Efektywność, energia i odporność w pracy 5.0 – praktyczne kompetencje dla człowieka w nowoczesnym środowisku pracy
Efektywność, energia i odporność w pracy 5.0 – praktyczne kompetencje dla człowieka w nowoczesnym środowisku pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników różnych branż, pracowników biurowych, freelancerów, osób pracujących zdalnie i hybrydowo, dla wszystkich osób dorosłych, które z własnej inicjatywy chcą zdobyć nowe kompetencje lub zwiększyć umiejętności zawodowe oraz osób planujących przekwalifikowanie się – szczególnie na stanowiskach wymagających komunikacji, autoprezentacji i odporności na stres.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji11-02-2026
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi26
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do skuteczniejszego działania w pracy poprzez rozwój kompetencji komunikacyjnych, negocjacyjnych i autoprezentacyjnych oraz wdrożenie praktycznych technik oddechowych i regeneracyjnych wspierających odporność psychiczną i efektywność zawodową.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik wyjaśnia zasady skutecznej komunikacji interpersonalnej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje poprawne i niepoprawne przykłady komunikacji werbalnej i niewerbalnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik wymienia etapy przygotowania i prowadzenia autoprezentacji i wystąpień publicznych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik odpowiada poprawnie na pytania o strukturę prezentacji, techniki storytellingu oraz kontrolę stresu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje podstawowe techniki negocjacji i asertywności w pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje właściwe zachowania asertywne i strategie negocjacyjne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje strategie zarządzania stresem i budowania odporności psychicznej w pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje prawidłowe metody radzenia sobie z presją i przeciążeniem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik wymienia ćwiczenia jogi twarzy i mini-rytuały regeneracyjne możliwe do zastosowania w pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie odpowiada na pytania dotyczące automasażu twarzy i świadomego używania mimiki w celu redukcji napięcia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Ergonomia i zdrowie w pracy biurowej
- ergonomiczne stanowisko pracy (BHP)
- ćwiczenia profilaktyczne kręgosłupa, oczu i dłoni
- podstawy self-care w pracy przy komputerze
2. Profesjonalna komunikacja interpersonalna
- skuteczna komunikacja werbalna i niewerbalna
- aktywne słuchanie i zadawanie pytań
- dopasowanie stylu komunikacji do rozmówcy (pracownik, klient, przełożony)
- radzenie sobie z trudnymi sytuacjami komunikacyjnymi
3. Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
- ćwiczenia głosowe i oddechowe dla pewności siebie
- struktura prezentacji i storytelling w biznesie
- kontrola stresu podczas wystąpień
- tworzenie wizerunku profesjonalisty
4. Negocjacje i asertywność w pracy
- podstawy negocjacji win-win
- język asertywny w rozmowach z przełożonymi i klientami
- zarządzanie emocjami w sytuacjach konfliktowych
5. Praca zespołowa i współpraca w środowisku hybrydowym
- zasady efektywnej komunikacji online i offline
- budowanie zaufania w zespole
- role zespołowe i współodpowiedzialność
- netykieta i bezpieczeństwo danych
6. Techniki oddechowe i zarządzanie energią w pracy biurowej
- oddech przeponowy do szybkiego uspokojenia w stresujących sytuacjach
- technika 4-7-8 do redukcji napięcia przed spotkaniami lub prezentacjami
- krótkie sesje oddechowe w ciągu dnia pracy jako „mini-przerwy regeneracyjne”
- oddech wspierający koncentrację i kreatywność przy pracy wymagającej skupienia
- integracja oddechu z mikro-ćwiczeniami relaksacyjnymi
7. Zarządzanie stresem i odporność psychiczna w pracy
- rozpoznawanie źródeł stresu zawodowego
- praktyczne techniki relaksacyjne w środowisku pracy
- uważność jako narzędzie zwiększenia efektywności
- strategie radzenia sobie z presją i przeciążeniem
8. Joga twarzy i regeneracja w pracy
- techniki automasażu i liftingu „naturalnego” twarzy jako narzędzie relaksacyjne w pracy biurowej
- świadome używanie mimiki w celu redukcji napięcia
- krótkie ćwiczenia integrujące oddech i ruch dla poprawy samopoczucia
- mini-rytuały regeneracyjne do stosowania w ciągu dnia pracy
WALIDACJA (0,5h - test teoretyczny)
Proces przeprowadzenia walidacji - walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu teoretycznego. Walidator jest odpowiedzialny za weryfikację efektów uczenia się uczestników, nie będzie obecny fizycznie na szkoleniu. Trener nie ingeruje w jakiejkolwiek formie w ocenę wyników testu ani w proces jego wypełniania. Trener nie ingeruje także w ocenę analizy dowodów i deklaracji.
Organizacja przerw i liczba godzin szkolenia
- Szkolenie liczone jest w godzinach zegarowych (1h=60 min)
- Usługa trwa 24 godzin zegarowych
- Przerwy są wliczone w czas usługi rozwojowej
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
|---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | ||||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 396,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 246,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 200,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marta Tyc
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Uczestnik otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych w formie papierowej lub elektronicznej (PDF, linki, prezentacje).
- Po zakończeniu szkolenia uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający udział i nabyte kompetencje.
Warunki uczestnictwa
Możliwość wzięcia udziału w szkoleniu w terminach wskazanych przez Dostawcę usługi.
Informacje dodatkowe
Szkolenie skierowane do uczestników programów regionalnych dla osób indywidualnych:
Kompleksowe wsparcie osób dorosłych z podregionu miasta Poznania poprzez udział w usługach rozwojowych współfinansowanych z UE - FEWP.06.09- IZ.00-0005/24 - "SEKA" SPÓŁKA AKCYJNA
Rozwijaj się II – wsparcie rozwojowe z wykorzystaniem podejścia popytowego w podregionie poznańskim - FEWP.06.09- IZ.00-0008/24 - STOWARZYSZENIE NA RZECZ SPÓŁDZIELNI SOCJALNYCH
Rozwijaj się II – wsparcie rozwojowe z wykorzystaniem podejścia popytowego w podregionie poznańskim - FEWP.06.09- IZ.00-0008/24 - DGA SPÓŁKA AKCYJNA
Usługa jest zwolniona z VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23% (Podstawa par. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dn. 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień z podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień [Dz. U. z 2015 r. poz. 736]).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne zostaną podane bliżej terminu realizacji usługi.
Adres
Adres
Szkolenie odbędzie się w dn. 05, 06 i 07 grudnia w Pałacu Mierzęcin, adres: Mierzęcin 1 66-520 Dobiegniew.
Szkolenie odbędzie się w dn. 10 grudnia pod adresem Ratajczaka 44, 61-728 Poznań.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi