Szkolenie Sztuczna inteligencja w biznesie i marketingu z uwzględnieniem zielonych i cyfrowych kompetencji
Szkolenie Sztuczna inteligencja w biznesie i marketingu z uwzględnieniem zielonych i cyfrowych kompetencji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, pracowników firm, osób prywatnych którzy chcą wykorzystać sztuczną inteligencję do własnego rozwoju lub rozwoju firmy, w tym m.in. chaty AI oraz Canvę AI.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji20-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego korzystania ze sztucznej inteligencji. Uczestnik będzie potrafił samodzielnie napisać odpowiedni prompt, opracować materiały biznesowe przy użyciu sztucznej inteligencji w różnych aspektach pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje rolę sztucznej inteligencji (AI) w biznesie | Kryteria weryfikacji Wymienia różne modele AI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje potencjał Chat GPT | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia ograniczenia Chat GPT | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy asystenta AI i personalizuje go | Kryteria weryfikacji Opisuje charakter swojej marki do wykorzystania przy generowaniu treści | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Tworzy spersonalizowanego asystenta z wykorzystaniem ChatGPT | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Wyjaśnia zasady pisania rozbudowanych promptów, aby uzyskać jakościową treść | Kryteria weryfikacji Tworzy i optymalizuje treści dla swojego biznesu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Przestrzega ogólnie przyjęte zachowania etyczne, zasady uczciwości, rzetelności orazpoufności | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Analizuje dane i automatyzuje raportowanie z wykorzystaniem ChatGPT | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje AI do analizy i interpretacji danych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Tworzy notatki z raportów branżowych i e-booków z wykorzystaniem ChatGPT | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Generuje multimedia i prezentacje biznesowe z wykorzystaniem AI | Kryteria weryfikacji Generuje obrazy z opisów tekstowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Generuje slajd do prezentacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą na temat projektowania grafik w Canvie | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje podstawowe funkcje programu do projektowania obrazów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje możliwości AI do generowania grafik | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy materiały firmowe w Canvie | Kryteria weryfikacji Tworzy plakaty i prezentacje firmowe | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie będzie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, umożliwiającymi uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikowi na ćwiczenie umiejętności.
Uczestnik musi posiadać swój laptop. Prezentacja szkolenia oparta jest na wersjach bezpłatnych dostępów chatów, w tym Chat GPT, Gemini, Copilot oraz Canva. Uczestnik nie musi mieć wykupionej wersji płatnej tych narzędzi, aby skorzystać ze szkolenia.
Praktyka stanowi 60% szkolenia, zagadnienia teoretyczne 40%.
Walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu oraz obserwacji w warunkach rzeczywistych.
Obserwacja w warunkach rzeczywistych będzie prowadzona w sposób jawny, bezpośredni i kontrolowany. Będzie polagała na wykonaniu 2 zadań od walidatora.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych (1 h = 45 minut)
Przerwy nie są wliczane w godziny szkolenia i mogą ulec nieznacznemu przesunięciu z uwagi na tempo pracy uczestników.
PROGRAM
Dzień 1.
1. Wprowadzenie do AI
- Historia i rozwój AI.
- Omówienie różnych modeli AI
- Przegląd narzędzi i możliwości: Chat GPT, Gemini, Claude, Copliot.
- Ograniczenia AI
2. Zastosowanie AI w pracy biurowej
- Jak działa ChatGPT i na czym polega jego „inteligencja”?
- Role w jakich może wspierać człowieka AI
- Modele i ich możliwości w ChatGPT
3. Tworzenie i edytowanie treści z pomocą AI
- Jak używać chatów, w tym ChatGPT do pisania i optymalizacji treści
- Generowanie pomysłów na treści.
- Prompt ingeniering - dobre praktyki i znaczenie iteracji
- Jak pisać skuteczne polecenia („promptowanie”)
- Pisanie promptów w oparciu o własną markę.
4. Grafiki tworzone z pomocą AI
- Wprowadzenie do narzędzi, w tym darmowych, dzięki którym tworzymy grafiki z tekstu
- Jak tworzyć grafiki informacyjne: ulotki, plakaty, posty do mediów społecznościowych.
Dzień 2.
5. Tworzenie prezentacji z pomocą AI
- Jak AI może pomóc w opracowaniu treści i slajdów?
- Narzędzia: ChatGPT / Canva / Gamma
- Tworzenie własnej prezentacji z tematu prezentacji oraz ze skryptu.
6. Analiza danych i automatyzacja raportowania
- Wykorzystanie ChatGPT do analizy i interpretacji danych.
- Tworzenie notatek z raportów branżowych i e-booków.
- Przygotowanie prostego raportu analizującego dane branżowe
- Tłumaczenia na 50 języków dzięki AI
7. Zasady etyczne i prawne w stosowaniu AI
- Halucynacje AI: błędy merytoryczne, fabrykowanie źródeł, dezinformacja
- Własność treści generowanej przez AI – co mówi prawo, czego nie reguluje
- Oznaczanie treści generowanych przez AI – obowiązki vs. dobre praktyki
- Ryzyka i etyczne ramy pracy z AI
8. Zastosowanie AI w zielonej transformacji
- Wykorzystanie AI do wspierania zielonej transformacji
- Przykłady projektów AI wspierających zrównoważony rozwój
- Etyczne aspekty wykorzystania AI w kontekście ekologicznym
Walidacja szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 900,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 195,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 195,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Sylwia Dębowska - Lenart
pozyskiwanie nowych rynków. Jest przedsiębiorcą i praktykiem marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem. Prowadzi agencję
kreatywną Lenart Interactive, w której odpowiada na potrzeby małych i średnich firm w obszarze komunikacji marketingowej.
W ciągu ostatnich 5 lat zrealizowała szereg szkoleń z zakresu strategii, marketingu i zarządzania, a także wykorzystania AI dla wielu branż w całej Polsce. Jest certyfikowanym trenerem biznesu oraz certyfikowanym mentorem.
Wyższe, certyfikowany mentor, MBA.
Łącznie do tej pory ponad 1500 godzin szkoleniowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma skrypt w formie pdf.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem udziału w szkoleniu jest poinformowanie organizatora o chęci uczestnictwa telefonicznie lub drogą mailową.
Informacje dodatkowe
Po szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia.
Jeśli potrzebujesz takiego szkolenia w formie online lub w innym mieście,
skontaktuj się z naszym zespołem: kontakt@mentorkamarketingu.pl
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi