Negocjacje z elementami NLP - szkolenie z egzaminem
Negocjacje z elementami NLP - szkolenie z egzaminem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Negocjacje
- Grupa docelowa usługi
Usługa adresowana do osób które:
- chcą rozbudować swój warsztat negocjacyjny,
- chcą poprawić efektywność prowadzonych negocjacji oraz poznać nowe techniki i gry negocjacyjne,
- w codziennej pracy negocjują z klientami, chcą rozszerzyć wachlarz swoich kompetencji i poznać tajniki profesjonalnych negocjatorów,
- odpowiadają za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji,
oraz dla:
- specjalistów i kierowników działów zakupów,
- pracowników odpowiedzialnych za uzgadnianie warunków handlowych z kontrahentami,
- kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla (m.in. kierowników, właścicieli przedsiębiorstw, pracowników działu sprzedaży, key account managerów, product managerów),
- osób podejmujących ważne decyzje szczególnie w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw, negocjowania z dostawcami, współpracy handlowej oraz obniżania kosztów w organizacji,
- pracowników odpowiedzialnych za uzgadnianie warunków handlowych z kontrahentami.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji14-06-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego prowadzenia negocjacji, wykorzystywania taktyk i strategii negocjacyjnych. Usługa przygotowuje do poprawienia efektywności prowadzenia rozmów z klientami, prezentowania i obrony ofert, stosowania nowych technik i gier negocjacyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Omawia wprowadzenie do tematu negocjacji (BATNA, ZOPA). Określa i charakteryzuje style negocjacyjne. Dostosowuje styl prowadzenia negocjacji do stylu interpersonalnego Partnera (odzwierciedlenie). Omawia proces komunikacji. Uzasadnia rodzaje pytań. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia kluczowe terminy związane z negocjacjami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Określa główne cele prowadzenia negocjacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Opisuje różne style negocjowania (negocjacje pozycyjne, negocjacje problemowe, negocjacje wielostronne) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Przedstawia etapy procesu komunikacji oraz wskazuje przeszkody w jej przebiegu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Analizuje znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej w trakcie negocjacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Wymienia i omawia rodzaje pytań stosowanych w negocjacjach. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Charakteryzuje określenie BATNA w negocjacjach. Wybiera strategię negocjacyjną. Omawia profesjonalne przygotowanie się do negocjacji oraz podstawy NLP. Omawia podstawowe pojęcia NLP w procesie negocjacji, diagnozuje style interpersonalne oraz strategie w prowadzeniu negocjacji. | Kryteria weryfikacji Określa i analizuje możliwe alternatywy w procesie negocjacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Przedstawia i omawia strategie negocjacyjne. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia podstawowe założenia NLP oraz wykorzystuje je podczas negocjacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Identyfikuje style interpersonalne i ocenia ich wpływ na przebieg rozmów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Wskazuje oraz opisuje strategie stosowane w prowadzeniu negocjacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęICVC CERTYFIKACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoICVC CERTYFIKACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Ramowy program usługi:
- Wprowadzenie do tematu negocjacji. Omówienie podstawowych pojęć z negocjacji. Omówienie strategii i taktyk negocjacji.
- Podstawy negocjacji – BATNA, ZOPA, Cena brzegowa – minimalny próg, po przekroczeniu którego wynik negocjacji nie jest dla nas satysfakcjonujący, Budowanie wartości – handlowanie ustępstwami.
- Umiejętne określanie celów negocjacyjnych – na czym mi szczególnie zależy, co chcę osiągnąć, na jakie ustępstwa mogę się zgodzić.
- Z czym chcę wyjść z negocjacji – jaki efekt chcę osiągnąć w trakcie rozmów, jakie mam cele, na jakie ustępstwa mogę się zgodzić.
- Poznanie stylów negocjacji. Negocjacje pozycyjne, negocjacje problemowe, negocjacje wielostronne.
- Dostosowanie stylu prowadzenia negocjacji do stylu interpersonalnego Partnera – odzwierciedlenie.
- Poznanie procesu komunikacji. Kto odpowiada za komunikat, bariery komunikacyjne.
- Efektywna komunikacja werbalna – słowa, ton głosu.
- Komunikacja niewerbalna – mowa ciała, postawy które pozytywnie działają na Klienta/Rozmówcę.
- Rodzaje pytań. Pytania otwarte, zamknięte, wprost, sugerujące, alternatywne.
- Określenie BATNA w negocjacjach. Omówienie zagadnienia alternatywy w negocjacjach.
- Wybór strategii negocjacji. Strategia negocjacji problemowych, pozycyjnych, wielostronnych, rzeczowych.
- Wybór strategii negocjacji. Strategia negocjacji problemowych, pozycyjnych, wielostronnych, rzeczowych.
- Rozpoznanie strategii wybranej przez klienta.
- Profesjonalne przygotowanie się do negocjacji. Otwarcie negocjacji, wprowadzenie, rozpoznanie, przetarg, zakończenie rozmów i zamknięcie negocjacji.
- Podstawy NLP. Omówienie podstawowych pojęć z NLP.
- NLP w procesie negocjacji. Zastosowanie NLP w rozmowach negocjacyjnych, jak wykorzystać poszczególne narzędzia NLP.
- NLP w procesie negocjacji. Zastosowanie NLP w rozmowach negocjacyjnych, jak wykorzystać poszczególne narzędzia NLP.
- Diagnoza stylów interpersonalnych.
- Efektywność komunikacji werbalnej – umiejętność przekazu – jak mówić aby nas rozumiano.
- Umiejętność zadawania pytań.
- Strategie w prowadzeniu negocjacji i jak rozpoznać strategię wybraną przez Klienta/Partnera.
Usługa adresowana do osób które:
- chcą rozbudować swój warsztat negocjacyjny,
- chcą poprawić efektywność prowadzonych negocjacji oraz poznać nowe techniki i gry negocjacyjne,
- w codziennej pracy negocjują z klientami, chcą rozszerzyć wachlarz swoich kompetencji i poznać tajniki profesjonalnych negocjatorów,
- odpowiadają za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji,
oraz dla:
- specjalistów i kierowników działów zakupów,
- pracowników odpowiedzialnych za uzgadnianie warunków handlowych z kontrahentami,
- kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla (m.in. kierowników, właścicieli przedsiębiorstw, pracowników działu sprzedaży, key account managerów, product managerów),
- osób podejmujących ważne decyzje szczególnie w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw, negocjowania z dostawcami, współpracy handlowej oraz obniżania kosztów w organizacji,
- pracowników odpowiedzialnych za uzgadnianie warunków handlowych z kontrahentami.
Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia usługi szkoleniowej:
a) minimalna liczba Uczestników: 5, maksymalna liczba Uczestników: 16
b) liczba stanowisk pracy: każdy z Uczestników posiada dostęp do własnego stanowiska pracy
c) w ramach kursu / szkolenia każdy uczestnik ma zapewnione materiały szkoleniowe
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe, tj: notes, długopis, teczka.
Czas trwania szkolenia: 30 godzin dydaktycznych (plus dodatkowo przerwy) obejmuje 20 godz. teoretycznych oraz 10 godz. praktycznych. Kurs realizowany będzie w formie warsztatowej, zakładającej aktywny udział Uczestników/Uczestniczek wraz z realizacją ćwiczeń praktycznych.
Szkolenie realizowane będzie w godzinach dydaktycznych 1 godzina szkoleniowa = 1 godzina dydaktyczna (45 min). Przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi. Po każdych 4 godzinach usługi szkoleniowej przypada 30 minut przerwy – w przypadku krótszych zajęć niż 4 godziny dydaktyczne przerwa wynosi minimum 15 min.
Obowiązkowe dla każdego uczestnika jest uczestnictwo w zajęciach (dopuszczalne jest 20% nieobecności). Po zakończeniu usługi szkoleniowej zostanie przeprowadzona zewnętrzna walidacja oraz certyfikacja. Zachowana będzie rozdzielność procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Egzamin realizowany jest po zrealizowanym kursie.
Elementy procesu walidacji ICVC:
- Zgłoszenie się do walidacji – poprzez platformę ICVC lub uprawnionego partnera.
- Przystąpienie do egzaminu ICVC – egzamin obejmuje część pisemną/testową. Po zakończeniu kursu zostanie przeprowadzony zewnętrzny egzamin potwierdzający nabycie kwalifikacji zawodowych.
- EGZAMIN ICVC - składa się z części pisemnej, zawierającej pytania zamknięte z czterema wariantami odpowiedzi.
- Ocena i analiza wyników egzaminu – sprawdzenie zgodności z wymaganiami kwalifikacyjnymi. Egzamin jest oceniany przez podmiot prowadzący walidację.
- Wydanie certyfikatu ICVC, z unikatowym numerem i symbolem kwalifikacji – na podstawie pozytywnego wyniku egzaminu.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 180,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 180,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 0,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 800,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 800,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Fic
Pierwsze kroki stawiałam w Jeronimo Polska.
Jako sklep szkoleniowy przygotowywałam nowo zatrudnione osoby do pracy na stanowiska kasjer-Sprzedawca , zastępca kierownika.
Odbyłam szkolenie w Biedronkowej Akademi zarządzania.Szkoliłam osoby z BHP (posiadam uprawnienia do tych szkoleń), Szkolenia z technik sprzedaży, szkolenia rozwojowe wystawianie opinii rozwojowych do awansów wew. Szkolenia motywujące pracowników.
Od 2017 roku we współpracy z firmą Yes S.A
odbywam cykliczne szkolenia które następnie przekazuję moim pracownikom w formie szkoleń były to szkolenia między innymi:
- Wskaźniki handlowe 2021 rok
-Techniki sprzedaży
-Budowanie pozytywnych relacji z klientami
-" Trudny klient"-podejście psychologiczne do sprzedaży.
-Zarządzanie zespołem ludzkim,
- Standardy bezpieczeństwa w salonach jubilerskich.
-Sztuka Porozumienia. Jak zadbać jednocześnie o siebie i Klienta podczas trudnej rozmowy?,,
-Szkolenia o tematyce antymobbingowej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe, tj.: notes, długopis, teczka.
Warunki uczestnictwa
Dana kwalifikacja nie ma założonych kryteriów uczestnictwa (poza wykształceniem co najmniej średnim) oraz wymaganych kwalifikacji poprzedzających udział w usłudze.
Nie jest wymagane wylegitymowanie się doświadczeniem.
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych 1 godzina szkoleniowa = 1 godzina dydaktyczna (45 min).
W efekcie ukończenia kursu Uczestnicy uzyskają certyfikat (po uzyskaniu pozytywnego wyniku z walidacji) potwierdzający nabycie kwalifikacji.
W przypadku kursów dofinansowanych warunkiem uczestnictwa w kursie jest spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, do którego składane będą dokumenty o dofinansowanie usługi rozwojowej.
Realizacja usługi rozwojowej jest zgodna ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021 – 2027 oraz zapisami Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Usługa rozwojowa jest dostępna dla osób ze szczególnymi potrzebami, czyli tych osób, które ze względu na swoje cechy zewnętrze lub wewnętrze lub ze względu na okoliczności, w których się znajdują, muszą podjąć dodatkowe działania lub zastosować dodatkowe środki.