Efektywne porozumiewanie się i właściwe podejście do negocjacji jako warunek zwiększenia sprzedaży - szkolenie.
Efektywne porozumiewanie się i właściwe podejście do negocjacji jako warunek zwiększenia sprzedaży - szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy, w tym również menedżerowie i specjaliści kierujący zespołami, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności w zakresie negocjacyjnym i efektywnej, wzajemnej komunikacji w firmie oraz podczas kontaktu z klientem.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji11-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi15
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Rozwój kompetencji właściwego porozumiewania się oraz negocjacyjnych pracowników, przygotowanie do negocjacji, planowanie strategii negocjacyjnych. Prowadzenie negocjacji z pracownikami i kontrahentami. Poznanie najbardziej skutecznych technik negocjacyjnych. Zainspirowanie do poznawania nowych sposobów negocjacji i skutecznego ich wykorzystania przy sprzedaży.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:Uczestnicy poznali różnice w prowadzeniu negocjacji ze współpracownikami i kontrahentami. | Kryteria weryfikacji Pytania dotyczące danego zakresu tematycznego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:Uczestnicy wyspecjalizowali się w skutecznych technikach komunikacji i negocjacji, nabyli umiejętność poznawania nowych sposobów negocjacji i skutecznego ich wykorzystania podczas sprzedaży. | Kryteria weryfikacji Pytania dotyczące danego zakresu tematycznego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje:Uczestnicy szkolenia rozwinęli swoje kompetencje komunikacyjne i negocjacyjne, zdobyli przygotowanie do lepszych i skuteczniejszych negocjacji, zyskali doświadczenie w planowaniu strategii negocjacyjnych. | Kryteria weryfikacji Pytania dotyczące danego zakresu tematycznego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Brak wymagań co do poziomu wiedzy uczestników szkolenia. Zajęcia będą realizowane w oparciu o miarę godziny lekcyjnej wynoszącej 45 min. W trakcie szkolenia wykorzystane zostaną liczne przykłady, symulacje i ćwiczenia.
Dzień I.
1. Podstawowe informacje dotyczące szkolenia, pre-test.
2. Style negocjacyjne.
3. Przeszkody w skutecznym komunikowaniu się.
4. Komunikacja werbalna i niewerbalna.
5. Negocjacje w biznesie, etapy negocjacji biznesowych
Dzień II.
1. Fazy i rodzaje negocjacji
2. Strategie i zasady w negocjacjach - dobór sposobu do odbiorcy.
3. Negocjacje w sprzedaży - etapy, kryteria oceny negocjacji sprzedażowych
4. Porozumiewanie się z trudnym klientem.
5. Porozumiewanie się z małomównym lub niezadowolonym klientem.
6. Klient wrogo nastawiony.
7. Pytania i odpowiedzi, podsumowanie szkolenia, post-test.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 270,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 270,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 218,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 218,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
dr Krzysztof Adamczyk
Wiedza i doświadczenie jakie zdobył przez lata swojej pracy sprawiły, że jest osobą kompetentną, potrafiącą przykuć uwagę słuchaczy, co pozwala na prowadzenie zajęć w wielu dziedzinach. Posiada wieloletnią praktykę w nauczaniu akademickim.
Posiada duże doświadczenie na stanowiskach menadżerskich i doradczych: Centrum Łańcucha Dostaw SMR, ŚGP Industria, Doradca Marszałka Województwa Świętokrzyskiego, TRAKT S.A., Biuro Zarządu Województwa Świętokrzyskiego, Kancelaria Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego.
Wykształcenie: uzyskany na Uniwersytecie Humanistyczno-Przyrodniczym w Kielcach tytuł doktora nauk humanistycznych z zakresu politologii i nauk społecznych, tytuł magistra politologii i nauk społecznych na Wydziale Zarządzania i Administracji Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Kielcach.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja powerpoint, celem utrwalenia informacji przekazanych w trakcie szkolenia, przesłana będzie drogą mailową.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych oraz zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy.
Informacje dodatkowe
Po zakończeniu usługi uczestnik otrzyma certyfikat.
Usługa szkoleniowa podzielona jest na godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna = 45 minut).
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi