Negocjacje handlowe -szkolenie.
Negocjacje handlowe -szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do:
-specjalistów sprzedaży, obsługi klienta i marketingu, osób które prowadzą rozmowy i negocjacje warunków współpracy z klientami;
-właścicieli firm i przedsiębiorców, osób które chcą się lepiej komunikować i budować trwałe relacje z klientami;
-osób zarządzającymi matkami własnymi, chcącymi podnieść swoje kompetencje;
-osób, które chcą rozwinąć umiejętności w obszarze skutecznych negocjacji.
Czas trwania prezentowany jest w godzinach dydaktycznych (1h = 45 minut) i uwzględnia przerwy.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji06-02-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do rozwoju umiejętności negocjacyjnych uczestników, umożliwiających osiąganie korzystniejszych warunków w transakcjach handlowych, poprawę komunikacji z klientami oraz efektywne rozwiązywanie konfliktów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Wykazuje znajomość etapów procesu negocjacji, zasad przygotowania do rozmów oraz roli analizy interesów stron w skutecznym prowadzeniu negocjacji. | Kryteria weryfikacji Wskazuje różnice między pozycjami negocjacyjnymi a interesami stron.Wymienia i opisuje podstawowe etapy negocjacji Definiuje sposób prezentowania oferty w sposób atrakcyjny dla klienta. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Prowadzi negocjacje w sposób profesjonalny, stosując techniki perswazji, aktywnego słuchania oraz skutecznie radzi sobie z trudnymi sytuacjami. | Kryteria weryfikacji Stosuje analizę interesów do określenia celów negocjacji i dostosowania argumentów w celu osiągnięcia porozumienia.Zamyka proces negocjacji w sposób satysfakcjonujący dl a obu stron. Tworzy strategie negocjacyjne dopasowane dla obu stron. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje źródła konfliktów i konstruktywnie rozwiązuje spory.Tworzy długoterminowe korzystne relacje z klientami. | Kryteria weryfikacji Wskazuje różnice między pozycjami negocjacyjnymi a interesami stron oraz potrafi określić, jak te interesy mogą prowadzić do znalezienia rozwiązania korzystnego dla obu stron. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Dostosowuje argumenty w celu znalezienia porozumienia, Stosuje etyczne metody negocjacyjne , budujące zaufanie klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Czym są negocjacje – definicje i podstawowe pojęcia
- Rodzaje negocjacji (twarde, miękkie, rzeczowe, win-win)
- Rola negocjatora w procesie sprzedaży i zakupów
- Ustalanie celów i priorytetów
- Analiza interesów własnych i drugiej strony
- Style negocjacyjne i ich dopasowanie do sytuacji
- Techniki wywierania wpływu i perswazji
- Komunikacja werbalna i niewerbalna w negocjacjach
- Budowanie relacji i zaufania podczas rozmów
- Asertywność i obrona własnych interesów
- Negocjacje w sytuacjach konfliktowych
- Sygnały gotowości do porozumienia
Usługa przeplatana jest z ćwiczeniami praktycznymi w celu lepszego przyswojenia wiedzy i umiejętności Uczestników.
Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat technik negocjacyjnych, psychologii klienta oraz strategii argumentowania korzyści, budując relacje z klientami zwiększające skuteczność w dochodzeniu do porozumienia i zamykania transakcji.
Szkolenie przeznaczone jest dla początkujących w negocjacjach oraz tych którzy chcą doskonalić swe umiejętnosći.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 984,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 123,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają:
- podstawowy pakiet materiałów szkoleniowych (notatnik, długopis, teczka),
- wybrane materiały udostępnione w formie drukowanej/elektronicznej,
- certyfikat ukończenia szkolenia.
Warunki uczestnictwa
- Zgłoszenie udziału: za pośrednictwem BUR lub przesłanie zgłoszenia drogą mailową: szkolenia@forecast.com.pl - we wskazanych terminach rekrutacji.
- Umiejętność podstawowej obsługi komputera.
- Wniesienie opłaty za udział w szkoleniu na minimum 3 dni robocze przed jego rozpoczęciem.
- Aktywne uczestnictwo i otwartość które zawsze wzmacniają efekty udziału w usługach szkoleniowych!
Zapraszamy!
Informacje dodatkowe
Warunkiem uruchomienia szkolenia jest udział min. 6 osób (wniesiona opłata).
Usługa oferowana jako otwarta, ale może być również zrealizowana w formie zamkniętej u klienta - wymagana deklaracja udziału min. 8 osób. W takim wypadku cena nie obejmuje kosztów logistycznych: zapewnienia sali szkoleniowej, cateringu dla uczestników, zakwaterowania i wyżywienia trenera.
W przypadku usług dofinansowanych cena nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową.
Czas trwania prezentowany jest w godzinach dydaktycznych (1h = 45 minut) i uwzględnia przerwy.
Pytania prosimy wysyłać na adres: szkolenia@forecast.com.pl
Informacje można uzyskać również pod numerami telefonu: 533 180 588
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe