Indywidualny kurs online z języka angielskiego - general english z non native speakerem 35 x 60 min. Projekt "Graj po zielone z Akademią Śląską".
Indywidualny kurs online z języka angielskiego - general english z non native speakerem 35 x 60 min. Projekt "Graj po zielone z Akademią Śląską".
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób chcących opanować język angielski (general English) na poziomie A2+/B1 i jednocześnie dla uczestników projektu "Graj po zielone z Akademią Śląską".
- Pracownicy działów technicznych i inżynieryjnych – osoby odpowiedzialne za wdrażanie i obsługę nowoczesnych systemów, oprogramowania i narzędzi opartych na wiedzy.
- Specjaliści i analitycy – pracownicy zajmujący się przetwarzaniem danych, raportowaniem technicznym i analizą procesów technologicznych.
- Kadra menedżerska i kierownicza – osoby zarządzające projektami technologicznymi, współpracujące z partnerami zagranicznymi lub dostawcami rozwiązań.
- Pracownicy działów badań i rozwoju (R&D) – osoby uczestniczące w procesach innowacyjnych, wymagających znajomości języka angielskiego w terminologii branżowej.
- Pracownicy firm wdrażających technologie oparte na wiedzy – zarówno w sektorze produkcyjnym, jak i usługowym, którzy potrzebują kompetencji językowych do efektywnej pracy z dokumentacją
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji05-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi35
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest rozwój umiejętności posługiwania się językiem angielskim w kontekście zielonych kompetencji – m.in. zrównoważonego rozwoju, ekologii i innowacji środowiskowych – w celu zwiększenia konkurencyjności uczestników na rynku pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje podstawowe pojęcia związane ze zrównoważonym rozwojem i zieloną gospodarką w języku angielskim. | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje i opisuje w języku angielskim minimum 10 pojęć takich jak: circular economy, carbon footprint, renewable energy, green transition. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Rozróżnia i stosuje słownictwo branżowe dotyczące środowiska, ekologii i gospodarki niskoemisyjnej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie używa słownictwa branżowego w minimum 3 z 4 sytuacji: e-mail, rozmowa, prezentacja, streszczenie tekstu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Ocenia i parafrazuje anglojęzyczne materiały dotyczące ekologii i innowacji środowiskowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie streszcza główne tezy tekstu w języku angielskim i wskazuje jego cel w minimum 2 przykładach. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Planuje i prezentuje w języku angielskim krótki projekt lub inicjatywę proekologiczną. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia plan działania lub opis projektu (min. 3 etapy) w formie ustnej lub pisemnej z zastosowaniem odpowiedniego języka i struktur. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Organizuje wypowiedź pisemną (e-mail, raport, notatka) dotyczącą tematyki środowiskowej zgodnie z zasadami komunikacji zawodowej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy minimum 2 teksty użytkowe w języku angielskim (e-mail i raport), zawierające wymagane elementy formalne oraz terminologię środowiskową. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestniczy w symulowanej rozmowie zawodowej w języku angielskim na temat zielonych technologii lub proekologicznych działań. | Kryteria weryfikacji Uczestnik bierze udział w symulowanej konwersacji, stosując formy grzecznościowe, reagując adekwatnie i wykorzystując słownictwo tematyczne w minimum 75% sytuacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Analizuje wpływ działań człowieka na środowisko i uzasadnia potrzebę wdrażania rozwiązań zrównoważonych w swoim środowisku pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik formułuje w języku angielskim 2–3 argumenty popierające wdrażanie zrównoważonych praktyk, odnosząc się do własnej sytuacji zawodowej. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Rozróżnia specjalistyczne terminy techniczne w języku angielskim używane w dokumentacji i instrukcjach obsługi. | Kryteria weryfikacji oprawnie identyfikuje i tłumaczy przynajmniej 90% terminów w teście słownictwa branżowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się : Analizuje dokumentację techniczną w języku angielskim i wyciąga z niej kluczowe informacje do realizacji zadań. | Kryteria weryfikacji Sporządza poprawny raport lub zestawienie informacji na podstawie dostarczonej dokumentacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Prezentuje w języku angielskim wyniki pracy lub projektów technologicznych przed zespołem. | Kryteria weryfikacji Przeprowadza prezentację zawierającą poprawną terminologię i logiczny układ treści, ocenianą przez trenera. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Redaguje wiadomości e-mail i raporty techniczne w języku angielskim z użyciem poprawnej terminologii branżowej. | Kryteria weryfikacji Pisemne dokumenty zawierają poprawne terminy i konstrukcje gramatyczne w co najmniej 90% przypadków. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Język angielski z elementami zielonych kompetencji – komunikacja w zrównoważonym środowisku pracy.
Kurs jest skierowany do osób, które chcą nauczyć się języka angielskiego na wybranym poziomie (zgodnie z CEFR). Oferuje kompleksową naukę języka na wybranym poziomie.
Szkolenie w formie indywidualnej tj. całkowicie dopasowanej do potrzeb kursanta m.in. w zakresie terminów spotkań.
Zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym realizowane są w terminach ustalonych z klientem i rozpisanych w harmonogramie.
Walidacja szkolenia - walidacja w formie dwuczłonowej - zdalnej w czasie rzeczywistym /(audyt ustny) oraz zdalnej (test online) zostanie przeprowadzona na ostatnim spotkaniu.
Zajęcia realizowane są w trybie ciągłym tj. spotkania w harmonogramie nie zawierają przerwy.
Program szkolenia - kurs języka angielskiego ogólnego
Cele ogólne szkolenia:
- Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych w języku angielskim w kontekście pracy zawodowej, ze szczególnym uwzględnieniem tematów związanych ze zrównoważonym rozwojem.
- Poszerzenie zakresu słownictwa specjalistycznego związanego z ekologią, ochroną środowiska, zieloną gospodarką i transformacją energetyczną.
- Kształtowanie postaw proekologicznych i zwiększenie świadomości językowej w obszarach: efektywność energetyczna, circular economy, zero waste, ESG (Environmental, Social and Governance).
- Przygotowanie uczestników do swobodnego uczestnictwa w międzynarodowym środowisku zawodowym, w tym do prowadzenia prezentacji, udziału w spotkaniach, pisania e-maili i raportów w języku angielskim.
- Zwiększenie szans uczestników na rynku pracy poprzez rozwój językowy i zdobycie kompetencji cenionych w zielonej i cyfrowej gospodarce.
- Podniesienie kompetencji językowych pracowników w zakresie języka angielskiego specjalistycznego niezbędnego do obsługi nowoczesnych technologii i oprogramowania.
- Wsparcie wdrażania innowacyjnych technologii w firmie poprzez zapewnienie pracownikom umiejętności komunikacji w języku angielskim z dokumentacją techniczną, instrukcjami i materiałami szkoleniowymi.
- Zwiększenie efektywności transferu wiedzy i współpracy z partnerami zagranicznymi w projektach technologicznych.
- Rozwój kompetencji praktycznych i komunikacyjnych niezbędnych do pracy z narzędziami opartymi na wiedzy.
Cele szczegółowe:
- Rozwijanie słownictwa branżowego i specjalistycznego w języku angielskim.
- Doskonalenie rozumienia ze słuchu i czytania dokumentacji technicznej oraz materiałów szkoleniowych w języku angielskim.
- Ćwiczenie komunikacji ustnej w języku angielskim w kontekście technologicznym, w tym raportowanie, prezentacje i prowadzenie dyskusji.
- Kształtowanie umiejętności samodzielnego korzystania z platform i oprogramowania w języku angielskim.
- Przygotowanie do efektywnego wdrażania i użytkowania nowych rozwiązań technologicznych w codziennej pracy.
Usługa rozwojowa jest zgodna z Regionalną Strategią Innowacji Województwa Śląskiego 2030 oraz Programem Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019–2030. Celem kursu jest wsparcie przedsiębiorstw w rozwijaniu kompetencji pracowników w obszarze języka angielskiego specjalistycznego, co bezpośrednio przekłada się na możliwość efektywnego korzystania z nowoczesnych technologii, oprogramowania i narzędzi opartych na wiedzy. Znajomość języka angielskiego w kontekście specjalistycznym jest warunkiem koniecznym do prawidłowego wdrażania tych technologii, interpretowania dokumentacji technicznej oraz komunikacji z partnerami zagranicznymi lub dostawcami rozwiązań technologicznych.
Kurs obejmuje rozwój zarówno umiejętności komunikacyjnych, jak i praktycznych kompetencji technicznych, umożliwiając pracownikom samodzielne korzystanie z nowoczesnych narzędzi cyfrowych oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w codziennej pracy. Uczestnicy zdobywają umiejętności interpretacji dokumentacji technicznej w języku angielskim, prowadzenia prezentacji, raportowania wyników oraz współpracy w projektach wymagających znajomości terminologii branżowej.
Usługa wpisuje się w obszary wsparcia 4.1, 4.2, 4.7, 8.11, łącząc aspekty edukacyjne i technologiczne, co sprzyja innowacyjności w przedsiębiorstwach oraz transferowi wiedzy. W efekcie realizacja kursu przyczynia się do zwiększenia konkurencyjności przedsiębiorstw, poprawy jakości procesów technologicznych oraz wzrostu kwalifikacji kadry, która staje się bardziej przygotowana do pracy w środowisku opartym na wiedzy i nowych technologiach.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 w trakcie | Prowadzący Maksym Ofman | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 150,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 150,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Maksym Ofman
W ciągu ostatnich lat współpracował m.in. z:
Szkołą Języków Obcych Enjoy – prowadząc grupowe zajęcia dla dzieci i młodzieży (od lutego 2025),
EDUN Korepetycje – jako korepetytor indywidualny i grupowy (od stycznia 2025),
Zazumi Warszawa – prowadząc korepetycje na poziomach A1–C1 (2021–2022).
Jego doświadczenie obejmuje zarówno zajęcia stacjonarne, jak i online, co pozwala mu skutecznie dostosować się do potrzeb współczesnych uczniów. Ukończył studia licencjackie i podyplomowe w Wielkiej Brytanii, co dało mu głęboką znajomość języka i kultury krajów anglojęzycznych.
Dzięki wieloletniemu pobytowi w Anglii oraz praktycznemu doświadczeniu zdobytemu w międzynarodowym środowisku, z powodzeniem rozwija u swoich uczniów kompetencje komunikacyjne i kulturowe, niezbędne w nauce języka angielskiego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
zawarte w cenie kursu
- interaktywny podręcznik online – 3 miesiące dostępu do naszej platformy e-learningowej Cambridge Online Tutor - https://tutor.cambridgeschool.online
- materiały przygotowane przez nauczyciela
- 3 miesięczny, nielimitowany dostęp do narzędzia Cambridge AI Speech Tutor Pro.
Informacje dodatkowe
Usługa rozwojowa jest zgodna z Regionalną Strategią Innowacji Województwa Śląskiego 2030 oraz Programem Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019–2030.
W ramach kursu uczestnicy rozwijają kompetencje językowe w zakresie języka angielskiego specjalistycznego, niezbędnego do efektywnego korzystania z nowoczesnych technologii, oprogramowania i narzędzi opartych na wiedzy. Bez znajomości języka angielskiego nie jest możliwe wdrażanie i wykorzystanie tych technologii w praktyce.
Usługa wpisuje się w obszary wsparcia: 4.1, 4.2, 4.7, 8.11, rozwijając zarówno umiejętności komunikacyjne, jak i kompetencje techniczne pracowników, co sprzyja innowacyjności i transferowi wiedzy w przedsiębiorstwach.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Student musi mieć dostęp do internetu o parametrach minimum 2 mbps download/upload oraz urządzenie elektroniczne (z systemem Windows, MacOS, iOS lub Android) z kamerką i mikrofonem.
Zalecane przeglądarki to:
Komputer stacjonarny / laptop: Chrome, Firefox lub Edge (najnowsze wersje)
Mobilny iOS (12.2+): Safari Mobile
Mobilny Android (6.0+): Chrome Mobile
Uwaga: IE i starsze przeglądarki EDGE nie są obsługiwane.