Wprowadzenie do Social Media Marketingu [w formie zdalnej w czasie rzeczywistym]
Wprowadzenie do Social Media Marketingu [w formie zdalnej w czasie rzeczywistym]
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój, Nowy start w Małopolsce z EURESEM, Małopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową usługi stanowią wszystkie osoby zainteresowane tematyką marketingu w social media, a w szczególności specjaliści ds. marketingu, public relations, mediów społecznościowych.
Usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój”.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji23-10-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego podejmowania działań związanych z planowaniem, tworzeniem i rozpowszechnianiem treści marketingowych w social mediach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wymienia najpopularniejsze media społecznościowe i pokrótce je opisuje. | Kryteria weryfikacji -poprawnie identyfikuje co najmniej pięć najpopularniejszych platform i przedstawia ich podstawowe funkcje oraz różnice | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Dobiera kanały komunikacji social media do potrzeb marketingowych marki. | Kryteria weryfikacji -uzasadnia grupę docelową oraz cele marketingowe marki | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Odróżnia markę osobistą od marki firmowej. | Kryteria weryfikacji -wskazuje kluczowe różnice między marką osobistą a firmową i podaje przykłady ich zastosowania w praktyce | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Rozróżnia cechy wartościowego contentu i posługuje się wiedzą gdzie szukać inspiracji. | Kryteria weryfikacji -wskazuje kluczowe cechy angażującego contentu i podaje co najmniej trzy sprawdzone źródła inspiracji | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
->Szkolenie jest adresowane głównie do osób zainteresowanych tematyką marketingu, public relations, mediów społecznościowych.
-> Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną (45 minut).
-> Łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie.
->Przerwy nie wliczają się w czas trwania usługi.
Warunki organizacyjne:
->Skompletowanie jednej grupy uczestników 2-16 osobowej
PROGRAM:
Wprowadzenie do marketingu w mediach społecznościowych
- Test wstępny
- Wstęp i wprowadzenie do marketingu w mediach społecznościowych
- Przegląd i analiza najpopularniejszych kanałów social media potrzebnych marce (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, LinkedIn)
- Tworzenie persony
- Archetypy i wartości w mediach społecznościowych
- Założenia strategii komunikacji marki w social media
WARSZTAT: Stworzenie profilu “odbiorcy idealnego” i wybranie odpowiednich kanałów komunikacji social media dla konkretnej marki
- Walidacja efektów uczenia się: Test końcowy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 720,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 720,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Paulina Siewierska Kowalczyk
Prowadzi szkolenia i konsultacje z zakresu content marketingu, tworzenia i zarządzania komunikacją w social media dla osób prowadzących jednoosobowe działalności gospodarcze oraz pracowników działów marketingu, mikro i małych przedsiębiorstw na terenie Polski od 2019 r.
Prowadzeni i zarządza kampaniami META ADS dla klientów z branży szkoleniowej, medycznej i e-commerce. Tworzy plany strategii działań dla osób budujących rozpoznawalność marki osobistej.
Prelegent na warsztatach i szkoleniach z zakresu: content marketingu, social media marketingu, przedsiębiorczości dla młodzieży organizowanych przez Miasto Lublin.
Konsultantka w sprawach promocji i reklamy eventów lokalnych i krajowych.
Trenerka posiada odpowiednie do rodzaju i zakresu świadczonych usług doświadczenie zawodowe, nabyte w ciągu ostatnich 5 lat od daty publikacji usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma niezbędne materiały szkoleniowe: teczkę, notatnik i długopis oraz karty pracy, ćwiczenia i artykuły branżowe.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania zaświadczenia o ukończeniu szkolenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenia zajęć. Ponadto, uzyskanie pozytywnego wyniku z testu teoretycznego.
Informacje dodatkowe
Ujęte godziny są godzinami dydaktycznymi - 1h = 45 min.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój.
Został podpisany Regulamin współpracy i rozliczenia usług z wykorzystaniem elektronicznym bonów szkoleniowych w ramach projektu „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” i projektu „Nowy start w Małopolsce z EURESem” z WUP Kraków.
Nie pasuje Ci termin szkolenia? Skontaktuj się z nami!
Telefon: 731 791 691
Mail: kontakt@future-consulting.pl
Usługa zwolniona jest z podatku VAT jeśli uczestnik uzyskuje min. 70% dofinansowania ze środków publicznych*, w przeciwnym wypadku należy do ceny netto doliczyć 23% VAT. *Wg rozporządzenia Ministra Finansów z dnia z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2018, poz. 701).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma, na której zostanie przeprowadzone szkolenie w części zdalnej, w czasie rzeczywistym to Click Meeting.
2. Minimalne wymagania do obsługi szkolenia w formie zdalnej, w czasie rzeczywistym na platformie Click Meeting:
- uczestnik powinien dysponować komputerem stacjonarnym bądź laptopem. Niezbędne również będą: mikrofon, słuchawki, głośniki i opcjonalnie kamera.
3. Minimalne wymagania sprzętowe: procesor dwurdzeniowy, minimum 2GB pamięci RAM, wolna przestrzeń na dysku twardym (około 10GB)
4. System operacyjny: minimum Windows XP/MacOS High Sierra
5. Oprogramowanie: przeglądarka internetowa (Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari, Microsoft Edge)
6. Sieć: łącze internetowe minimum 2 Mbps
7. Okres ważności linku: 1h przed rozpoczęciem szkolenia w pierwszym dniu do ostatniej godziny w dniu zakończenia.
8. Link do szkolenia oraz hasło dostępowe zostanie wysłany do uczestnika mailowo najpóźniej na 1 dzień przed realizacją usługi.