Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy- szkolenie
Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy- szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkolenia są menedżerowie, kierownicy, liderzy zespołów oraz osoby odpowiedzialne za rozwój pracowników i efektywne zarządzanie zespołami. Program dedykowany jest także specjalistom HR oraz osobom przygotowującym się do ról liderskich, które chcą doskonalić umiejętności delegowania, budowania zaangażowania i motywowania pracowników w codziennej praktyce zawodowej.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji19-11-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik nabędzie wiedzę i umiejętności w zakresie skutecznego delegowania zadań, odpowiedzialności i uprawnień, rozpoznawania barier i stosowania praktycznych narzędzi wspierających ten proces. Rozwinie kompetencje w kreowaniu zaangażowania i motywacji pracowników, budowaniu autorytetu liderskiego oraz dopasowywaniu stylu zarządzania do poziomu gotowości zespołu, co przełoży się na wzrost efektywności i spójności działań organizacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje wpływ zmian na rynku pracy na możliwości i ewentualne trudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. | Kryteria weryfikacji Definiuje kluczowe zmiany na rynku pracy; analizuje wpływ tych zmian na pozyskiwanie pracowników; uzasadnia trudności związane z utrzymaniem pracowników w firmie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje metody oceny potencjału zawodowego kandydatów do pracy oraz pracowników i potrafi wskazać odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. | Kryteria weryfikacji Wymienia metody oceny potencjału zawodowego; charakteryzuje każdą metodę oceny; dobiera odpowiednie metody do kontekstu firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjału pracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów). | Kryteria weryfikacji Opisuje obecne potrzeby firmy; prognozuje przyszłe potrzeby firmy; porównuje bieżące zasoby z przyszłymi potrzebami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje możliwości i potencjalne korzyści dla firmy wynikające z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów itp.) i potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Wymienia elementy wewnętrznego zróżnicowania pracowników; analizuje korzyści wynikające z tego zróżnicowania; ilustruje przykłady pozytywnego wpływu zróżnicowania na firmę. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje oraz wdraża programy rekrutacji, selekcji i wdrażania nowych pracowników (onboarding), pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników. | Kryteria weryfikacji Opracowuje program rekrutacji i selekcji; tworzy plan wdrożenia nowych pracowników; monitoruje efektywność wdrożonych programów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża narzędzia i procesy HR, pozwalające na stały monitoring i podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji. | Kryteria weryfikacji Wybiera odpowiednie narzędzia HR; implementuje procesy monitoringu rozwoju kompetencji; regularnie ocenia i dostosowuje narzędzia do zmieniających się potrzeb organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje rozwiązania i narzędzia HR ukierunkowane na stałe dostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Kryteria weryfikacji Projektuje narzędzia HR; testuje rozwiązania w praktyce; dokonuje regularnej ewaluacji i optymalizacji wdrożonych narzędzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża programy rozwoju i ścieżek kariery oparte o wykorzystanie zróżnicowanego potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Projektuje ścieżki kariery; wprowadza programy rozwoju; ocenia efektywność programów na podstawie postępów pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje i pozytywnie wykorzystuje potencjał wynikający z wewnętrznego zróżnicowania pracowników (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów etc.). | Kryteria weryfikacji Wymienia aspekty zróżnicowania wewnętrznego; ocenia potencjał wynikający z każdego aspektu; implementuje strategie wykorzystania tego potencjału. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Inicjuje skuteczne programy wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami, pozwalające wykorzystywać tzw. wiedzę ukrytą oraz minimalizować ryzyko utraty cennych zasobów wiedzy i doświadczeń (np. po przejściu doświadczonych pracowników na emeryturę). | Kryteria weryfikacji Organizuje programy wymiany wiedzy; monitoruje proces przekazywania wiedzy ukrytej; minimalizuje ryzyko utraty wiedzy poprzez odpowiednie działania zabezpieczające. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje pozytywne nastawienie i gotowość pracowników do stałego rozwoju i nabywania nowych kompetencji (reskilling). | Kryteria weryfikacji Projektuje działania motywujące do rozwoju; prowadzi kampanie edukacyjne w firmie; monitoruje poziom zaangażowania pracowników w reskilling. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Aktywnie kształtuje wartości i kulturę pracy sprzyjającą otwartości na nowe wyzwania rozwojowe (kultura Learning Agility). | Kryteria weryfikacji Promuje wartości wspierające kulturę Learning Agility; organizuje szkolenia i warsztaty; regularnie ocenia poziom otwartości pracowników na zmiany i nowe wyzwania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
DZIEŃ 1. Zarządzanie potencjałem pracowników. Kreowanie osobistej odpowiedzialności. Cz. 1
1.Zasady delegowania uprawnień i odpowiedzialności.
- Ćwiczenie „Delegowanie” + refleksje i wnioski.
- Filozofia X, Y – krótki test + omówienie.
- Szef X, szef Y – odniesienia do delegowania.
- Warsztat praktyczny – korzyści i zagrożenia delegowania uprawnień i odpowiedzialności.
- Czemu nie delegujemy? – ograniczenia w przekonaniach szefa + dobre praktyki radzenia sobie z oporem przed delegowaniem.
- Zasady delegowania – wypracowanie zasad + inspiracje z polskich przedsiębiorstw.
- Motywacyjna funkcja delegowania.
2.Elementy zarządzania odpowiedzialnością pracowników.
- Pięć poziomów delegowania według V. Vroom’a.
- Od decyzji dyrektywnej do pełnego delegowania.
- Przegląd 5 poziomów delegowania + analiza korzyści i zagrożeń.
- Motywacja wynikająca z 5 poziomów delegowania.
3.Przygotowanie delegowania - analiza odpowiedzialności i uprawnień do delegowania
- Założenia delegowania – co powinniśmy delegować, co warto delegować, czego nie wolno delegować? + wnioski uczestników warsztatów.
- Różnice między delegowanie ma wyznaczeniem celów operacyjnych – przypomnienie.
- Warsztat praktyczny – pomysły na sfery do delegowania.
- Poziomy rozwoju pracownika a delegowanie.
DZIEŃ 2. Zarządzanie potencjałem pracowników. Kreowanie osobistej odpowiedzialności. Cz. 2
3.Przygotowanie delegowania - analiza odpowiedzialności i uprawnień do delegowania. C.D.
- Schemat delegowania + co przeanalizować zanim delegujemy uprawnienie / odpowiedzialność?
- Ćwiczenie „Mapa zespołu” – określenie kompetencji a zadania do delegowania.
- Workshop – indywidualne przygotowanie zadania do delegowania dla konkretnego pracownika + analiza w parach.
4.Algorytm delegowania
- Algorytm delegowania – prezentacja.
- Dostosowanie algorytmu do specyfiki pracy uczestników warsztatów.
- Praca z oporem przy delegowaniu uprawnień / odpowiedzialności.
- Testy wypracowanego algorytmu na forum + ew. korekty.
- Przyjęcie algorytmu do treningów.
5.Poligon treningowy
- Każdy z uczestników trenuje delegowanie uprawnień / odpowiedzialności dla wybranego pracownika, według przyjętego algorytmu. Trening odbywa się w strukturach trzyosobowych (z obserwatorem). Po trzykrotnym treningu zespoły treningowe tworzą wnioski do praktyki delegowania i prezentują je na forum grupy.
DZIEŃ 3. KREOWANIE ZAANGAŻOWANIA I MOTYWOWANIE DO ROZWOJU NA POZIOMIE CODZIENNYCH ROZMÓW Z PRACOWNIKAMI. Cz. 1
1.Zaangażowanie a motywacja.
- Czym różni się zaangażowanie od motywacji? Kim jest zaangażowany pracownik?
- Wpływ angażowania się pracownika w działanie na rzecz organizacji, na politykę personalną, politykę rozwoju organizacji oraz produktywność przedsiębiorstwa
- Teoria zaangażowania pracownika według W.B. Schaufeli i WSP.
- Badania Gallupa – powiązanie pomiędzy dobrym samopoczuciem pracownika w miejscu pracy a jego zaangażowaniem
- Typologia pracowników ze względu na ich zaangażowanie w pracę – pracownicy zaangażowani, niezaangażowani i kontestujący
- „Barometr Zaangażowania” – wyniki badań nad zaangażowaniem polskich pracowników
- Pomiar zaangażowania pracowników
2.Analiza zespołu.
- Patrick Lencioni „Pięć dysfunkcji pracy zespołowej” – teoria zwiększania motywacji i zaangażowania pracowników
- Analiza zespołu - ocenia Pięciu dysfunkcji pracy zespołowej we własnym zespole/zespołach
- Efektywność pracy zespołowej oraz osiąganych rezultatów a zaangażowanie pracowników
- Czynniki wywołujące zadowolenie i niezadowolenie z pracy
- Wpływ organizacji i panujących w niej procedur - co motywuje skuteczniej - system czy kierownictwo?
- Prawa motywowania, czyli o czym warto pamiętać - demotywatory i mity motywacji
- Od pieniędzy do strachu, czyli 6 mitów motywacji.
- Rutyna wrogiem motywacji.
3.Zaangażowany zespół
- Kluczowe czynniki zaangażowania pracowników
- Kreowanie zaangażowania pracowników
- Komunikacja w zespole prowadząca do zaangażowania
- Unikanie przypuszczeń i dwuznaczności w komunikacji zespołu
- Zaangażowanie nie oznacza konsensusu
- Integracja wokół wspólnego celu
4.Analiza kluczowych czynników sukcesów i porażek w budowaniu zaangażowanych zespołów. Skuteczne „poza finansowe” narzędzia motywowania pracowników.
- „Tort sukcesu” oraz czynniki motywujące: czynniki zewnętrzne i wewnętrzne. Czego człowiekowi potrzeba, żeby mu się chciało?
- Co mówić i robić, żeby skutecznie motywować?
- Jak diagnozować potrzeby motywacyjne swoich pracowników?
- Rodzaje bodźców
- Jak przekazywać pozytywne i negatywne bodźce.
- 5 kroków do sukcesu i wzrostu własnej motywacji, – co zrobić, aby nam się chciało bardziej
5.Skuteczne „poza finansowe” narzędzia motywowania pracowników.
- Jak diagnozować potrzeby motywacyjne swoich pracowników?
- Rodzaje bodźców
- Jak przekazywać pozytywne i negatywne bodźce.
- Znaczenie entuzjazmu i zaangażowania.
- Czynniki sukcesu zespołu.
DZIEŃ 4. KREOWANIE ZAANGAŻOWANIA I MOTYWOWANIE DO ROZWOJU NA POZIOMIE CODZIENNYCH ROZMÓW Z PRACOWNIKAMI. Cz. 2
6.Jak motywować różne pokolenia.
- Co oznacza praca dla BB, X, Y, Z?
- Na czym zależy poszczególnym pokoleniom?
- Rekrutacja, wdrożenie do pracy, informacja zwrotna, motywacja.
- Indywidualne plany rozwojowe dla pracowników.
- Zróżnicowanie potrzeb i motywacji przedstawicieli poszczególnych grup wiekowych.
- Motywatory finansowe i pozafinansowe; motywacja niestandardowa dla poszczególnych grup wiekowych
7. Jak budować zaangażowane zespoły?
- Wyniki badania Q12 Instytutu Gallupa – wnioski i co możemy w praktyce wdrożyć?
- Źródła motywacji zespołu. Jak zmienić grupę w zaangażowany zespół?
- Znaczenie norm i zasad współpracy w zespole w budowaniu zaangażowania.
- Synergia motywowania – jak za pomocą jednego działania motywować wielu członków zespołu?
- Partycypacyjny model współpracy – zasady i praktyczne wskazówki.
8. Przywództwo sytuacyjne a generowanie motywacji w ludziach
- Określanie poziomu gotowości pracowników do podjęcia określonych zadań
- Jak dopasować odpowiedni styl przywództwa do poziomu gotowości podwładnego? – case study
- Najczęstsze błędy liderów, czyli zła diagnoza poziomów R1 i R4
- Wnioski z odkrycia modelu przywództwa sytuacyjnego Herseya i Blancharda
9.Stworzenie praktycznych narzędzi motywacyjnych i budujących zaangażowanie.
- Katalog narzędzi pozafinansowych.
- Trening rozmowy motywującej.
- Plan działania dla poszczególnych pracowników – ćwiczenia praktyczne.
10.Podsumowanie Szkolenia.
