Umiejętności komputerowe z rozszerzeniem sztucznej inteligencji AI w praktyce - szkolenie – certyfikat umiejętności komputerowych
Umiejętności komputerowe z rozszerzeniem sztucznej inteligencji AI w praktyce - szkolenie – certyfikat umiejętności komputerowych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa:
Usługa jest dedykowana pracownikom administracji publicznej i samorządowej, pracownikom sektora MŚP (mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa), pracownikom oświaty oraz osobom prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą, które dążą do optymalizacji procesów pracy poprzez wdrożenie nowoczesnych narzędzi IT i podstaw sztucznej inteligencji. Szkolenie jest skierowane w szczególności do osób pełniących funkcje analityczne, biurowe, zarządcze oraz marketingowe, które chcą usprawnić wykonywanie codziennych zadań, takich jak tworzenie dokumentów, analiza danych, przygotowywanie prezentacji oraz automatyzacja powtarzalnych czynności.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji25-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi27
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowanie do samodzielnego działania w zakresie zarządzania plikami i aplikacjami, łączenia się z siecią, korzystania z Internetu i poczty, współpracy w chmurze, tworzenia profesjonalnych dokumentów w Wordzie, arkuszy i wykresów w Excelu oraz prezentacji w Power Poincie, a także świadomego wykorzystywania narzędzi Al do redagowania treści, analizy danych i prostej automatyzacji z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i RODO.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje budowę komputera i funkcje systemu operacyjnego | Kryteria weryfikacji Poprawnie rozróżnia rolę głównych podzespołów i dopasowuje do nich typowe zastosowania; wskazuje, do czego służą aktualizacje i ustawienia OS | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje poprawne operacje na plikach i folderach | Kryteria weryfikacji Dobiera właściwe kroki do tworzenia, porządkowania, wyszukiwania i udostępniania zasobów; rozróżnia konsekwencje złych praktyk nazewnictwa i struktury | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje poprawne działania dot. zarządzania aplikacjami | Kryteria weryfikacji Wybiera bezpieczne źródła oprogramowania, poprawną kolejność instalacji/aktualizacji/odinstalowania i właściwe ustawienia domyślne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje sposób połączenia z siecią i podstawowe kroki diagnostyki | Kryteria weryfikacji Rozróżnia Wi‑Fi/Ethernet, interpretuje typowe komunikaty błędów i dobiera adekwatne działania naprawcze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje kryteria oceny wiarygodności źródeł internetowych | Kryteria weryfikacji Na podstawie krótkiego opisu strony ocenia wiarygodność z uwzględnieniem autora, aktualności, afiliacji i celu publikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia zasady poprawnej obsługi poczty elektronicznej | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje właściwy ton i etykietę korespondencji; poprawnie postępuje z załącznikami, filtrami i integracją z kalendarzem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia role i uprawnienia w chmurze oraz dobre praktyki współpracy | Kryteria weryfikacji Wybiera właściwe poziomy dostępu (podgląd/komentarz/edycja) do opisanej sytuacji i uzasadnia swój wybór | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia funkcje edytora tekstu (Word) – style, elementy, korespondencja seryjna, druk | Kryteria weryfikacji Dobiera narzędzia Worda do zadania; wskazuje poprawne kroki wstawiania/formatowania elementów i przygotowania do wydruku | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia funkcje arkusza (Excel) – dane, formuły, wykresy, format/druk | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje, które funkcje i ustawienia zastosować do opisanego problemu; wybiera właściwy typ wykresu i formatowanie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia zasady projektowania prezentacji i publikacji w chmurze | Kryteria weryfikacji Wskazuje układ i zabiegi poprawiające czytelność; wybiera poprawny sposób udostępnienia prezentacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje zastosowania narzędzi AI do redagowania, syntezy i grafiki oraz dokumentowania poleceń | Kryteria weryfikacji Dobiera narzędzie AI do celu, rozpoznaje dobre praktyki formułowania poleceń i wskazuje konieczność oznaczenia źródeł | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia prostą automatyzację zadań biurowych z AI i chmurą | Kryteria weryfikacji W opisanym scenariuszu wybiera sensowną ścieżkę automatyzacji, uzasadnia kolejność kroków i ograniczenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje zasady cyberbezpieczeństwa i ochrony danych w IT i AI | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje zachowania phishingowe, właściwe praktyki haseł/MFA i klasyfikuje dane pod kątem wprowadzania do AI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia podstawy współpracy zespołowej i prezentacji wyników | Kryteria weryfikacji W opisanej sytuacji dobiera adekwatne role/zasady komunikacji i elementy struktury krótkiej prezentacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia przebieg projektu: dane → arkusz → AI → rezultat | Kryteria weryfikacji Poprawnie porządkuje etapy, identyfikuje punkty kontrolne jakości i uzasadnia wybór narzędzi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kwalifikacje zarejestrowane w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji
- KwalifikacjeCertyfikat umiejętności komputerowych – poziom podstawowy
- Kod kwalifikacji w Zintegrowanym Rejestrze Kwalifikacji
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęICVC CERTYFIKACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoICVC CERTYFIKACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Całkowity czas trwania usługi wynosi 27 godzin. Wszystkie godziny podane w programie i harmonogramie są godzinami zegarowymi (60 minut). Wskazane w harmonogramie przerwy kawowe i obiadowe nie wliczają się do czasu trwania usługi i stanowią dodatkowy, nieodpłatny element organizacyjny.
Program został zaprojektowany z naciskiem na praktyczne zastosowanie wiedzy, co znajduje odzwierciedlenie w proporcji czasu przeznaczonego na poszczególne formy zajęć. Poniższa tabela przedstawia szczegółowy bilans godzin w podziale na zajęcia teoretyczne (wykład, demonstracja) i praktyczne (ćwiczenia indywidualne, warsztaty, praca projektowa).
Wielkość grupy
Zajęcia teoretyczne prowadzone są dla całej grupy szkoleniowej. W celu zapewnienia maksymalnej efektywności i indywidualnego wsparcia, zajęcia praktyczne i warsztatowe odbywają się w podgrupach liczących maksymalnie 5 osób.
Rozdział ról w ramach usługi:
W celu zapewnienia najwyższej jakości merytorycznej i obiektywności procesu oceny, role w ramach usługi są precyzyjnie rozdzielone:
- Joanna Kuryłowicz pełni rolę trenera prowadzącego, odpowiedzialnego za realizację wszystkich modułów szkoleniowych (zajęć teoretycznych i praktycznych).
- Filip Ciepałowicz pełni rolę niezależnego egzaminatora, odpowiedzialnego za przeprowadzenie końcowej walidacji umiejętności w formie egzaminu certyfikacyjnego. Jego rola jest ograniczona wyłącznie do procesu oceny i nie obejmuje prowadzenia zajęć dydaktycznych.
Tabela 1: Bilans Godzin Teoretycznych i Praktycznych
Dzień | Moduł Tematyczny | Godziny Teoretyczne | Godziny Praktyczne | Suma Godzin |
Dzień 1 | Podstawy pracy z komputerem i bezpieczeństwo cyfrowe | 2,5 h | 6,5 h | 9,0 h |
Dzień 2 | Narzędzia biurowe i wprowadzenie do sztucznej inteligencji | 3,0 h | 6,0 h | 9,0 h |
Dzień 3 | AI w praktyce, projekt końcowy | 1,0 h | 4,0 h | 5,0 h |
Suma | Całkowity czas usługi szkoleniowej | 6,5 h | 16,5 h | 23,0 h |
Walidacja | Egzamin certyfikacyjny | 0,0 h | 4,0 h | 4,0 h |
RAZEM | Łączny czas usługi | 6,5 h | 20,5 h | 27,0 h |
Dzień 1 – Podstawy pracy z komputerem i bezpieczeństwo cyfrowe
Budowa i obsługa komputera, system operacyjny, urządzenia peryferyjne (Teoria + Praktyka)
– uruchamianie, ustawienia systemowe, menedżer urządzeń, aktualizacje
Organizacja zasobów: operacje na plikach i folderach (Praktyka)
– tworzenie/porządkowanie/zmiana nazw, wyszukiwanie, struktury katalogów, skróty
Zarządzanie prostymi aplikacjami (Praktyka)
– instalacja/aktualizacja/deinstalacja, ustawienia domyślne, bezpieczne źródła oprogramowania
Dostęp do sieci (Teoria + Praktyka)
– Wi-Fi/Ethernet, podstawowa diagnostyka połączeń, udostępnianie w sieci lokalnej
Praca w chmurze i współpraca online (Praktyka)
– współdzielenie dokumentów, uprawnienia (podgląd/komentarz/edycja), wersjonowanie
Internet: korzystanie i ocena źródeł (Teoria + Praktyka)
– efektywne wyszukiwanie, wiarygodność (autor, aktualność, afiliacja, intencja)
Poczta elektroniczna (Praktyka)
– konfiguracja konta, etykieta korespondencji, załączniki, foldery/filtry, integracja z kalendarzem
Cyberbezpieczeństwo i ochrona danych (Teoria + Praktyka)
– phishing/socjotechnika, hasła/MFA, backup, procedura zgłaszania incydentów
Bezpieczne korzystanie z narzędzi AI (Teoria + Praktyka)
– anonimizacja danych, polityki RODO/firmowe, ograniczenia modeli, dobre praktyki promptowania
Dzień 2 – Narzędzia biurowe i wprowadzenie do sztucznej inteligencji
Word – przetwarzanie tekstów (Teoria + Praktyka)
– style i szablony, tworzenie i formatowanie dokumentów, wstawianie i formatowanie tabel/wykresów/obrazów, korespondencja seryjna, przygotowanie do druku i druk
Excel – arkusze kalkulacyjne (Teoria + Praktyka)
– dostosowanie arkusza, wprowadzanie i porządkowanie danych, funkcje SUMA/ŚREDNIA/JEŻELI, tworzenie wykresów, formatowanie i drukowanie arkusza
PowerPoint – prezentacje multimedialne (Praktyka)
– struktura slajdów, zasady czytelności, multimedia, notatki prelegenta, eksport
Wprowadzenie do sztucznej inteligencji (Teoria)
– pojęcia (model, uczenie nadzorowane/generatywne), zastosowania i ograniczenia, etyka
Ćwiczenia praktyczne z AI (ChatGPT, Copilot, Canva AI) (Praktyka)
– redagowanie treści, synteza informacji, generowanie grafiki, dokumentacja poleceń (prompts)
Zaawansowane funkcje AI i integracja z chmurą (Teoria + Praktyka)
– automatyzacja powtarzalnych zadań, łączenie z pakietem biurowym, przepływy pracy
Dzień 3 – AI w pracy, podsumowanie i walidacja umiejętności
AI w analizie danych i tworzeniu treści (Praktyka)
– tabele przestawne/teksty podsumowujące, materiały promocyjne (tekst + grafika)
Warsztat projektowy (pipeline) (Praktyka)
– pozyskanie danych → obróbka (arkusz) → generowanie treści/obrazów → materiał końcowy
Roboty edukacyjne – współpraca człowiek–AI (Praktyka)
– mapowanie zadania na kroki algorytmiczne (warunki/pętle), testy na stanowisku
Prezentacja projektów, trendy i etyka AI (Teoria)
– omówienie ograniczeń, bias, prywatność, rekomendacje do pracy własnej
Walidacja umiejętności – certyfikacja (Test teoretyczny)
– test końcowy obejmujący wszystkie zagadnienia programu, omówienie wyników i rekomendacje rozwojowe
Forma walidacji: egzamin testowy realizowany na komputerze. Walidacja obejmuje 4 zestawy odpowiadające grupom efektów uczenia się.
Struktura egzaminu
- Każdy zestaw ma min. 32 pozycje (zadania/pytania).
- Zestawy 1–2: zadania praktyczne oraz pytania jednokrotnego wyboru.
- W każdym z tych zestawów liczba zadań praktycznych wynosi co najmniej 16.
- Zestawy 3–4: wyłącznie zadania praktyczne realizowane na komputerze (bez pytań testowych).
Pula zadań i wersje oprogramowania
- Dla każdego z 4 zestawów przygotowujemy co najmniej 8 różnych kompletów pytań/zadań na każdą obsługiwaną wersję oprogramowania:
- Zestawy 1–2: różne wersje systemu operacyjnego.
- Zestawy 3–4: różne wersje pakietu biurowego.
- W zakresie pakietów biurowych zapewniamy co najmniej 3 wersje, w tym OpenOffice oraz dwie wersje Microsoft Office.
- Instytucja certyfikująca gwarantuje dostępność i dobór kompletów pod oprogramowanie komercyjne i bezpłatne.
Dobór treści i równomierność sprawdzania
- Komplet pytań/zadań w danym egzaminie jest dobierany tak, aby proporcjonalnie pokrywać wszystkie umiejętności wchodzące w skład odpowiedniego zestawu efektów uczenia się.
- Nie wszystkie kryteria weryfikacji muszą być sprawdzane na każdym pojedynczym teście — jednak konstrukcja egzaminu uniemożliwia jego zaliczenie, jeśli któraś z kluczowych umiejętności z danego zestawu nie została opanowana (brak pozytywnej weryfikacji tej umiejętności = brak zaliczenia).
Zaliczenie
- Próg zaliczenia dla każdego z czterech zestawów wynosi 75% możliwych punktów
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 29 Budowa i obsługa komputera, system operacyjny, urządzenia peryferyjne | Prowadzący Joanna Kuryłowicz | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 29 Organizacja zasobów: operacje na plikach i folderach | Prowadzący Joanna Kuryłowicz | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 29 Przerwa | Prowadzący Joanna Kuryłowicz | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:20 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 29 Zarządzanie prostymi aplikacjami | Prowadzący Joanna Kuryłowicz | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:20 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 29 Dostęp do sieci | Prowadzący Joanna Kuryłowicz | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 11:50 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 29 Praca w chmurze i współpraca online | Prowadzący Joanna Kuryłowicz | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:50 | Godzina zakończenia 13:05 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 29 Przerwa | Prowadzący Joanna Kuryłowicz | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:05 | Godzina zakończenia 13:25 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 29 Internet: korzystanie i ocena źródeł | Prowadzący Joanna Kuryłowicz | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:25 | Godzina zakończenia 14:40 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 29 Poczta elektroniczna | Prowadzący Joanna Kuryłowicz | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 15:25 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 29 Przerwa | Prowadzący Joanna Kuryłowicz | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:25 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 29 Cyberbezpieczeństwo i ochrona danych | Prowadzący Joanna Kuryłowicz | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 29 Bezpieczne korzystanie z narzędzi AI | Prowadzący Joanna Kuryłowicz | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 29 Word – przetwarzanie tekstów | Prowadzący Joanna Kuryłowicz | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 29 Przerwa | Prowadzący Joanna Kuryłowicz | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 10:50 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 29 Excel – arkusze kalkulacyjne | Prowadzący Joanna Kuryłowicz | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 13:35 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 29 Przerwa | Prowadzący Joanna Kuryłowicz | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:35 | Godzina zakończenia 13:55 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 29 PowerPoint – prezentacje multimedialne | Prowadzący Joanna Kuryłowicz | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:55 | Godzina zakończenia 14:55 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 29 Wprowadzenie do sztucznej inteligencji | Prowadzący Joanna Kuryłowicz | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:55 | Godzina zakończenia 15:40 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 29 Przerwa | Prowadzący Joanna Kuryłowicz | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:40 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 29 Ćwiczenia praktyczne z AI (ChatGPT, Copilot, Canva AI) | Prowadzący Joanna Kuryłowicz | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 29 Zaawansowane funkcje AI i integracja z chmurą | Prowadzący Joanna Kuryłowicz | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 29 AI w analizie danych i tworzeniu treści | Prowadzący Joanna Kuryłowicz | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 29 Przerwa | Prowadzący Joanna Kuryłowicz | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 29 Warsztat projektowy (pipeline) | Prowadzący Joanna Kuryłowicz | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:05 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 29 Roboty edukacyjne – współpraca człowiek–AI | Prowadzący Joanna Kuryłowicz | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 29 Przerwa | Prowadzący Joanna Kuryłowicz | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:25 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 29 Prezentacja projektów, trendy i etyka AI | Prowadzący Joanna Kuryłowicz | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:25 | Godzina zakończenia 13:25 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 29 Przerwa | Prowadzący Joanna Kuryłowicz | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:25 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 29 Walidacja umiejętności – certyfikacja (test końcowy + ocena projektu) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 04:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 203,70 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 203,70 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 200,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 200,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Kuryłowicz
Joanna Kuryłowicz to trenerka i konsultantka specjalizująca się w praktycznym wykorzystaniu sztucznej inteligencji (AI) w pracy biurowej, edukacji i zarządzaniu. W latach 2023–2024 prowadziła liczne szkolenia, warsztaty i webinary z zakresu AI, koncentrując się na narzędziach takich jak ChatGPT, Midjourney, DALL·E oraz Microsoft Copilot. Jej programy wspierały m.in. specjalistów, edukatorów oraz kadrę menedżerską.
Współpracowała z takimi organizacjami jak Uniwersytet SWPS, Fundacja Szkoła Liderów, Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, Orange Polska i Polpharma. W 2024 roku zrealizowała serię szkoleń z AI w środowisku biznesowym, m.in. w zakresie automatyzacji dokumentów i analizy danych z użyciem modeli językowych.
Posiada certyfikaty z lat 2023–2025, m.in.:
• Prompt Engineering for ChatGPT
• Text-to-Image AI (Midjourney & DALL·E)
• Microsoft Copilot
• AI in Business & Marketing Strategy
• Generative AI in Education
Jej celem jest rozwój kompetencji przyszłości oraz świadome wdrażanie AI w codziennej pracy.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorski skrypt szkoleniowy w formie elektronicznej (format PDF), obejmujący wszystkie zagadnienia poruszane na zajęciach, wraz z przykładami i ćwiczeniami.
Warunki uczestnictwa
Od uczestników wymagana jest podstawowa umiejętność obsługi komputera (uruchamianie programów, podstawowa nawigacja w systemie operacyjnym Windows lub macOS, umiejętność korzystania z przeglądarki internetowej). Doświadczenie w programowaniu lub zaawansowanej analizie danych nie jest wymagane.
Informacje dodatkowe
Logistyka i zaplecze
Usługa realizowana jest w profesjonalnej, klimatyzowanej sali szkoleniowej. W ramach usługi zapewnione są całodzienne przerwy kawowe (kawa, herbata, woda, ciastka) oraz lunch.
Stanowiska pracy
Każdy uczestnik ma zapewnione indywidualne, w pełni wyposażone stanowisko komputerowe na cały czas trwania szkolenia. W skład stanowiska wchodzi: nowoczesny laptop z preinstalowanym systemem operacyjnym oraz pakietem biurowym (w wersjach zgodnych z programem walidacji, w tym Microsoft Office oraz oprogramowanie open-source), mysz komputerowa, a także stały, szerokopasmowy dostęp do internetu.