczestników i trenera.Przerwy w usłudze są wliczone w czas usługi rozwojowej. Uczestnik szkolenia ma możliwość merytorycznego kontaktu z trenerem również podczas przerw (w przypadku, gdyby uczestnik nie chciał skorzystać z danej przerwy). Walidacja i przerwy wliczają się w czas trwania usługi.
- Liczebność grupy szkoleniowej określonej w karcie usługi nie może być większa niż 16 osób.
- Zostanie zastosowana rozdzielność szkolenia od walidacji - rozdzielność osobowa. Osoba szkoląca nie ocenia wiedzy i umiejętności swoich kursantów w zakresie, w którym nauczała. Końcową walidację prowadzi odrębna osoba.
- Po zakończeniu udziału w usłudze szkoleniowej, Uczestnik/Uczestniczka otrzyma zaświadczenie o jego ukończeniu oraz dokona oceny usługi w BUR.
- Warunkiem otrzymania refundacji jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć, np. w formie testu wiedzy, testu kompetencyjnego, zadań praktycznych do wykonania lub innych form zaliczenia zajęć.
- Podczas szkolenia odbędzie się: 4,5 h zajęć teoretycznych, 10 godzin praktycznych; 1 h przerwy; 0,5 h walidacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Czym jest inteligencja emocjonalna? | Prowadzący Klaudia Szajdecka | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Autoświadomość emocjonalna | Prowadzący Klaudia Szajdecka | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Samoregulacja i zarządzanie sobą | Prowadzący Klaudia Szajdecka | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 PRZERWA | Prowadzący Klaudia Szajdecka | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Samoregulacja i zarządzanie sobą | Prowadzący Klaudia Szajdecka | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Empatia i rozumienie emocji innych | Prowadzący Klaudia Szajdecka | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Relacje i komunikacja emocjonalna | Prowadzący Klaudia Szajdecka | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Emocje w stresie i zmianie | Prowadzący Katarzyna Pachocka | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Narzędzia regulacji emocji | Prowadzący Katarzyna Pachocka | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 PRZERWA | Prowadzący Katarzyna Pachocka | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Emocje w komunikacji i konfliktach | Prowadzący Katarzyna Pachocka | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Emocje w zespole i przywództwie | Prowadzący Katarzyna Pachocka | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 150,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 384,38 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 312,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Klaudia Szajdecka
Trenerka wystąpień publicznych, mentorka biznesowa i aktywna mówczyni. Członkini Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i Mówczyń. Ekspertka w dziedzinie storytellingu, nowoczesnych prezentacji biznesowych oraz komunikacji wpływu.
Wspiera osoby na różnych etapach rozwoju zawodowego – od specjalistów po kadrę zarządzającą – w budowaniu autentycznego, spójnego i angażującego przekazu, zarówno na scenie, jak i w środowisku online. W swojej pracy łączy wiedzę managerską, narzędzia komunikacyjne i nowoczesne technologie (w tym AI), by rozwijać kompetencje prezentacyjne uczestników.
Ceni praktykę, szczerość i skuteczność – jej warsztaty to przestrzeń intensywnego treningu, indywidualnej informacji zwrotnej oraz odkrywania własnego stylu występowania.
Trener prowadzący zajęcia posiada co najmniej 120 godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Katarzyna Pachocka
Trenerka wystąpień publicznych, konsultantka komunikacji i mentorka biznesowa. Członkini Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i Mówczyń oraz międzynarodowej sieci Premium Speakers. Specjalizuje się w komunikacji opartej na narracji, sile wyrazu i ekspresji scenicznej.
Z pasją wspiera osoby pracujące w środowiskach biznesowych, które chcą mówić z większą pewnością siebie, wyraźnie przekazywać swoje idee i budować spójny, wpływowy wizerunek. Jej warsztaty łączą konkretne umiejętności, uważność na indywidualne potrzeby uczestników oraz bezpieczną przestrzeń do praktyki i rozwoju.
W pracy trenerskiej łączy wiedzę z zakresu technik scenicznych, praktyczne doświadczenie wystąpień przed dużą publicznością oraz znajomość nowoczesnych narzędzi cyfrowych – w tym rozwiązań opartych na AI.
Trener prowadzący zajęcia posiada co najmniej 120 godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Materiały szkoleniowe
- Zaświadczenie ukończenie szkolenia
Warunki uczestnictwa
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia, a warunkiem jego uzyskania jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej. Zostanie zachowana rozdzielność funkcji pomiędzy procesem kształcenia a walidacją.
Informacje dodatkowe
Usługa Szkoleniowa została stworzona na podstawie licencji GetResponse zakupionej z dofinansowaniem projektu "USŁUGIROZWOJOWE 4.0 – wsparcie podmiotów BUR w obszarze tworzenia, rozwoju i sprzedaży nowych form usług rozwojowych lub wykorzystaniu nowych technologii" nr FERS.01.03-IP.09-0015/23.
Podstawy prawne zwolnienia z VAT: Rozporządzenie Ministra Finansów z dn. 20.12.2013 r. paragraf 3 ust 1 pkt.14. Zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego , finansowane w co najmniej 70 % ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania sprzętowe urządzenia uczestnika: Komputer stacjonarny lub laptop (zalecane) z systemem:
Kamera internetowa (wbudowana lub zewnętrzna), umożliwiająca udział w wideokonferencji. Mikrofon i głośniki lub słuchawki z mikrofonem – zapewniające dobrą jakość dźwięku bez zakłóceń. Minimalne parametry sprzętowe:
Minimalne wymagania dotyczące łącza internetowego:
Oprogramowanie i narzędzia niezbędne do uczestnictwa: 🔹 Platforma wideokonferencyjna: Rekomendowana: Microsoft Teams 🔹 Dostęp do materiałów dydaktycznych: Materiały przekazywane będą za pośrednictwem:
🔹 Wymagane oprogramowanie:
Dodatkowe wymagania organizacyjne: Uczestnik powinien:
|