- Podsumowanie szkolenia w formie praktycznych wniosków. Identyfikacja własnych obszarów rozwoju oraz określenie sposobów pracy nad nimi
- Sesja pytań uczestników
- Action plan – Uczestnicy mają zastanowić się i zapisać w specjalnie przygotowanym narzędziu jakie konkretne zobowiązanie/działanie podejmą do realizacji w zakresie zagadnień omawianych na szkoleniu (co/kiedy/jaki efekt). Przedstawienie dodatkowych zadań wdrożeniowych
- Ewentualne konsultacje indywidualne
- Ankieta ewaluacyjna
WALIDACJA
Przerwy oraz walidacja są wliczone w koszt usługi. Szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 31 1. Zasady delegowania uprawnień i odpowiedzialności. | Prowadzący Rafał Brodowski | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 31 przerwa kawowa | Prowadzący Rafał Brodowski | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 31 2. Elementy zarządzania odpowiedzialnością pracowników. | Prowadzący Rafał Brodowski | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 31 przerwa obiadowa | Prowadzący Rafał Brodowski | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 31 2. Elementy zarządzania odpowiedzialnością pracowników c.d. | Prowadzący Rafał Brodowski | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 31 przerwa kawowa | Prowadzący Rafał Brodowski | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 31 3. Przygotowanie delegowania - analiza odpowiedzialności i uprawnień do delegowania | Prowadzący Rafał Brodowski | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 31 3.Przygotowanie delegowania - analiza odpowiedzialności i uprawnień do delegowania. C.D. | Prowadzący Rafał Brodowski | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 31 przerwa kawowa | Prowadzący Rafał Brodowski | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 31 4. Algorytm delegowania | Prowadzący Rafał Brodowski | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 31 przerwa obiadowa | Prowadzący Rafał Brodowski | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 31 4. Algorytm delegowania c.d. | Prowadzący Rafał Brodowski | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 31 przerwa kawowa | Prowadzący Rafał Brodowski | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 31 5. Poligon treningowy | Prowadzący Rafał Brodowski | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 31 1. Zaangażowanie a motywacja. | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 31 przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 31 2. Analiza zespołu. | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 31 3. Zaangażowany zespół | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 31 przerwa obiadowa | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 31 4. Analiza kluczowych czynników sukcesów i porażek w budowaniu zaangażowanych zespołów. Skuteczne „poza finansowe” narzędzia motywowania pracowników. | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 31 przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 31 5. Skuteczne „poza finansowe” narzędzia motywowania pracowników. | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 31 6. Jak motywować różne pokolenia. | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 31 przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 31 7. Jak budować zaangażowane zespoły? | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 31 8. Przywództwo sytuacyjne a generowanie motywacji w ludziach | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 31 przerwa obiadowa | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 31 9. Stworzenie praktycznych narzędzi motywacyjnych i budujących zaangażowanie. | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 31 przerwa kawowa | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 31 10. Podsumowanie Szkolenia. | Prowadzący Paweł Kacprzak | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 31 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 181,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 181,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Kacprzak
Rafał Brodowski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały szkoleniowe obejmujące swoim zakresem tematykę szkolenia (prezentacje) oraz skrypt
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy szkolenia powinni mieć możliwość swobodnego zajęcia swojego miejsca na szkoleniu, możliwość robienia notatek oraz zapewnienie odpowiedniej odległości do czytania wyświetlanej prezentacji.
W przypadku zapewnienia sali szkoleniowej przez zamawiającego szkolenie, odpowiedzialność za powyższe warunki spoczywa na zamawiającym. Wielkość sali powinna być dostosowana do liczby uczestników, zapewniając odpowiednią przestrzeń na każdego uczestnika, zgodnie z normami bezpieczeństwa (przykładowo, 1,5-2 m² na osobę).
Dla osób z niepełnosprawnościami sala szkoleniowa powinna obejmować podjazdy i windy, odpowiednio szerokie drzwi, przestrzeń umożliwiającą swobodne poruszanie się wózkiem inwalidzkim, przystosowane toalety, a także stanowiska dla osób z niepełnosprawnościami (np. stoły z regulowaną wysokością).
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi tj. symulacje, case study, scenki treningowe, ćwiczenia grupowe i indywidualne, gry i filmy szkoleniowe, dyskusje, analizy doświadczeń uczestników, dzięki czemu zdobędą wiedzę oraz rozwiną umiejętności, postawy i zachowania.
Podczas szkolenia przewidziane są:
- 2 przerwy kawowe x 15 min
- 1 przerwa x 30 min
Rezerwacja i obsługa: Powinna być dostępna os. odpowiedzialna za rezerwację i obsługę sali, gotowa do pomocy w przypadku problemów technicznych lub organizacyjnych podczas szkolenia (kont. tel.).
Sala szkol. powinna zawierać:
- dostęp do światła dziennego
- bezpieczne i higieniczne warunki real. szkol.
- regulaminy i instr. BHP, zas. ewakuacji, instr. bezp. pożar.
Przerwy oraz walidacja są wliczone w koszt usługi. Szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych.
W przypadku finansowania ze środków publicznych w przynajmniej 70% - cena netto=brutto. Stawka vat zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 podpunkt c), ustawy o vat
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi