Usługa - Grupowy kurs języka francuskiego poziom A1 (podstawowy)
Usługa - Grupowy kurs języka francuskiego poziom A1 (podstawowy)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Francuski
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe zainteresowane nauką języka francuskiego na poziomie podstawowym oraz osoby chcące poprzez osiągnięcie wyższego poziomu zaawansowania języka podnosić swoje umiejętności oraz możliwości zawodowe.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników12
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi84
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym jest rozwijanie umiejętności praktycznego i efektywnego posługiwania się językiem francuskim w różnorodnych sytuacjach życiowych. Celem jest również równomierne rozwijanie kompetencji językowych: mówienie, słuchanie, czytanie, pisanie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Ukończenie kursu na poziomie podstawowym pozwoli na osiągnięcie następujących efektów:⇒ nabycie umiejętności komunikowania się w życiu codziennym, przekazywania informacji na temat swojego życia prywatnego i zawodowego, posługując się podstawowym słownictwem i potocznymi zwrotami. ⇒ rozumienie i używanie podstawowych zwrotów i sformułowań ⇒ umiejętność przedstawienia siebie i innych, zadawania pytań oraz udzielania odpowiedzi w związku z miejscem zamieszkania, życiem prywatnym, zawodowym itp ⇒ umiejętność przeprowadzenia prostej rozmowy | Kryteria weryfikacji W ciągu semestru odbywają się dwa testy cząstkowe. Słuchacz w trakcie semestru ma do napisania minimum dwie prace pisemne.Dodatkowo na koniec kursu odbywa się test końcowy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Osiągnięcie wyższego poziomu zaawansowania języka w celu podwyższenia swojej atrakcyjności na rynku pracy.Efekt usługi
Rozwiązanie wypracowane dla pracodawcy:
Raport z realizacji kursu językowego, zawierający:
- informację o osiągniętych rezultatach (np. poziom językowy wg skali CEFR),
- rekomendacje dotyczące dalszych kroków rozwojowych (np. kontynuacja nauki na wyższym poziomie, przygotowanie do egzaminu certyfikacyjnego, wdrożenie zajęć konwersacyjnych w środowisku pracy).
Kryteria weryfikacji osiągnięcia efektu:
- udział pracownika w kursie w wymaganym wymiarze godzin,
- pozytywne wyniki testów/ocen końcowych potwierdzających wzrost kompetencji,
- uzyskanie zaświadczenia lub certyfikatu ukończenia kursu z określonym poziomem językowym,
- ocena lektora potwierdzająca podniesienie kompetencji komunikacyjnych.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi:
- test wstępny i końcowy porównujący poziom językowy pracownika,
- protokół z realizacji kursu wraz z listą obecności,
- raport końcowy przygotowany przez instytucję szkoleniową,
- wydane uczestnikom certyfikaty/zaświadczenia.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Metoda nauczania:
Zajęcia są prowadzone metodą równomiernego rozwijania wszystkich kompetencji językowych (łączenie wszystkich umiejętności językowych - blended learning), z dużym naciskiem na komunikację.
Opis kursu:
Kursy odbywają się 2x w tygodniu w bloku po 90 min lub 1x w tygodniu w bloku po 180 minut. Zajęcia są prowadzone na bazie podręcznika, jak również dodatkowych materiałów przygotowywanych przez Szkołę. Wszelkie materiały edukacyjne są dostosowane do poziomu zaawansowania grupy. Oprócz zajęć ogólnych Słuchacz ma możliwość uczestnictwa w zajęciach dodatkowych, takich jak: konsultacje z lektorem.
Cel nauczania jest realizowany poprzez rozwijanie umiejętności językowych w następującym zakresie:
- mówienie - udzielanie informacji o sobie, swoim życiu zawodowym, umiejętności prowadzenia konwersacji i dyskusji na różnorodne tematy, umiejętności prowadzenia negocjacji i osiągania kompromisu, swobodne i spontaniczne porozumiewanie się w kontaktach społecznych i zawodowych
- słuchanie - rozumienie sensu ogólnego tekstu słyszanego oraz informacji szczegółowych, rozumienie opinii rozmówcy na poruszane tematy, określanie i interpretowanie kontekstu na bazie wypowiedzi, monologów, dialogów, wykładów itp.
- czytanie - rozumienie ogólnego sensu tekstu czytanego, umiejętność wyszukiwania szczegółowych informacji, rozumienie struktury tekstu, wyciąganie wniosków
- pisanie - pisanie różnorodnych tekstów: listów formalnych i nieformalnych, reportaży, opowiadań, tekstów specjalistycznych.
Umiejętności wymienione powyżej są rozwijane na każdym poziomie zaawansowania. Poziom trudności opisanych kompetencji zależy od rodzaju kursu i poziomu zaawansowania.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 970,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 970,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 59,17 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 59,17 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Na zajęciach korzystamy z podręcznika wybranego przez Lektora i Dyrektora Metodycznego Szkoły. Ponad to Lektorzy przygotowują zwykle dodatkowe materiały, a także korzystają z różnorodnych stron i aplikacji edukacyjnych.