Akademia HR - Kurs zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy.
Akademia HR - Kurs zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikatory projektówAkademia HR
- Grupa docelowa usługi
- właściciele i/lub współwłaściciele zarządzający przedsiębiorstwem (aktywnie biorący udział w zarządzaniu) odpowiedzialni za politykę personalną lub za zarządzanie zasobami ludzkimi;
- zespoły HR;
- pracownicy lub menadżerowie lub kandydaci na menadżerów, odpowiedzialni za politykę personalną w przedsiębiorstwie;
- pracownicy lub menadżerowie lub kandydaci na menadżerów, odpowiedzialni za zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji01-12-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy" przygotuje uczestników do zrozumienia i wykorzystania procesów automatyzacji oraz technologicznego wsparcia pracy z uwzględnieniem perspektywy różnych grup interesariuszy (ze względu na wiek, doświadczenie pracowników, posiadanych kompetencji etc.). Dzięki szkoleniu uczestnicy zdobędą umiejętności budowania programów ukierunkowanych na wzmocnienie tzw. kompetencji przyszłości.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Rozpoznaje korzyści związane z różnymi formami technologicznegowsparcia pracy we własnej firmie i pokazuje, jak je wzmacniać poprzez odpowiednie projekty / procesy HR. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje oraz charakteryzuje różne formy technologicznego wsparcia pracy (narzędzia IT, automatyzacja, systemy informacyjne), Wskazuje korzyści płynące z technologicznego wsparcia pracy, Projektuje i wdraża projekty HR wspierające technologię. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfikuje kompetencje, które będą potrzebne pracownikom firmyw najbliższej przyszłości (perspektywa do 3 - 5 lat) w związku z planowanymi zmianami, dotyczącymi rozwoju technologicznych form wsparcia pracy (np. automatyzacja, nowe systemy i narzędzia IT itp.). | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i charakteryzuje zmieniające się potrzeby kompetencyjne pracowników w kontekście planowanych zmian technologicznych w firmie, Prognozuje i uzasadnia, które kompetencje będą kluczowe w perspektywie 3-5 lat, Wskazuje sposoby rozwijania tych kompetencji w obszarze HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfikuje poziom przygotowania różnych grup pracowników (np.z różnych pokoleń, z różnym wykształceniem lub z różnymi doświadczeniami itp.) do pracy wspieranej różnymi formami / rozwiązaniami technologicznymi. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje i analizuje poziom przygotowania różnych grup pracowników (np. z różnych pokoleń, o różnym wykształceniu lub z różnym doświadczeniem) do pracy wspieranej rozwiązaniami technologicznymi. Charakteryzuje specyficzne potrzeby każdej z grup w kontekście wykorzystania technologii w miejscu pracy. Projektuje działania wspierające rozwój kompetencji technologicznych dostosowane do poziomu przygotowania różnych grup pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Przygotowuje i wdraża odpowiednie programy szkoleniowo-rozwojowepoprawiające gotowość pracowników do zwiększonego poziomu automatyzacji, wykorzystania zinformatyzowanych narzędzi pracy, pracy w środowisku rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje potrzeby szkoleniowo-rozwojowe pracowników w kontekście automatyzacji i nowych technologii, Opracowuje programy szkoleniowo-rozwojowe przygotowujące pracowników do korzystania z narzędzi zinformatyzowanych oraz pracy w środowisku rozszerzonej/wirtualnej rzeczywistości, Wdraża programy szkoleniowe oraz monitoruje ich skuteczność pod kątem podnoszenia gotowości pracowników na zmiany technologiczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Postawy: Wspiera rozwój innowacyjności pracowników, zespołów i organizacji zeszczególnym odniesieniem do możliwego wykorzystania nowych form technologicznego wsparcia pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik aktywnie promuje i zachęca do stosowania innowacyjnych rozwiązań wśród pracowników, zespołów i całej organizacji. Wykazuje otwartość na nowe technologie oraz identyfikuje i wspiera ich wdrażanie w celu poprawy efektywności pracy. Angażuje się w inicjatywy i projekty, które mają na celu rozwój innowacyjnego myślenia i działania w organizacji. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Umiejętności: Rozwija wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami (zeszczególnym uwzględnieniem intermentoringu) w zakresie łączenia dotychczas wykorzystywanej wiedzy i kompetencji z nowymi obszarami związanymi z narzędziami digital, automatyzacją itp. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i charakteryzuje różne metody wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami, ze szczególnym uwzględnieniem intermentoringu. Planuje i wdraża programy lub projekty wymiany wiedzy ukierunkowane na łączenie dotychczasowych kompetencji z nowymi obszarami obejmującymi narzędzia digital i automatyzację. Monitoruje efektywność prowadzonych działań i dostosowuje je do zmieniających się potrzeb organizacji i pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Buduje i wdraża programy ukierunkowane na wzmocnienie tzw.kompetencji przyszłości ( upskilling). | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i definiuje kluczowe kompetencje przyszłości (upskilling). Określa potrzeby szkoleniowe w organizacji związane z rozwojem kompetencji przyszłości. Projektuje i implementuje programy rozwojowe ukierunkowane na wzmocnienie kompetencji przyszłości, monitoruje wdrażane programy i ocenia ich efektywność. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Umiejętności: Wprowadza i upowszechnia wśród pracowników platformy / narzędziapozwalające na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wybiera odpowiednie platformy i narzędzia umożliwiające stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji. Wdraża wybrane platformy/narzędzia w firmie. Instruuje pracowników w zakresie ich użytkowania, oraz monitoruje wykorzystanie tych narzędzi przez pracowników. Dba o upowszechnienie kultury ciągłego uczenia się, promując korzyści z wykorzystywania dostępnych narzędzi edukacyjnych wśród pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Postawy: Kształtuje pozytywne postawy, nastawienia i pewność siebiepracowników względem nowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój technologicznych form wspierania / realizacji pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik promuje otwartość i entuzjazm wobec nowych technologicznych rozwiązań w miejscu pracy. Wzmacnia pewność siebie pracowników poprzez działania komunikacyjne i szkoleniowe dotyczące korzystania z nowych narzędzi. Wspiera tworzenie kultury organizacyjnej sprzyjającej adaptacji technologii poprzez modelowanie pozytywnych postaw i zachowań. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Postawy: Wzmacnia wśród pracowników potrzebę stałego podnoszenia własnychkompetencji i kwalifikacji (uczenie się przez całe życie). | Kryteria weryfikacji Uczestnik promuje i wyjaśnia korzyści płynące z ciągłego rozwoju i podnoszenia kompetencji wśród pracowników. Organizuje i uczestniczy w inicjatywach rozwijających kompetencje pracowników. Motywuje pracowników do aktywnego udziału w programach szkoleniowych i rozwojowych. Zachęca do samodzielnego podejmowania działań edukacyjnych. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień I: Zrozumienie Procesu Automatyzacji i Technologicznego Wsparcia
Moduł 1: Wprowadzenie do technologicznego wsparcia pracy
- omówienie celów szkolenia,
- zapoznanie z programem,
- wprowadzenie do koncepcji zarządzania procesami technologicznymi.
Moduł 2: Korzyści technologicznego wsparcia pracy
- przegląd nowoczesnych technologii wspierających pracę,
- analiza korzyści płynących z technologicznego wsparcia,
- case studies firm.
Moduł 3: Identyfikacja przyszłych kompetencji pracowników
- identyfikowanie kompetencji potrzebnych w najbliższych 3-5 latach w związku z planowanymi technologicznymi zmianami.
Dzień II: Analiza Potrzeb i Wdrażanie Programów Rozwojowych
Moduł 4: Analiza potrzeb różnych grup interesariuszy
- identyfikacja grup interesariuszy i ich potrzeb,
- analiza wpływu zmian technologicznych na różne grupy,
- narzędzia do analizy potrzeb.
Moduł 5: Wdrażanie programów szkoleniowych
- projektowanie programów szkoleniowo-rozwojowych,
- narzędzia i techniki wdrażania programów,
- przykłady wdrożeń.
Moduł 6: Rozwój innowacyjności i wymiana wiedzy
- mechanizmy wymiany wiedzy w organizacji,
- wspieranie intermentoringu między pracownikami,
- znaczenie innowacyjności w zespołach.
Dzień III: Ocena Przygotowania i Wzmacnianie Kompetencji Przyszłości
Moduł 7: Ocena poziomu przygotowania zespołów
- narzędzia do oceny przygotowania zespołów,
- analiza wyników,
- tworzenie planów poprawy i wdrażania.
Moduł 8: Budowanie programu ukierunkowanego na kompetencje przyszłości (upskilling)
- metodologia upskillingu,
- identyfikacja kluczowych kompetencji,
- budowa programu upskillingowego.
Moduł 9: Kształtowanie pozytywnych postaw względem technologii
- wprowadzenie i upowszechnianie platform i narzędzi do stałego uczenia się,
- wzmacnianie potrzeby ciągłego podnoszenia kwalifikacji.
Moduł 10: Walidacja efektów uczenia się
W liczbę godzin szkolenia, są uwzględnione przerwy wpisane w harmonogramie, które zgodnie z regulaminem Akademii HR mogą być kwalifikowane jako koszt szkolenia.
Program szkolenia dostosowany jest do programu Akademia HR.
Usługa odbywa się w godzinach zegarowych, ma charakter mieszany: 8 godzin w formie online oraz 16 godzin w formie stacjonarnej.
Usługa prowadzona jest w wykorzystaniem metod aktywizujących uczestników (ćwiczenia praktyczne, studium przypadku, praca w grupach, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu itp).
Usługa kierowana jest do osób, u których przeprowadzone w ramach Projektu Akademia HR zostały testy kompetacyjne w tym obszarze tematycznym. Po odbyciu testu osoby wykazały potrzebę edukacyjną.
Program kończy się walidacją w formie testu teoretycznego oraz analizy dowodów i deklaracji, które weryfikuje osiągnięcie wszystkich efektów uczenia się.
Proces walidacji - test ma na celu ocenę wiedzy i umiejętności uczestników, uwzględniając pytania zamknięte i otwarte. Podczas szkolenia uczestnicy wykonują zadania praktyczne, które są nagrywane i później oceniane przez walidatora wraz z testem końcowym. Walidator nie będzie obecny na na szkoleniu. Oceni wszystko po zakończeniu kursu na podstawie filmów, zadań i testu końcowego.
Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania oceny efektów uczenia się.
Minimalny poziom kwalifikowalności poprawnych odpowiedzi w teście wiedzy wynosi 80%.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo. Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowani a, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług. Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 22 Moduł 1: Wprowadzenie do technologicznego wsparcia pracy | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 22 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 22 Moduł 2: Korzyści technologicznego wsparcia pracy | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 22 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 22 Moduł 3: Identyfikacja przyszłych kompetencji pracowników - cz.I | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 22 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 22 Moduł 3: Identyfikacja przyszłych kompetencji pracowników - cz.II | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 22 Moduł 4: Analiza potrzeb różnych grup interesariuszy | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 22 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 22 Moduł 5: Wdrażanie programów szkoleniowych | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 22 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 22 Moduł 6: Rozwój innowacyjności i wymiana wiedzy- cz.I | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 22 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 22 Moduł 6: Rozwój innowacyjności i wymiana wiedzy- cz.II | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 22 Moduł 7: Ocena poziomu przygotowania zespołów | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 22 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 22 Moduł 8: Budowanie programu ukierunkowanego na kompetencje przyszłości (upskilling) | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 22 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 22 Moduł 9: Kształtowanie pozytywnych postaw względem technologii- cz.I | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 22 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 22 Moduł 9: Kształtowanie pozytywnych postaw względem technologii- cz.II | Prowadzący Katarzyna Kaganiec | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 22 Moduł 10: Walidacja efektów uczenia się | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 389,52 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 389,52 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 141,23 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 141,23 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Kaganiec
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają dostęp do materiałów online, ćwiczeń i zadań do wykonania w zakresie szkolenia.
Warunki uczestnictwa
- Harmonogram godzinowy szkolenia każdorazowo dostosowywany jest do grupy szkoleniowej.
- Godziny realizacji poszczególnych modułów szkolenia mogą ulec zmianie.
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć (test wiedzy, analiza dowodów i deklaracji)
- Uczestnictwo zostanie potwierdzone przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora szkolenia liście obecności oraz przez raport logowań uczestników szkolenia.
- W razie potrzeby szkolenie zostanie dostosowane do osób z niepełnosprawnością.
- W trakcie szkolenia obowiązują przerwy zgodnie z przepisami kodeksu pracy.
- Udział w walidacji oraz potwierdzone na etapie walidacji nabycia przewidzianych dla usługi efektów uczenia się poprzez pozytywne zaliczenie testu i pozytywny wynik z analizy dowodów i deklaracji.
- Uczestnik ma obowiązek zapisania się na usługę przez BUR co najmniej na 1 dzień roboczy przed rozpoczęciem szkolenia.
Informacje dodatkowe
W ramach realizacji usług szkoleniowych Organizator utrwala wizerunek Uczestników w formie fotografii lub innych materiałów audiowizualnych wyłącznie w celach archiwizacyjnych, kontrolnych oraz dokumentacyjnych związanych z projektem. Uczestnik zapisując się na szkolenie wyraża zgodę na utrwalenie i wykorzystanie jego wizerunku w wyżej wymienionych celach.
Uczestnicy przyjmują do wiadomości, że usługa może być poddana monitoringowi z ramienia Operatora lub PARP i wyrażają na to zgodę.
Podstawa zwolnienia z VAT:
1) art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c Ustawy z dnia 11 marca 2024 o podatku od towarów i usług - w przypadku dofinansowania w wysokości 100%
2) § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień - w przypadku dofinansowania w co najmniej 70%
W przypadku braku uzyskania dofinansowania lub uzyskania dofinansowania poniżej 70%, do ceny usługi należy doliczyć 23% VAT.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Do realizacji szkoleń online korzystamy z platformy Zoom. Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy), na której znajdować się będzie transmisja online. Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari). Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w sali szkoleniowej oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Dodatkowo, wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online. W przypadku mniejszych szkoleń uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu. Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia (uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie). Na szkolenie potrzebna jest kamera.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez blokad firmowych.
Podczas szkoleń online wykorzystujemy następujące funkcjonalności:
1) Praca w grupach (breakout rooms)
- trener może podzielić uczestników automatycznie lub manualnie
- trener ustala czas trwania pracy w grupach
- pojawia się krótki komunikat na ekranie uczestnika, który informuje, że gospodarz zaprasza do podpokoju
- prowadzący może wysłać wiadomość do wszystkich pokoi jednocześnie, np. z opisem zadania do wykonania.
2) Narzędzia dostępne podczas sesji w breakout rooms:
- tablica, możliwość pisania mają wszyscy uczestnicy, efekt pracy można zapisać i pokazać w pokoju szkoleniowym, wszystkim uczestnikom szkolenia
- pokazywanie ekranu, każdy uczestnik może udostępnić swój ekran
- czat
- użytkownik pracujący w pokoju, może w dowolnym momencie zaprosić prowadzącego do pokoju grupowego.
Podstawą do rozliczenia usługi, jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.