Szkolenie Budowanie marki eksperckiej na LinkedIn z elementami sztucznej inteligencji
Szkolenie Budowanie marki eksperckiej na LinkedIn z elementami sztucznej inteligencji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm i pracowników firm, zainteresowanych personal brandingiem, chcących budować zarówno rozpoznawalność marki osobistej (personal branding), jak również firmowej.
Content managerów i social media managerów, szukających wskazówek dotyczących publikacji na LinkedIn i planu recyklingu treści.
Pracowników działów HR, zainteresowanych poznaniem potencjału znalezienia nowych talentów, wypromowania marki pracodawcy (employer branding)
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji12-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do budowania wizerunku marki za pomocą platformy LinkedIn. Przeprowadzi krok po kroku przez jego strategię działania, komunikacji, optymalizacji, do mierzenia efektów. Szkolenie pozwala uzyskać praktyczną wiedzę dotycząca tworzenia strategii personal brandingu i komunikacji marki na LinkedIn.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia zakłada i uzupełnia profil osobisty na LinkedIn. | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje poszczególne opcje konta na LinkedInie, definiuje dobre praktyki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy i publikuje posty eksperckie oraz korzysta poprawnie z hashtagów. | Kryteria weryfikacji Projektuje posty eksperckie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Planuje hashtagi do odpowiedniej treści | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia korzysta z chatów AI | Kryteria weryfikacji Definiuje zasady wpisywania skutecznych promptów do uzupełnienia profilu oraz tworzenia postów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Wskazuje biznesową wartość korzystania z LinkedIn w biznesie. | Kryteria weryfikacji Ocenia wartości wykorzystania LinkedIna dla biznesu i marki osobistej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, pracowników firm, osób prywatnych którzy chcą nauczyć się prowadzić konto na LinkedIn.
Szkolenie będzie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, umożliwiającymi uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikowi na ćwiczenie umiejętności.
Każdy moduł będzie zawierał 30% teorii oraz 70% praktyki. Uczestnik wyjdzie z gotowym profilem na LinkedIn , z 2 postami zamieszonymi na koncie, listą hasztagów dla swojej marki. Uczestnik pracuje na własnym laptopie.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych (1 h = 45 minut)
PROGRAM
1. MODUŁ Wprowadzenie do skutecznego marketingu na LinkedIn.
- Specyfika serwisu i jego ekosystem.
- Grupa docelowa LinkedIna w Polsce i na świecie - analiza statystyk.
- Social Selling Index – jak interpretować wyniki dla swojej marki.
2. MODUŁ Tworzenie mistrzowskiego profilu osobistego
- Audyt i uzupełnienie profilu osobistego na LinkedIn
- Skuteczne prompty wspierające uzupełnienie profilu – ćwiczenia z chat GPT
- Budowa efektywnej sieci kontaktów - instrukcja pozyskiwania pierwszych kontaktów.
- Sztuka wysyłania pierwszych wiadomości na LinkedInie - zasady i formatki
3. MODUŁ Publikowanie treści
- Dostępne formaty publikacji w serwisie.
- Skuteczne techniki copywriterskie na LinkedIn - strategia treści.
- Hashtagi – jak używać.
- Wykorzystanie chat GPT do sprawdzania trendów i wsparcia w harmonogramie treści
- Zasady algorytmu wyświetlania treści na LinkedInie – zwiększanie zasięgów wpisów
4. MODUŁ Company page - tworzenie strony firmowej na LinkedIn
- Tworzenie profilu firmowego na LinkedIn
- Najważniejsze opcje stron firmowych
- Analiza efektywności podejmowanych działań - najważniejsze wskaźniki.
Podsumowanie szkolenia.
Walidacja szkolenia - test.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 950,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 950,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 195,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 195,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Sylwia Dębowska - Lenart
Jest przedsiębiorcą i praktykiem marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem. Prowadzi agencję kreatywną Lenart interactive, w której odpowiada na potrzeby małych i średnich firm w obszarze komunikacji marketingowej. Prowadzi szkolenia ze strategii, marketingu i zarządzania, a także wykorzystania AI dla wielu branż w całej Polsce. Jest certyfikowanym trenerem biznesu oraz certyfikowanym mentorem.
Wyższe, certyfikowany mentor, MBA
Łącznie do tej pory ponad 1500 godzin szkoleniowych
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Usługa będzie realizowana w formie interaktywnej prezentacji oraz praktycznych ćwiczeń oraz na kartach pracy i skrypcie przygotowanych przez trenerkę.
Warunki uczestnictwa
W razie pytań, prosimy o kontakt pod adresem e-mail: szkolenia@mentorkamarketingu.pl.
Informacje dodatkowe
1. Walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu.
2. Po szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia.
3. 1 h = 45 minut (godzina dydaktyczna)
4. Przerwy nie są wliczane w godziny szkolenia i mogą ulec nieznaczemu przesunięciu z uwagi na tempo pracy uczestników.
Jeśli potrzebujesz takiego szkolenia w formie online lub w innym mieście, skontaktuj się z naszym zespołem: szkolenia@mentorkamarketingu.pl
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi