Akademia HR: Kurs zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy.
Akademia HR: Kurs zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikatory projektówAkademia HR
- Grupa docelowa usługi
- właściciele i/lub współwłaściciele zarządzający przedsiębiorstwem (aktywnie biorący udział w zarządzaniu) odpowiedzialni za politykę personalną lub za zarządzanie zasobami ludzkimi;
- zespoły HR;
- pracownicy lub menadżerowie lub kandydaci na menadżerów, odpowiedzialni za politykę personalną w przedsiębiorstwie;
- pracownicy lub menadżerowie lub kandydaci na menadżerów, odpowiedzialni za zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji23-11-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do skutecznego pozyskiwania i wykorzystania zróżnicowanego potencjału, talentów i doświadczeń pracowników. Szkolenie ukierunkowane jest na dostosowanie kompetencji uczestników do nowych wyzwań organizacyjnych, społecznych oraz gotowości do zmian w zakresie wykorzystywanych kompetencji. Szkolenie ukształtuje wśród uczestników otwartość na nowe wyzwania rozwojowe.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje wpływ zmian na rynku pracy na możliwości i ewentualnetrudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje czym jest stopa rotacji kadry oraz wymienia stopień zaspokojenia potrzeb kadrowych firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje metody oceny potencjału zawodowego kandydatów dopracy oraz pracowników i potrafi wskazać odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik ocenia elastyczność i możliwości personalizacji metody oceny potencjału zawodowego wobec zróżnicowanych pracowników. Ocenia trafność i rzetelność stosowanej metody oceny potencjału zawodowego. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Charakteryzuje obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjałupracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów). | Kryteria weryfikacji Uczestnik ocenia, czy identyfikowane potrzeby dotyczące potencjału pracowników są zgodne z głównymi celami biznesowymi i strategicznymi firmy. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Charakteryzuje możliwości i potencjalne korzyści dla firmy wynikającez kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów itp.) i potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik bada, w jakim stopniu różnorodność wśród pracowników wpływa na jakość i trafność podejmowanych decyzji. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Buduje oraz wdraża programy rekrutacji, selekcji i wdrażania nowychpracowników (onboarding), pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnika wyjaśnia znaczenie procesów selekcji w skutecznym rozpoznawaniu kandydatów o odpowiednich kompetencjach i talentach. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje poziom włączenia pracowników o zróżnicowanym pochodzeniu, doświadczeniach i talentach w strukturę zespołu oraz kulturę organizacyjną. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wdraża narzędzia i procesy HR, pozwalające na stały monitoringi podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia potrafi ocenić skuteczność wykorzystywanych narzędzi HR w monitorowaniu poziomu kompetencji pracowników. Analizuje, jak często i w jakim stopniu regularnie prowadzone są działania w tym obszarze. Interpretuje wyniki monitorowania, identyfikując mocne strony oraz obszary wymagające rozwoju. Ocenia również elastyczność narzędzi i procesów HR w kontekście ich zdolności do reagowania na zmieniające się potrzeby organizacji. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Przygotowuje rozwiązania i narzędzia HR ukierunkowane na stałedostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje zdolności narzędzi i rozwiązań HR do identyfikowania nowych wyzwań organizacyjnych.Analizuje i ocenia, czy narzędzia HR pozwalają na skuteczne monitorowanie zmian w otoczeniu biznesowym i ich wpływu na potrzeby kompetencyjne pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża programy rozwoju i ścieżek kariery oparte o wykorzystaniezróżnicowanego potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje, czy programy rozwoju i ścieżki kariery uwzględniają różnorodność kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników.Określa, czy programy są dostosowane do indywidualnych celów zawodowych i aspiracji pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje i pozytywnie wykorzystuje potencjał wynikającyz wewnętrznego zróżnicowania pracowników (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów etc.) | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje sytuacje konfliktowe i różnice w zespole.Określa skuteczność działań zaradczych w radzeniu sobie z konfliktami i wykorzystywaniu różnic jako źródła siły. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik monitoruje środowiska pracy pod kątem włączania i szanowania różnorodności pracowników.Analizuje stopnień, w jakim pracownicy czują się akceptowani i doceniani bez względu na swoje różnice. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Efekty uczenia się Buduje pozytywne nastawienie i gotowość pracowników do stałegorozwoju i nabywania nowych kompetencji (reskilling) | Kryteria weryfikacji Uczestnik ocenia stopień zaangażowania kierownictwa i menedżerów w promowanie kultury stałego rozwoju w organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Aktywnie kształtuje wartości i kulturę pracy sprzyjającą otwartości nanowe wyzwania rozwojowe (Learning Agility). | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje jakość komunikacji w organizacji pod kątem zachęcania do eksploracji nowych pomysłów i wyzwań.Ocenia stopnień współpracy między zespołami i działami w dążeniu do osiągania wspólnych celów rozwojowych. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Inicjuje skuteczne programy wymiany wiedzy i doświadczeń międzypracownikami, pozwalające wykorzystywać tzw. wiedzę ukrytą oraz minimalizować ryzyko utraty cennych zasobów wiedzy i doświadczeń (np. po przejściu doświadczonych pracowników na emeryturę). | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje program wymiany wiedzy w organizacji. Opracowuje sposób przekazywania wiedzy oraz działania zapobiegające utracie wiedzy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia:
1. Nowe realia rynku pracy – kontekst dla działań HR
- Transformacja rynku pracy: praca hybrydowa, gig economy, różnorodność pokoleniowa
- Wzrost znaczenia kompetencji miękkich i adaptacyjnych
- Rola technologii: automatyzacja, sztuczna inteligencja i ich wpływ na potrzeby kompetencyjne
2. Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – fundamenty
- Definicja i filary zrównoważonego zarządzania talentami
- Związek z efektywnością i odpornością organizacyjną
- ESG a zarządzanie kapitałem ludzkim – trendy i oczekiwania interesariuszy
3. Identyfikacja potrzeb i oczekiwań pracowników
- Metody diagnozy potrzeb rozwojowych: ankiety, rozmowy rozwojowe, badania pulse-check
- Uwzględnianie różnorodnych perspektyw: pokoleniowych, kompetencyjnych, osobowościowych
- Mapowanie potencjału – narzędzia i techniki (np. matryca potencjału i wyników)
4. Rozwijanie kompetencji w sposób zrównoważony
- Kluczowe kompetencje w nowym świecie pracy: cyfrowe, adaptacyjne, społeczne
- Skuteczne metody rozwoju: microlearning, job shadowing, mentoring, coaching
- Umiejętności miękkie jako katalizator rozwoju i retencji – przykłady dobrych praktyk
5. Projektowanie indywidualnych ścieżek rozwoju
- Tworzenie planów rozwoju opartych na potencjale i aspiracjach pracowników
- Kultura feedbacku i regularne przeglądy rozwojowe
- Model 70-20-10 jako baza do projektowania efektywnego rozwoju
6. Budowanie zaangażowania i motywacji
- Psychologiczne podstawy zaangażowania – co naprawdę motywuje pracowników?
- Narzędzia zwiększania zaangażowania: OKR, recognition programs, wellbeing
- Znaczenie liderów liniowych w utrzymaniu motywacji i zaangażowania
7. Kultura organizacyjna sprzyjająca rozwojowi
- Jak tworzyć kulturę uczącą się i sprzyjającą rozwojowi?
- Rola wartości, misji i komunikacji wewnętrznej
- Zasady DEI (Diversity, Equity, Inclusion) jako element kultury zrównoważonej
8. Walidacja wiedzy – test końcowy
- Test wiedzy sprawdzający kluczowe zagadnienia poruszone podczas szkolenia
WUsługa odbywa się w godzinach zegarowych, ma charakter mieszany: 8 godzin w formie online oraz 16 godzin w formie stacjonarnej.
Usługa prowadzona jest w wykorzystaniem metod aktywizujących uczestników (ćwiczenia praktyczne, studium przypadku, praca w grupach, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu itp).
Usługa kierowana jest do osób, u których przeprowadzone w ramach Projektu Akademia HR zostały testy kompetacyjne w tym obszarze tematycznym. Po odbyciu testu osoby wykazały potrzebę edukacyjną.
Program kończy się walidacją w formie testu teoretycznego oraz analizy dowodów i deklaracji, które weryfikuje osiągnięcie wszystkich efektów uczenia się.
Proces walidacji - test ma na celu ocenę wiedzy i umiejętności uczestników, uwzględniając pytania zamknięte i otwarte. Podczas szkolenia uczestnicy wykonują zadania praktyczne, które są nagrywane i później oceniane przez walidatora wraz z testem końcowym. Walidator nie będzie obecny na na szkoleniu. Oceni wszystko po zakończeniu kursu na podstawie filmów, zadań i testu końcowego.
Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania oceny efektów uczenia się.
Minimalny poziom kwalifikowalności poprawnych odpowiedzi w teście wiedzy wynosi 80%.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo. Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowani a, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług. Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Nowe realia rynku pracy – kontekst dla działań HR- cz. I | Prowadzący Monika Księżak | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Przerwa | Prowadzący Monika Księżak | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Nowe realia rynku pracy – kontekst dla działań HR- cz. II | Prowadzący Monika Księżak | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Przerwa | Prowadzący Monika Księżak | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – fundamenty- cz. I | Prowadzący Monika Księżak | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Przerwa | Prowadzący Monika Księżak | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – fundamenty- cz.II | Prowadzący Monika Księżak | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Identyfikacja potrzeb i oczekiwań pracowników- cz. I | Prowadzący Monika Księżak | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Przerwa | Prowadzący Monika Księżak | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Identyfikacja potrzeb i oczekiwań pracowników- cz.II | Prowadzący Monika Księżak | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Przerwa | Prowadzący Monika Księżak | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Rozwijanie kompetencji w sposób zrównoważony-cz. I | Prowadzący Monika Księżak | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Przerwa | Prowadzący Monika Księżak | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Rozwijanie kompetencji w sposób zrównoważony- cz.II | Prowadzący Monika Księżak | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Projektowanie indywidualnych ścieżek rozwoju | Prowadzący Monika Księżak | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Przerwa | Prowadzący Monika Księżak | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Budowanie zaangażowania i motywacji | Prowadzący Monika Księżak | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Przerwa | Prowadzący Monika Księżak | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Kultura organizacyjna sprzyjająca rozwojowi | Prowadzący Monika Księżak | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Przerwa | Prowadzący Monika Księżak | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Walidacja | Prowadzący Monika Księżak | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 389,52 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 389,52 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 141,23 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 141,23 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Monika Księżak
kompetencji liderów oraz menedżerów. Posiada tytuł magistra
psychologii i wykorzystuję swoje bogate doświadczenie zawodowe
do efektywnego wsparcia firm i jednostek w realizacji ich
strategicznych celów. Łączy znajomość teorii z praktycznym
zastosowaniem w dziedzinach zarządzania zasobami ludzkimi,
rozwoju umiejętności miękkich i zarządzania talentami, co czyni ją
cenionym partnerem dla wielu organizacji. Trenerka posiada ponad 5 letnie doświadczenie w branży. W ostatnich 5 latach zdobywała aktualną wiedzę ze swojego zakresu. Prowadząca posiada min. 120 h zrealizowanych podobnych usług szkoleniowych w okresie ostatnich 24 miesięcy.
Prowadzone kursy:
2025-06-25 - Kurs zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy
2025-05-27- Kurs zarządzanie różnorodnością i wielokulturowością w organizacji
2024-12-01 - Inteligencja Emocjonalna w pracy z zespołem
2024-03-08 - Integracja i motywacja zespołu
2024- 01-19 - Zarządzanie zespołem rozproszonym
2023 -11-14 - Mobbing i dyskryminacja w miejscu pracy – szkolenie dla osób zajmujących stanowiska kierownicze
2023-05-26 - Zarządzanie komunikacją w zespole
Wykształcenie:
2017- Ukończenie Szkoły Trenerów Biznesu
2017- Ukończenie Studiów Zawodowych z Coachingu
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają dostęp do materiałów online, ćwiczeń i zadań do wykonania w zakresie szkolenia.
Warunki uczestnictwa
- Harmonogram godzinowy szkolenia każdorazowo dostosowywany jest do grupy szkoleniowej.
- Godziny realizacji poszczególnych modułów szkolenia mogą ulec zmianie.
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć (test wiedzy, analiza dowodów i deklaracji)
- Uczestnictwo zostanie potwierdzone przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora szkolenia liście obecności oraz przez raport logowań uczestników szkolenia.
- W razie potrzeby szkolenie zostanie dostosowane do osób z niepełnosprawnością.
- W trakcie szkolenia obowiązują przerwy zgodnie z przepisami kodeksu pracy.
- Udział w walidacji oraz potwierdzone na etapie walidacji nabycia przewidzianych dla usługi efektów uczenia się poprzez pozytywne zaliczenie testu i pozytywny wynik z analizy dowodów i deklaracji.
- Uczestnik ma obowiązek zapisania się na usługę przez BUR co najmniej na 1 dzień roboczy przed rozpoczęciem szkolenia.
Informacje dodatkowe
W ramach realizacji usług szkoleniowych Organizator utrwala wizerunek Uczestników w formie fotografii lub innych materiałów audiowizualnych wyłącznie w celach archiwizacyjnych, kontrolnych oraz dokumentacyjnych związanych z projektem. Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na utrwalenie i wykorzystanie jego wizerunku w wyżej wymienionych celach.
Uczestnicy przyjmują do wiadomości, że usługa może być poddana monitoringowi z ramienia Operatora lub PARP i wyrażają na to zgodę.
Podstawa zwolnienia z VAT:
1) art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c Ustawy z dnia 11 marca 2024 o podatku od towarów i usług - w przypadku dofinansowania w wysokości 100%
2) § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień - w przypadku dofinansowania w co najmniej 70%
W przypadku braku uzyskania dofinansowania lub uzyskania dofinansowania poniżej 70%, do ceny usługi należy doliczyć 23% VAT.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Do realizacji szkoleń online korzystamy z platformy Zoom. Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy), na której znajdować się będzie transmisja online. Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari). Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w sali szkoleniowej oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Dodatkowo, wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online. W przypadku mniejszych szkoleń uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu. Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia (uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie). Na szkolenie potrzebna jest kamera.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez blokad firmowych.
Podczas szkoleń online wykorzystujemy następujące funkcjonalności:
1) Praca w grupach (breakout rooms)
- trener może podzielić uczestników automatycznie lub manualnie
- trener ustala czas trwania pracy w grupach
- pojawia się krótki komunikat na ekranie uczestnika, który informuje, że gospodarz zaprasza do podpokoju
- prowadzący może wysłać wiadomość do wszystkich pokoi jednocześnie, np. z opisem zadania do wykonania.
2) Narzędzia dostępne podczas sesji w breakout rooms:
- tablica, możliwość pisania mają wszyscy uczestnicy, efekt pracy można zapisać i pokazać w pokoju szkoleniowym, wszystkim uczestnikom szkolenia
- pokazywanie ekranu, każdy uczestnik może udostępnić swój ekran
- czat
- użytkownik pracujący w pokoju, może w dowolnym momencie zaprosić prowadzącego do pokoju grupowego.
Podstawą do rozliczenia usługi, jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia